Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 7 dgn overtijd negatieve test??wat doen

7 dgn overtijd negatieve test??wat doen
tamara1982

Unregistered

28-12-2009 09:14
Beste mensen ik heb een cyclus na het stoppen van de pil in september waar ik eigenlijk de klok op gelijk kan zetten na 26 dgn..., nu ben ik 7 dgn overtijd, gister middag 2 testen gedaan beide negatief, de ene is niet goed gegaan te weining urine ...maar de andere zeker negatief...!maar vindhet otch raar want ik sinds een dag of 3 misselijk en moet overgeven .normaal zou ik daar geen aandacht aan schenken maar met die 7 dgn overtijd??en geen enkel teken van ongesteld worden......kan iemand me vertellen wat te doen??gr
manu

Senior Member

Topics: 3
28-12-2009 14:38
hallo tamara, ik zou, hoe moeilijk ook, nog een paar dagen wachten en dan nog een keer testen. Sommige mensen maken weinig/langzaam zwangerschapshormoon aan, dus het zou kunnen dat je zwanger bent, ondanks de negatieve testen.

Ik hoop voor je dat het het bovenstaande is, het kan namelijk ook zijn dat je ongi gewoon nog even op zich laat wachten. Zoals zo velen hier al ervaren hebben, kan je lichaam je behoorlhijk voor de gek houden. Zelf heb ik het ook een keer gehad, misselijk in de ochtend en geen ongi. Helaas kwam die alsnog, ik denk dat de misselijkheid van de spanning kwam.

Succes ermee!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave