27-12-2009 14:17
Een goededag hopen we dan maar,
We zijn zoân 2 maanden onderweg zonder voorbehoedmiddelen.
1e maand was er nix..2e maan..[nu dus] is het raak.
We hebben inmiddels 3x getest, en dit was direct positief.Dus wij zwaar blij.
Nu , na het lezen van vele verhalen is het best mogelijk om zwanger te zijn..en dan nog ongi te worden.
De cycles is zoals altijd rond de 28 dagen, ook al zijn we 2 maanden los van anticonceptie.
Nu heeft mijn vrouw al 2 dagen het normale bloedverlies wat bij ongi zijn hoort.
Alleen is de menstruatie 4 dagen later gekomen als normaal....
Mijn vraag is..bij een eventuele miskraam.... heb je dan kans op meerdere dagen bloedverlies, of is dit verlies van het bloed op 1 dag?
Hoop dat de vraag in het goede topic staat...
Groetjes van heel graag ouder wordende eventueel toekomstige trotse wellicht en misschien vader....
We zijn zoân 2 maanden onderweg zonder voorbehoedmiddelen.
1e maand was er nix..2e maan..[nu dus] is het raak.
We hebben inmiddels 3x getest, en dit was direct positief.Dus wij zwaar blij.
Nu , na het lezen van vele verhalen is het best mogelijk om zwanger te zijn..en dan nog ongi te worden.
De cycles is zoals altijd rond de 28 dagen, ook al zijn we 2 maanden los van anticonceptie.
Nu heeft mijn vrouw al 2 dagen het normale bloedverlies wat bij ongi zijn hoort.
Alleen is de menstruatie 4 dagen later gekomen als normaal....
Mijn vraag is..bij een eventuele miskraam.... heb je dan kans op meerdere dagen bloedverlies, of is dit verlies van het bloed op 1 dag?
Hoop dat de vraag in het goede topic staat...
Groetjes van heel graag ouder wordende eventueel toekomstige trotse wellicht en misschien vader....