Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Bang om te testen

Bang om te testen
kimmi

Unregistered

22-12-2009 16:07
Hallo allemaal
Ik ben vandaag 4dagen overtijd Maar eigenlijk durf ik nog niet te testen.. omdat ik bang ben op weer een teleurstelling..
Wie van jullie heeft dit ook?
Eva_697

Unregistered

22-12-2009 16:20
nee, haha ik testte altijd minimaal 2 dagen voor mijn NOD, maar hoe langer je wacht na je NOD hoe groter de kans is op een positieve testWink maar nadeel, je krijgt zoveel hoop, en dan is de teleurstelling NOG groter als het niet zo blijkt te zijn.. ik zou zeggen gewoon testen, of het nou zo is of niet, je veranderd er nu niets meer aan! succes
kimmi

Unregistered

23-12-2009 17:24
hallo, nou ik heb getest helaas negatief. Maar vandaag ben ik 5 dagen overtijd
En ik voel me beetje raar.. kan ik eigenlijk niet omschrijven. Dus er is nog hoop.
Maar op de 1 of andere manier vind ik het toch wel heel spannend dat er steeds een dag bij komt dat ik nog niet ongesteld ben geworden... ondanks die negatieve test. Daarom wou ik het denk ik zolang uitstellen.
Over paar dagen maar weer testen.. Ik hoop het zo Big Grin.
Maare zijn jullie niet bang dan als je gaat testen?
Ik hoor het graag
innieminnie

Member

Topics: 2
23-12-2009 18:28
Ik was ook overtijd. Nog maar net. 5 dagen ofzo. Ik had nog niet getest maar vond het vreemd dat ik niet ongesteld werd. Ik had buikpijn maar er kwam maar niks. Voor de rest voelde ik niks. Test gekocht en gewoon heel nuchter uitgevoerd met de gedachte dat erop kwam te staan niet zwanger. Maar binnen een minuut stond er al zwanger en een minuut later stond er 2-3 weken. Heel vreemd vond ik dat en wist niet wat ik moest denken. Maar goed dit was dus 5 dagen overtijd en wel gelijk duidelijk resultaat/ Maar omdat je niks in je buik voelt geloof ik het nog steeds niet. Buikpijn is minder aan het worden. Ik hoop voor je dat je alsnog positief test binnekort.
Grt
Eva_697

Unregistered

23-12-2009 20:53
ik was altijd wel heel zenuwachtig jaWink haha dus wat dat betreft!
Eva_697

Unregistered

23-12-2009 20:55
hmmw as iets te snel

Jammer van je negatieve test! maar geen bloed geeft moed zeggen ze heWink

ik duim voor je dat je over een paar dagen alsnog wel positief test!
kimmi

Unregistered

04-01-2010 15:09
Hallo allemaal eerder in dit forum vertelde ik dat ik overtijd was.
Nu ben ik dus nog steeds overtijd en nu 17dagen om precies te zijn.
Heb al een aantal testen gedaan maar nog steeds negatief ik word hier echt gek van.
Wat zouden jullie doen? afwachten of naar de huisarts of nog een keer testen??
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Liefss
epat

Posting Freak

Topics: 13
04-01-2010 15:17
Had je tot nu toe wel een regelmatige cyclus en weet je zeker wanneer je eisprong was? Je kunt vragen of de huisarts een bloedtest wil doen, dan heb je zekerheid.

Ik ben ook altijd bang om opnieuw te testen, ik verwacht eigenlijk iedere keer weer die teleurstelling en heb daar echt geen zin in. Ik wil nu ook weer een testje gaan kopen en doen omdat ik naar de tandarts moet vrijdag (en even zeker wil weten of ik zwanger ben of niet), maar ik zie er tegenop om de test te gaan doen. Bah! Maar mijn situatie is iets anders, ik zit al op dag 135 en heb voor zo ver ik weet nog steeds geen eisprong gehad, maar je weet het nooit.
Eva_697

Unregistered

05-01-2010 13:12
indd, was je cyclus altijd regelmatig? ik zou sowieso de dokter even bellen, sommige doktoren doen niks tot je een maand overtijd bent, de ander doet het sneller, maar zou het even vragen dan weet je meerSmile
kimmi

Unregistered

05-01-2010 16:08
hey Meid,, zoo 135 dagen nou dan mag ik niet klagen met mijn 18dagen.
Ik vind het toch raar altijd regelmatig geweest en nu ineens zoveel overtijd.
En nog steeds die negatieve testen echt balen. kheb oudjaarsdag voor het laatst getest.. durf ook eigenlijk niet meer
te testen.
ik ben nog beetje aan het twijfelen.. nog een testje wagen of huisarts.
Wel fijn om hier alles met jullie te delen

liefs
vlaflip

Unregistered

05-01-2010 16:18
Ik zou niet nogmaals testen, maar een afspraak met de huisarts maken. Als je cyclus altijd normaal was en nu ben je 18 dagen overtijd, dan zouden de testen allang positief aan moeten geven. Het komt natuurlijk wel eens voor dat vrouwen pas heel laat positief testen, maar de kans lijkt me groter dat er iets anders aan de hand is dan een eventuele zwangerschap. De huisarts kan eventueel ook nog een test doen, dus ik zou gewoon even contact opnemen.

Succes in elk geval!
Eva_697

Unregistered

07-01-2010 15:54
nouja als je een hele late eisprong hebt gehad kan het best zijn dat je dus heel laat positief test, en een HA doet waarschijnlijk niet veel:S al kun je heel specifiek vragen om een bloedtestSmile dan heb je sowieso zekerheid over evt uitsluiting van niet over een zwangerschap. Wat het dan wel is.. tsja dat is altijd lastig..
teiger

Unregistered

15-01-2010 13:49
En...hoe is het nu????
Tal

Unregistered

16-01-2010 14:39
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe het nu is.
Zo apart dat je niemand echt kent maar toch mee gaat leven......

Gr. Tal
kimmi

Unregistered

19-01-2010 13:54
Heey allemaal
Ik ben vandaag 32dagen overtijd. En ik ben ook naar de huisarts geweest, en heb een echo gehad.
Maar daar krijg ik aankomde donderdag uitslag van.
Als ik dan nog steeds niet ongi ben krijg ik wat om het opweg te helpen. Dit is zo niet leuk meer.
Gelukkig heb ik een hele leuke huisarts die mij graag met alles wil helpen zonder dat ik nog maanden moet wachten.

Liefs
kimmi

Unregistered

19-01-2010 13:54
Heey allemaal
Ik ben vandaag 32dagen overtijd. En ik ben ook naar de huisarts geweest, en heb een echo gehad.
Maar daar krijg ik aankomde donderdag uitslag van.
Als ik dan nog steeds niet ongi ben krijg ik wat om het opweg te helpen. Dit is zo niet leuk meer.
Gelukkig heb ik een hele leuke huisarts die mij graag met alles wil helpen zonder dat ik nog maanden moet wachten.

Liefs
teiger

Unregistered

23-01-2010 15:32
En wat is de uitslag?
Hoe is het verder met je?
Elena.S

Unregistered

23-01-2010 21:23
Jeetje Kimmi, dat is lang overtijd. Nou gelukkig heb je wel een fijne huisarts en hopelijk kan die je helpen. Succes en ik ben benieuwd naar de uitslag.
eiland

Unregistered

18-02-2010 12:13
Wat was de uitslag?? :lol:
epat

Posting Freak

Topics: 13
18-02-2010 12:19
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, wat is de uitslag van de echo?

Hier na 143 dagen uiteindelijk ongesteld (of iets wat erop leek) geweest en nu alweer op dag 37 van de volgende ronde.
Wat het testen betreft, ik durf dat bijna niet meer. Ik heb nu ook geen testen in huis en hoewel ik dat jammer vind, bespaar ik mezelf ook de teleurstelling van weer zo'n stomme negatieve test. Maar op zich, wel testen geeft natuurlijk ook wel weer rust, want dan hoef je niet elke dag vol verwachting te kijken naar ongi of niet ongi. Ach zo is voor beide wat te zeggen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave