Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwangeren lees ffie,.s

Zwangeren lees ffie,.s
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
18-12-2009 21:13
Hallo dames...

Zoals vele weten..
hadden wij gehoort dat op 16 nov jl het hartje niet meer klopte van ons kindje...
nu hoorde wij enkele dagen later dat er vrienden van ons de mexicaanse griep hadden..
Helemaal niet meer bij stil gestaan..
en altijd gedacht..
kindje was niet goed.. dus natuur heeft beslist..

Nu zaten mijn vriend en ik net over de kleine te praten..
En we hadden het over de mexicaanse griep gehad..
en zwanger.. nu blijkt dat ons kindje is gestopt.. met leven 8.4 dagen
Dat was op 13-11-2009 en ik had de 16 de nov een afspraak bij de verlos...
ik was toen 9 weken zwanger
Op de dag dat onze vrienden hier waren..
hun zoontje kwam spelen een weekend met mijn dochtertje...
later die week bleken hun 3 jen dus deze griep te hebben..

Uiteraad kunnen zij hier ook niks aan doen.. en nemen het hun niet kwalijk...
ik ga hier maandag bellen zowel met de verlos als de gyn als de site van de mexicaanse griep...

Tot ik nog niks weet.. en dit ons is overkomen.. willen we mensen hiervan toch op de hoogte stellen...
en uit te kijken.. en op te letten..

zodra ik meer weet laat ik het jullie snel weten,,,
Nootje38

Posting Freak

18-12-2009 21:17
13 november was dus de 8.4 dag dat ons kindje stopte met het leven.. en die dag waren zij ook hier...
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
18-12-2009 21:24
ik geloof niet dat het verband met elkaar heeft. wel geloof ik dat als je zelf hoge koorts hebt dit nadelige effecten heeft op je kindje. Een virus moet je lichaam binnendringen om eerst bij jou terecht te komen. Als jij helemaal geen griepachtige verschijnselen heeft gehad, kan ik dus niet geloven dat het virus bij je kindje terecht is gekomen. Ik kan me wel goed voorstellen dat het in je opkomt. Maar ik ben benieuwd naar het antwoord van de proffessionals.
Nootje38

Posting Freak

18-12-2009 21:28
Mariekepiek schreef:ik geloof niet dat het verband met elkaar heeft. wel geloof ik dat als je zelf hoge koorts hebt dit nadelige effecten heeft op je kindje. Een virus moet je lichaam binnendringen om eerst bij jou terecht te komen. Als jij helemaal geen griepachtige verschijnselen heeft gehad, kan ik dus niet geloven dat het virus bij je kindje terecht is gekomen. Ik kan me wel goed voorstellen dat het in je opkomt. Maar ik ben benieuwd naar het antwoord van de proffessionals.

nee ik ben niet ziek ofzo geweest.. maandag ga ik er even achter aan.. of dit idd ook een ooraak kan hebben... omdat het kindje dus dood ging op de dag dat hun hier waren.. en enkele dagen later dus deze griep onder hun leden hadden.. maar zitten veel die zwanger zijn en nog voor de 12 de week... vond het wel dat ik dit even moest melden dat ze even elert zijn en hierdoor mijn berichten in de gaten houden..
zal heel kl**te zijn als dit in het nieuws zou komen.. en ik heb dit meegemaakt
Bati

Posting Freak

Topics: 4
18-12-2009 21:31
Heey meid.

Dus wat jij zegt is: toen je vrienden met t kind er waren, dezelfde dag bleek dus dat jouw kindje niet meer leefde?
Een griep heeft wel tijd nodig om uit te breken zeg maar. Dus t lijkt me raar als t op dezelfde dag is gebeurd????
snippie

Unregistered

18-12-2009 21:35
Nootje nog even sterkte met het verlies!
Goed dat je er achter aan gaat!

echter ben ik het met marieke eens.maar ben wel benieuwd!

ook denk ik dat je het niet kan voorkomen!jij wist tenslote ook niet van tevoren dta ze ziek waren.
want anders waren ze ook niet langs geweest.
Dus weet niet zo goed hoe andere op hun hoede kunnen zijn als ze niet op de hoogte zijn dat de mensen waarmee ze afspreken iets onder de leden hebben?

knuf
Nootje38

Posting Freak

18-12-2009 21:38
Ankie87 schreef:Heey meid.

Dus wat jij zegt is: toen je vrienden met t kind er waren, dezelfde dag bleek dus dat jouw kindje niet meer leefde?
Een griep heeft wel tijd nodig om uit te breken zeg maar. Dus t lijkt me raar als t op dezelfde dag is gebeurd????

nee hun zoontje kwam dat weekend hier spelen... dat was op vrijdag 13 november toen was ik 8.4 dagen
maandag 16 nov moest ik naar de verloskunden.. was die dag toen 9 weken.. kreeg toen een termijn echo..
en daar zagen ze dat het kindje met 8.4 weken was overleden.. op 24 nov nog een extra echo gehad. en idd kindje is gestopt met leven op 8.4 dagen dit was bij de verloskunde.. ben op en op vrijdag 27 nov naar de gyn geweest.. om zekerheid te krijgen.. en ook daar wees de echo uit dat het kindje is gestopt. op 8.4 dagen...
dit zijn vermoedens meis.. maandag kan ik hopelijk hier meer over melden

mogt het idd zo zijn.. dat dit eventuweel een oorzaak is.. vertellen we het ze niet.. die mensen zouden zich heel schuldig daarover voelen snap je..
Bati

Posting Freak

Topics: 4
18-12-2009 21:41
In elk geval veel sterkte!

Veel liefs
Nootje38

Posting Freak

18-12-2009 21:42
snippie schreef:Nootje nog even sterkte met het verlies!
Goed dat je er achter aan gaat!

echter ben ik het met marieke eens.maar ben wel benieuwd!

ook denk ik dat je het niet kan voorkomen!jij wist tenslote ook niet van tevoren dta ze ziek waren.
want anders waren ze ook niet langs geweest.
Dus weet niet zo goed hoe andere op hun hoede kunnen zijn als ze niet op de hoogte zijn dat de mensen waarmee ze afspreken iets onder de leden hebben?

knuf

nee idd meis.. dat is ook wel zo dat je dit niet van te voren weet,. maar ik bedoel.. als je gaat stapen ofzo snap je..
Bambi80

Posting Freak

18-12-2009 22:18
heel veel sterkte nootje! ik vind het echt naar voor je dat je dit voor de 2de keer meemaakt!
Nootje38

Posting Freak

18-12-2009 22:23
Mariekepiek schreef:heel veel sterkte nootje! ik vind het echt naar voor je dat je dit voor de 2de keer meemaakt!

De miskraam is voor de 2 de keer meis de eerste keer was het heel pril zeg maar.
maar deze was idd iets verder.. ik ga nu zelf ff vanuit kindje was niet goed.. natuur heeft beslist..
maar schrok van wat er dus is gebeurt snapje.. en vond het wel een plicht om andere zwangeren hiervan op de hoogte stellen.. en dat ik dit idd na gaat vragen....

wel hebben we laats bloed laten prikken bij de gyn om ons cronosomen na te laten kijken...
Bambi80

Posting Freak

18-12-2009 22:27
soms blijven vragen onbeantwoord omdat er simpelweg geen antwoord is waarom je kindje niet heeft kunnen blijen leven. nogmaals sterkte, want het maakt niet uit hoe pril het is.
snippie

Unregistered

19-12-2009 10:27
Nootje lieverd vind het heel erg voor je !
en vind het goed dat je dit met andere deeld.ben ook wel benieuwd.
en idd je kan wel voorizchtiger zijn idd.

KNuf
Nootje38

Posting Freak

19-12-2009 15:53
snippie schreef:Nootje lieverd vind het heel erg voor je !
en vind het goed dat je dit met andere deeld.ben ook wel benieuwd.
en idd je kan wel voorizchtiger zijn idd.

KNuf

Dankje meis.. ik baal wel hoor dat ik nu zo veel onrust veroorzaakt.. maar dit is nu wat mij opviel.. en er zo wijnig over de mexicaanse griep bekent is.. nu gaan we uit dat het kindje niet goed was.. maar vond het wel meer als een plicht om hier toch het een en ander te melden erover... idd dat ze even elert zijn.. zou er zo van balen als het idd wel zo zou zijn... en ik me mond zou houden erover... en als mams bescherm je mede mams of aanstaande mams om hun kids
knuffie
Nootje38

Posting Freak

20-12-2009 15:58
0800-1100 heb dit nummer heb ik net gebeld..
http://www.grieppandemie.nl/informatie_ ... re_vrouwen

Ik heb mijn vraag voor gelegt aan hem.. helaas niet echt heel veel info gekregen..

Maar wat wel is..
omdat over de mexicaanse griep, niet zo veel bekent is..
kan hij niet uitsluiten of dit de doodsoorzaak is van de kleine..
van andere griepsoorten kon hij dat wel.
Ook zijn er meer meldingen binnen gekomen. met net zo,n verhaal als mij..
Ook dit is een reden waarom zwangere vrouwen niet worden geint voor de 13 de week.
Omdat ze niet weten wat het kan veroorzaken op de vruchjes.
omdat er een soort dodelijkvirus
bij je na binnen word gebracht..
Dus hij zij dat het wel zou kunnen..
maar durfde dit niet met 100% zekerheid te melden.
Hij tast in het duister omdat ze niet weten wat de mexicaanse griep
dus allemaal aan schade kan veroorzaken bij oa zwangere vrouwen..

hij rade me morgen idd aan om de gyn te bellen en de verloskunde...maar dus ook de huisarts..
om te overleggen wat dus voor mij nu het beste ook zou kunnen zijn.. om eventuweel
voor een volgend zwangerschap me eerst te laten enten. voor de mexicaanse griep...

hij zij ook het kan zijn dat jij
er geen last van de mexicaanse griep heb..
maar dat het na de vrucht is geslagen maar dit waren wel allemaal vermoedens en gissingen

vind het wel eng allemaal dat wel.. en zal bij vele onrust veroozaken maar wil jullie natuurlijk beschermen dervoor..
zodra ik weer meer info heb laat ik het meteen weten...

knuffie noot
Bambi80

Posting Freak

20-12-2009 21:37
ja het zijn allemaal theorien die niet hardgemaakt kunnen worden. Feit is dat je niets met deze info kan. Je kunt niet voorkomen blootgesteld te worden door dit virus en je mag niet zwanger worden binnen 3 maanden na inenting. Enting kan niet voorkomen dat je griep krijgt maar zorgt ervoor dat als je de mex. griep krijgt er minder ziek van bent. Dus ik persoonlijk zou niks met deze info kunnen. Ik zou het wel eng vinden als het wel zo is
snippie

Unregistered

20-12-2009 21:41
het zou zeker eng zijn.
alleen wat al eerder zei je weet niet of iemand dat al bij zich heeft!
je zou dan bewijzen van thuis moeten blijven.en niet meer in contact komen met andere mensne
t/m de 13de week.

Maar ik denk dat deze info Nootje een beetje helpt het te verwerken of niet meissie?
Knuf
Nootje38

Posting Freak

20-12-2009 21:55
Dankje meiden voor de reactie,s... ondangs deze info gaan we nog uit dat het kindje niet goed was,,,
Dit is info ja kan je veel uit denken.. dit is allemaal zo onzeker of het idd allemaal wel of niet kan snap je..
morgen nog wat telefoontjes plegen.. en als die dit ook zeggen... jah wat moet je dan doen..
geloven niet geloven.. kan me maar 1 ding bedenken meis.. dit is gebeurt.. en we hebben heel mooi afscheid kunnen nemen van ons ukkie.. ook al was het kindje dood bij 8.4 weken.. we hebben uk nog mogen zien..
heb de miskraam zelf willen doen.. en precies met 11 weken is het geboren... en uk is lekker om ons heen.. ligt begraven in onze tuin.. in ons hart leeft uk altijd... net als het andere kleintje van aug 2009.

wat ik al aangaf meis. zo veel denken en doen. uk komt er niet mee terug.. Laten we hopen op een heel mooi wondertje dat het ons word gegeven in 2010...

Maar vond het wel belangrijk om dit te melden naar andere zwangeren.. ik als mams, wil mede mam,s.. pap,s en aanstaande ouders beschermen.. en als het kan elert te zijn met de mexicaanse griep...

Knuffie van hier..
snippie

Unregistered

20-12-2009 22:19
Nootje je bent een wijze ,lieve sterke vrouw!!!!
knuffel voor jouw meissie
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave