Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Miskraam of innestelbloeding

Miskraam of innestelbloeding
kimmiek

Unregistered

14-12-2009 14:01
Hoi meiden,

Vanavond moet ik voor een echo naar de VK. Nu krijg ik net, tijdens een overleg, lichte menstruatiepijn en een bloeding.
Nu ben ik echt onwijs bang voor een MK... of zou dit een innestelbloeding kunnen zijn? Ik ben 5.5 week.......
french

Posting Freak

Topics: 19
14-12-2009 14:53
Tja zou kunnen natuurlijk, maar meestal heb je heftige krampen bij een mk.
Gelukkig kun je vanavond naar de vk voor een echo !
Dan hoef je niet zo snel in spanning te zitten.
Waarom krijg je zo vroeg een echo dan ? heb je een intake vanavond...
Want dan doen ze meestal geen echo namelijk, dan zou ik er even op aandringen of ze dat wel
willen doen !
Sterkte en hoop dat alles goed is !
AnVan1978

Unregistered

14-12-2009 15:05
Ik heb een paar weken aan een stuk menstruatiepijn gehad.
Op 6 weken enkele druppels oud bloed verloren en roze slijmverlies.
Dat schijnt zelfs heel normaal te zijn. Je baarmoeder houdt als het ware 'grote schoonmaak'
Het kan ook zijn dat er een adertje gesprongen is want er circuleert daar nu eenmaal meer bloed als je zwanger bent.

Al een geluk dat je deze avond naar de arts mag.
Zij zal je wel meer kunnen vertellen en je gerust stellen.
kimmiek

Unregistered

14-12-2009 15:28
Ik moet een echo omdat ik in het verleden een cyste heb gehad en ik denk dat er nu weer eentje zit.
De VK wilde graag dat ik kwam voor een echo.

Ik heb net wat lichte menstruatiekrampjes gehad, niet heel heftig ofzo hoor. Ik denk dat als je een MK hebt gehad, dat je heel erg pijn hebt en ook wel iets van grote stolsels hebt? Ik heb een heel ieniemienie stolseltje... Moet ik me ongerust maken?

Zouden ze al een vruchtje kunnen zien op de echo vanavond?
Ik hoop zoooo dat er een vruchtje zit...
kimmiek

Unregistered

14-12-2009 16:06
En het 'bloeden' is nu zo goed als weg...
Dus misschien valt het mee.. Ik hoop het zo............... Sad
AnVan1978

Unregistered

14-12-2009 16:28
kimmiek schreef:En het 'bloeden' is nu zo goed als weg...
Dus misschien valt het mee.. Ik hoop het zo............... Sad

Kimmiek,

De kans is nog altijd het grootst dat alles gewoon in orde is meid!
Ik verlies ook veel troep hoor, niet echt bloed maar ook klontertjes enzo.

Als het bloeden niet echt veel was en het is gestopt, dan gok ik eerder op innestelingsbloed of een gesprongen adertje!

Ik dat dat bij een MK inderdaad het bloeden niet stopt en je ook zeer pijnlijke krampen hebt.

Laat iets weten he!
kimmiek

Unregistered

15-12-2009 07:32
Nou, gister een echo laten maken en ik ben nu 5 weken zwanger... Ze ging kijken en ze heeft een vruchtzakje gezien, dus een teken dat ik echt zwanger ben!! Alleen was het nog te vroeg om het vruchtje te ontdekken. Nu moet ik over twee weken terug komen, dan gaat ze nog een keer kijken en kunnen we het hartje horen/zien!! Het zag er goed uit allemaal zei ze, ze heeft het opgemeten enzo.

Toen ze even verder ging kijken (op zoek naar mijn rechtereierstok, omdat ik vermoed dat daar een cyste zit) zei ze dat er een heel klein vleesboompje in mijn baarmoeder zit, maar dat dat verder geen kwaad kon... :roll: ! Een vleesboom.. jee, dat vind ik echt zo ranzig klinken. Dat is toch gewoon een stukje 'wild vlees' ofzo?? Bij de echo over twee weken gaat ze ook kijken of deze groter wordt of dezelfde grootte blijft houden...

Mijn rechtereierstok heeft ze niet kunnen vinden (??), die zat ergens verscholen, had ze het over. Zo'n eierstok schijnt erg flexibel te zijn..
Nou ben benieuwd over twee weken......
AnVan1978

Unregistered

15-12-2009 10:15
@Kimmiek, dat is al goed nieuws!

Dat vleesboompje mag zeker geen probleem zijn, ik heb er ook ééntje van zo'n 2cm bovenop m'n baarmoeder.
De gyneacoloog vertelde me dat dit gerust vanzelf kan weggaan.
Zo'n boompje is goedaardig en kan helemaal geen kwaad zolang het niet heel groot wordt.
kimmiek

Unregistered

15-12-2009 12:17
Ja, zo'n 'boom' Wink is niet kwaadaardig, maar toch schrik je wel ff als ze zoiets zegt. Daarom moet ik ook meer op controle komen.

En ik hoop dat de echo over twee weken goed is!! Ik moet gewoon positief blijven en er vertrouwen in hebben. Ik maak me gewoon echt veel te druk..... Ik moet juist heel blij zijn dat ik zwanger kan worden! Alleen ben ik denk ik wel geruster als die echo gewoon goed is. Even afwachten dyus (gelukkig maar twee weekjes)..!

Lief dat jullie zo meeleven!!
kimmiek

Unregistered

15-12-2009 12:46
@ AnVan; had jij ook een boompje toen je zwanger was??
AnVan1978

Unregistered

15-12-2009 13:17
kimmiek schreef:@ AnVan; had jij ook een boompje toen je zwanger was??

Ja hoor, ik ben zwanger 8 en een halve week en heb zo'n vleesboompje.
Is zo'n 2 cm groot. Ach ja dan heeft die kleine daar wat gezelschap Wink
kimmiek

Unregistered

15-12-2009 14:39
Hahahaha Big Grin , ja.. Laten we het daar maar op houden dan Wink!!!
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
19-12-2009 22:15
nou dat is niet altijd waar
een mk hoef je niet te voelen,.

en een bloeding kan nog wel eens , soms ongschulig.
zolang je geen stolsels verliest zal ik me geen zorgen maken of een maandverbandje vol.
hoop dat het goed zit kim

groetjes
french schreef:Tja zou kunnen natuurlijk, maar meestal heb je heftige krampen bij een mk.
Gelukkig kun je vanavond naar de vk voor een echo !
Dan hoef je niet zo snel in spanning te zitten.
Waarom krijg je zo vroeg een echo dan ? heb je een intake vanavond...
Want dan doen ze meestal geen echo namelijk, dan zou ik er even op aandringen of ze dat wel
willen doen !
Sterkte en hoop dat alles goed is !
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave