Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden wel of niet wachten?

wel of niet wachten?
m.u.

Unregistered

13-12-2009 20:30
Hallo allemaal,
ik lees veel van jullie verhalen en hoor ook verhalen van een vriendin en collega's waarbij het na 2 jaar nog niet is gelukt. Ik vind het echt heel vervelend voor jullie allemaal.
Zelf ben ik 25 en mijn vriend is 28. Wij willen erg gaag een kindje en zien overal dikke buiken, kinderwagens en kleine schatjes bij hun pappie's en mammie's. Wij willen eerst nog een half jaartje sparen voordat ik stop met de pil.
Nu ik al jullie heftige verhalen lees, begin ik erg te twijfelen of wij wel zo lang moeten wachten. Wat vinden jullie?
xxx m.u.
naatje83

Unregistered

13-12-2009 20:34
Hey,

Welkom op het forum. Jullie moeten doen wat je gevoel je ingeeft en niet naar verhalen
van anderen luisteren de 1 binnen een jaar zwanger en de ander is binnen 2 jaar zwanger
dus daar moet je niet naar kijken. Het gaat erom of jullie er klaar voor zijn. Heel veel
succes met jullie beslissing.
m.u.

Unregistered

13-12-2009 20:44
bedankt voor je reactie naatje83.
het feit dat ik op deze site's rond snuffel geeft natuurlijk al aan in hoeverre wij er mee bezig zijn.
ik vind het alleen al spannend als ik er over nadenk, herkent iemand dit?
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
13-12-2009 20:46
Ik sluit me aan bij Naatje: jullie moet erna kijken wanneer jullie er klaar voor zijn.
Ikzelf was binnen 2 maanden zwanger, dus het kan ook heel snel gebeuren.
je ziet misschien in jullie omgeving dat veel stellen lang bezig zijn om zwanger te worden, maar misschien is dat bij jullie niet het geval.
Succes met jullie beslissing!!!
m.u.

Unregistered

14-12-2009 21:13
hoi kletskous,
bedankt voor je reactie.
We willen ook wachten tot het in alle opzichten goed voelt.
Maar met al die verhalen en ervaringen kom ik toch aan het twijfelen.
tnx iig.
jorike

Unregistered

14-12-2009 22:27
Hi m.u.!
Ik snap je wel hoor, als je al die zwangere meiden om je heen hebt en dan de kleine kindjes erbij...zeker als het bij jullie ook al kriebelt!
De beslissing om eerst nog even te gaan sparen is in mijn ogen zeker geen verkeerde! Kindjes zijn mega duur!! En wat is nou een half jaartje? Jullie zijn nog jong hoor!! Ik was 28 toen ik begon en was zo zwanger...
Verder kan je natuurlijk al wel stoppen met de pil maar nog wel veilig vrijen. Op die manier kun je toch nog sparen, maar is je lijf al wel de pil aan het wegwerken en ben je stiekem al een klein beetje begonnen...
Succes met jullie beslissing!
Beebie25

Posting Freak

Topics: 4
07-01-2010 16:23
Mijn vriend en ik dachten precies hetzelfde.
Ik hoorde ook dat het bij de meesten een paar maanden tot 2 jaar kan duren en wij hadden eerst ook zoiets van eerst
sparen en dan stoppen, ik ben vorige maand toch gestopt omdat ik bang ben dat als ik straks alles gespaard heb het nog lang gaat duren en wil graag een redelijk jonge mama worden dusja....en ik ben ervan overtuigd dat als het er eenmaal is, het echt wel groot komt hoor Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave