Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn KV test please help me :)zwanger? vmk?

KV test please help me :)zwanger? vmk?
tweety1982

Unregistered

12-12-2009 11:25
meiden ik zit met dilema en wil graag ervaringen

ik voelde alles wat je voelt als je zwanger bent. zit nu op 11 DPO en deed op 9 DPO een test.

die test was negatief maar heb hem wel bewaard. Vanmorgen weer een test en die leek mij negatief ( 5.30)

nu 5,5 uur later pak ik de testen van donderdag en van zaterdag (vandaag) erbij.

ik zie op die van vandaag een licht streepje op die van donderdag niets

ik bewaar testen altijd heel lang en heb nooit een streepje gezien, alleen toen bij mijn MK of bij een VMK.

volgens mij heeft KV geen indroog steepje

ik heb nu toch kans op een zwangerschap of een VMK
wie had een lichte streep na afleestijd en is nu zwanger

oja me temp was wel iets gedaald vandaag, maar niet diep. zie mijn grafiekje bij mijn banner
dank je wel!
shandrani

Posting Freak

Topics: 0
12-12-2009 11:31
Hoi Tweety!
Ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een testje er tegenaan gooien! Ikzelf had een lichte streep binnen de afleestijd...maar werd na de afleestijd wel wat donkerder. En nee, volgens mij heeft de KV testen geen indroogstreep. Dus het zou kunnen...maar ik weet het echt niet! Je bent toch nog vrij vroeg met testen? Gewoon even afwachten...is misschien heel moeilijk...maar dan heb je wel meer zekerheid!
Gr Shandrani
tweety1982

Unregistered

12-12-2009 12:10
dank je wel
had wel gisteren wat buikpijn en vandaag lijkt de misselijkheid minder en de ongi pijn meer, dus ja denk zelf een misslukkte innesteling Sad

maar bedankt!!

je hoort het wel Smile
naatje83

Unregistered

12-12-2009 15:05
Ik had dat ook bij de kv testen haalde hem na een paar uur te voorschijn en toen stond er
toch een tweede streepje bij heb uiteindelijk twee dagen later nog een test gedaan en die
was positief. Dus zou over twee dagen nog eens testen. Succes duim me je mee want je
hebt het verdiend.
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
12-12-2009 15:11
ik had het ook met de test van t kv. s morgens vroeg getest en niets te zien. alleen in het licht zag ik heeeeeeel licht een streepje. na een paar uur mn man laten kijken (zat wel 4 uur tussen) en die zag wel een streepje en ik s middags op diezelfde test ook. 2 dagen later nog een test en die was wel gelijk positief.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
12-12-2009 15:13
zegt niets over het krijgen van een vroege miskraam hoor! waarschijnlijk nog te vroeg om te testen. Ik zou het morgen of overmorgen nog een keer proberen. Als het streepje binnen de afleestijd verschijnt, ben je zwanger (duh! dat weet je ook wel) maar dat zegt wel iets over dat hcg toeneemt als ie eerder verschijnt. Als het goed zit, moet iedere paar dagen het streepje duidelijker worden. Wel verstandig om met dezelfde merk en type test te testen dan.
tweety1982

Unregistered

12-12-2009 15:58
ok dan wacht ik maar even, maar ja het streepje was wel heel erg licht, maar ja doe maandag nog 1
was vandaag nog wel beetje misselijk en ben erg moe, heb nu gen ongi gevoel meer, alleen af en toe steekjes.

ben erg benieuwd naar me temp komende tijd.

bedankt voor jullie pos ervaringen
Ynni

Unregistered

12-12-2009 17:26
hey tweety, ik had geen licht streepje sorry bij mij was ie gelijk heel erg duidelijk. Ik heb wel pas op mn NOD getest, maarja das ook altijd moeilijk ej want die test BRAND I know...
Mij werd altijd gezegd een streep is een streep dus ja... Maar ik zou zeker maandag nog es een testje doen! Ja da wor een weekend from hell maar anders moet je toch nog 9 maanden wachten Wink
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
12-12-2009 18:09
Hey tweety,

Ik testte dagen voor mn NOD met matcare. Helaas negatief. Na 1,5 test nog eens bekeken en nog steeds negatief. 's Avonds toch de test er weer bijgepakt, stond er opeens een licht 2e lijntje, en dat was echt geen indrooglijntje. Eerder had ik dat met deze testen nooit gehad.

3 dagen later op mn NOD, testte ik duidelijk positief en ben inmiddels ruim 13 weken zwanger.

Vlak voor en rond mn NOD had ik ook last van wat ongi krampjes. Dat hield aan tot een week of 6 van de zwangerschap.

Ik ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Ik duim voor het positieve!
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
12-12-2009 18:10
Ow, in de eerste zin moet het zij"n: '3 dagen voor mn NOD'. ....
Wopper

Posting Freak

Topics: 3
12-12-2009 20:32
Hoi Tweety... hier hetzelfde verhaal!

Net na mijn NOD had ik op de test eerst geen enkel streepje. Toen ik 's avonds terugkwam uit mijn werk opeens wel een ingedroogd streepje.... De dag daarna hetzelfde verhaal en 2 dagen later hetzelfde, maar dan binnen een paar uur... Pas 4 dagen na mijn NOD had ik meteen een herkenbare (hele lichte) roze streep. Op de 6e dag had ik meteen een duidelijke dikke streep!

Dus wie weet!!!
tweety1982

Unregistered

13-12-2009 08:34
heey goed nieuws meiden THX!!

mijn temp was weer hoger!!! 36.75 weer, dus weer het hoogste deze cyclus, na een kleine daling van 0,1 in 1 dag is hij weer hoog, dus ja ben heeel erg benieuwd wat morgen me brengt!!!

als er een kindje zit zal het een ondeugend kindje worden en zal ik in mijn dagoek schrijven hoe zeer mama door haar in onzekerheid gezeten heeft hahaha

maar dan zou de pendel gelijk hebben Smile
naatje83

Unregistered

13-12-2009 09:36
nou ik ben benieuwd hou ons op de hoogte hoor! Je houdt het wel spannend Wink
epat

Posting Freak

Topics: 13
13-12-2009 09:52
Spannend hoor meid! Ik hoop voor je dat je morgen (ga je morgen testen?) een streep binnen de afleestijd krijgt.
Zoals al in een ander onderwerp aan je laten weten, heb ik ook een KV test liggen met een (indroog)streepje wat buiten de tijd kwam (ik heb er twee liggen zelfs, eentje van eind oktober, de andere datum niet opgeschreven). Helaas bij mij daarna verder negatieve testen (en nog geen ongi tot nu toe). Dus met mijn ervaring kan ik je niet verder helpen helaas. Maar als ik de ervaringen van anderen hier lees, dan is er nog goede hoop. Even volhouden nog!
tweety1982

Unregistered

13-12-2009 10:03
jazeker dank je

ik stond net op en werd ook goed eng op de maag zeg...tegen het misselijk aan, zo maar even wat lichts eten, want het gaat met vlagen...weer heel erg,dan weer 30 sec minder dan weer heel erg...

ja hou jullie zeker op de hoogte...ik ga morgen testen met urine enhopelijk dan wel duidelijkere streep of iig geen temp verlaging dat geeft ook hoop

ik zou nu 4 weken zijn dus ja tis net wel of net niet genoeg vooor een pos test, en anders testen we woe weer he Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave