Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen IVF Profielwerkstuk Havo 5

IVF Profielwerkstuk Havo 5
Mijxx

Unregistered

10-12-2009 18:16
hallo,
Kan misschien iemand mij helpen? ik moet voor havo 5 een profielwerkstuk maken. en nu wou ik dit over IVF doen. ik wou hiervoor graag iemand een enquete sturen en dat iemand die dit zelf ondergaan heeft dit zou willen invullen. dat is dus ook eigenlijk mijn vraag!

wil iemand die zelf IVF ondergaan heeft liefs een vrouw én een man en enquete invullen voor mijn profielwerkstuk?

dan stuur ik diegene de enquete op.. of weet u misschien iemand die het wel in zou willen vullen .. heel erg graag!

u zou mij heel erg uit de brand helpen!

groetjes van mij
snippie

Unregistered

10-12-2009 18:19
Ik doe geen ivf maar ICSI! is bijna het zelfde alleen dan is de manier van brvuchting anders.

maar zou je graag willen helpen.
ik ben dus voor ivf!
is dat ook je onderzoek?wie er voor of tegen zijn?

nou pb me maar als je ICSI ook goed vind.

liefs
Mijxx

Unregistered

10-12-2009 18:27
Hee,

thanxx. het klinkt alleen al goed.. ehm. nou eigenlijk is het hoe IVF precies in zijn werk gaat (technisch gezien) maar daar heb ik al wel informatie over, het doel is nu om iemand te interviewen die IVF heeft meegemaakt. en ik dacht laat ik het eens proberen!

ehm.. ik weeet niet precies van ICSI is, maar ik ben nu al superblij!. ik heb de enquete ook nog niet gemaakt want ik had niet zo snel een antwoord verwacht. Big Grin

maar als jij mij zou kunnen helpen heel graag. (misschien weet jij wel betere vragen dan ik zelf 8-) ) haha.

alvast bedankt
snippie

Unregistered

10-12-2009 18:47
Mijxx schreef:Hee,

thanxx. het klinkt alleen al goed.. ehm. nou eigenlijk is het hoe IVF precies in zijn werk gaat (technisch gezien) maar daar heb ik al wel informatie over, het doel is nu om iemand te interviewen die IVF heeft meegemaakt. en ik dacht laat ik het eens proberen!

ehm.. ik weeet niet precies van ICSI is, maar ik ben nu al superblij!. ik heb de enquete ook nog niet gemaakt want ik had niet zo snel een antwoord verwacht. Big Grin

maar als jij mij zou kunnen helpen heel graag. (misschien weet jij wel betere vragen dan ik zelf 8-) ) haha.

alvast bedankt

tuurlijk wil ik je helpen meid!

en wat ik zei ICSI is haast het zelfde!alleen de bevruchting is anders.Verder gaat alles het zelfde in zijn werk.
bij icsi bevruchten ze de eicellen doormiddel de sperma cellen diret in de eicellen te stoppen.dus hoeven ze niet meer zelf ene eitje te zoeken zo even makkelijk gezged.

ik zie je pb graag te gemoet
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave