Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Vitamine E voor vruchtbaarheid?

Vitamine E voor vruchtbaarheid?
Babii

Posting Freak

Topics: 48
06-12-2009 23:06
Hoi iedereen,

Zit zelf best ver in de MMM en dat komt door mijn onvruchtbaarheid. Nu zei mijn schoonmama dat Vitamine E de innesteling bevordert en je vruchtbaarheid een beetje meehelpt. Ik ben overigens onvruchtbaar door de prikpil.

Wie weet of dit klopt? Mijn schoonmoeder zei ook dat zij 8 miskramen heeft gehad en toen ze dat slikte gingen de zwangerschappen goed en haar cyclussen stabilseerden.

Ook bij mensen lijkt aangetoond dat vitamine E invloed heeft op de vruchtbaarheid. Daarnaast zou vitamine E hart- en vaatziekten en kanker helpen voorkomen. Dan moet de vitamine echter wel in hoge doses worden ingenomen. Wat we aan vitamine E opnemen via ons voedsel, is meestal net genoeg om geen tekort te ontwikkelen.

Bron:
http://www.eader.nl/dekeuken/gezondheid ... ne_e_1.htm
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
07-12-2009 09:20
het zit ook in zwanger worden vitamines / multipreparaten en met deze vitamines moet je volgens mij wel oppassen dat je er niet te veel van binnenkrijgt. Ik kan het alleen zo even niet vinden op internet hoe dat zit.
Babii

Posting Freak

Topics: 48
07-12-2009 09:27
Heb inderdaad gelezen dat je maar 2 pilletjes per dag mag innemen, dat zou iets van 200 nog wat per pilletje zijn.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave