Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden 2010 wordt ons jaar! Wie gaat er in januari starten?

2010 wordt ons jaar! Wie gaat er in januari starten?
lenny

Administrator

Topics: 668
06-12-2009 16:17
Ik!!!

In januari gaan we na 4 1/2 jaar stress eindelijk beginnen voor een derde.

Zijn jullie ook zo van speciale datums enzo? Ik wil in het nieuwe jaar een nieuwe start maken, daarom nu nog even niet deze maand al. (plus nog even heeeel klein beetje afvallen natuurlijk, en conditie opbouwen) Dus in januari gaan we ervoor.

Wie doet mee??? En voor wie is het de eerste / tweede enz.??

Groetjes!
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:21
ik doe in janauri meeBig Grin!
ga dan de 23maand ! in voor een kleintje!
maar 2ronde van onze eerste ICSI poging!in janauri hebben we cryo terug plaatsingBig Grin!

2009 is veel al ene klote jaar geweest(met een paar leuke dingen)
maar 2010 word ons jaarBig Grin!

lenny ik wens je al het geluk toe!
knuf
Babii

Posting Freak

Topics: 48
06-12-2009 16:24
Ik doe ook mee! In januari start onze eerste IUI behandeling :mrgreen:. En dit wordt ons eerste kindje (als het ons gegund is, want de moed zakt me steeds meer naar de schoenen). 2009 was echt een onwijs rot jaar, beetje veel te veel downs en te weinig ups.

Heel veel succes Lenny!

Jij ook heeeeel veeeel succes!
En de anderen natuurlijk ook!
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:32
erg mooi liedje van een mooie filmBig Grin!

http://www.youtube.com/watch?v=q4bkGdRO0z8
lenny

Administrator

06-12-2009 16:32
Hey snippie!

Dacht dat je ff pauze nam. Maar je miste ons gewoon te veel denk ik Big Grin
Das alleen maar beter, want dan kunnen we je tenminste steunen!

En Babii, bij jou gaat het vast ook in 2010 lukken! Mijn collega was na 3x IUI zwanger dus...
Jij vast al na de eerste Wink

Hebben jullie dat nog meegekregen dat de ene arts na IUI zegt 'even een kwartiertje blijven liggen' en andere artsen totaal niet? Was pas in het nieuws dat een kwartiertje blijven liggen na de behandeling beter zou werken. Maar daar blijken de meningen toch over verdeeld te zijn.

Groetjes!
lenny

Administrator

06-12-2009 16:34
@snippie
Mooi filmpje, maar moet je niet te vaak kijken zoiets. Wordt ik toch een beetje treurig van.
lenny

Administrator

06-12-2009 16:38
snippie schreef:ik doe in janauri meeBig Grin!
maar 2ronde van onze eerste ICSI poging!in janauri hebben we cryo terug plaatsingBig Grin!

knuf

Klote voor je dat 2009 zo'n rotjaar geweest is. Maar ik vind vaak met het nieuwjaar, dat je dan weer echt een jaar afsluit en je weer met een schone lei aan een mooi jaar kan beginnen. Dus ik hoop dat je in het nieuwe jaar niet teveel terug kijkt op 2009 en gewoon een geweeeeeeldig 2010 gaat hebben!
Babii

Posting Freak

06-12-2009 16:39
Ik hoor en lees inderdaad vaak dat mensen met IUI gelijk moeten opstaan en naar huis mogen. Nu weet ik dat ik sowieso een kwartier moet blijven liggen, want Babii en een eendenbek gaan niet samen. Maar ik heb nu een super lieve vrouwelijke gynaecoloog en die zegt ook een kwartiertje blijven liggen (even de zenuwen laten bezinken hiih).
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:40
ik neem idd pauze en reageer niet overal op! maar had weer een pb dus ik dacht ik kijk even naar dit topic en meld me hier alvast aan!
en er niet aan denken is voor ons geen remedie .want wij kunnen gewoon weg niet natuurlijk zw worden.
maar ach komt goed.en idd ik ben te nieuwschierig hoe het met de mensen gaat.
maar zou dus niet elke dag posten of er zijn.!

en ja had het gehoord!schijnt idd bij iui goed te zijn.

en babii echt jij raakt door iui snel zwanger!!

ik zelf heb mijn twijfels of ik ooit zwanger raak.heb inmiddels 6vmk's achter de rug!
mijn man en ik hebben dan ook besloten om dat als we met de tweede icsi bezig zijn ons op te geven voor adoptie.
ook omdat de wacht lijsten erg lang zijn!
en jah hebben ons er in verdiept ik ben tenslote zlef geadopteerd en mijn broer ook!

lenny ik ben naar die film geweest vrijdag avond
knuf
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:43
Lenny schreef:
snippie schreef:ik doe in janauri meeBig Grin!

knuf

Klote voor je dat 2009 zo'n rotjaar geweest is. Maar ik vind vaak met het nieuwjaar, dat je dan weer echt een jaar afsluit en je weer met een schone lei aan een mooi jaar kan beginnen. Dus ik hoop dat je in het nieuwe jaar niet teveel terug kijkt op 2009 en gewoon een geweeeeeeldig 2010 gaat hebben!

dat is heel moeilijk en zou ook niet zomaar gebeuren ik zou hoe dan ook altijd aan 2009 blijven denken.zoveel verdriet heb ik gehad!want die 6vmk's blijven in me geheugen
lenny

Administrator

06-12-2009 16:44
Babii schreef:[b]want Babii en een eendenbek gaan niet samen/b]

Big Grin Big Grin Nou ik denk dat lenny en een eendebek ook niet goed samen gaan, hihi!!

Ja, fijn dat je dan zowiezo mag blijven liggen. Lijkt me wel rot als je zelf zou willen blijven liggen, maar de gyn stuurt je gauw weer de gang op :-( Gelukkig hebben wij ook een fijne gyn. Dus ik ga me met volle overgave aan haar toevertrouwen.

Ik heb het inmiddels aan zowel mijn ouders als schoonouders verteld, het verhaal van die gyn 4 jaar geleden en dat we nu voor de derde gaan. Allebei positief. Pfffieuw. Had ik me natuurlijk niets van aangetrokken als iemand het er niet mee eens was. Maar toch leuk dat ze allemaal een derde wel zien zitten!
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:46
Lenny schreef:
Babii schreef:[b]want Babii en een eendenbek gaan niet samen/b]

Big Grin Big Grin Nou ik denk dat lenny en een eendebek ook niet goed samen gaan, hihi!!

Ja, fijn dat je dan zowiezo mag blijven liggen. Lijkt me wel rot als je zelf zou willen blijven liggen, maar de gyn stuurt je gauw weer de gang op :-( Gelukkig hebben wij ook een fijne gyn. Dus ik ga me met volle overgave aan haar toevertrouwen.

Ik heb het inmiddels aan zowel mijn ouders als schoonouders verteld, het verhaal van die gyn 4 jaar geleden en dat we nu voor de derde gaan. Allebei positief. Pfffieuw. Had ik me natuurlijk niets van aangetrokken als iemand het er niet mee eens was. Maar toch leuk dat ze allemaal een derde wel zien zitten!

fijn dat iedereen goed reagerede! toch altijd weer fijn toch?
knuf
Bati

Posting Freak

Topics: 4
06-12-2009 16:48
snippie schreef:ik neem idd pauze en reageer niet overal op! maar had weer een pb dus ik dacht ik kijk even naar dit topic en meld me hier alvast aan!
en er niet aan denken is voor ons geen remedie .want wij kunnen gewoon weg niet natuurlijk zw worden.

ik zelf heb mijn twijfels of ik ooit zwanger raak.heb inmiddels 6vmk's achter de rug!
mijn man en ik hebben dan ook besloten om dat als we met de tweede icsi bezig zijn ons op te geven voor adoptie.
en jah hebben ons er in verdiept ik ben tenslote zlef geadopteerd en mijn broer ook!

knuf

Ik hoop dat t dan nu bij de 2e ronde mag lukken!! Je hebt toch nog 3 bevruchte eitjes over nu? En als je de 2e ronde hebt gehad dan nog 2? Hoezo probeer je ze niet allemaal dan (dus nog 2 rondes erna dan als t niet zou lukken, ik hoop natuurlijk dat t nu wel lukt!!!!niet flauw bedoeld ofzo)
lenny

Administrator

06-12-2009 16:49
Zeker fijn dat iedereen goed reageerde, dan hebben we in ieder geval aan alle kanten steun. Ik vertel ook altijd gewoon alles, zwanger, miskraam en alles, dan kan iedereen ook met je meeleven als het niet goed uitpakt.

snippie schreef:ik zelf heb mijn twijfels of ik ooit zwanger raak.heb inmiddels 6vmk's achter de rug!

knuf

Jeetje! Diep respect dat je na zoveel vmk's nog de kracht hebt om door te gaan! En geef de moed ook niet op, jij zal uiteindelijk toch ook zwanger gaan worden!!!
ZIt het in de familie, bepaalde afwijking ofzo waardoor zwanger worden wat moeizamer gaat, dat jij ook geadopteerd bent?
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:50
Ankie87 schreef:
snippie schreef:ik neem idd pauze en reageer niet overal op! maar had weer een pb dus ik dacht ik kijk even naar dit topic en meld me hier alvast aan!

knuf

Ik hoop dat t dan nu bij de 2e ronde mag lukken!! Je hebt toch nog 3 bevruchte eitjes over nu? En als je de 2e ronde hebt gehad dan nog 2? Hoezo probeer je ze niet allemaal dan (dus nog 2 rondes erna dan als t niet zou lukken, ik hoop natuurlijk dat t nu wel lukt!!!!niet flauw bedoeld ofzo)

omdat er een wachtijd van 6jaar staat!
dus je kan je wel alvats op een lijst zetten en keuringen hebben!
en ik laat in janauri 2 terug plaatsen als het mag en dan in maar nog 1 !en dan in mei hebben dan een nieuwe punctie poging! en vanaf dan schrijven we ons dus in
Babii

Posting Freak

06-12-2009 16:51
Fijn dat ze het zo positief opvatten, dat doet een mens goed lijkt me Smile. Hier weet nog niemand het. Nou ja niemand, mijn broertje heeft bij mij gewoond die weet het wel, mijn zusje ook, maar die kijkt niet naar haar zus om Wink.

En mijn schoonouders weten nog niks. Nou ja niks, ze zijn niet dom. Ik heb zelf aangegeven dat ik naar de gynaecoloog moet omdat ik geen menstruatie heb en zonder menstruatie constant buikpijn heb (is geen leugen). Uiteindelijk wisten ze dat ik Clomid slikte echter sloeg dat niet aan.

Dus mijn schoonmama zei al, Babii doe rustig aan die menstruatie komt wel weer. Nou ik ben toch eigenwijs geweest en aan de injecties gegaan en ja hoor er groeide eitjes! Echter heb ik afgelopen maandag het vreselijke nieuws gekregen dat mijn baarmoederslijmvlies zodanig is aangetast dat ik nooit meer op de natuurlijke weg zwanger kan worden. Op dat moment dacht ik, IUI is er nog en anders IVF of ICSI, maar gisteren storte me wereld wel even in en snapte ik dat nieuws pas Confusedhock:

Mijn schoonmoeder zei gisteren: Babii ik heb 8 miskramen gehad en mijn cyclus was zeer onregelmatig. Waarom neem je geen vitamine E, dat is goed voor je vruchtbaarheid en bevordert de innesteling etc. Ze weet niet dat we bezig zijn (heb het nooit beaamd), maar goed het is de moeder van mijn man en zeker niet dom! Maar vooralsnog ga ik dit niet toegeven. Dit is een traject van mij en mijn man. Als we echt door moeten voor IVF of ICSI dan vertel ik het, maar nu is het nog een klein beetje ons geheimpje :oops: .

En die eendenbek, tsjah die gaat er gewoon niet in bij mij (*poep hem er zo weer uit :oops: )
Bati

Posting Freak

06-12-2009 16:54
@ Snippie, ik d8 dat er maar 2 mogen terug geplaatst worden bij de allerlaatste poging? Of als je ouder bent als 36 jaar?
Zou wel fijn zijn als er 2 terug geplaatst konden worden! Meer kans ofcourse, maar ook kans op een tweeling Big Grin
IK WENS JE ECHT HEEEEEEL VEEL SUC6!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben weer weg! Dikke knuffels!
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:56
Lenny schreef:Zeker fijn dat iedereen goed reageerde, dan hebben we in ieder geval aan alle kanten steun. Ik vertel ook altijd gewoon alles, zwanger, miskraam en alles, dan kan iedereen ook met je meeleven als het niet goed uitpakt.

snippie schreef:ik zelf heb mijn twijfels of ik ooit zwanger raak.heb inmiddels 6vmk's achter de rug!

knuf

Jeetje! Diep respect dat je na zoveel vmk's nog de kracht hebt om door te gaan! En geef de moed ook niet op, jij zal uiteindelijk toch ook zwanger gaan worden!!!
ZIt het in de familie, bepaalde afwijking ofzo waardoor zwanger worden wat moeizamer gaat, dat jij ook geadopteerd bent?

weten ze niet er is niks van mijn biologische familie bekent,dus zullen we ook nooit te weten komen!en we zijn aan ICSI door me man even grof gezged!alle onderzoeken waren bij mij goed.Maar ik zie het niet zo!ik zeg altijd wij kunnen samen niet zwanger worden!ik zie ons al 1geheel.wij willen samen een kindje dus kunnen samen niet natuurlijk zw worden
snippie

Unregistered

06-12-2009 16:57
Ankie87 schreef:@ Snippie, ik d8 dat er maar 2 mogen terug geplaatst worden bij de allerlaatste poging? Of als je ouder bent als 36 jaar?
Zou wel fijn zijn als er 2 terug geplaatst konden worden! Meer kans ofcourse, maar ook kans op een tweeling Big Grin

ankie de keus blijft toch altijd ons! het zijn onze cryo's.het makat mij niet uit of ik dan een tweeling krijg.dat risico nemen we en kunnen we ook financieel en zo aan.we zouden dan alleen moeten verhuizen maar ook dat gaat lukken.
knuf
snippie

Unregistered

06-12-2009 17:00
babii wij hebben het ook pas aan onze ouders verteld toen we wisten dat we icsi moesten.daarvoor wisten onze ouders het ook niet.
knuf
lenny

Administrator

06-12-2009 17:05
snippie schreef:
Lenny schreef:Zeker fijn dat iedereen goed reageerde, dan hebben we in ieder geval aan alle kanten steun. Ik vertel ook altijd gewoon alles, zwanger, miskraam en alles, dan kan iedereen ook met je meeleven als het niet goed uitpakt.

knuf

weten ze niet er is niks van mijn biologische familie bekent,dus zullen we ook nooit te weten komen!en we zijn aan ICSI door me man even grof gezged!alle onderzoeken waren bij mij goed.Maar ik zie het niet zo!ik zeg altijd wij kunnen samen niet zwanger worden!ik zie ons al 1geheel.wij willen samen een kindje dus kunnen samen niet natuurlijk zw worden

Oei, dat is ff dom van mij zeg!!! Ik bedoelde eigenlijk de ouders die je geadopteerd hebben en dat jij daar misschien iets van mee gekregen zou hebben en het bij jou zelf ook moeilijk gaat. Maar dat is natuurlijk helemaal niet mogelijk!! Wat ben ik toch een schaap! Sorry hoor :oops:
snippie

Unregistered

06-12-2009 17:08
Citaat:[quote:16cx711s] [quote:16cx711s]Jeetje! Diep respect dat je na zoveel vmk's nog de kracht hebt om door te gaan! En geef de moed ook niet op, jij zal uiteindelijk toch ook zwanger gaan worden!!!

weten ze niet er is niks van mijn biologische familie bekent,dus zullen we ook nooit te weten komen!en we zijn aan ICSI door me man even grof gezged!alle onderzoeken waren bij mij goed.Maar ik zie het niet zo!ik zeg altijd wij kunnen samen niet zwanger worden!ik zie ons al 1geheel.wij willen samen een kindje dus kunnen samen niet natuurlijk zw worden[/quote:16cx711s]

Oei, dat is ff dom van mij zeg!!! Ik bedoelde eigenlijk de ouders die je geadopteerd hebben en dat jij daar misschien iets van mee gekregen zou hebben en het bij jou zelf ook moeilijk gaat. Maar dat is natuurlijk helemaal niet mogelijk!! Wat ben ik toch een schaap! Sorry hoor :oops:[/quote:16cx711s]

hihi geeft niet.
en mijn adoptie ouders hebben ook nog 3 kids van hun zelf dus zw worden was bij hun geen moeite.
en bij me man zit het alleen in achter neef die heeft ook slect zaad.
maar em schoonouders hebebn 5 kids
lenny

Administrator

06-12-2009 17:08
Babii schreef:Dus mijn schoonmama zei al, Babii doe rustig aan die menstruatie komt wel weer. Nou ik ben toch eigenwijs geweest en aan de injecties gegaan en ja hoor er groeide eitjes! Echter heb ik afgelopen maandag het vreselijke nieuws gekregen dat mijn baarmoederslijmvlies zodanig is aangetast dat ik nooit meer op de natuurlijke weg zwanger kan worden. Op dat moment dacht ik, IUI is er nog en anders IVF of ICSI, maar gisteren storte me wereld wel even in en snapte ik dat nieuws pas Confusedhock:

Jeetje wat een shitnieuws!! Maar heeft dat dan ook nog invloed op een zwangerschap via IUI? Even bruut gezegd (maar lief bedoeld!) wat 'doet het dan niet' als je slijmvlies in is aangetast? Gaat het dan er om dat de baarmoeder het zaad niet goed doorsluist naar de eileider? Of juist moeilijker met innesteling?
Babii

Posting Freak

06-12-2009 17:11
Ik krijg allemaal extra medicatie om het slijmvlies dikker te maken. Het probleem is nu dat het zaad niet door me slijmvlies heen kan (die is maar 3 mm en moet 7 mm zijn). En het zaad wordt in feite gelijk vermoord door me slijmvlies.

Snippie weet wel wat ik precies krijg. Ik krijg in ieder geval pillen die ik oraal moet innemen, injecties (wat ik al gebruik) voor een eitje te laten groeien en bolletjtes die ik vaginaal moet inbrengen, die bevorderen me innesteling en maken me slijmvlies dikker.

Maar dit kan alleen via IUI, dus ik hoop dat het lukt allemaal!
snippie

Unregistered

06-12-2009 17:19
Babii schreef:Ik krijg allemaal extra medicatie om het slijmvlies dikker te maken. Het probleem is nu dat het zaad niet door me slijmvlies heen kan (die is maar 3 mm en moet 7 mm zijn). En het zaad wordt in feite gelijk vermoord door me slijmvlies.

Snippie weet wel wat ik precies krijg. Ik krijg in ieder geval pillen die ik oraal moet innemen, injecties (wat ik al gebruik) voor een eitje te laten groeien en bolletjtes die ik vaginaal moet inbrengen, die bevorderen me innesteling en maken me slijmvlies dikker.

Maar dit kan alleen via IUI, dus ik hoop dat het lukt allemaal!

ohh oke! ik had alleen die bolletjes maar dta wist je al.
meid ik duim heel hard voor je!!
knuf
lenny

Administrator

06-12-2009 18:21
ga voor jullie beiden heel hard duimen!

Voel me meteen een grote zeurkous als ik lees wat jullie allemaal moeten meemaken! Zijn mijn dingetjes niets bij.

Heeel veel geluk!!
Babii

Posting Freak

06-12-2009 18:23
Doe niet zo mal Lenny Wink. Een zeurkous? Dat vindt ik echt niet hoor! Iedereen die zwanger wil worden moet heel wat doorstaan, wij een beetje meer, maar een zeurkous ben je niet! Echt niet!!
snippie

Unregistered

06-12-2009 18:24
Lenny schreef:ga voor jullie beiden heel hard duimen!

Voel me meteen een grote zeurkous als ik lees wat jullie allemaal moeten meemaken! Zijn mijn dingetjes niets bij.

Heeel veel geluk!!

Ik ga ook heel hard voor jouw duimen meid!!het is jouw ook zo ontzettend gegunt!!!
je hebt lang genoeg moeten wachten door die klote gyn!

en je bent geen zeurkus!!!!
knuf
lenny

Administrator

06-12-2009 19:07
Ok. gelukkig maar Big Grin blijf ik nog lekker doorbabbelen!
Bati

Posting Freak

07-12-2009 17:27
snippie schreef:
Ankie87 schreef:@ Snippie, ik d8 dat er maar 2 mogen terug geplaatst worden bij de allerlaatste poging? Of als je ouder bent als 36 jaar?

ankie de keus blijft toch altijd ons! het zijn onze cryo's.het makat mij niet uit of ik dan een tweeling krijg.dat risico nemen we en kunnen we ook financieel en zo aan.we zouden dan alleen moeten verhuizen maar ook dat gaat lukken.
knuf

owh okeej! Dan hoop ik dat het nu eindelijk mag lukken! DUIM voor je meid!
En een hele dikke knuffel voor jouw!
snippie

Unregistered

07-12-2009 17:49
Ankie87 schreef:
snippie schreef:

knuf

owh okeej! Dan hoop ik dat het nu eindelijk mag lukken! DUIM voor je meid!
En een hele dikke knuffel voor jouw!

Dank je.
trouwens de eertse keer hadden we idd geen keus ook gezien mijn leeftijd.
maar nu hebben we hopelijk wel keus.maandag hoor ik daar meer over.
maarjah wat ik zeg het zijn onze cryo's en als wij het risico willen nemen.
is dat geheel onze keuze.maar we gaan het allemaal zien.
nu sowiezo 3maanden zonder hormonenSmile dus das wel lekker.
er moet elke keer een maand rust tussen zitten.
Bati

Posting Freak

07-12-2009 17:55
elke keer? Bij mijn collega dan doen ze het alleen bij de 1ste keer....daarna elke maand!
Lijkt me erg zwaar! Zij is vandaag terug gegaan voor te praten erover....ik ben benieuwd. Als t gaat hoe zij denkt word er weer een eitje terug geplaatst voor t nieuwjaar! Ik hoop t voor haar!

Veel suc6 voor maandag!
Veel liefs
snippie

Unregistered

07-12-2009 17:57
Ankie87 schreef:elke keer? Bij mijn collega dan doen ze het alleen bij de 1ste keer....daarna elke maand!
Lijkt me erg zwaar! Zij is vandaag terug gegaan voor te praten erover....ik ben benieuwd. Als t gaat hoe zij denkt word er weer een eitje terug geplaatst voor t nieuwjaar! Ik hoop t voor haar!

Veel suc6 voor maandag!
Veel liefs

jah en vind dta heel goed die maand rust.
maar dat si wat ze zeggen he meid.
heb pas me eerste icis achter de rug dus weet het niet.
maar ze doen maand rust omdat het emtioneel zwaar is
snippie

Unregistered

07-12-2009 17:59
Ankie87 schreef:elke keer? Bij mijn collega dan doen ze het alleen bij de 1ste keer....daarna elke maand!

Veel suc6 voor maandag!
Veel liefs

en elke zieknhuis werkt anders.
hoeveel keer heeft je collega al icsi gehad dan?

ik hoop dat het vruchtje zich goed innesteld
Babii

Posting Freak

07-12-2009 18:00
Ieder persoon verschilt qua terugplaatsing, maar nog is het raar, want het is algemeen bekend dat men na een terugplaatsing een maand verplicht rust moet hebben!

Maar je kan Snippie niet vergelijken met je collega meis Smile. Elk persoon en elke situatie is anders (je vergelijkt de situatie steeds met je collega), weet niet hoe dt bij Snippie overkomt, maar eerlijk gezegd zou het mij een beetje irriteren :oops: . Want alles wat ze zegt over icsi wordt vergeleken met je collega hihi. Niks ergs hoor.
Bati

Posting Freak

07-12-2009 18:05
owh okeej.....dat had ik niet in de gaten. Mijn excuses.
Babii

Posting Freak

07-12-2009 18:06
Geeft niet hoor meis, bij mij komt dat zo over, maar het gaat hier niet om mij haha. Gaf het alleen even aan, want kan me voorstellen dat het voor Snippie niet leuk is. Maar we weten wel dat je het goed bedoeld Smile.
snippie

Unregistered

07-12-2009 18:12
babii heeft wel een beetje gelijk zodra ik over icsi wat zeg komt je collega om de hoek kijken.
maar waarschijnlijk is het meer om te laten zien dat het ook anders kan.
maar wat ik al zei elk ziekenhuis hanteerd iets anders.
en vind het eigenlijk wel slecht dat ze elke maand gewoon een terugplaatsing mag.behalve bij de eertse keer
alsof het de andere keren minder zwaar is
Babii

Posting Freak

07-12-2009 18:14
Ja, alsof het nog niet zwaar genoeg is zo een traject. Moet zeggen dat ik IUI al een behoorlijke klap vindt en een grote stap. En ik weet zeker dat dit proces me echt onwijs gaat slopen!

Daarom is een maand rust wel verplicht, althans ik lees het overal.
Bati

Posting Freak

07-12-2009 18:44
ja daar hebben jullie gelijk in, het is ook zwaar. Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien. Kan me voorstellen dat het je irriteert als ik over mijn collega praat. Maar zoals jij ook zegt, bedoelde t alleen maar om t vergelijken en verder niks.
in elk geval suc6 en ik lees t wel hoe t gaat!
Babii

Posting Freak

07-12-2009 18:45
Je mag heus je mening wel geven Ankie en het feit dat je interesse toont is al heel wat. Het was niet om je af te vallen hoor Smile.
snippie

Unregistered

07-12-2009 18:52
Ankie87 schreef:ja daar hebben jullie gelijk in, het is ook zwaar. Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien. Kan me voorstellen dat het je irriteert als ik over mijn collega praat. Maar zoals jij ook zegt, bedoelde t alleen maar om t vergelijken en verder niks.
in elk geval suc6 en ik lees t wel hoe t gaat!

meid zo bedoeln wij het niet meissie !!
en vind het ook wel leuk om soms over je collega te horen hoe het hara vergaat!helaas tot nu toe niks positiefs.
maarjah vergelijken kan gewoon weg niet.want dnek dat ik een stuk jonger ben en buiten dta we zijn verschillende mensen en lopen in een nader ziekenhuis en hebben een ander verleden hihi.
maar echt meid.
het gaat ons er meer om dat je vaak over je collega begint als ik iets zeg.en meestal is het van je collega beter.alatns zo komt het soms over :oops:
Bati

Posting Freak

07-12-2009 18:58
oh neej, dat bedoel ik eg niet!!!! Als t beter was waar zij ging had ze geen infectie gehad (omdat bij t weghalen vd eitjes iets is geraakt)! Ik probeer gewoon mee te praten. Ik zelf ben niet bezig. (dus bij mij niet eg veel te vertellen) En ik hoor gewoon elke dag een verhaal van mijn collega en ik probeer je maybe op een onhandige manier te helpen!
snippie

Unregistered

07-12-2009 19:33
Ankie87 schreef:oh neej, dat bedoel ik eg niet!!!! Als t beter was waar zij ging had ze geen infectie gehad (omdat bij t weghalen vd eitjes iets is geraakt)! Ik probeer gewoon mee te praten. Ik zelf ben niet bezig. (dus bij mij niet eg veel te vertellen) En ik hoor gewoon elke dag een verhaal van mijn collega en ik probeer je maybe op een onhandige manier te helpen!

laten we er over op houden meissie.en vind het heel lief dat je mee leeft!
en dat je niet bezig bent is heel jammer meissieSad!
vind ik echt!hopelijk na het trouwen!
ben je inmiddels al ongi?
knuf
Bati

Posting Freak

07-12-2009 19:47
nee, nog steeds niet.....
Elena.S

Unregistered

08-12-2009 13:16
Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat er een aantal mensen ook echt gaat beginnen per januari 2010. Ik hoop voor jullie dat het gauw raak is.
Ik begin niet per januari maar hopelijk wel in het voorjaar van 2010....

Gisteren heb ik er met mijn vriend over gesproken, over wanneer we voor een 2e gaan. Hij gaf aan dat hij het voorlopig wel best vind zoals het nu is (ons zoontje wordt deze maand 2).
Ik gaf aan dat het wel weer erg kriebelt bij mij en dat we er niet van uit moeten gaan dat het direct raak is (zoals bij ons 1ste kind wel het geval was). En daarbij, als ik zwanger raak duurt het nog 9 mnd. voordat het kindje er is.
Mijn vriend heeft sinds deze maand een nieuwe baan, heeft 2 mnd. proeftijd en zei dat hij in ieder geval wil wachten tot na zijn proeftijd. En dan hebben we het er nog eens over zei hij. Nou daar kan ik wel mee leven op zich, maar ik ben wel zo iemand die dan ook wel na die proeftijd meteen aan de slag wil gaan. Dus niet per januari, zoals de titel van dit topic Smile maar per febr of maart dan. Ik hoop echt dat we dan gaan beginnen. Ik ben nog jong (27), dat weet ik wel, maar ik zou graag een 2e hebben als ons 1ste kindje 3 -3,5 is. Dat vind ik een mooi leeftijdsverschil. Maar dat zou wel betekenen dat ik dan in oktober 2010 op zn laatst zwanger moet raken (dan beval ik als ons zoontje 3,5 is). Pfff ben er echt superveel mee bezig.
Ik wil mijn vriend natuurlijk niet opjagen, maar zou het fijn vinden als we in de eerste helft van 2010 gaan beginnen. Ik ben in mei jarig, en heb bij hem aangegeven dat ik het leuk zou vinden als ik op mijn verjaardag zwanger ben. Hij is er niet zo serieus mee bezig als ik, maar is wel heel goed op de hoogte van mijn wens en weet ook dat ik er veel mee bezig ben.
In febr. 2010 bevalt een goede vriendin van me van haar 2e, haar vriend is 1 van zijn beste vrienden. Misschien als hij ziet hoe zijn vriend ermee omgaat dat hij dan wat meer geprikkelt wordt. Ik wil niet egoistisch klinken hoor, maar mijn wens is altijd geweest huisje, mannetje, 2 kindjes. Ik ga het er nu voorlopig niet meer met hem over hebben, wil hem dus niet pushen. Tegen de tijd dat zijn proeftijd om is, zal ik het nog eens ter sprake brengen.
Zo dit moest ik even kwijt Wink
VickyS

Posting Freak

08-12-2009 14:15
ik kom ook al even hier mee lezen, ben nu al even bezig maar heb mijn volgende nod op 2-1 dus zit hier ik ieder geval goed! hoop maar dat mijn cyclus niet elke maand langer wordt want het is nu een beetje gokken wanneer ik mijn eitje heb. mijn vriend heeft liever niet dat ik al met ovulatie testen ga beginnen omdat we nog maar pas bezig zijn maar is toch lastig zo... best gewoon om de dag klussen Wink

en hoe is het met jullie allemaal??
henriette

Senior Member

Topics: 13
08-12-2009 17:44
hallo allemaal! ik dacht, ik meld me hier ook even aan.
wij krijgen in januari 2010 eindelijk een intake gesprek!!!! we hebben het afgelopen jaar allerlei onderzoeken gehad...waar we nu helemaal klaar mee zijn. 2009 is een jaar om (wat dit onderwerp betreft) snel vergeten kan worden.

nu op naar de behandeling! dus ja...2010 wordt ook ons jaar!!!

gr. henriette
snippie

Unregistered

08-12-2009 17:51
welkom meiden!!!

Elina hopelijk kan je in feb maart ook beginnen

en vickey welkom meid!!

en henriette spannend hoor welke behandleing gaan jullie onder gaan?

liefs
henriette

Senior Member

08-12-2009 18:02
snippie schreef:welkom meiden!!!

en vickey welkom meid!!

liefs

we hebben alle vooronderzoeken in een ander ziekenhuis gehad als waar we de behandeling gaan doen...dit kon niet in hetzelfde ziekenhuis.

we hebben te horen gekregen na de onderzoeken dat we alleen met icsi een mogelijkheid hebben...maar later kwamen ze hier wel een beetje op terug door te zeggen dat we een grensgeval zijn voor iui...dus het is nog even afwachten wat het gaat worden. begin januari eerst maar weer een potje inleveren...en dan een paar weken later het gesprek. denk dat het gewoon icsi wordt...wat je maar gewoon noemt dan :roll:
snippie

Unregistered

08-12-2009 18:05
henriette schreef:
snippie schreef:welkom meiden!!!

en vickey welkom meid!!

liefs

we hebben alle vooronderzoeken in een ander ziekenhuis gehad als waar we de behandeling gaan doen...dit kon niet in hetzelfde ziekenhuis.

we hebben te horen gekregen na de onderzoeken dat we alleen met icsi een mogelijkheid hebben...maar later kwamen ze hier wel een beetje op terug door te zeggen dat we een grensgeval zijn voor iui...dus het is nog even afwachten wat het gaat worden. begin januari eerst maar weer een potje inleveren...en dan een paar weken later het gesprek. denk dat het gewoon icsi wordt...wat je maar gewoon noemt dan :roll:

wij hebben net onze eerste icsi behandeling achter de rug.we hebben hier voor geen andere behandeling gehad.
we zijn vanaf eind mei dit jaar in de mmm dus bij ons is alles heel snel gegaan.

en in janaurie heb ik me eerste cryo terug plaatsing
Mila

Posting Freak

Topics: 14
08-12-2009 18:22
waarschijnlijk word het hier ook januari 2010! Laten we 2010 bombarderen tot ons jaar!

even in het kort mijn verhaaltje:
in mei 2008 ben ik gestopt met de pil en na 7 maanden doorverwezen naar de gyn. omdat ik nog steeds niet menstrueerde.
Allerlei onderzoeken gehad en daar kwam uit dat ik te weinig hormonen aanmaak en daardoor te weinig een eisprong heb.
Bij mijn vriend is alles goed.
We zijn toen begonnen met clomid en toen raakte ik zwanger alleen kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet (meer) leefde. daarna nog twee keer clomid 50 mg dat deed het niet meer, toen 1x 100 mg dat deed het ook niet en toen 150 mg en dat deed het ook niet. sinds twee maanden ben ik begonnen met puregon en pregnyl alleen schijn ik nu voor de pregnyl al een eisprong te hebben dus alleen met puregon en is dus de vraag wanneer? en dat is niet handig want met pregnyl kun je de eisprong goed plannen en daardoor op de juiste momenten vrijen en nu weet ik dus nog niks, dus vanaf aankomende maand gaan we beginnen met ovulatietesten.
verder is mijn oestrogeenwaarde te laag en nu vermoeden ze ineens wel dat ik misschien toch PCO heb alleen zegt mijn bloedwaarde van niet en de echo van wel, dus ik ben een twijfel geval!
nu zit ik te wachten op een menstruatie als die komt, want de vraag is of ik deze maand een eisprong heb gehad? en als ik die heb gehad wanneer ik dan ongesteld word want afgelopen maand werd ik ineens 9 dagen na de eisprong ongesteld :roll:
vrijdag moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad
Bati

Posting Freak

08-12-2009 18:42
sylvia22 schreef:waarschijnlijk word het hier ook januari 2010! Laten we 2010 bombarderen tot ons jaar!

even in het kort mijn verhaaltje:
in mei 2008 ben ik gestopt met de pil en na 7 maanden doorverwezen naar de gyn. omdat ik nog steeds niet menstrueerde.
Allerlei onderzoeken gehad en daar kwam uit dat ik te weinig hormonen aanmaak en daardoor te weinig een eisprong heb.
Bij mijn vriend is alles goed.
We zijn toen begonnen met clomid en toen raakte ik zwanger alleen kwamen we er bij de eerste echo achter dat het niet (meer) leefde. daarna nog twee keer clomid 50 mg dat deed het niet meer, toen 1x 100 mg dat deed het ook niet en toen 150 mg en dat deed het ook niet. sinds twee maanden ben ik begonnen met puregon en pregnyl alleen schijn ik nu voor de pregnyl al een eisprong te hebben dus alleen met puregon en is dus de vraag wanneer? en dat is niet handig want met pregnyl kun je de eisprong goed plannen en daardoor op de juiste momenten vrijen en nu weet ik dus nog niks, dus vanaf aankomende maand gaan we beginnen met ovulatietesten.
verder is mijn oestrogeenwaarde te laag en nu vermoeden ze ineens wel dat ik misschien toch PCO heb alleen zegt mijn bloedwaarde van niet en de echo van wel, dus ik ben een twijfel geval!
nu zit ik te wachten op een menstruatie als die komt, want de vraag is of ik deze maand een eisprong heb gehad? en als ik die heb gehad wanneer ik dan ongesteld word want afgelopen maand werd ik ineens 9 dagen na de eisprong ongesteld :roll:
vrijdag moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad

pfff.....en ik zit maar te zeuren dat mijn ongi nog niet komt :oops:
Mila

Posting Freak

Topics: 14
08-12-2009 18:51
ankie, dat is logisch hoor meid, ik weet heo je je voelt want bij mij duurde het 220 dagen! dus je zeurt niet hoor
snippie

Unregistered

08-12-2009 19:18
ankie meid je zeurt echt niet!
als ik jouw was zou ik even langs HA gaan als je nog niet ongi bent.

syl goed plan 2010 is ons jaarBig Grin
henriette

Senior Member

08-12-2009 21:02
wij hebben net onze eerste icsi behandeling achter de rug.we hebben hier voor geen andere behandeling gehad.
we zijn vanaf eind mei dit jaar in de mmm dus bij ons is alles heel snel gegaan.

en in janaurie heb ik me eerste cryo terug plaatsing[/quote]

spannend! ik hoop dat het meteen raak is! mag ik aan je vragen hoe de icsi behandeling ging?
Bati

Posting Freak

09-12-2009 18:42
snippie schreef:ankie meid je zeurt echt niet!
als ik jouw was zou ik even langs HA gaan als je nog niet ongi bent.

syl goed plan 2010 is ons jaarBig Grin

Gelukkig Big Grin
Ik denk dat ik wacht tot volgend jaar (klink raar, volgend jaar :roll: )
De puisten heb ik...nu alleen nog t bloed Wink
snippie

Unregistered

09-12-2009 18:47
grapje zekerTongue!
dat je wacht tot jan!das nog 3weken!gekkie!!
gewoon nu al even op bellen en kijken wat hij/ zij zegt!
dit is namelijk ook geen doen!en je moet wel kunne gaan genieten van de kerst dagen hoor.
knuf
Bati

Posting Freak

09-12-2009 18:52
daar heb je wel gelijk in....
maar maybe denk ik met de kerst er niet aan en dan komt t?!
Ik weet t niet. Bel niet zo graag de ha.....
Ik overleg t vanaaf is met mn vriend!

Wel lief van je dat je meedenkt!!!!
DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!!
tweety1982

Unregistered

14-12-2009 16:06
heey meiden ik doe graag mee, zat op een ander 2010 forum maar die word gesloten Smile dus neem je bagage mee en verhuis hier heen, aantal bekenden zie ik, leuk Smile

hopen dat 2010 ons jaar word meiden!!!! en we geen 2011 forum hoeven te openen voor ons Smile

hoe ging het vanmiddag snippie?

babbi dat je al die onderwerpen bij houd joh Smile

ik probeer wel eens alles te lezenen antwoorden, bij 4 nderwerpen gehad te hebben word ik gek Smile tis zooo veel Smile
Babii

Posting Freak

14-12-2009 16:10
@ Tweety, welkom meissie!

Haha, ja dat krijg je als je moderator bent :lol:
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
15-12-2009 21:38
Hey dames.. ik kom me hier ook aanmelden.. Ben trotse mams van 2 grotere kids 14 jaar en bijna 8 jaar..
Samen met me huidige vriend.. hopen we op een mooi wondertje.. samen hebben we 2 jonge sterretjes..
een 08/2009 en eentje na 11 wken zwangerschap.. hartje klopte niet meer bij 8.4 dagen..
en deze is van 29-11-2009.... De maand december even een rust.. alles even over ons heen laten komen..
En jan/feb proberen we verder te klussen voor ons wondertje.. en hoop dat 2010 voor ons allemaal een mooi jaar zal worden... met oa een mooi wondertje... ik ga ervan uit dat ik dan zo rond 11 jan weer me ongi kan gaan verwachten... toy toy knuff nootje
tweety1982

Unregistered

15-12-2009 21:52
welkom meiden, hopelijk gaat 2010 ons jaar worden Smile
liefje_87

Unregistered

16-12-2009 22:07
wie was ook alweer degene die juni 2010 gaat trouwen en dan voor een kindje gaat?!
aangezien we even lang moeten ''wachten'' lijkt me wel leuk om te contacten Big Grin

wij gaan dus in juni beginnen met klussen, in het nieuwe jaar wil ik me in van alles verdiepen.
weet er eimand nog leuke/goede boeken over zwangerschap?!
groetjes
tweety1982

Unregistered

17-12-2009 11:48
spannend meidSmile leuk zeg!!! dat je gaat trouwen en aan kindje beginnen.

er zijn talloze boeken, maar je kan ook veel lezen op forum, internet of een VK bellen.

nogmaals suc en plezier van er naar uit kijken
snippie

Unregistered

17-12-2009 12:05
welkom damesBig Grin!
tweety gesprek maandag ging goed.heb het een plekje kunne geven!
wij krijgen een chromosoom onderzoek en ik word onder zocht op trombose en zo!(uitgebreid stollingsonderzoek)
en in januari cryo terugplaatsingBig Grin!

al met al heel goed gesprek geweest!

en dinsdag gewerkt en vanmiddag weerBig Grin!kijk er weer naar uit!
en daarna heb ik vakantie! t/m 30decBig Grin!
heerlijk dus. en met kerst zitten we in maastricht!

knuf
tweety1982

Unregistered

17-12-2009 12:22
heey leuk snippie even leker vakantie en er even tussen uit, het lijkt me daar wel leuk hoor!

Mooi dat je gesprek goed was, en dat je er zelf vrede mee heb!!!

nog even de laastje loodjes en dan heerlijk onderuit, geniet ervan!
snippie

Unregistered

17-12-2009 12:53
we zijn alleen weg eertse en tweede kerstdag hoor hihi!mijn man heeft namelijk geen vakantie.
zo voorzichtig op de fiets!!moet nog langs me baas even overuren inleveren en dan door naar werk.even voicemail inspreken van telefoon!en doe dat liever wanneer er geen mensen aanwezig zijn!das wat makkelijker hihi!
en dan lekker werken.heb chocomelk gekocht!!
en kertsbroodSmile! wel leuk dusBig Grin!

hoe is het met jouw
tweety1982

Unregistered

17-12-2009 13:08
Big Grin kan me voorstellen dat je dat liever aleen doet, ik bel ook liever mensen als ik alleen bven en me me baas weg is, anders voel ik me zo afgeluisterd Smile dus snap je precies
o lekker chocolademelk jammie....

hier gaat wel goed, ga proberen savonds thuis meer andere dingen te doen, heb nu the sims gaan het maken en dat is wel erg leuk :oops: ..das voordeel van de sims, steeds weer andere uitbreiding en je heb een totaal nieuw sims spel, en er zijn zoveel uitbreidingen, het spel word dus NEVER! saai....
liefje_87

Unregistered

17-12-2009 15:11
tweety1982 schreef:spannend meidSmile leuk zeg!!! dat je gaat trouwen en aan kindje beginnen.

er zijn talloze boeken, maar je kan ook veel lezen op forum, internet of een VK bellen.

nogmaals suc en plezier van er naar uit kijken

neej ik ga niet trouwen maar zocht degene uit t andere topic wat ik had gestart die gaat dezelfde maand als ik/wij beginnen, maar heb der al gevonden!

gaan jullie allemaal in januari starten of zijn er ook bij die later startten?

ja op internet genoeg te vinden, ga denk gewoon een keer de bieb in voor wat boeken.
maar een VK bellen daar kom je toch pas als je zwanger bent?!

tweety1982

Unregistered

17-12-2009 15:16
je mag ook bellen voor raad, tenminste bij mij wel.

hier zijn de meeste meiden al tijdje bezig met zwanger worden, alleen in jan gaan we er weer samen voor, dus maak niet uiut wanneer je begint Smile

ik heb je verkeerd begrepen over dat trouwen sorry :oops:
Bati

Posting Freak

17-12-2009 18:44
liefje_87 schreef:wie was ook alweer degene die juni 2010 gaat trouwen en dan voor een kindje gaat?!
aangezien we even lang moeten ''wachten'' lijkt me wel leuk om te contacten Big Grin

wij gaan dus in juni beginnen met klussen, in het nieuwe jaar wil ik me in van alles verdiepen.
weet er eimand nog leuke/goede boeken over zwangerschap?!
groetjes

it was me Big Grin
Elena.S

Unregistered

24-12-2009 10:22
Even heel kort wegens weinig tijd (zoonlief is vandaag jarig, alweer 2!)
Ook wij gaan beginnen in Januari 2010. manlief gaf gisteren aan dat hij er voor wil gaan. Ben helemaal blij Big Grin

Jullie allemaal ook veel succes het komende jaar.
En natuurlijk voor dit jaar nog fijne Kerstdagen en een gelukkig, liefdevol maar vooral gezond nieuwjaar!
tweety1982

Unregistered

24-12-2009 12:10
Elena
gefeliciteerd met je zoontje, en hopelijk word 2010 jouw jaar ook!!!
Elena.S

Unregistered

25-12-2009 20:54
Tweety, bedankt!

Iedereen gelukkig Kerstfeest!
Hopelijk wordt 2010 het jaar voor degenen die (weer) zwanger willen worden. We gaan ervoor met zn allen.
Lunanoa

Posting Freak

Topics: 9
25-12-2009 21:53
Leuk dat jullie er allemaal voor gaan!

Dit wordt jullie jaar ladies! Ik weet het zeker Big Grin

Liefs
tweety1982

Unregistered

25-12-2009 22:03
zou fijn zijn idd haha ik weet bijna zeker dat nu al zwanger ben..voel me precies zo..en zo voel ik me NOOIT tijdens een cyclus
vraag is alleen of het schijn is of echt. en waarneer me test pos word

zou nu 6 weken zijn maar durf niet te testen. haha heb nog maar 1 klote test meer mag ik niet kopen van me man, als de laaste test nega is moet ik me bloed test afwachten....word er zo goed klote van zeg...ik voel me al niet lekker, maar heb nog steeds niet die bevstiging..dadelijk ben ik schijnzwanger...dan voel je je ook 100% zwanger.. in feite ben je het ook...alleen dan zonder baby...en laat nou die baby het belangrijkste zijnTongue
Lunanoa

Posting Freak

25-12-2009 22:06
Jeetje wat een rotsituatie!
Hoop dat je gewoon zwanger bent meid.

Duurt lang tot die uitslagen van je bloed zie ik! Frustrerend.
tweety1982

Unregistered

25-12-2009 22:22
hoop van wel alleen dat ik dan weer toevallig 1 van die meiden ben die niet meteen pos test is dan weer TE toevallig en dan wil ik het weer niet geloven

met mijn MA teste ik heel snel positief. nu schijnt dat wel per zwangerschap te verschillen

qua verschijnselen weet ik het 100% zeker...alleen sinds ik weet dat schijnzwangerschap bestaat en ik al keer MK gehad heb weet ik niets zeker tot ik pos test

lief dat je voor me hoopt!
Lunanoa

Posting Freak

25-12-2009 23:45
Heb daar wel eens over gehoord ja, schijnzwangerschappen.
Niks aan die onzekerheid Sad

Succes met wachten meid! Hoop dat je wat afleiding kan vinden met de kerstdagen enzo!

Mag ik vragen wat je kwalen zijn? :oops:
snippie

Unregistered

26-12-2009 00:00
Aller eerst welkom allemaal!

En idd schijnzwanger bestaat ook bij de mens.

Meiden 2010 moet het jaar worden!knuf
Lunanoa

Posting Freak

26-12-2009 00:16
Volgens mij vormt zich dan een klompje met cellen ofzo?

Een vriendin werkt op een laberatorium & krijgt dan van die dingetjes binnen van een schijnzwangerschap geloof ik...
Babii

Posting Freak

26-12-2009 00:18
Klopt er zit dan wel iets, je test positief.... Maar er klopt geen hartje. Dus inderdaad alleen cellen. Echt bizar dat een lichaam dat kan..

Ken een meisje die het had. Ze had een positieve test, had alle symptomen en werd dikker. Bij 12 weken de eerste echo maar ze zagen alleen een soort van zakje (klompje cellen dus).

Die was schijnzwanger...
Lunanoa

Posting Freak

26-12-2009 00:27
Jeetje wat raar zeg!
Lijkt me supermoeilijk.....
Elena.S

Unregistered

26-12-2009 09:45
Ja dat lijkt me ook raar zeg.
Ik hoop voor je Tweety dat je gewoon echt zwanger bent. Hopelijk heb je gauw zekerheid.

Wie van jullie gaan er in jan. 2010 trouwens voor een 1ste kindje? wie voor een 2e, wie voor een 3e etc. Indien dit niet je 1ste is, hou oud zijn je andere kindjes dan inmiddels?

En gaan jullie allemaal ovulatietests gebruiken?
snippie

Unregistered

26-12-2009 09:48
Wij zijn bezig voor ons eertste kindje en in heb in januari nieuwe terugplaatsing alleen dan in iegencyyclus dus ben verplicht ovu testen te gebruiken die maand.
Elena.S

Unregistered

26-12-2009 10:17
oh spannend snippie. Succes hoor!
snippie

Unregistered

26-12-2009 10:22
heb al terug plaatsing gehad alleen dan dus met alles erbij dus eerst hormonen ,dan punctie en dat viel erg mee.
dus weet wat me te wachten staat.

het enigste spannende nu is dus of het nu wel blijft zitten.
hoef geen hormonen en geen punctie
snippie

Unregistered

26-12-2009 10:24
en in prenciepe wete ik wanneer me ei is.maar ze moeten het zeker weten om dan zo de teruhplaatsing te kunnen plannen
Elena.S

Unregistered

26-12-2009 10:37
Nou hopelijk blijft het netjes zitten Wink
snippie

Unregistered

26-12-2009 10:42
Elena.S schreef:Nou hopelijk blijft het netjes zitten Wink

jah idd de eertse keer besloot het op test dag na een licht positieve test toch nog even weg tegaan!
maar nog maar 5 dagen en 2009 is voor bij hihi!!!

maar meiden ik ga er vandoor fijne tweede kerstdag!!
KNUF
Elena.S

Unregistered

26-12-2009 10:53
Jullie ook allemaal een fijne en gezellige tweede Kerstdag!
tweety1982

Unregistered

26-12-2009 11:12
Spannend snippie Smile hopelijk gaat alles zoals je wiltSmile duim duim duim

Iemand vroeg wat ik voelde: nou misselijk smorgens & savonds overdag redelijk, maar steeds dus eng gevoel op maag, vooral bij douchen werd/word ik eng. Gevoelige tepels, en sommige plekken beurs in me borsten, dikke duikelijke blauwe aders, over me borsten, zeurend gevoel in me buik en benen, af en toe steekjes, had rare smaak in me mond van bloed of ijzer,heel vies, werd beetje misselijk van geurtjes, voelde me erg opgezet, me broek moest ook losser. dat sowieso dus.

maar lijkt wel of wat minder word, zou nu 6 wk en 1 of 2 dagen zijn. maar denk niet dat ik ECHT zwanger ben. want mijn temp was vanmorgen gewoon 36.28, en toen heb ik gewoon gemeten iets later 6.4 IPV 5.30. dus me temp is niet ala zwanger.
me lichaam gedroeg zich gewoon zwanger, en mijn ongi was weinig en bruin..waarom tja das een raadsel. over 9 dagen verwacht ik me eisprong dus ben gisteren weer begonen met klussen..STEL dat ik wel zwanger ben merk ik dat vanzelf, en anders heb ik over 9 dagen weer een nieuwe kans en moet ik dit gedoe gewoon snel vergeten. want als ik me maar blijf afvragen waarom dan zou ik gek worden en deze nieuwe ronde verpesten

sowieso krijg ik 14 jan een bloedonderzoek naar HCG en eisprong...dus mocht er geen eisprong zijn, of een VMK of een zwangerschap zou dat uit die test komen. en als er een VMK of schijnzwanger plaatsgevonden heeft en mijn eisprong is deze ronde weg dan merkt de GYN dat uit de bloed test en zal ik in ronde 6 weer moeten prikken, net zolang tot er een goede eisprng is...ik ga ook niet meer hopen dat ik zwanger ben want daar is mijn temp te laag voor. 36.28 is wel hoger dan ik normaal in mijn cyclus ben, maar niet veel hoger en lager dan NA de eisprong.
jullie allemaal fijne dagen, ik zie nu niet meer wat ik typ want me tekens zijn op geloff ik

fijne 2e kerstdag!!!
snippie

Unregistered

26-12-2009 19:09
Spannend tweety!

En tjah lopen zoals ik wil heb dat niet in de hand hè hihi!maar iedereen van de familie hoopt binnen 3maanden goed
nieuws te krijgen!ben benieuwd of dat gaat lukken.

Knuf
miek4

Posting Freak

26-12-2009 19:35
Hey meiden,
ik meld me hier ook maar even!
Ik ben actief op het forum zwanger worden na miskraam, maar het lijkt me leuk om hier ook mee te kletsen!
Een aantal van jullie ken ik, een aantal niet.
Onze zwangerschapswens bestaat sinds 2008:
In mei 2008 gestopt met de pil, in mei 2009 zwanger geworden en eind juli 2009 een mk gehad met 13 wk.
Nu dus in ronde 16 inmiddels. 31 December is mijn NOD, dus ook ik hoop dat 2010 ons jaar wordt!!
Mijn vriend is veel weg voor zijn werk, dus dat maakt het soms lastig...
snippie

Unregistered

26-12-2009 20:57
welkom meissie!!
knuf
tweety1982

Unregistered

26-12-2009 21:28
Heey miek welkom enne bedankt voor je lieve krabbel. ga je meteen terug krabbelen haha

heb het kerst "drama" uitgepraat, maar mensen zullen nooit snappen dat je af en toe ik een rare molen zit..voor anderen zitten je kwaaltjes altijd tussen je oren,
miek4

Posting Freak

27-12-2009 00:28
Dank je meiden! Nou mijn dilemma om vanavond weg te gaan; ben om 22.15 vertrokken en nu net thuis.
Toch maar even 2 uurtjes onder de mensen, was niet zo heel veel aan, maar weer even de gedachten verzet!
Heb 1,5 wijntje op, zat in dilemma; wel/niet drinken ivm naderende NOD. Niet drinken zou HEEL ERG opvallen en ik wilde vragen vermijden... Dus heb maar de middenweg gekozen...
Iedereen ligt vast al op 1 oor, maar ik ben nu echt klaar wakker!!
miek4

Posting Freak

27-12-2009 00:34
tweety1982 schreef:Heey miek welkom enne bedankt voor je lieve krabbel. ga je meteen terug krabbelen haha

heb het kerst "drama" uitgepraat, maar mensen zullen nooit snappen dat je af en toe ik een rare molen zit..voor anderen zitten je kwaaltjes altijd tussen je oren,

Ben blij voor je dat het kerst drama is uitgesproken. En Tweety, je hebt helemaal gelijk, sommige mensen begrijpen je niet en zullen je ook nooit begrijpen! Maar meis, kop op!!! Je weet het, ook al wordt ons geduld op de proef gesteld, voor ons komt die mooie dag ook!!!
tweety1982

Unregistered

27-12-2009 13:00
dank je miek, en idd Smile

leuk dat je toch nog een leuke avond gehad heb, en niet zo met dat dillemma zat Smile
ik ga denk ik maar eens douchen en ontbijten, zit nu al zo lang in bed, slaap laaste tijd heel veel..heerlijk!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave