Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn ERVARING GRAAG: ongi-gevoel voor je NOD, toch zwanger?

ERVARING GRAAG: ongi-gevoel voor je NOD, toch zwanger?
Eef82

Posting Freak

Topics: 3
03-12-2009 21:48
Ha zwangere meiden!

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Nu hoop ik dat jullie je ervaringen willen delen.

Donderdag een week geleden is bij mij een embryo teruggeplaatst na een ICSI behandeling.
Was vol goeie moed, totdat het ongesteldheidsgevoel zich aankondigde...

Zaterdag had de innesteling ongeveer moeten plaatsvinden en had die avond inderdaad menstruatie-achtige krampjes in m'n baarmoeder.
Ik superblij; dit gaat goed!!

Maar vanaf maandag/dinsdag heb ik echt het vervelende, zeurende gevoel in m'n eierstokken, koude rillingen, super chagie...
Kortom: het échte ongi-gevoel.

Kijk, menstruatie-achtige krampjes in de baarmoeder kan ik me goed voorstellen als een positief teken.
Maar dat zeurderige, zware gevoel rond je eierstokken... Nee, dat lijkt me echt een aankomende ongi.

Lieve meiden, ik hoop dat veel van jullie gaan zeggen dat jullie dat ook hadden én toch zwanger bleken te zijn.
Ik wil nog even hoop houden!! Officieel kan ik 11 december testen, maar mijn ervaringen met hormonen spuiten/slikken is dat m'n ongi vaak veel vroeger op komt zetten.

Dus: wie van jullie had ook dat vreselijke 'ik ga ongesteld worden gevoel'???

Thanks alvast!
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
04-12-2009 17:11
ik had dat ongigevoel ook heel erg en was toch zwanger!!!
Hoe is het nu met je?
Tara28

Posting Freak

Topics: 12
04-12-2009 23:29
Ik had zelfs na de positieve test dat zeurende gevoel in mn onderbuik. Hield tot een week of 6 van de zwangerschap aan....
Eef82

Posting Freak

06-12-2009 11:40
Hey meiden,

Bedankt voor jullie antwoord! Het geeft me weer wat moed!

Tja, hoe het nu met mij is.... Ik leef een beetje tussen hoop en vrees.
Er heeft zich nog geen ongi aangekondigd, maar ik slik ook hormonen om de innesteling te bevorderen en die kunnen je ongi wat uitstellen.
Het zegt dus allemaal zo weinig.

Gister kregen we een brief van het ziekenhuis, waarin stond dat ze van de 13 overgebleven (niet teruggeplaatste) embryo's er maar 2 hebben ingevroren. 2 van de 13!! Dat betekent dat er 11 zich verder niet goed genoeg hebben ontwikkeld...
Ik vraag me dan gelijk af hoe het met de teruggeplaatste emmy is...

Maar goed, vooralsnog hoop ik me snel bij de zwangeren op dit forum kan aansluiten!

Wanneer zijn jullie uitgerekend? En gaat alles goed?
nluiten

Unregistered

06-12-2009 13:34
Je, eef. Wat spannend.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit echt ongesteldheids klachten gehad. Ik voelde enkel een klein steekje in mijn buik en een kwartier erna was ik ongesteld. Kan me eigenlijk niet eens zo goed herinneren hoe het ging toen ik zwanger was. Veel vrouwen zeggen ook dat ze zeker wisten dat ze zwanger waren. Of de innesteling voelden. Bij mij kwam het gevoel pas een paar weken later.
Ik hoop zo voor je dat je volgende week een positieve test in handen hebt!
Ga zeker voor je duimen!
liefs Nadine
Eva_697

Unregistered

06-12-2009 19:41
Hier ook totaal geen ongi gevoel gehad, wel wat trekkerig, maar duidelijk anders dan wanneer ik ongesteld moest worden. Spannend voor je hoor! succes Big Grin
Eef82

Posting Freak

08-12-2009 18:14
Nou helaas. De eerste ICSI-poging is mislukt.
Hoop dat er ooit eentje wél gaat lukken.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties meiden.
En een goeie zwangerschap toegewenst!
snippie

Unregistered

08-12-2009 18:17
lieverd grote KNUFFEl voor jowu ook al helpt er op het moment niks.
neem de tijd meid.
ik zit al vanaf vleden week donderdag thuis.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
08-12-2009 18:48
sterkte eef en snippie. Ik vind dit heel naar voor jullie!!! Heb er alleen weinig woorden voor.
Eva_697

Unregistered

09-12-2009 09:14
ach wat onwijs k*t dat bij jullie beiden mislukt is! maar hoop houden hoor, t komt echt wel een keer goed! vind het ook heel naar voor jullie Sad
snippie

Unregistered

09-12-2009 09:35
die hoop is alleen ver te zoeken!!
wij gaan wel gewoon door,maar hoop hebben we eigenlijk niet meer.
dus nu is het wachten op een giganties wonder.
Eva_697

Unregistered

09-12-2009 10:52
ach Snippie, kom op he! zo kennen we je niet Confusedhock: het gaat gewoon lukken!! al begrijp ik dat je geen hoop hebt, tis ook niet niks. Zo welkom en t gaat zo moeilijk.. maar een kindje dat zooo welkom is gaat er echt komen Smile knuffel!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave