Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden NOD ROND 18 DECEMBER

NOD ROND 18 DECEMBER
miimii

Unregistered

03-12-2009 10:54
Wie heeft er nog meer zijn NOD rond 18 december!
als t goed is heb ik 1 van deze dagen mijn eisprong..
Gisteren wilde neit echt lukken Sad dus hoop dat t vanaaf beter gaat..!

xxx
tweety1982

Unregistered

03-12-2009 12:14
heey ik heb rond 14 dec me NOD ook goedTongue
ik heb sinds me eisprong een trekkerig gevoel onder me navel, gisteren wat misselijk..kan nooit zo snel zijn dus zal wel wat anders zijn denk ik.
morgen naar de gyn voor controlle na de MK.
miimii

Unregistered

03-12-2009 13:06
tweety1982 schreef:heey ik heb rond 14 dec me NOD ook goedTongue
ik heb sinds me eisprong een trekkerig gevoel onder me navel, gisteren wat misselijk..kan nooit zo snel zijn dus zal wel wat anders zijn denk ik.

hahah ja ook goed hoor!
Voor jou ook spannend dus!! Hoop op goed nieuws rond 14 december Big Grin !
ojee een MK Sad hoelang was je vorige x zwanger als ik mag vragen? Wat rot voor je zeg!

xxxx
tweety1982

Unregistered

03-12-2009 13:31
ik kreeg het te horen bij 11 wk, kindje overleden bij 7 week, en curretage op 3 aug. ( zou toen 12 weken zijn)
miimii schreef:
tweety1982 schreef:heey ik heb rond 14 dec me NOD ook goedTongue

hahah ja ook goed hoor!
Voor jou ook spannend dus!! Hoop op goed nieuws rond 14 december Big Grin !
ojee een MK Sad hoelang was je vorige x zwanger als ik mag vragen? Wat rot voor je zeg!

xxxx
miimii

Unregistered

03-12-2009 13:47
tweety1982 schreef:ik kreeg het te horen bij 11 wk, kindje overleden bij 7 week, en curretage op 3 aug. ( zou toen 12 weken zijn)
[/quote]

Jeetje...heftig zeg!! Wat rot voor je...een hele nare ervaring!
Ik hoop dat deze ronde raak is voor je...en dat het deze keer goed gaat! Jeetje meid! Sterkte! Ik zal voor je duimen!!
Wie weet heb je t nieuwe jaar een dik buikje ik hoop het voor je!
tweety1982

Unregistered

03-12-2009 13:57
lief meid, ik hoop het voor ONS!! voor jou ook Smile
miimii

Unregistered

03-12-2009 14:33
Ik hoop het ook.. Big Grin

Ik heb een vraagje miss weet jij t?
Ik heb een cyclus van 31 dagen..morgen zou ik volgens mijn berekening mijn eisprong moeten hebben..maar nu heb ik steekjes rechts onder in me buik richting me zij!

Is dit de eisprong of istie al geweest of is dat een teken dat me eisprong dr aan komt?

xxx
tweety1982

Unregistered

03-12-2009 14:48
Hoi het is heel moeilijk te zeggen, je kan namelijk al week voor je eisprong veel dingen voelen, zoals ik bijvoorbeeld, als je redelijk zeker wil weten wanneer je ei is, zou je kunnen tempen of ovu testen doen. ik zou je kunnen uitleggen hoe en wat. Met ovu testen zie je je ei aankomen. met tempen je zie ACHTERAF wanneer je ei geweest is.
miimii

Unregistered

03-12-2009 14:55
tweety1982 schreef:Hoi het is heel moeilijk te zeggen, je kan namelijk al week voor je eisprong veel dingen voelen, zoals ik bijvoorbeeld, als je redelijk zeker wil weten wanneer je ei is, zou je kunnen tempen of ovu testen doen. ik zou je kunnen uitleggen hoe en wat. Met ovu testen zie je je ei aankomen. met tempen je zie ACHTERAF wanneer je ei geweest is.

Ik denk dat ovu testen dan een betere optie voor mij is..want tempen moet je geloof ik doen elke ochtend op t zelfde tijdstip toch?

Maar als ik ovu testen ga gebruiken wanneer moet ik er dan mee beginnen of kan ik nu nog zo'n test doen?
Peraja

Unregistered

03-12-2009 16:26
Ik heb me NOD ook op de 14e december.. we zijn deze maand onwijs goed bezig geweest :mrgreen: we zullen zien ..
miimii

Unregistered

03-12-2009 16:53
@ Peraja Spannend!!! Hoop op goed nieuws na de 14e!

ik heb 1 deze dagen m'n eisprong had net steken in me rechterzij duurde ongeveer anderhalf uur..nu is het weg!
Nu vraag ik me af stel dat het mijn eisprong was..kan ik dan vanavond nog klussen of ben ik dan te laat???
b0llie

Unregistered

03-12-2009 17:37
jaaa, ik meld me ook hierzo Big Grin
gister n positieve ovu test
aan mn temp is nog niet veel te zien 2 dagen geleden n fikse daling, nu klom die gister weer 0.3 omhoog en vanmorgen weer 0.1 lager, pff ff kijken watie morgen doet)
vandaag al de hele tijd steekjes
dus denk dat t eitje op de springplank staat hehe
ook al lekker aant klussen geweest, vanavond en morgen staat ook nog op de planning
en dan maar weer 14 dagen afwachten
dan kom ik dus ook zo rond de 17/18 dec Big Grin

spannend dames
tweety1982

Unregistered

03-12-2009 21:33
spannend meiden allemaal komende 14 dagen, bollie nogmaals bedankt voor je PB.

ik heb ook heel erg me best gedaan deze maand: blijven liggen 10 na vrijen, bijna altijd klaarkomen, vrijen met plezier, en gewoon heel veel hoop hebben

we gaan allemaal proosten op een baby 31 dec, ok?
b0llie

Unregistered

03-12-2009 21:39
blijven liggen doe ik zowieoz altijd
klaarkomen ook :oops:
tweety1982

Unregistered

04-12-2009 07:15
das heel goed, KK kan ik meestal niet, moet ik echt moeite voor doenTongue

ik heb je tip gevolgd en heb gister nog exstra geklustTongue

me ei moet nu wel geweest zijn denk ik, zit onder de pukkelsTongue
miimii

Unregistered

04-12-2009 09:55
Ik doe mee met proosten voor een baby op 31 dec Big Grin
Wij hebben gisteren ook nog flink geklust! Ik blijf ook altijd even liggen! alleen gisteren in slaap gevallen..dus hoop niet dat ik blaasontsteking ga krijgen..heb vanmorgen maar even cranberry sap gedronken haah!

Dus als je steekjes hebt..dan staat het eitje dus op springen??
Ik kreeg gisteren middag steekjes..na 1,5 uur was het over..
Was het klussen van gisterenavond nog optijd dan??

I hope soooo...!!!

gaan jullie nog wat leuks doen met Sinterklaas??

@ bollie wij hebben dan op hetzelfde moment onze NOD spannend!
Peraja

Unregistered

04-12-2009 10:32
Ik wou gisteren ook nog graag klussen maar mijn vriend wordt wat ziekjes Sad
miimii

Unregistered

04-12-2009 10:39
@Peraja ohh echt jammer!! Maar je zei dat jullie deze maand goed bezig waren geweest toch! Hopelijk is het raak!

ik had vorige week een schimmelinfectie en had medicijnen gehad ik hoop niet dat dat invloed op me eisprong of het vruchtje heeft gehad
Peraja

Unregistered

04-12-2009 10:45
Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:

Alleen ben ik van mijn temp een beetje in de war.

Ik had:

2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8

En volgens de berekeningen had ik de 29ste of 30ste mijn ei :?
miimii

Unregistered

04-12-2009 11:03
Peraja schreef:Wij zijn heel goed beziggeweest :mrgreen:

Ik had:

2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8

Hmm..en als je zwanger bent dan gaat je temp toch omhoog en dan blijft ie toch hoog?? en als je niet zwanger ebnt dan gaatie toch weer dalen tegen je menstruatie?? Of zit ik nu helemaal fout??
miimii

Unregistered

04-12-2009 11:03
Ik weet n iet zo hee goed hoe t zit met temperaturen miss kan je me wat uitleggen?? :oops:
Peraja

Unregistered

04-12-2009 11:08
miimii schreef:

Ik had:

2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8

Hmm..en als je zwanger bent dan gaat je temp toch omhoog en dan blijft ie toch hoog?? en als je niet zwanger ebnt dan gaatie toch weer dalen tegen je menstruatie?? Of zit ik nu helemaal fout??

Nee je zit inderdaad goed. En als je je eisprong hebt gehad gaat de temp gemiddeld 0.3 tot 0.5 graden omhoog..maar ik had me eisprong dus al moeten hebben, zou ik hem nou later gehad hebben?! :?
Calimero

Unregistered

04-12-2009 11:10
Gisteren was mijn ovulatietest positief! Gelijk maar goed geklust...
Dit zou dus betekenen dat 18 dec ook mijn NOD is!
Nu maar hopen op een leuke kerstverrassing!
miimii

Unregistered

04-12-2009 11:18
Peraja schreef:
miimii schreef:

Ik had:

2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8

Nee je zit inderdaad goed. En als je je eisprong hebt gehad gaat de temp gemiddeld 0.3 tot 0.5 graden omhoog..maar ik had me eisprong dus al moeten hebben, zou ik hem nou later gehad hebben?! :?

Ja het zou best kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad!
Je kan je lichaam niet echt vertrouwen haha
Heb je die dagen nog wel geklust behalve gisteren dan??
miimii

Unregistered

04-12-2009 11:20
Renske84 schreef:Gisteren was mijn ovulatietest positief! Gelijk maar goed geklust...

Jaa zou fantastich zijn toch dat je rond de kerst zou weten dat je zwanger bent..! eeen goed einde van het jaar!
Ook spannend voor jou dus!!
Ik denk dat ik gisteren m'n ei heb gehad maar snap niet helemaal of je nou voor je eisprong steken hebt of tijdens of erna..

welke ovutesten gebruik jij?
Peraja

Unregistered

04-12-2009 11:27
Citaat:Ja het zou best kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad!

Afgelopen euurm 3 dagen niks gedaan Sad meestal laten we er een dag tussen maar dat was er niet van gekomen en woensdag had ik avonddienst en gister was me mannetje niet lekker pff hopen dat ie toch gewoon afgelopen weekend was en anders volgende x beter
Calimero

Unregistered

04-12-2009 11:37
miimii schreef:
Renske84 schreef:Gisteren was mijn ovulatietest positief! Gelijk maar goed geklust...

Jaa zou fantastich zijn toch dat je rond de kerst zou weten dat je zwanger bent..! eeen goed einde van het jaar!
Ook spannend voor jou dus!!
Ik denk dat ik gisteren m'n ei heb gehad maar snap niet helemaal of je nou voor je eisprong steken hebt of tijdens of erna..

welke ovutesten gebruik jij?

Ik gebruik de ovulatietest van de kruidvat. E10,- voor 5 tests. Hij gaf bij mij gisteren heel duidelijk aan dat het positief was. De dagen ervoor waren ook duidelijk niet positief... Ik vindt het wel een heel handig hulpmiddel. Ik zelf snap ook niet echt veel van die steken. Ik heb ze volgens mij willekeurig de hele maand door. Ik vertrouw maar gewoon op de ovulatietest. Hoe doe je het?
miimii

Unregistered

04-12-2009 11:45
@peraja ik hoop ook voor je dat je hem t weekend heb gehad meis!! Had je in het weekend geen hogere temp dan?

@Renske okee 5 voor 10 is niet duur..ik zit er ook over te denken om ovulatietesten te gebruiken!
Ik heb zelf een beetje zitten rekenen me cyclus is 31 dagen dus zat een beetje te tellen en gisteren voelde ik steken heel de tijd op de zelfde plek..en volgens mijn berekening zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben..

maarja je lichaam kan je aardig in de maling nemen, kd8 ook nog miss waren het me darmen wel..maar dan voel je toch niet anderhalf uur lang steekjes op dezelfde plek?? :|
Peraja

Unregistered

04-12-2009 11:54
@ miimii ja van het weekend was ie 36.9 daarom snap ik er ook niks van haha Wink

Ik heb ook heel vaak van die steekjes, maar ook heel veel steekjes in mijn lies, willekeurig de hele maand door hebben meer mensen hier last van!?
miimii

Unregistered

04-12-2009 13:11
T weekend was die dan hoger dan die nu is toch!
Even afwachten meis! Ik zou als ik jou was deze dagen ook nog even tempen en dan kijken of het veranderd!

Ik had deze steekjes vorige maand ook en toen vroeg ik me ook al af of t me eisprong kon zijn..
Verder voel ik eigelijk nooit steekjes heel de tijd op de zelfde plek..
Maarja miss wilde k die steekjes wel voelen omdat ik vlak bij me eisprong zit..je gaat overal wat achter zoeken..
Ik probeer me dr niet zoveel mee bezig te houden maar t wil niet echt lukken...Begin van de maand ging wel goed..
Ik dacht ik zie wel...wanneer het gebeurt gebeurt het..maar nu ben ik er weer heel de tijd mee bezig..pff..
Peraja

Unregistered

04-12-2009 13:37
@ miimii

Jaa ik wacht gewoon af moet even geduld hebben tot de 14e.

Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. Als ik ongesteld ben geweest dan heb ik er niks geen moeite mee en denk ik er helemaal niet aan. En vanaf me eisprong tot me NOD blijf ik er toch wel steeds aan denken. Ik weet dat het langer duurd voor je zwanger word als je er veel aan denkt maar kan er helemaal niks aan doen. heeeel frustrerend.
miimii

Unregistered

04-12-2009 14:24
Peraja schreef:@ miimii

Jaa ik wacht gewoon af moet even geduld hebben tot de 14e.

Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. Als ik ongesteld ben geweest dan heb ik er niks geen moeite mee en denk ik er helemaal niet aan. En vanaf me eisprong tot me NOD blijf ik er toch wel steeds aan denken. Ik weet dat het langer duurd voor je zwanger word als je er veel aan denkt maar kan er helemaal niks aan doen. heeeel frustrerend.

Jaa soms vraag ik me af hoe dat kan en hoe kan thet dat je ongesteldheid wegblijft als je er teveel aan denkt..
Ik zit ook heel de dag dingen op internet op te zoeken en op het forum..dat is dnek ook niet echt goed haha..ik wil er eigelijk helemaal niet aandenken...!
Peraja

Unregistered

04-12-2009 15:14
@ miimii

This ook allemaal wat he dat zwanger worden haha :mrgreen: achja ik doe voor mij gevoel er alles aan om zo vruchtbaar mogelijk te zijn, we hebben regelmatig ( om de 2 dagen ) sex, ik slik foliumzuur, ben gestopt met roken, probeer zo gezond mogelijk te eten in zoverre dat kan. Meer dan dat kan ik toch niet doen. En me vriend zegt ook wel je moet er niet zo veel mee bezig zijn, dat snap ik ook wel maar ik kan toch niks aan mijn gevoel doen?!

Pff wou ik mijn vriend wel even zijn, lijkt me heerlijk om er even niet aan te kunnen denken. Maar je hebt altijd wel dingen waardoor je er aan denkt. Bijvoorbeeld een vriendin die zwanger word, een collega die bevalt, NOD die er aan zit te komen, daar kan je denk ik toch niet onderuit komen. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om.
tweety1982

Unregistered

04-12-2009 16:19
lichaam neemt je flink in de maling hoor in de winterm qua temp, mijn temp ws ook veel lager dan normaal na de eisprong, je lichaam moet wennen aan de plotselinge kou. gewoon lekke door klussen.

ben vandaag bij de gyn geweest, bloed geprikt word getest op : schildklier functie, overganh, LH hormoon, vruchtbaarheid en eierstok werking....gerust gevoel geeft dat.
b0llie

Unregistered

04-12-2009 16:40
@tweety, ooh betr
wann krijg je de uitslag?

wat is er hier veel gekletst zeg :?

er tempen er hier ook veel heb ik in de gaten
ik wil wel eens lijstjes vergelijken , heb echt n berglandschap whahaha
dag 12 > 36.3
dag 13 > 36.6 & posi ovu test
dag 14 > 36.5 steken
vandaag > 36.7

dan zou die morgen toch omhoog moeten knallen zeker?
Peraja

Unregistered

04-12-2009 18:57
Peraja schreef:
Citaat:Ja het zou best kunnen dat je je eisprong wat later hebt gehad!

Afgelopen euurm 3 dagen niks gedaan Sad meestal laten we er een dag tussen maar dat was er niet van gekomen en woensdag had ik avonddienst en gister was me mannetje niet lekker pff hopen dat ie toch gewoon afgelopen weekend was en anders volgende x beter

Me kereltje kwam thuis en voelt zich weer helemaal goed.. gaan zo ff douchen en dan ... :lol:
b0llie

Unregistered

04-12-2009 19:01
hihi, suc7 Big Grin
tweety1982

Unregistered

04-12-2009 19:16
veel plezier Smile
Peraja

Unregistered

05-12-2009 08:49

Ik had:

2 december 36.4
3 december 36.5
4 december 36.8

5 december 37.1 :?
Peraja

Unregistered

05-12-2009 09:01
b0llie schreef:@tweety, ooh betr
wann krijg je de uitslag?

wat is er hier veel gekletst zeg :?

er tempen er hier ook veel heb ik in de gaten
ik wil wel eens lijstjes vergelijken , heb echt n berglandschap whahaha
dag 12 > 36.3
dag 13 > 36.6 & posi ovu test
dag 14 > 36.5 steken
vandaag > 36.7

dan zou die morgen toch omhoog moeten knallen zeker?

Ik had mijn temperatuurcurve eerst op een andere site maar daar kan ik op een 1 of ander manier niet meer bijkomen. Heb hem nou dus maar vanaf 2 december op deze lijst http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 09:05
je hebt nu de link gegegevn van FF zelf, als je je eigen grafiek wil tonen moet je inloggen en dan links naar SHARING en dan HOME PAGE UP..dan kom je op jou pagina, kanje evt nog aan of uit vinken wat wij mogen zien en dan helemaal bovenaan staan jouw link. als je die plaats kunnen we jou grafiekje zien
Peraja

Unregistered

05-12-2009 09:08
tweety1982 schreef:je hebt nu de link gegegevn van FF zelf, als je je eigen grafiek wil tonen moet je inloggen en dan links naar SHARING en dan HOME PAGE UP..dan kom je op jou pagina, kanje evt nog aan of uit vinken wat wij mogen zien en dan helemaal bovenaan staan jouw link. als je die plaats kunnen we jou grafiekje zien

oeps sorry :oops: dankjewel http://www.fertilityfriend.com/home/2b77cf
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 10:27
je bent pas vlak voor jee ei begonnen zie ik, maar wel mooie stijging hoor Peraja!!
Peraja

Unregistered

05-12-2009 10:33
tweety1982 schreef:je bent pas vlak voor jee ei begonnen zie ik, maar wel mooie stijging hoor Peraja!!

Ik was al langer aan het tempen, had het op een andere site staan maar kan em nergens meer vinden :? maarja ik zat in ieder geval steeds onder de T 37.0. Ik zie het allemaal wel.

hoe gaat het allemaal bij jou?!
Beer

Senior Member

Topics: 8
05-12-2009 10:39
Ik wil me ook graag bij jullie toevoegen. Ik heb gisteren een positieve ovutest gehad. Nog geen verhoogde temp, maar misschien dat die morgen pas komt. Als ik gisteren of vandaag mijn ovulatie heb gehad of heb, zal mijn NOD liggen rond 18/19 december. Erg spannend weer!

Peraja

Unregistered

05-12-2009 10:41
Beer schreef:Ik wil me ook graag bij jullie toevoegen. Ik heb gisteren een positieve ovutest gehad. Nog geen verhoogde temp, maar misschien dat die morgen pas komt. Als ik gisteren of vandaag mijn ovulatie heb gehad of heb, zal mijn NOD liggen rond 18/19 december. Erg spannend weer!

Jeuuuuuuuuuuuuuuj we gaan ervoor he meid! :mrgreen:
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 10:46
ja beer we gaan ervoor Smile joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :roll:

was die andere site niet http://www.menstruatiekalender.net

ik kan geen andere bedenken waar je grafiekje of dagboek kan bij houden
Beer

Senior Member

05-12-2009 10:51
Inderdaad, we gaan er echt voor! Zou leuk zijn als we vanaf volgende maand, het nieuwe jaar, ons alledrie kunnen voegen bij het andere topic!! Wink Gaan jullie nog bijzondere/leuke dingen doen met kerst?
Peraja

Unregistered

05-12-2009 10:59
tweety1982 schreef:ja beer we gaan ervoor Smile joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :roll:

was die andere site niet http://www.menstruatiekalender.net

ik kan geen andere bedenken waar je grafiekje of dagboek kan bij houden

Zou het echt niet meer weten. Moet ik nog wel mijn code hebben :? Achja hou het gewoon vanaf nu weer hierop bij en zie het de 14e wel
Beer

Senior Member

05-12-2009 11:07
Mag ik vragen waarop jullie die grafiekjes maken? Waarin temp etc in wordt bijgehouden?
Peraja

Unregistered

05-12-2009 11:08
http://www.fertilityfriend.com en dan gratis een profiel aanmaken.
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 11:12
de grfiekjes maken we op

http://www.fertilityfriend.com

even aanmelden enzo

we gaan mer kerst naar kerstmarkt 19 dec in keulen met schoonouders. en tweede kerstdag eten met schoonouders.

zit zo te fantaseren als ik os test heb, pak ik die in en geef het weekend i keulen als kado aan me schoonouders....
Beer

Senior Member

05-12-2009 11:17
tweety1982 schreef:de grfiekjes maken we op

http://www.fertilityfriend.com

even aanmelden enzo

we gaan mer kerst naar kerstmarkt 19 dec in keulen met schoonouders. en tweede kerstdag eten met schoonouders.

zit zo te fantaseren als ik os test heb, pak ik die in en geef het weekend i keulen als kado aan me schoonouders....

Inderdaad, dat fantaseren omtrent het vertellen dat blijft leuk he!! Je hebt ook van die leuke luierpakjes waarop staat I love Oma en I love Opa, dat vind ik echt sooo leuk om dan te geven Wink Ik hoop echt dat we met kerst een positieve test in handen mogen hebben!! Ik ga met kerst waarschijnlijk ook nog naar de kerstmarkt enzo....vind ik altijd zo leuk! En verder ook lekker eten met ouders/schoonouders etc....
Wat doe jij verder, tempen/ovutesten??

tweety1982

Unregistered

05-12-2009 11:24
Beer; ik doe alleen tempen, aan mijn slijm kan ik niets aflezen, en ovu testen vind ik tevel gedoe en duur :lol:
Beer

Senior Member

05-12-2009 11:32
tweety1982 schreef:Beer; ik doe alleen tempen, aan mijn slijm kan ik niets aflezen, en ovu testen vind ik tevel gedoe en duur :lol:

Ovutesten is inderdaad ook best prijzig, maar ik heb nu hele goedkopen gevonden op het internet. Ik dacht ik probeer ze een ronde en als deze niets zijn dan stop ik daarmee. Ik kan aan mijn slijm ook helemaal niets aflezen. Ik dacht eerst dat ik de enige was maar dat is dus niet zo. Ik merk wel dat de kleur iets anders is maar het is niet slijmeriger of draderiger ofzo......lijkt wel waterig.....weet niet echt wat ik daarmee moet. Ik ben deze maand begonnen met tempen. Moet zeggen dat ik het nog best lastig vind. Mijn temp blijft nu liggen rond de 36.8 Ik heb gisteren, als het goed is Wink, een positieve ovutest gehad en had ook last van steekjes in onderbuik/lies links. Had daar eergisteren ook al wat last van maar nog geen positieve ovutest gehad toen. Mijn temp was vanochtend ook nog steeds constant dus ik twijfel aan mijn ovutest of de temp moet morgen pas omhoog gaan?!! Heb jij daar een beetje ervaring mee?

Peraja

Unregistered

05-12-2009 12:10
Je temp gaat pas na de eisprong omhoog. Dat is ook het nadeel van een temperatuurcurve.
Beer

Senior Member

05-12-2009 12:13
Net weer ovu test gedaan en nu was de testlijn donkerder dan de controlelijn. Gisteren waren ze aan elkaar gelijk! Dan heb ik mijn ovulatie dus nog niet gehad.... Gisteren geklust dus dat moet wel goed zitten!!
Denken jullie ook dat ik mijn ovulatie dan hoogstwaarschijnlijk vanmiddag of vanavond krijg?
Aangezien ik gisteren ook een positieve test had? Zou het ook verstandig zijn om vanavond weer te klussen?
b0llie

Unregistered

05-12-2009 12:19
ik heb met mn posi ovu test 3 dagen achter elkaar geklust

hier mijn lijstje

http://www.fertilityfriend.com/home/2b3f1a

hij geeft nog steeds geen ei aan :? :|
Peraja

Unregistered

05-12-2009 12:22
b0llie schreef:ik heb met mn posi ovu test 3 dagen achter elkaar geklust

hier mijn lijstje

hij geeft nog steeds geen ei aan :? :|

Je schommelt wel erg, pff is dan moeilijk om af te lezen he.. maarja zoals we al zeiden proberen om de dag te klussen dan kan het eigenlijk niet missen
b0llie

Unregistered

05-12-2009 12:30
ik heb genoeg geklust hoor gelukkig deze periode hehe
maar had dus op dag 13 n posi ovu test, daarin vind ik t raar dat er nog geen ei is aangegeven
Peraja

Unregistered

05-12-2009 12:32
b0llie schreef:ik heb genoeg geklust hoor gelukkig deze periode hehe
maar had dus op dag 13 n posi ovu test, daarin vind ik t raar dat er nog geen ei is aangegeven

Hahaha goedzo :mrgreen: !!

Wat raar joh naja als je genoeg geklust hebt dan kan het daar niet aan liggen. Meer kan je toch niet doen. Je hebt wel veel pieken is je grafiek zitten. Heel appart.
b0llie

Unregistered

05-12-2009 12:34
ja idd
dit is ook de 1e ronde dat ik dus temp
miss doe ik t niet goed?
:oops:
Beer

Senior Member

05-12-2009 12:38
b0llie schreef:ja idd
dit is ook de 1e ronde dat ik dus temp
miss doe ik t niet goed?
:oops:

He bollie, volgens mij heb je wel een ei gehad hoor, op dag 14, je ziet namelijk even een daling en vervolgens loopt hij nu al twee dagen op. Als je temp morgen nog steeds oploopt dat heb je denk ik wel je ei gehad hoor. Heb je na je eerste positieve ovulatietest nog een test gedaan? Ik doe dat altijd wel voor de zekerheid. Vandaag is mijn ovutest bijvoorbeeld dik positief en gisteren was hij 'gewoon' positief Wink Dan kan je het verschil ook zien. Ik heb namelijk ook nog geen temp verandering gehad, waardoor ik dus kon zien dat mijn ei nog niet geweest was.
Op welke manier temp jij? Altijd rond hetzelfde tijdstip als je nog in bed ligt en net wakker wordt? Dit zou eventueel de schommelingen kunnen veroorzaken.
Peraja

Unregistered

05-12-2009 12:41
Ik doe het ook pas voor de eerste maand hoor. Dacht eens kijken hoe mijn temperatuur eruit ziet met de cyclus.

Je kan het beste 's ochtends temperaturen het liefst rond een uur of 7 (voordat je uit bed gaat) ik doe het meestal als de wekker van mijn vriend gaat. Maar het is heel belangrijk dat rond de zelfde tijdstippen temperatuurd want namate de dag vordert gaat je temperatuur ook omhoog.

Ik weet niet hoe jij het nou doet?!
Peraja

Unregistered

05-12-2009 12:46
Ik denk inderdaad ook dat je je ei op de 14e dag hebt gehad.
b0llie

Unregistered

05-12-2009 12:48
ik heb mn thermometer onder mn hoofdkussen liggen en mn wekker op 6 uur, gaat de wekker, temp ik eerst en dan mn wekker pas uit
maar soms word ik wakker snachts omdat ik moet plassen, iig dan denk ik dat t nog nacht is, en loop ik naar de wc, kom ik terug, kijk op de klok, ist bijv al half 6,
is nu denk ik 3 x gebeurt ofz
dan temp ik dus pas als ik weer wakker word, want je moet toch minimaal n uur slapen of iig rustig hebben gelegen
en ik temp btw idd als ik nog onder de dekens lig

en nee heb na die posi test nie meer doorgetest
maar heb wel geklust op dag 5,9,11,13,14 en 15
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 13:18
ik heb gereageerd op topic lijstjes en grafiekjes op bijna jullie allemaal Smile

bollie die naar de wc gaan kan wel schelen hoor, want als ik geplast heb gaat mijn temp oo veranderen..probeer dan VOOR het plassen je temp op te nemen, ook als het nog uur te vroeg is..en je dan geplas heb en dan weer tempt zie je duidelijk verschil

stel je hebt elke dag rond de 36,17 en 36.20....om 7 uur

dan word je wakker op 5 uur, dan meet je 36.15....je gaat plassen en slapen en meet weer 7 uur...36.35...dan moet je die 35 niet serieus nemen want je bent uit bed geweest..dan vul je gewoon weer 36.16 in, omdat je eersy 36.15 heb....je leert een beetj spelen hiermee...anders dan gaat FF nu straks een eisprong geven terwijl je dat niet heb

snap je het nog? hahah je word straks gevorderd en kan dan beetje positief sjoemelen..wat als je je verslaapt ben je te laat met tempen en zou je zelf wat moeten spelen.

dus de eerste maanden nog even goed uitkijken met te vroe stoppen met klussen

haha ik moet nu snel weg anders too late!

fijne sinterklaas..en wel lief zijn he
b0llie

Unregistered

05-12-2009 13:21
nogmaals bedankt tweety
snap wat je bedoelt, ik laat me iig niet gek maken en zal aankomende 2 weken voor de zekerheid ook nog af en toe n klusje doen hehe
fijne sinterklaaas
en ja ik zal lief zijn haha
Beer

Senior Member

05-12-2009 13:24
He meiden,

ik ga er ook vandoor. Het regent nu eindelijk niet meer dus kan ik ff de stad in. Misschien dat ik jullie aan het einde van de middag of vanavond nog spreek, anders morgen. Ik hoop dat mijn mannetje nog zin heeft om te klussen vanavond Wink
Geniet van jullie dag allemaal!

X Beer
b0llie

Unregistered

05-12-2009 13:24
fijne dag beer
wat n geluk hebben jullie zeg
ik zit alleen thuis, vent is werken tot 10uur :?
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 18:23
heerlijk joh alleen thuis, lekker je ding doen, geen rekening houden..lekker genieten..eten zolaat, zoveel en wat je wil

sexy aankleden en dan straks lekker je mannetje verwelkomen

vind wel leukbijna alle actieve hier zitten ook op lijstjes en grfiekjes, zie veel dubbele berichten Smile
b0llie

Unregistered

05-12-2009 18:32
pff heb geen fut om ook maar iets te doen
en we hebben net al 3 dagen achter elkaar geklust
dus sexy aankleden word t niet whaha
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 18:38
niet opgeven bollie en ik zal je vrtellen waarom, lees dit maar

meiden ik word gek!!! je raad nooit wat er gebeurd bij mij???

1) me temp leek erop dat me ei geweest was he..
2) ik ging naar dokter omdat ik al 3 cycli geen slijm had...

wat denk je???

ga ik naar de wc, sorry en ik ONWIJS glad en glibberig en nat daar.... echt veel slijm!!!!! HOE KAN DAT NOU?????

alsof ik dus NU pa vruchtbaar ben en me ei dus nog moet komen....en als die keren ronde 4,5,6 had ik geen slijm

babbi hoe kan ik nu ineens veel slijm hebben, dat kan toch allen betekenen dat ik NU vruchtbaar ben?

ik dus snel aan de klus, gisteren over geslagen dus ja gaan ervoor. shit zeg was ik bijna gestopt

en me temp is al omhoog gegaan
b0llie

Unregistered

05-12-2009 18:43
ik blijf ook echt wel doorklussen hoor om de dag/2 dagen
haha, maak je niet druk Big Grin
maar had 3 dagen voor mn posi ovu test ineens veel slijm, lotionachtig

lekker geshopt?
tweety1982

Unregistered

05-12-2009 19:18
ja voor mensen kleine beetje gehaald, naast de suprise Smile
b0llie

Unregistered

05-12-2009 19:55
leuk hoor
wij doen niet aan sinterklaas
b0llie

Unregistered

08-12-2009 18:33
dames, hoe is t met jullie?
Beer

Senior Member

08-12-2009 18:49
He meiden,

ik heb even een vraag. Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad. Zaterdag was hij positiever als vrijdag en zondag was hij weer zoals vrijdag en maandag weer wat lichter. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen temperatuurverhoging gehad, kan dit?? Betekent dit dat mijn eisprong nog niet geweest is? Ik heb op die dagen ook pijn links onderin mijn buik/lies gevoeld dus het moet bijna wel mijn eisprong geweest zijn. Wat denken jullie? IK weet het namelijk niet meer. Cry Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen!!

X Beer
b0llie

Unregistered

08-12-2009 18:54
ik had op dag 13 n posi ovu test
heb daarna niet meer getest
kijk mijn grafiekje maar
miss je er wat mee

Peraja

Unregistered

08-12-2009 18:55
Beer schreef:He meiden,

ik heb even een vraag. Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad. Zaterdag was hij positiever als vrijdag en zondag was hij weer zoals vrijdag en maandag weer wat lichter. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen temperatuurverhoging gehad, kan dit?? Betekent dit dat mijn eisprong nog niet geweest is? Ik heb op die dagen ook pijn links onderin mijn buik/lies gevoeld dus het moet bijna wel mijn eisprong geweest zijn. Wat denken jullie? IK weet het namelijk niet meer. Cry Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen!!

X Beer

Ik zou gewoon er van uitgaan dat je zaterdag je eisprong hebt gehad. Smile Ik denk dat een ovulatietest gewoon het meest betrouwbare is. Het heeft denk ik weinig zin om allerlei methodes door elkaar te gebruiken want dan ga je alleen maar aan jezelf twijfelen.
Beer

Senior Member

08-12-2009 18:58
Ja inderdaad, ik denk dat ik er ook maar gewoon vanuit moet gaan, maar ik vind het zo lastig omdat ik denk dat mijn temperatuur wel omhoog moet gaan Wink Ik ben echt zo'n twijfelaar. Ik heb in mijn vorige cyclus aan het einde twee dagen getempt en toen had ik een temp van 37.1 Nu zit ik nog steeds op 36.8 Ik heb al wel twee keer een dipje gehad in mijn temp naar de 36.6 maar nog geen stijging.
Ik hoop dus dat ik mijn eisprong al gehad heb, want ik heb flink geklust Wink
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:00
ik denk toch zaterdag je ei hoor
want zondag wastie weer minder toch?
Peraja

Unregistered

08-12-2009 19:01
Beer schreef:Ja inderdaad, ik denk dat ik er ook maar gewoon vanuit moet gaan, maar ik vind het zo lastig omdat ik denk dat mijn temperatuur wel omhoog moet gaan Wink Ik ben echt zo'n twijfelaar. Ik heb in mijn vorige cyclus aan het einde twee dagen getempt en toen had ik een temp van 37.1 Nu zit ik nog steeds op 36.8 Ik heb al wel twee keer een dipje gehad in mijn temp naar de 36.6 maar nog geen stijging.
Ik hoop dus dat ik mijn eisprong al gehad heb, want ik heb flink geklust Wink

Nou meid, dat is toch goed meer kan je toch niet doen joh. Ovulatietesten bijhouden en goed klussen :mrgreen: Maar voor de ene heeft het meer effect dan voor de ander ( dat tempen dan )
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:04
b0llie schreef:ik denk toch zaterdag je ei hoor

Zondag ochtend was hij nog vrij positief, de streepjes aan elkaar gelijk, en 's middags was hij lichter dan het controlestreepje en gister ook. Vandaag was hij ook vrij licht.
Het is jammer dat ik volgens mij geen foto's hierop kan zetten, dan had ik het kunnen laten zien Wink/
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:10
ja kan wel hoor, fotos erop zetten haha
maar je moet uitgaan van de donkerste, en de dag erna is die gesprongen
Peraja

Unregistered

08-12-2009 19:13
Beer schreef:
b0llie schreef:ik denk toch zaterdag je ei hoor

Zondag ochtend was hij nog vrij positief, de streepjes aan elkaar gelijk, en 's middags was hij lichter dan het controlestreepje en gister ook. Vandaag was hij ook vrij licht.
Het is jammer dat ik volgens mij geen foto's hierop kan zetten, dan had ik het kunnen laten zien Wink/

Jahoor kan zeker! maak maar gauw een foto want ben wel benieuwd :mrgreen:
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:14
b0llie schreef:ja kan wel hoor, fotos erop zetten haha
maar je moet uitgaan van de donkerste, en de dag erna is die gesprongen
Kan je mij uitleggen hoe dat moet? De donkerste was zaterdag...dus dan zou hij zondag gesprongen zijn.....maar toch blijf ik het gek vinden dat mijn temp verder nog helemaal niet verandert is, omdat we nu toch al 2 dagen verder zijn....maar goed ik ga gewoon door met ovutesten, klussen en tempen Wink
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:25
Weten jullie hoe ik vanaf de computer een foto hier krijg? Volgens mij ben ik heel erg dom....
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:34
je moet m eerst oploaden
via tinypic.com of imageshack.com geloof ik
of mijnalbum.nl?
en vanuit daar kan je de link van je foto hier kopieren
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:36
b0llie schreef:je moet m eerst oploaden
via tinypic.com of imageshack.com geloof ik
of mijnalbum.nl?
en vanuit daar kan je de link van je foto hier kopieren

Ik ga even kijken of het lukt Wink
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:39
is goed
ben benieuwd whehe
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:42
FF kijken, is het zo gelukt? http://www.mijnalbum.nl/Album=XQ3VALSH

Je kan aan de dagen zien dat hij op dag 18 even donker is als de controle streep en dat hij op dag 19 donkerder is. Vaf dag 20 gaat hij alweer iets naar beneden. Wat denken jullie? Zou mijn ei dus geweest zijn?
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:42
Het is dus gelukt!! Big Grin
Peraja

Unregistered

08-12-2009 19:44
Blijf er bij dat ik denk dat zaterdag je eisprong was haha :mrgreen:
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:46
Weet je wat ook zo lastig is, is dat die controlestreep ook elke keer een andere kleur heeft, maar het gaat toch om de kleur die hij op dat moment heeft? Daarmee moet je de teststreep toch vergelijken?
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:47
dat zijn die testen van marktplaats?
ik kon mn ei er niet mee vinden
en vind t ook irri dat ze elke keer n andere controlestreep kleur hebben
Peraja

Unregistered

08-12-2009 19:48
Beer schreef:Weet je wat ook zo lastig is, is dat die controlestreep ook elke keer een andere kleur heeft, maar het gaat toch om de kleur die hij op dat moment heeft? Daarmee moet je de teststreep toch vergelijken?

De teststreep moet volgens mij even donker of donkerder zijn dan de controle streep
Beer

Senior Member

08-12-2009 19:52
b0llie schreef:dat zijn die testen van marktplaats?

Ik heb ze niet via marktplaats maar via BabyCheck.....misschien dat het wel hetzelfde is hoor. Nou ik zie hem zeker wel donkerder worden maar het is inderdaad lastig dat die controlestreep steeds verandert, maar ik hoorde wel dat dat bij meerdere testen zo is. Je moet hem volgens mij vergelijken met de kleur die op dat moment naar voren komt...
b0llie

Unregistered

08-12-2009 19:54
oohke,ja ze lijken er wel op idd
ik vond ze lastig, dat de kleur steeds anders is
dit is mijn posi ovu test van vorige week

http://img23.imageshack.us/img23/1172/a ... ng179l.jpg
Peraja

Unregistered

08-12-2009 19:54
Beer schreef:
b0llie schreef:dat zijn die testen van marktplaats?

Ik heb ze niet via marktplaats maar via BabyCheck.....misschien dat het wel hetzelfde is hoor. Nou ik zie hem zeker wel donkerder worden maar het is inderdaad lastig dat die controlestreep steeds verandert, maar ik hoorde wel dat dat bij meerdere testen zo is. Je moet hem volgens mij vergelijken met de kleur die op dat moment naar voren komt...

Je kan denk ik inderdaad het beste kijken naar hoe de kleur direct in het begin was na het testen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave