Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden stoppen met de pil januari 2010

stoppen met de pil januari 2010
schatje86

Unregistered

02-12-2009 11:44
ik ga met oud&nieuw stoppen met de pil. ik vind het wel een leuke datum om te stoppen en zo is het ook makkelijk bij te houden. Wink
mijn vriend wou eigelijk dat ik van het weekend al ging stoppen maar ja was net weer een week begonnen met een nieuwe strip. :roll: dus toen zei ik dat ik met oud&nieuw wel wou stoppen... Big Grin

wie gaan er nog meer stoppen op deze datum??? :mrgreen:

xxx schatje86 :!:
Denise1986

Unregistered

07-01-2010 15:17
schatje86 schreef:ik ga met oud&nieuw stoppen met de pil. ik vind het wel een leuke datum om te stoppen en zo is het ook makkelijk bij te houden. Wink
mijn vriend wou eigelijk dat ik van het weekend al ging stoppen maar ja was net weer een week begonnen met een nieuwe strip. :roll: dus toen zei ik dat ik met oud&nieuw wel wou stoppen... Big Grin

wie gaan er nog meer stoppen op deze datum??? :mrgreen:

xxx schatje86 :!:

succes, ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

Groeten, Denise
Zonnigekarin

Unregistered

07-01-2010 16:52
Ik ben sinds november 2009 gestopt met de pil, maar sinds deze week pas begonnen met proberen
Ik hoop dat het lukt!

Succes!

Groetjes,

Karin
Denise1986

Unregistered

10-01-2010 20:34
Zonnigekarin schreef:Ik ben sinds november 2009 gestopt met de pil, maar sinds deze week pas begonnen met proberen
Ik hoop dat het lukt!

Succes!

Groetjes,

Karin

Hoi karin,

Succes, ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie en dat je weinig kwaaltjes krijgt van het stoppen met de pil.
Bij mij heeft het helaas wat langer geduurt! ( vanaf mei) Vorige maand een miskraam maar nu voorzichtig weer bijna 6 weken zwanger!

Succes!

Liefs Denise
Zonnigekarin

Unregistered

10-01-2010 21:23
Hoi Denise,

Wat leuk zwanger! nu hopen dat het vruchtje blijft zitten.
Voor mij is het allemaal nieuw.
Ik ben in november al gestopt met de pil en had er eigenlijk niks van.
We besloten deze week om een schot te gaan proberen. En volgens mij had ik ook mijn ovulatie deze week dus wie weet is het wel in 1x raak!
Ik hoop het echt.
Nou succes nog even om door de eerste 3 maanden te komen!

Groetjes,

Karin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave