Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Menstruatie

Menstruatie
kimmiek

Unregistered

01-12-2009 07:54
Hallo allemaal!

Ik ben half oktober gestopt met de pil. Ben eigenlijk halverwege mijn stip gestopt (niet heel goed, maar ok), en twee weken later werd ik ongesteld.
Nu werd ik weer twee weken later ongesteld, dus heb een cyclus van ongeveer 22 dagen. Dus dat liep erg netjes eigenlijk.

Volgens mijn cyclus zou ik gisteren ongesteld moeten worden.. maar dat is dus niet gebeurd...
Nu vraag ik me af, of die twee keer ongesteld zijn te maken hebben gehad dat de pil nog in mijn lichaam heeft gezeten, of dat dat echt uit mezelf is gekomen... Dat zou dan betekenen dat ik nu overtijd zou zijn (en daar hoop ik stiekem natuurlijk op!!! Big Grin )

Of is het nu zo, dat mijn lichaam het nu pas 'zelf' doet (dat de pil nu uit mijn lijf is) en dat het gewoon op zich laat wachten? Dat ik gewoon geduld moet hebben?
Wat zouden jullie doen? Testen, naar de huisarts of gewoon afwachten???
Tessa23

Posting Freak

Topics: 2
01-12-2009 10:10
Zelf ben ik ook overtijd maar als ik alle verhalen zo lees is dit nog niks, sommige meiden zitten al lang te wachten op hun eisprong en hebben dus helemaal nog geen menstruatie , bij mij zal het ook wel door de pil komen , ben pas eind sept. gestopt en 32 dagen later werd ik ongesteld , ik zit nu op dag 34 dus stelt nog niet veel voor , wel een testje gedaan kan je altijd wel doen denk ik, maar hier negatief! HA zal niet veel doen lees ik hier..
kimmiek

Unregistered

01-12-2009 12:24
Ik ben al wel twee keer ongesteld geweest, dus ik zou dan toch een eisprong moeten hebben?
Ik wacht het wel af... geen idee.
Misschien heeft het nog wel te maken met 'ontpillen' ofzo...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave