Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Zwanger / Eind JULI uitgerekend

Zwanger / Eind JULI uitgerekend
Samantha28

Unregistered

30-11-2009 11:17
Hoi Dames!!!

Ik heb afgelopen week ( 24 nov. ) 2x een test gedaan, van beide een ander merk.
En ja hoor.... zwanger!!!!
Inmiddels langs huisarts geweest, en ik ben eind Juli uitgerekend..
En ik hoop dames te treffen, die net als mij rond die tijd uitgerekend zijn!
Kunnen we mooi onze ervaringen delen...toch?

Ik kan het ECHT NIET geloven gewoon!!!
Ik bedoel, nog geen 1.5 maand geleden mijn spiraal laten verwijderen, vervolgt met 2 week erna ongi te zijn geworden..
En dat was het.... daarna gelijk Zwanger in ronde 1 ...! Noujaaaa!!
Kan toch niet waar zijn???
Zo snel!!!!
Ik geloof het nog steeds niet....
Ik zal eerst moeten wachten op de 1ste echo,, dat de gyn. me ervan overtuigt dat er toch echt een baby in me zit!!
Dan pas zal ik het geloven denk ik..
Ik bedoel, ik voel me niet echt zwanger... jullie wel??

Het enigste wat ik heb is,
- gevoelige borsten ( maar niet overdreven )
- S'avonds opgeblazen gevoel + redelijk opgeblazen buik
- snachts veel wakker, buik soms van slag

Meer niet!
Overdag echt nergens last van..
Daarom kan ik het ook moeilijk geloven...

Wat voelen jullie nu je zwanger bent???
Ben wel erg benieuwd!!

Liefs,
Samantha
Dilek

Unregistered

30-11-2009 13:02
HOi Samantha,

Alvast gefeliciteerd... Ben ook zo onzeker omdat ik ooit 2007 een test gedaan had die posi was terwijl ik niks in mijn buikje had op de echo. Sindsdien gebruik ik geen pil meer heb het maar 9maanden gebruikt.
Sinds feb dit jaar zijn we bezig. Ik had ook een onregelmatige cyclus,, nu sinds 2maanden gaat het goed = cyclus is 24 dagen..Ik had thuis een clearblue digitale test 3x. Dag 23 was hij negatief , dus 2/3 dagen later afgelopen donderdag ook niet zwanger.. zaterdag werd ik ineen slag raar tijdens het vullen van voorraadbusjes, een beetje misselijk alsof je verkouden bent, ik was al zaterdag de hele dag somber en moe, nergens zin in.. dus ik dacht een testje doen mischien, maar had geen hoop...
Weer naar de wc, urine straal tegen de test aan... binnen 1 minuut verscheen het in woorden: " zwanger", ik ben erg blij maar ook onzeker, ik zie ook idd 2 streepjes,, nu vraag ik me af is clearblue digitale test betrouwbaar ??

Mijn klachten:
- af en toe met vlagen licht misselijk
- borsten opgezet, af en toe jeuken en kleine steekjes, niet echt pijn maar gevoelig
- puistjes
- Rechteroog ziet wazig van dichtbij sinds vandaag???
- ik kan soms geen rauw vlees zien of raken
- slaperig en moe

Ik weet het ook niet... vanmiddag 16.00uur heb ik een terugbelspreekuur met de gyn. :roll:
Samantha28

Unregistered

30-11-2009 16:47
Hoi Dilek!

Dus, ook jij bent zwanger??
Gek he, dat je donderdag een negatieve test had, en zaterdag een positieve!!
Nou meid, van harte gefelicteerd met je zwangerschap!!
Ook eind Juli uitgerekend dus...?

Nou, ik heb zelf 3 testen gedaan.
2 van Clear-Blue, en 1 van Predictor.
Gek genoeg deed 1 test van Clear-Blue het helemaal NIET!
Er kwam niet eens 1 streepje in beeld...
De ander van Clear-Blue gaf dus gelijk "positief" resultaat.
Om mezelf te overtuigen dat ik echt zwanger ben, had ik een dag erna de test gedaan van Predictor.
Ook deze gaf aan, dat ik wel zwanger ben.
Kan dus niet missen zou je zeggen!!
Nu moet ik het alleen nog ff gaan geloven ..;-)

Maar je vroeg dus, of Clear-Blue goeie testen zijn...
Nou,ik denk het toch wel !!
Staat 99% betrouwbaar op de verpakking, dus lijkt me wel goed zijn.
Heb je dan maar 1 test gedaan???
Als die aangeeft dat je wel zwanger bent,dan is er een grote kans dat je het dus ook echt bent.
Maar anders haal je je nog een test op, om te kijken wat die zegt?
En dan ff an een ander merk ofzo...

Wat vreemd dat je eens in 2007 een test hebt gedaan, die wel aangaf dat je zwanger was,
terwijl je op de echo niet zwanger was??
Heb je intussen dan een miskraam gehad misschien??

Succes meid!
En we horen van mekaar.

Liefs
De_knapste

Unregistered

30-11-2009 21:18
Heel erg gefeliciteerd, spannend he!!

Ook ik ben als alles goed is eind juli uitgerekend heb afgelopen maandag twee positieve testen gedaan een hele gevoelige van Mat care die meteen twee strepen aangaf en ook een van clearbleu (digitaal) die ook meteen zwanger aangaf.

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, hier heb ik wat informatie gekregen maar ik werd toch vooral doorverwezen naar de verloskundige. Heb vandaag dan ook een afspraak gemaakt en kan 7 december terecht dus dat is nog even afwachten.

Ik heb eigenlijk weinig klachten, met name pijn aan mijn borsten en wat moe. Maar verder eigenlijk helemaal niets, ik vergeet het soms ook wel tijdens het werk enzo. Het voelt voor mij nog heel onwerkelijk.

Ik heb echt zoiets van: "eerst zien dan geloven"

Ook durf ik nog niet zo goed verder te denken, ik durf er nog niet te gehecht aan te raken er kan nog zoveel misgaan. De huisarts zei hierover dat ik vooral niet moest vergeten te genieten. Maar ik ben nog veel te twijfelachtig. Hoe staan jullie hierin?

Leuk meiden dat we allemaal samen zijn uitgerekend. Ben benieuwd naar alle vorderingen.
Dilek

Unregistered

01-12-2009 01:50
Gelukkig ben ik niet de enige die twijfelt over die testen.. morgen ga ik bloed prikken, volgens de gyn (telefonisch gesproken) ben ik gewoon zwanger en dan over 2wk echo doen. Nu is het te vroeg om een echo te doen , omdat ze dan niets kunnen zien.

Nee nooit zwanger geraakt, ik snap het ook niet waarom die voorgaande testen van paar jaar terug ongeveer licht posi aan gaven.., waarschijnlijk defect.. Ik heb 3 testen gedaaan van clearblue ene was dag 23 mijn cyclus is 24 was mislukt, maar een streep gezien op de digitale, dag 25 gaf het aan niet zwanger .. dag 28 werd ik niet lekker wel zwanger in woorden dan ... ik wil geloven maar wacht het bloedtest af... Ik heb vanavond wat last van buikkrampen van in onderbuik.. verder geen klachten, af en toe steken in borst.. maar ik zeg het niet meer het is nog te vroeg voor klachten,, je kan het niet weten,, je ben zwanger en klaar .. als je de baby in je buik voelt is het pas goed voor ons,,, maar daar heb ik geen geduld gewoon voor.. maar het moet het moet.. ik moet geloven.. die test is van goede merk,, en via de apotheek heb ik info gevraagd.. ook al zit je heel vroeg in de zwangerschap dat clearblue een goede is en dat het aan zal geven..

En nu afwachten voor morgen.. ik weet dames ik pieker te veel..maar kan er niks aan doen
Samantha28

Unregistered

01-12-2009 12:34
Kijk aan, "de knapste" is ook aangeschoven ....
Gezellig!!.. Welkom!!

Fijn te horen dat jullie ook nog niet zoveel zwangerschaps-kwaaltjes hebben.
Ik begon juist daar heel erg aan te twijfelen..
Het verbaasde me, dat de test "zwanger" aangaf, terwijl ik me niet bepaald zwanger voel.
Dus, dat maakte me juist zo onzeker..
"zal ik weleens zwanger zijn?? en wie zegt dat de testen niet klopten???"
Wat dat angaat, ben ik het met jullie eens, dat je toch wel erg gaat piekeren.
En helemaal met "de knapste" eens, "EERST zien...DAN geloven!!

Jammer genoeg duurt het nog wel ff voor ik de 1ste echo krijg..
Ik ben nu volgens mijn huisarts, 5 week zwanger..
En de 1ste echo is pas met 12 week zwangerschap!
Dat wil dus zeggen, dat ik nog 7 week geduld moet hebben!!!!
En dat is zooooooooo moeilijk!!
Ik wil zo graag die echo zien.. Dan pas als de Gyn. me zegt dat er ECHT een baby in me groeit, dan pas geloof ik het!

Goed, buiten dat om...
Ik moet zeggen dat ik savonds , en dan vlak na het avond eten, een behoorlijke opgezette buik krijg.
En dan niet zo'n klein beetje ook!
S'morgens heb ik ee redelijk normale buik, maar savons lijk ik wel 3 maand zwanger!
Dat vind ik echt heel gek...
Ook heb ik voornamelijk snachts veel last.
Ik kan merken dat savonds en snachts de boel zn werk doet, en daar ben ik niet bepaald blij mee, want dan wil ik graag slapen !!
Maar ik moet er nu wel 3x in de nacht uit, om naar de wc te gaan...
En elke keer nadat ik naar de wc ben geweest, en ik weer ga liggen, heb ik vreselijke steken...
Dat zakt gelukkig na een paar minuutjes zo weer af... Maar vind het wel erg vervelend.
En overdag, nergens last van..... !
Apart he...?

Hoeveel weken zijn jullie eigenlijk heen???

De kanpste, jij gaat dus al naar een verloskundige over een paar dagen.
Mij is verteld dat dat onzin is, en je toch moet wachten op je 1ste echo....
Geen idee... dit word namelijk mn 1ste kindje, dus ik heb geen idee wat wel en niet moet nu!
Heb jij daar een beetje meer vestand van??
Ik hoor graag van je, wat jou reden is naar vk gaat...

Tot gauw dames!
Liefs.
zon

Unregistered

02-12-2009 08:42
gefeliciteerd!!!

Kom anders gezellig meepraten in t uitgerekend in juli 2010 topic
Nance85

Unregistered

02-12-2009 18:14
Hallo Meiden,

Gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn!! Smile
Ik heb begin novermber 3 dagen een ovulatie test gedaan, bij de eerste 2 dagen was ik het vruchtbaars, de 3de dag niet meer.
Heb op 25 november een zwangerschaps test gedaan omdat ik niet ongesteld was geworden, en ben zwanger, de dag erna een digitale test van clear bleu gedaan en daar stond 2-3 weken. dus ben nu bijna 4 weken zwanger!! Ben echt heel erg blij!! Jullie zullen dit gevoel wel herkennen.. Heb 29 december pas een afspraak bij de verloskundige voor de eerste echo, kan niet wachten, wil het zo graag zien!
Ik heb tot nu toe niet veel kwaaltjes, ben wat sneller moe en heb gevoelige borsten (vooral s'nachts) en moet vaak naar het toilet. Ik kan s'morgens ook geen brood meer eten, ik krijg het niet weg.
vind het leuk dat er meiden zijn die nu hetzelfde meemaken..

Groetjes Nancy
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
03-12-2009 09:18
Allereerst van harte gefeliciteerd!! Big Grin

Mijn NOD was op mijn verjaardag maar de ongii kwam maar niet en ik dacht ach wat ken mij het bommen en deed gewoon 1 dag na mijn NOD een test, HELAAS negatief!! Ach ja ik had de hoop al opgegeven voor een positieve zwangerschapstest!! Omdat ik al zoveel testen versleten heb doordat wij al sinds november 2006 voor het echie waren gegaan.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik bleek al 4 dagen overtijd te zijn en voelde me ook erg vies van onderen voornamelijk ontzettend nat en veel witvloed. Dus ik toch nog maar een test er tegen aan gegooid en VOILA, wij zijn ZWANGER (nu dan alweer bijna 19 weken).
Ik kon die test ook niet geloven dus deed volgende dag nog maar eens een test maar dan van ander merk en ja hoor ook die gaf 2 dikke vette strepen aan, begon het langzaamaan te geloven maar de volgende dag wilde ik nog maar eens testen en dan weer met een andere soort merk test, en ja hoor die zei idd ZWANGER!! Big Grin

Ik heb 3 verschillende testen gebruikt van deze merken:

- Babyboom
- Predictor (Predictor is door HA aangewezen als betrouwbare zwangerschaps testen)
- Clearblue (Clearblue is ontzettend betrouwbaar)

Wil jullie heel veel succes wensen allemaal Wink
Babii

Posting Freak

Topics: 48
07-12-2009 12:38
GEFELICITEERD
Elmootje

Unregistered

07-12-2009 15:18
Van harte gefeliciteerd meid!
Mijn schoonzusje is een kleine maand eerder uitgerekend.
Geniet van al het moois!
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
10-12-2009 20:17
als eerst hartelijk gefeliciteerd n@@mgenootje Big Grin
ik voel me ook zoals jullie
ik weet niet of de :twisted: doorgaanbreken ik heb heel veel witte slijm
sorry voor de details.
geniet er van :mrgreen:
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU