Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden NOD rond 15 nov 2009

NOD rond 15 nov 2009
tweety1982

Unregistered

06-11-2009 21:30
heey meiden wie is er nu in de wacht dagen en wie moet er over ongeveer een week ongi worden.

zullen we dit samen delen?

ik zit niet meer op forum voor de rust haha maar dit wil ik graag delen, die spannende 11 dagen na je eisprong en dan wachten.

zal maar beginnen....me temp is al 4 dagen constant. lekker hoog, dus hopen dat het aanoud. ik hou nergens rekening mee deze maand, het blijft gewoon erg spannend altijd. heb wel een dikke buik qua darmen dan en me darmen zijn druk bezig, maar ja dat kan overal van zijn.
vief

Unregistered

06-11-2009 22:46
hai,

ik wacht eigenlijk al een dag of 5 op mn menstruatie... heb nog niet getest (omdat ik eigenlijk niet verwacht dat ik zwanger ben, we heben nl. niet echt geklust afgelopen maand...)
voor mij dus niet echt spannend, t zou echt shocking zijn als ik wel zwanger was, maar eigenlijk zit ik meer te wachten op mn ongi, zodat er daarna weer een ei kan springen wat we kunnen proberen te vullen!

ik zal iig voor je duimen!

x
tweety1982

Unregistered

07-11-2009 08:47
heey vief, dank je wel
Maar je weet maar nooit he, miss heb je toch precies goed geklust. voor jou toch ook spannend. zal toch duimen voor jou!
Hedwig88

Unregistered

10-11-2009 10:14
Ik heb me NOD op 15 nov dus echt spannend en afwachten, die dagen duren ineens zo lang :S Maar we hopen voor ons allen op het beste Big Grin
tweety1982

Unregistered

10-11-2009 11:41
spannend. ik hem hem morgen, maar ik verwacht niets. me temp was wel iets langer iets hoger, maar vanmorgen ook weer ietje lager, dus ja best spannend.

duurt idd veeeel te lang Smile
tweety1982

Unregistered

10-11-2009 11:41
Hedwig88 schreef:Ik heb me NOD op 15 nov dus echt spannend en afwachten, die dagen duren ineens zo lang :S Maar we hopen voor ons allen op het beste Big Grin
sorry te snel opp verzenden, voel je iets?
Jos

Unregistered

10-11-2009 11:49
Ik heb mijn NOD 14 november.
Van mij mocht het ook al zover zijn eigenlijk... pff....

Succes met wachten!! Zal duimen dat het raak is!!
Lizzy_m

Unregistered

10-11-2009 16:47
HOi
Mijn nod is maandag de 16!! En ik kan inderdaad ook helemaal niet wachten!!!
het duurt eeuwig!!!
Ik hoop echt dat we allemaal niet voor niks zo lang wachten.
Ik zit in mijn 5de ronde. Jullie??
Groetjes Lizzy
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
10-11-2009 18:11
ik doe ook gezellig mee. ik verwacht binnen nu en ongeveer 2 dagen mijn ongi.
oef en dan ronde 13 in ZOO geen zin in.. :|
tweety1982

Unregistered

10-11-2009 18:28
heyheey we lopen gelijk op
ik weet het echt niet hoor, voel nu wel steeds mee ongi pijn, maar ja dat kan van twee dingen zijn, voel ook af en toe steken en onwijse rugpijn. dus of dat doo de ongi komt of door zwanger moet maar blijken

heb jij klachten dan?
Lizzy_m

Unregistered

11-11-2009 16:57
En iemand al nieuws??? kwaaltjes???
Ik ben nog steeds spannend aan het wachten!!!
Groetjes Lizzy
tweety1982

Unregistered

12-11-2009 07:00
haha voel jezelf iets?

ja moet vandaag ongi worden, tot nu toe nog niets, alleen sinds gisteravond wat steekjes hier en daar, wel flink gerommel, maar niets wat lijkt op ongi pijn, had wel heel kort ongi pijn twee dagen geleden maar sindsdien niet. raar hoor. me temp is wel weer iets lager maar nog steeds niet op basaal punt.

zal vast wel een verklaring voor zijn, want voel wel iedere keer soort van lichte buikpijn, alleen anders, ik weet ook niet of het voelt als zwanger zijn. ik kan niet eerder test halen dan vrijdag middag dus als ik dan niet ongi ben tja..

voor de tempers onder ons? kijk aub eens naar mijn grafiek? zal me ei later geweest zijn? me temp zou toch nu lager moeten zijn?
kan mijn LT fase ineens langer zijn?

tuurlijk heb ik wel kwaaltjes, maar die kunnen ook met ongi zijn: opgezet gevoel savonds, winderig, darm krampjes, soms warm gevoel in buik, steekjes, vlagen misselijk als ik niets eet ( heb ik ook wel vaker gehad)
en mijn basale temp was deze maand onder de 36.30 en mij temp is nu nog 36.56 ( das toch te koud om zwanger te zijn)
mischien ben ik wel ziek
Miepje80

Unregistered

12-11-2009 11:35
Dag meiden,

Ik heb mijn NOD maandag 16-11 en had echt verwacht dat het raak zou zijn (ronde 10), alleen had ik vanmorgen een beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Normaal is dat al een week voor mijn ongi, dus was ik heel positief over mijn NOD van maandag. Maar nu dus alsnog. Misschien een iets langere cyclus? Normaal is 29 tot 32, dus ik reken met 32.

@Tweety; ik temp ook en ben al 1,5 week op rond de 36.45, voor mij ei zit ik op 35.85 gemiddeld. Ga je morgenmiddag testen of ga je het het weekend uithouden? Jij voelt toch ook van alles?

Liefs!
struffle

Unregistered

12-11-2009 21:34
hier ook mn NOD waarschijnlijk maandag de 16e maar ik ga morgen op vrijdag de 13e al een vroege test doen! Superspannend, heb de dagen wel af zitten tellen. Ik hoop dat het deze keer eens raak mag zijn...

We gaan het weekend naar duitsland dus hoe dan ook genieten, maar het zou zo mooi zijn om het daar dan te vieren!

Ik ben wel licht misselijk door de dag heen, maar ik hecht niet meer zoveel waarde aan die klachtjes, die komen toch elke maand terug, dus ik zie het wel gewoon...
Jos

Unregistered

13-11-2009 11:49
Hallo meiden!

Ik heb vanmorgen een testje gedaan en er kwam eigenlijk meteen een licht streepje!
Het is nog wat vroeg om te testen, dus ik hoop dat het over een paar dagen een super streep is!

Kan het nog niet echt geloven, heb ook nog een paar testjes gehaald om de komende dagen nog eens te testen.
Hoop nu maar dat het ook blijft zitten!
misslola

Posting Freak

Topics: 1
13-11-2009 11:53
Miepje80 schreef:Dag meiden,

Ik heb mijn NOD maandag 16-11 en had echt verwacht dat het raak zou zijn (ronde 10), alleen had ik vanmorgen een beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Normaal is dat al een week voor mijn ongi, dus was ik heel positief over mijn NOD van maandag. Maar nu dus alsnog. Misschien een iets langere cyclus? Normaal is 29 tot 32, dus ik reken met 32.

@Tweety; ik temp ook en ben al 1,5 week op rond de 36.45, voor mij ei zit ik op 35.85 gemiddeld. Ga je morgenmiddag testen of ga je het het weekend uithouden? Jij voelt toch ook van alles?

Liefs!

Miepje, ik heb mijn NOD ook aankomende maandag! Ik heb totaal geen idee meer. Ga er eigenlijk vanuit dat het deze roonde niet gelukt is. Terwijl ik gisteren nog heel positief was. Misschien dat ik er morgen toch al een goedkope kv test ga doen. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig!
Duim voor je en natuurlijk alle andere meiden.

Liefs
tweety1982

Unregistered

13-11-2009 19:58
spannend meiden Smile ik hoop het voor jullie JOS en misoala..JOS heeeeel goed nieuws.

hier nog steeds overtijd, er is wel bruin gekomen en me temp is lager. maar verder geen doorbraak ongi, en ook geen ongi pijn. stom he?
marieke84

Senior Member

Topics: 4
14-11-2009 14:57
Ohw wat spannend allemaal!!
Ik heb morgen NOD.
Nu net pas 2 maandjes bezig maar vind het nu al allemaal zo spannend en zou het zo leuk vinden
als het al zo mag zijn!!
En anders komende maand weer een nieuwe poging!

x
tweety1982

Unregistered

15-11-2009 17:22
hoest marieke?
hier is de ongi flink bezig!
SdB

Unregistered

15-11-2009 19:24
@ Tweety1982 - Balen. Nu op naar de volgende ronde! Zou een mooi kerstcadeau zijn!

Ik moet dinsdag ongesteld worden. Voel tot nu toe niets. Alleen last van rrn rommelende buik, darmen een beetje van slag lijkt wel.
tweety1982

Unregistered

15-11-2009 19:49
ja alleen bega niet dezelfde fout als ik, ik had dat ook allemaal en toch ongiSad ik hoop voor je meid!
SdB schreef:@ Tweety1982 - Balen. Nu op naar de volgende ronde! Zou een mooi kerstcadeau zijn!

Ik moet dinsdag ongesteld worden. Voel tot nu toe niets. Alleen last van rrn rommelende buik, darmen een beetje van slag lijkt wel.
SdB

Unregistered

15-11-2009 22:37
Dank je voor je advies Tweety. Ik heb wel vaker last van mn buik, dus haal me niets in mijn hoofd. Verder ook geen andere 'kwalen'. Afwachten dus.
Miepje80

Unregistered

16-11-2009 08:13
En MissLola, hoe is het bij jou gegaan? Hier is de ongi doorgebroken.. Zag het gisteren al aan mijn temp, maar vandaag echt met toeters en ballonnen hoor! Het is flink aan de gang. Volgende NOD 16 december. Tweety ook rond die tijd of is jou cyclus langer/korter?

Ben heel benieuw naar Misslola! Hopelijk heb jij beter nieuws!
tweety1982

Unregistered

16-11-2009 09:01
volgens mij is zijn zwanger

mijn cyclus was iets langer 2 dagen. ik ga deze maand weer proberen er niet mee bezig te zijn, dus stoppen met forum, tempen, alles, kijken of dat meer rust geeft
want elke keer lezen dat iemand zo snel zwanger is na de MK dat doet me pijn, dan ga ik twijfelen aan mezelf.
ik hoop voor jou goed nieuws volgende keer Smile

en ik hop hier weer te komen met goed nieuws onder NOD dec ofzo Smile
Miepje80

Unregistered

16-11-2009 09:20
Hey Tweety,

Ik snap je helemaal, ik denk daar zelf ook aan. Niet dat ik lang op dit forum ben, maar ben natuurlijk al wel zowat een jaar bezig en begin een beetje onrustig te worden. Ik ben dus niet de enige?

Forum kan veel steun geven, maar ook teveel van het goede zijn. Tempen, hier posten, je bent er dagelijks mee bezig, terwijl rust juist goed is!

Succes met alles!
misslola

Posting Freak

Topics: 1
16-11-2009 09:43
Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag heb ik inderdaad positief getest. Ben zwanger!!!!
Tis zo spannend allemaal. We wachten nog maar even rustig af. Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed.

@miep1980
Wat balen dat de ongi doorgebroken is. Maakt mij goede nieuws een beetje dubbel.
Blijdschap en verdriet ligt zo dicht bij elkaar.

Liefs
marieke84

Senior Member

16-11-2009 11:32
Nog steeds geen ongi hier!!
Wel pijn in m'n borsten maar dat had ik vorige maand ook.
Afgesproken met m'n vriend om donderdag te testen...
Dus nog even afwachten!

Xx
marieke84

Senior Member

16-11-2009 11:33
@ misslola: gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed!
Miepje80

Unregistered

16-11-2009 12:19
misslola schreef:Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag heb ik inderdaad positief getest. Ben zwanger!!!!
Tis zo spannend allemaal. We wachten nog maar even rustig af. Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed.

@miep1980
Wat balen dat de ongi doorgebroken is. Maakt mij goede nieuws een beetje dubbel.
Blijdschap en verdriet ligt zo dicht bij elkaar.

Liefs

Wat super voor je! Wat zal dat een heerlijk gevoel geweest zijn. Krijg je al spierpijn van de lach op je gezicht? Hihi, heel erg gefeliciteerd! Hopelijk volgen we je allemaal snel Big Grin
marieke84

Senior Member

17-11-2009 16:26
Hier nog niks!
Net een test gedaan (we waren zo nieuwschierig)
maar was negatief...
SdB

Unregistered

17-11-2009 21:53
Hier ook nog steeds niets. Vanochtend een test gedaan, negatief. Een test van het kruitvat. Ik was alleen vergeten het dopje achterop te doen. Maakt dat wat uit?

Misslola gefeliciteerd!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave