Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam we houden hoop, 24 nov weten we meer

we houden hoop, 24 nov weten we meer
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
16-11-2009 18:44
Hallo allemaal, ben bij de verloskunde geweest..
helaas was er geen hartslagje te vinden
we moeten volgende week dinsdag terug..
In de hoop dat er toch een hartslagje te vinden is,...
al denkt de verlos dat de beeb dood is...
ze had 2 meetingen gedaan de eerste zou op komen op rond de 7 weken..
en de 2 zou komen op 8 weken en 4 dagen...
We vonden wel en ook de verlos dat de echo niet duidelijk was..
ze kon het niet goed pakken zowel inwendig als uitwendig.
dus allemaal nog afwachten hier.....
mogt het komende week niet goed zijn dan word er besproken wat het beste is..
of afwachten of weg laten halen... gezien voor de verwerking is het beter om het af te wachten...

ik hou jullie op de hoogte...

Kids zijn echt wonders.. ben ik blij dat ik mijn eerste 2 hebt mogen krijgen...

in totaal zijn er nu 2 die het niet hebben mogen halen... aug, en nu dan als deze idd ook dood is..

heb ook met me vriend al besproken dat als ik weer zwanger mag raken opnieuw...
mogt deze uk idd niet meer leven..
We hadden het hier over met de verloskunde
dat ik pas ook na de verlos gaat met 12 weken..
gewoon puur om de reden stel dat ik kon komen met oa 8 weken..
dan hoor je het hartje en je ziet het mischien bewegen..
En je gaat dan nog eens voor 12 weken en de uk is er dan niet meer....
dit is al pijnlijk maar dat helemaal denk ik...
Bati

Posting Freak

Topics: 4
16-11-2009 18:51
Ik las net je verhaal en ik wilde je ff veel sterkte wensen!!!!
Nootje38

Posting Freak

16-11-2009 18:54
Ankie87 schreef:Ik las net je verhaal en ik wilde je ff veel sterkte wensen!!!!
Dankje wel ankie....
Nootje38

Posting Freak

17-11-2009 08:41
Nootje38 schreef:
Ankie87 schreef:Ik las net je verhaal en ik wilde je ff veel sterkte wensen!!!!
Dankje wel ankie....

wat voelt dat dubbel ondangs dat de beeb mischien niet meer leeft dat alles gewoon door blijft gaan..
i hope so 24 nov..
Spring

Posting Freak

Topics: 13
17-11-2009 08:44
Nootje, wat een triest verhaal :-( Ik hoop voor je dat je 24 november toch een mooi hartje zult horen. Heel veel sterkte
Nootje38

Posting Freak

17-11-2009 08:51
Lin23 schreef:Nootje, wat een triest verhaal :-( Ik hoop voor je dat je 24 november toch een mooi hartje zult horen. Heel veel sterkte

Jaa dit is echt onzeker hoor meis bah.. bij een volgende zwangerschap, als ik m mag krijgen.. en als deze niet meer leeft.. ga ik pas na de krietieke periode na de verloskunde... al is de zwangerschap de hele tijd een risoco maar de 12 wken is eenmaal bekent...
maar dan ga ik pas na 12 weken na de verloskunde... dan maar even een paar weken in spanning of alles goed is.. de verlos zij dat gister ook al stel dat je verleden week toch was geweest had je mischien wel een kloppend hartje gezien. en was je een paar weken later weer op controle gekomen had je te horen moeten krijgen dat de beeb nie meer leeft..
heb dan liever leuke spanning het dubbele als dit dit is gewoon zo angstig...
Spring

Posting Freak

17-11-2009 08:59
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het is natuurlijk een dubbele teleurstelling als je eerst goed nieuws hebt gehad en je helemaal blij hebt gemaakt. Al kan ik me ook goed voorstellen dat er meiden zijn die kiezen voor de geruststelling en al snel een echo laten maken: heel persoonlijk denk ik. Veel sterkte met het wachten in elk geval en hopelijk gaat de tijd een beetje snel.
emma2009

Unregistered

17-11-2009 10:23
hallo,

Ik lees jullie verhalen en herken het verdriet. Had met 7 weken een mooi kloppend hartje en de gynecololoog verwachtte een zeer gunstige afloop. Na 2 jaar is deze zwangerschap met behulp van IUI tot stand gekomen. We waren zo gelukkig. Vrijdag kreeg ik bloedverlies en in de avond kreeg ik het nieuws: hartje klopte niet meer en gezien ik 11 weken ver was had curretage de voorkeur. Gisteren nogmaals herbeoordelng. NEE, het leefde niet meer. Nu inmiddels de curretage achter de rug en enorm veel verdriet.
Ik vraag me natuurlijk af: lukt het ooit weer?? Net als jullie natuurlijk.

We willen eigenlijk direct weer proberen, al weet ik niet hoe dat werkt.

Vragen zoals: wanneer word ik ongesteld? zijn niet beantwoord.

Hoe is het jullie vergaan na dit grote verlies?

Groetjes Emma
Nootje38

Posting Freak

17-11-2009 11:37
emma2009 schreef:hallo,

Ik lees jullie verhalen en herken het verdriet. Had met 7 weken een mooi kloppend hartje en de gynecololoog verwachtte een zeer gunstige afloop. Na 2 jaar is deze zwangerschap met behulp van IUI tot stand gekomen. We waren zo gelukkig. Vrijdag kreeg ik bloedverlies en in de avond kreeg ik het nieuws: hartje klopte niet meer en gezien ik 11 weken ver was had curretage de voorkeur. Gisteren nogmaals herbeoordelng. NEE, het leefde niet meer. Nu inmiddels de curretage achter de rug en enorm veel verdriet.
Ik vraag me natuurlijk af: lukt het ooit weer?? Net als jullie natuurlijk.

We willen eigenlijk direct weer proberen, al weet ik niet hoe dat werkt.

Vragen zoals: wanneer word ik ongesteld? zijn niet beantwoord.

Hoe is het jullie vergaan na dit grote verlies?

Groetjes Emma

hey meis, wens je heel veel sterkte toe.. hier is nu die verdomde onzekerheid.. ik was na me miskraam
aug/sept meteen weer zwanger... ben toen 11 okt niet meer ongi geweest... Maar moet je starten met IUI dan weet ik niet hoe dat in zijn werking gaat meisi je hebt hier ook een topiq ervoor meis zal ff de link zoeken mischien dat zij je er info over kunnen geven.... maar wel verdomd k*t meid 2 jaar voor geknokt en dan dit... weet dat we er voor je zijn meisi heel veel sterkte... en in deze topiq mag alles heb m gestart wees boos verdrietig... maar vergeet nooit je bent mams ook al is de kleine niet meer in je oog maar in je hart.. hij/zij kan zich niet meer laten horen meid. dat is jou taak nu... en elke ouder praat over zijn of haar kind dat geld ook voor ouders van sterre kinderen.
zal de topiq even opzoeken meis voor je...
Nootje38

Posting Freak

17-11-2009 11:40
Emma dit is het topiq
viewtopic.php?f=5&t=2235&st=0&sk=t&sd=a&start=2030
liefs Nootje
Natascha1982

Posting Freak

Topics: 1
17-11-2009 16:13
Hoi Nootje, ik zit met vredriet je verhaal te lezen. Ik had gehoopt voor iedereen dat ik de laatste afvaller was in het juni forum. Ik hoop voor jullie dat je 24 november mooi nieuws krijgen.
Voor mij is het morgen nog even spannend, ze gaan controleren of mijn baarmoeder leeg is en anders moet er helaas alsnog curregtage volgen.
Ik zal voor je duimen.

Liefs Natascha
Tessa23

Posting Freak

Topics: 2
17-11-2009 16:30
sterkte meid Sad
emma2009

Unregistered

17-11-2009 16:35
Hoi nootje,

bedankt voor je tip. Ik zie dat je zelf ook in een zeer onzekere periode zit. Ik zelf had ook nog veel hoop gisteren met de herbeoordeling. Ik dacht, het was vrijdagavond laat en misschien heeft de dokter het over het hoofd gezien.

Echter gisteren de werkelijkheid. Het kindje is schijnbaar een aantal dagen na de 1e echo gestopt met groeien en overleden.

De volgende zwangerschap zal nooit meer hetzelfde zijn. We waren na de 1e echo vol vertrouwen en leefden enorm naar de geboorte van ons 1e kindje. Onze droom na 2 jaar. We stonden stralend op en vielen met een grote glimlach in slaap en dat alles is weg. En de onzekerheid...komt er uberhaupt een 2e zwangerschap???
Vragen die niemand kan beantwoorden...

Ik val nu huilend in slaap en word huilend wakker. Wil afspraken rondom kerst en oud en nieuw en liefst afzeggen en mijn dagen onder de dekens door brengen. De hond kijkt mij smekend aan wanneer hij zijn behoefden mag gaan doen. Ze kan er immers ook niets aan doen.

Oje, dan zien ze me en moet ik het zeggen!!! Ja, ooit zal ik naar buiten moeten en zullen zij vragen hoe het gaat. Die dag komt en verstoppen is geen optie.

Maar nu nog niet...even de rust. Gisteren gecurreteerd en mijn borsten nemen af qua grote en mijn sterk reukvermogen raak ik ook kwijt. Met andere woorden: ik ben niet meer zwanger.

De dokter zegt: de kans dat je nu spontaan zwanger wordt is groot en wil nog niet aan IUI denken. Al laat hij mij de keuze. Ik heb een hele lieve dokter gehad en zo ook de chirurg was uitermate vriendelijk.

Groetjes Emma 2009
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
17-11-2009 17:37
@Emma..meid zeg wat verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je het liefste nergens naar toe gaat. Geef het ook maar gewoon de tijd, want dat heb je nodig. Dit is echt verschrikkelijk,. heel veel sterkte!

@Nootje...al twee mk gehad en nu dit? Och meid wat erg zeg!!!!! Ik hoop zo op goed nieuws en wat vreselijk dat je tot 24 nov moet wachten...is toch veel te lang die onzekerheid. In ieder geval veel sterkte!!
Nootje38

Posting Freak

17-11-2009 19:35
Hoi natasch die onzekerheid.. das zo kloote... wat staat ons te wachten...
Wens jou en je manneke morgen heel veel sterkte toe...

dankje wel tessa23

Emma een volgende zwangerschap is zeker weten angstiger... bij me andere 2 kids
was ik ook een stuk jonger natuurlijk
me leeftijd kan hier ook een rol mee spelen en me vriend is zelf 45..
Maar we houden hoop dat hier ooit eens een mooi wondertje geboren mag worden..
Heb voor me zelf wel de grens 40 jaar..

maar als je idd het hartje al heb zien kloppen zou je vaak denken dat het dan ook vaak goed gaat...
daarom heb ik ook samen met me manneke.. als deze zwangerschap idd niet goed is.
en ik zou een volgende zwangerschap mee mogen maken.
dan wil ik pas op controle als de critieke periode voor bij is.. toch zo rond
de 12/13 weken.. al is de zwangerschap zowie zo een risico.. even zo gezegt..
je heb dan wel iets langer angst dat wel maar dan heb je het dubbele gevoel..
nou ik kan zeggen heb liever dan de angst voor dat ik na de verloskunde zou gaan.
als dat ik nu hebt...

die hele echo was een heel vreemd iets gister....

ze had het erover dat het kindje mischien ook nog te ver in de bekken zou kunnen zitten..
ze herkende het kindje niet zo snel.. op de echo was groot ten deel alleen maar ruis te zien..
daar moest je dan in een kindje in herkennen..
heb wel is echo,s gehad nou toen zag ik duidelijk de zwarte gat van de baarmoeder..
nu dus bijna niks.. heb een foto van de echo... even krom gezegt ze gaat er van uit dat dit het kindje is..
en wat ik dus nooit heb hoeven doen is me buik strak houden.. vond ze makkelijker om te kijken met de echo
via de buik...
dus heel vreemd gister en dat maakt het allemaal zo dubbel en dat duurt nu dus nog een week..
en alles blijft maar door gaan grotere borsten.. het gevoel dat me baarmoeder gewoon door gaat met groeien..
de vermoeidheid.. last van me onderrug soms...
ppff tjaaa kweet niet wat ik van alles zo moet denken
Hoop een ding dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn meid..

maar een miskraam is een heel klote iets meid.heb m in aug dus mee gemaakt..
de wereld slaat onder je voeten vandaan..
Wens je heel veel kracht en sterkte toe samen met je manneke en dat voor jullie 2010 ook een heel mooi wondertje mag komen...

hey tink nee meis als deze fout zou gaan idd de 24 ste dan zou dit mijn 2 de miskraam zijn meid..
dankje voor je bericht meisi
en ik zie dat je pas bent bevallen nog van harte meid... met je knulleke en lekker van genieten hoor meis
mijn oudste is nu al een pubber van 14 een jongen en heb een klein pubbermeisje van 7 jaar....
en het zijn wonders he meis.. en nog een groter wonder als je ze mag bij je hebben en houden....

knuffie,s allemaal
Natascha1982

Posting Freak

18-11-2009 16:09
Wij hebben vandaag redelijk goed nieuws gehad. Mijn baarmoeder is nog niet leeg, maar het is maar zo weinig dat het toch niet gecurreteerd hoeft te worden. Ik had hierop zo gehoopt, anders was de hel van de medicijnen voor niets geweest. Nu kunnen we eindelijk verder. We mogen over 3 weken weer terug op controle, maar dat is alleen maar formaliteit. Nu nog even wachten en dan kunnen we weer gaan beginnen.
Ik zal voor je duimen de 24e, erg spannend moment en we gaa hopen dat er voor jouw toch nog een wonder is weggelegd.

Liefs.
Nootje38

Posting Freak

18-11-2009 22:41
Natascha1982 schreef:Wij hebben vandaag redelijk goed nieuws gehad. Mijn baarmoeder is nog niet leeg, maar het is maar zo weinig dat het toch niet gecurreteerd hoeft te worden. Ik had hierop zo gehoopt, anders was de hel van de medicijnen voor niets geweest. Nu kunnen we eindelijk verder. We mogen over 3 weken weer terug op controle, maar dat is alleen maar formaliteit. Nu nog even wachten en dan kunnen we weer gaan beginnen.
Ik zal voor je duimen de 24e, erg spannend moment en we gaa hopen dat er voor jouw toch nog een wonder is weggelegd.

Liefs.

Hey dat is idd beter nieuws meis.. en je idd meer elende bespaart.. nu hopen dat alles nog snel zal volgen... en dat alles eruit is.. voor je eventuweel opnieuw zwanger mag raken meid.. geef de moed niet op he....
Je gaat nu veel emotie,s krijgen meis... boosheid verdriet... maar wees trots op die ene ukkie.. ook al is hij/zij er niet.. dit wondertje was jullie eerste kindje.. die jullie bestempelde als paps en mams..
en dit ukkie zal nooit vergeten worden.. en altijd jullie eerste blijven...

hier is het nog afwachten meid.. wel dubbel alles gaat zo gewoon door... het hele gevoel van zwangerzijn...
mogt het idd foute boel zijn... dan kots k op me lijf die me nu dan zo voor de gek houd hoor....
ben zelf zo.. is het fout.. laat alles dan gewoon ook komen dit is zo dubbel..
samen staan we sterk meis... samen met veel sterretjes mama,s en papa,s

knuffieeeeee
emma2009

Unregistered

19-11-2009 14:10
Hoi Nootje,

Wat je zegt over de 1e echo pas met 12 weken heb je gelijk in. Dan is de terleurstelling misschien minder groot. Denk ik maar hoor. Aan de andere kant denk ik misschien wekelijks een echo!! Maar ook dat houdt een miskraam niet tegen. Ik heb 11dec een gesprek met de dokter over hoe en wanneer verder?

Ik zie dat jij het ook behoorlijk voor je kiezen krijgt..al die onzekerheid en de hoop die je blijft houden.
Zwaar joh...knap van jou!! Ik raakte bij de echo volledig in paniek en heb tot de curretage(2 dagen later) geen oog meer dicht gedaan. En als ik jouw verhaal lees denk ik: had ik maar een beetje van haar dat had ik er niet zo een drama van gemaakt.

De dokter acht de kans op een nieuwe zwangerschap enorm hoog omdat het nu ook al bij de eerste IUI raak was. Dan ben je gewoon volledig vruchtbaar..zegt hij!!

Het zaad van mijn man is met momenten net beneden de grens waardoor het op de natuurlijke manier iets wat langer kan duren. Maar geen slechte kwaliteit.

Ik ben enigszins van de schrik bekomen al blijft het verdriet..wat als?? en dan??? En nu??

En nu?? moeilijke vraag. Direct verder of even een paar maanden herstellen. De dokter geeft het advies direct verder te gaan. Mijn lichaam is "GERESET" zijn zijn woorden waardoor de kansen verhoogd zijn. Op naar een volgend wondertje al zal ik dit wondertje nooit en te nimmer vegeten en zal ze altijd een plaatsje in mijn hart hebben.

Mijn eerste ervaring met zwanger zijn

Groetjes Emma
Nootje38

Posting Freak

19-11-2009 14:52
Emma

dit zou jullie eerste kindje worden snapje...
En geef het de tijd..
om het een plekje mee te geven in jullie leven meis...
Je hebt zelf geen kids om je heen.. die je steunen.. dit was je eerste zwangerschap meid..
je word zo van de rose wolk af gepleurt snap je....zo dra de test zegt jaa ben onderweg
krijg je al neigingen om voor uit te kijken.. je gaat je leven al een beetje in stellen
als de kleine geboren mag worden...
En dan stort alles in een.. je word en bent mama..
maar waarom dit.. waarom dit verdomme mee moeten maken..
denk wel is ben niet zo gelovig.. als er god bestaat waar isi nu dan...
Waarom haalt tie ons kindje weg die zo gewenst is snap je...

maar dan valt mijn verstand op aarde mm jah da had ik ook nog denk ik dan bij me zelf
en dan ben ik heel streng na me zelf meis... ik heb 2 kids.. heb het al mee mogen maken..
Maar nog groter is mijn besef hoe dankbaar je moet zijn dat je dit geschenk mag krijgen..

dit zou eigelijk onze 4 de kindje worden..
Ons ukkie in august die nooit het levenslicht heeft mogen zien...
was een paar weekjes oud in de zwangerschap..
En zo gewenst dit kindje voor mijn ventje zou het zijn eerste worden..
maar ben ook wel van meening.. dan beter nu.. als dat je onderzoeken laat doen
oa de eerste echo, 20 wkn screen echo.. wij willen ook een punktie doen.. gezien onze leeftijd..
en dan te horen moeten krijgen.. dat er ernstige dingen met je kind aan de hand is..
en dan de keusen die je moet maken... Nu heeft dat voor ons in aug de natuur gedaan..
Met deze uk is het nu zo afwachten.. het bekruipt me ook wel is en zo ook bij me manneke..
Da hele bezoek aan de verloskunde was heel raar.. ze kon eerst het kindje totaal niet vinden..
dan vind ze iets.. waarvan ze vermoed dat het een kindje is..
Dan die 2 verschillende meetingen een van 7 weken en een van 8.4 weken..
maar weet het niet helemaal zeker.. heb daar een echo foto van...
de hele echo was ruis.. daar moest je dan een kindje in zoeken...
En dan lees je hier op het forum over cystes ofzo...
ben heel benieuwd dinsdag... We hopen zo... maar is het idd mis.. dan kots ik op me lijf hoor
dan laat tie me nu mega in de steek.. want de hele zwangerschap voelt nog steeds zo aan..
Heb ook het idee dat me baarmoeder steeds mee aan het toenemen is... zo dubbel bah

wij zijn in in sept ben er nog 14 sept geweest toen was me baarmoeder schoon helemaal...
ze rade ons aan een ongi af te wachten.. maar okt teste ik alweer postitief..

Bij het verliezen van een kindje hoe jong ook, onstaat er een wond.. en die moet helen en dat kan heel lang duren..
en is de wond dicht.. dan heb je die liteken.. en die kan soms zo pijn doen...
dan is het op bepaalde datums...

Maar de sterretjes hebben ons ook bestempelt tot mama en papa.. alleen ze zijn niet in ons oog..
maar in ons hart wonen ze altijd meis...
kareltje

Senior Member

Topics: 6
19-11-2009 17:54
Hoi Nootje38,

Ik schuif even bij je aan op het wachtbankje.
Zelfde verhaal voor mij als ik het goed begrijp.

Ook ik heb het gevoel dat het niet goed is, de berekeningen kloppen nu gewoon niet meer.
Sterkte komende dagen, volgende week weten we meer.

Groetjes kareltje.
minka12

Unregistered

19-11-2009 18:30
meiden heel veel sterkte.
Ik leef echt met jullie mee
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
19-11-2009 18:41
Pffff zit met tranen in de ogen jullie verhalen te lezen.. Jeetje wat moeilijk allemaal.
Nootje en Kareltje; Hoop echt dat jullie het hartje volop zien kloppen volgende week bij jullie echo!!!!

Emma; Pffff 2 jaren proberen, lukt het eindelijk en dan je kindje verliezen.. Jeetje heej. Meid, wens jullie zo ontzettend veel sterkte!! Hoop echt dat jullie toch snel weer een positieve test in handen mogen hebben en een gezonde zwangerschap..

Het is jullie allemaal gegunt!!!

STERKTE!!!!!

Liefs!
Nootje38

Posting Freak

20-11-2009 09:33
Sad hoe moet je dat dan weer doen... verstandelijk afstand nemen van je zwangerschap.. gewoon uit zelfbescherming.. dinsdag........ en alles gaat gewoon lekker door... het zwangere gevoel......
last van de borsten soms de noppen zeg maar.... ze passen bijna niet meer in me BH :?
Dan die groeiende baarmoeder die je dan voelt... ook voel je dat daarin toch dingen gaande zijn....
dan komt dat vlaagje nog even om de hoek gelukkig niet tot spugent toe...
Positief blijven in me gevoel... me verstand probeert er afscheid van te nemen...
als het kindje idd overleden zou zijn is dat nu bijna ander halve week....

ppfff als het idd niet goed is... kots ik nu letterlijk op me lijf.. die zo met me speelt....

ben ik blij dat ik me 2 wonders al hebt mogen krijgen... en hebt mogen behouden....

zo moest ff spugen hoor... enne da lucht wel op mag ik zeggen....
en een eigen topiq meiden die dit ook meemaken oa of een echte miskraam een eigen topiq is echt een aanrader...
anoniempje

Unregistered

20-11-2009 15:53
hallo Nootje,

Getver wat ontzetten k*t zeg!!!
Ik hoop zo voor je dat de echo zo onduidelijk was dat ze het hartje gemist hebben!

Je verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ook ik had met 7 weken een hele goede mooie echo, met zelfs de grote verrassing 2 kloppende hartjes, goh wat waren we blij.
met 10 weken opnieuw een echo en beide hartjes waren gestopt met kloppen.

Ik zal dinsdag aan je denken, ik moet dinsdag ook voor een echo, ik duim voor jou kindje erbij, zodat hopelijk bij ons allebei een kindje groeit!

Ik denk aan je.

Liefs
Butterfly82

Unregistered

20-11-2009 18:02
Nootje, heel veel sterkte! Ik hoop erg voor je op toch nog een mooi kloppend hartje. Mijn duimpjes draaien voor jou!
1981

Posting Freak

21-11-2009 19:04
Ook ik zit hier met tranen jullie verhalen te lezen.
Wil jullie ook heel veel sterkte wensen.

Ben deze week zelf geopereerd, omdat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Niks kunnen vinden en toe curretage ondergaan.
En nu.......?
Een leeg gevoel...... En buikpijn van de operatie.
Sterkte meiden, ik denk aan jullie.
Goosje

Posting Freak

Topics: 3
22-11-2009 15:22
Nootje bedankt voor je reactie in het 'uitgrekend in juli' topic...... Ik ben hier gelijk even gaan lezen...
Wat een moeilijke verhalen allemaal zeg...
Nootje ik hoop echt dat jullie 24 nov een goede echo hebben!!!
ik wacht even af wat de vk morgen zegt... ik ga er gewoon op aandringen dat ik morgen gelijk langs kan komen...
Nootje38

Posting Freak

22-11-2009 15:32
Goosje schreef:Nootje bedankt voor je reactie in het 'uitgrekend in juli' topic...... Ik ben hier gelijk even gaan lezen...
Wat een moeilijke verhalen allemaal zeg...
Nootje ik hoop echt dat jullie 24 nov een goede echo hebben!!!
ik wacht even af wat de vk morgen zegt... ik ga er gewoon op aandringen dat ik morgen gelijk langs kan komen...

Geen dank meisi... die onzekerheid is niks meis.. zowel voor jou als voor mij.... en zo kunnen we elkaar steunen meid... En wat ik al zij.. laat je niet zomaar afschepen hoor meis.. als jij even wilt kijken.. of alles goed zit.. tis jou lijf... jou gevoel.. jou angst...en jou recht... en ga je na de verloskunde heel veel sterkte meis.. maar ook je manneke.... t zijn wonders meid.. kids... ik volg je.. en voel je je onzeker wees gerust boos dit is mijn topiq en hierin laat ik alles toe,,,, blijheid boos. verdriet... en ben blij dat ik m hebt gestart..
Nootje38

Posting Freak

22-11-2009 15:35
1981 schreef:Ook ik zit hier met tranen jullie verhalen te lezen.
Wil jullie ook heel veel sterkte wensen.

Ben deze week zelf geopereerd, omdat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Niks kunnen vinden en toe curretage ondergaan.
En nu.......?
Een leeg gevoel...... En buikpijn van de operatie.
Sterkte meiden, ik denk aan jullie.

als eerste ook jij heel veel sterkte meid.. we kennen mekaars gevoel maar al te goed beseffen in aug/sept zijn we hier een kleintje kwijt geraakt. was een paar weekjes in de zwangerschap... nu is het afwachten met deze... zo dubbel dit gevoel... 1 ding nooit meer zo..... is het idd mis met deze uk... en we mogen het nog een keer meemaken ga ik na de verlos als alles verder goed verloop geen bloedingen of wat ga ik met 12/13 weken dan heb je ook je onzekerheden.. maar das toch anders...
sterkte meisi
Nootje38

Posting Freak

22-11-2009 15:36
Butterfly82 schreef:Nootje, heel veel sterkte! Ik hoop erg voor je op toch nog een mooi kloppend hartje. Mijn duimpjes draaien voor jou!

dankje wel meisii... knuffie
Nootje38

Posting Freak

22-11-2009 15:38
anoniempje schreef:hallo Nootje,

Getver wat ontzetten k*t zeg!!!
Ik hoop zo voor je dat de echo zo onduidelijk was dat ze het hartje gemist hebben!

Je verhaal is voor mij heel herkenbaar. Ook ik had met 7 weken een hele goede mooie echo, met zelfs de grote verrassing 2 kloppende hartjes, goh wat waren we blij.
met 10 weken opnieuw een echo en beide hartjes waren gestopt met kloppen.

Ik zal dinsdag aan je denken, ik moet dinsdag ook voor een echo, ik duim voor jou kindje erbij, zodat hopelijk bij ons allebei een kindje groeit!

Ik denk aan je.

Liefs

hey meisi dankje wel... en gezien jou achtergrond ook een spannende tijd meid... maar wees positief hoor...

een hele fijne zwangerschap meid.. en geniet het gaat zo onwijs snel... en hoop dat 2010 ook voor jullie een mooi brullend kindje mag komen... dan ben je mams en paps waarvan 2 in je hart...
1981

Posting Freak

22-11-2009 21:20
@Nootje38: sterkte morgen, duim voor jullie.
Nootje38

Posting Freak

22-11-2009 21:30
1981 schreef:@Nootje38: sterkte morgen, duim voor jullie.

is dinsdag meisi maar alvast bedankt.... knuffie
emma2009

Unregistered

23-11-2009 15:30
Hoi Dames,

Even een vraagje: Vorige week maandag heb een curratage ondergaan na een zwangerschap van 11 weken. Kindje al gestopt met groeien bij 8 weken. Na 3 dagen was het bloeden al gestopt en nu(7 dagen na curretage) heb ik wit-verlies. Herkent iemand dat? Is het iets waar ik me zorgen om moet maken?

ALvast bedankt

Emma2009
1981

Posting Freak

23-11-2009 17:25
Nootje38 schreef:
1981 schreef:@Nootje38: sterkte morgen, duim voor jullie.

is dinsdag meisi maar alvast bedankt.... knuffie

Oeps, ja zie het! Sterkte morgen, wachten duurt lang zeker en dan met dit vieze weer!
miek4

Posting Freak

Topics: 9
23-11-2009 18:01
Lieve Nootje, heel veel succes morgen!
Hoop zo dat jullie toch een mooi kloppend hartje op de echo gaan zien!
Ik ga aan jullie denken meis...
Liefs
Natascha1982

Posting Freak

23-11-2009 18:57
Heel veel succes morgen!! Duim voor jullie!!
bloem79

Posting Freak

23-11-2009 19:27
Hoi Nootje, Ik heb voor je geduimd vandaag! Hoe is het gegaan?
Knuffel
Bloem
Jootje82

Posting Freak

23-11-2009 19:36
Heel veel suc6 morgen!! Wink
Denk aan je..

Liefs!
kareltje

Senior Member

23-11-2009 21:44
Nootje, ik duim voor je morgen!
Wens je alvast heel veel kracht toe!
bloem79

Posting Freak

23-11-2009 22:25
Ach zie nu pas dat het morgen is... was een dag in de war..

Meid heel erg veel succes morgen, wensen jullie goed nieuws

Bloem
Nootje38

Posting Freak

24-11-2009 01:17
allemaal bedankt... zodra we morgen meer weten horen jullie weer van me..

knuffie,ssss nootje
Goosje

Posting Freak

24-11-2009 15:18
Nootje hoe gaat het??? Hebben jullie al nieuws?
Wij hebben helaas slecht nieuws gehad vanmorgen....

Ik duim voor je hoor!!!!!
b0llie

Unregistered

24-11-2009 15:24
hier nog iemand die erg benieuwd is hoe t is gegaan :oops:
Nootje38

Posting Freak

24-11-2009 15:56
Hallo allemaal.. net van de verloskunde vandaan. helaas slecht nieuws..
weerderom geen hartactie, vrijdag na het zkh om te beginnen met tabletten... om alles op te wekken...
me vriend en ik hebben wel beslotten om door te knokken voor ons wondertje..
En hopen dit ook mee te mogen maken wel tot mijn 40ste jaar..
Ook troost het me, me 2 boefen die ik al om me heen hebt...
maar blijf zeker gewoon hier komen...
epat

Posting Freak

24-11-2009 15:59
@Goosje en @nootje38
Wat vervelend voor jullie dat jullie slecht nieuws hebben gehad. Veel sterkte en veel succes met doorknokken!
Goosje heb jij ook een echo gehad?
bloem79

Posting Freak

24-11-2009 16:01
@ Goosje en Nootje,

Wens jullie heel erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kindje!

Knuffel
Nootje38

Posting Freak

24-11-2009 16:04
Goos meisi ook vanuit hier heel veel sterkte meid.. samen met je manneke
liefs en een knuffel nootje
b0llie

Unregistered

24-11-2009 16:12
wat een rotnieuws
sterkte ermee hoor dames
jk1988

Posting Freak

24-11-2009 16:25
heel veel sterkte nootje! wat verschrikkelijk....
miek4

Posting Freak

24-11-2009 16:30
Lieve meiden, wat een vreselijke berichten...
Ben er weer even stil en verdrietig van!
Ik weet zo goed hoe jullie je voelen...
Heel veel sterkte gewenst samen met jullie mannen!
Denk aan jullie!!
Houd hoop, eens hebben jullie een klein mooi wondertje in je armen!!
kareltje

Senior Member

24-11-2009 16:39
Nootje, wat ontzettend verdrietig!
Heb vanmiddag veel aan je gedacht.
heel veel sterkte!
Jootje82

Posting Freak

24-11-2009 16:44
Ahhhh Nootje; wat ontzettend balen voor jullie heej! Echt sneu.. Heel heel veel sterkte de komende tijd.. Denk aan jullie!

En Goosje; nogmaals heel veel sterkte!

Dikke knuf voor jullie!!
emma2009

Unregistered

24-11-2009 16:55
Hoi Nootje,

Wat een vreselijk nieuws naar al de hoop die je nog had!! Nu zo definitief. Ik wens jou en je eega heel veel sterkte de komende periode. Fijn dat je nog vertrouwen hebt in de toekomst. 2010 wordt jou jaar, zullen we dan maar zeggen.

Groetjes
Goosje

Posting Freak

24-11-2009 17:05
ach Nootje wat verschikkelijk....
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat alles zo goed mogelijk zal verlopen, hoe moeilijk ook....

Epat ik heb vanmorgen een (vervroegde) echo gehad ivm bloedverlies, was ruim 7 weken maar helaas is het kindje met vijf weken gestopt met groeien....als het goed is zal ik het vruchtje deze week vanzelf verliezen..

En Nootje blijf knokken voor jullie wondertje, dat komt er heus!!!
Suuzje

Unregistered

24-11-2009 17:28
Aaaaaahhh nee.... Nootje... wat ont-zet-tend naar. Sad
Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel...
Bati

Posting Freak

24-11-2009 18:17
@ Nootje & Goosje

HEEL VEEL STERKTE!!!!!!
VickyC

Posting Freak

Topics: 0
24-11-2009 19:33
Nootje, ik weet ook niet meer wat ik zeggen moet. Ik vind het verschrikkelijk voor je. Hopen werken de pilletjes dan snel zodat je dit kan afsluiten en een plaatsje kan geven. Veel sterkte meid. Dikke knuf.

Goosje, ook jij natuurlijk veel sterkte toegewenst. Hopelijk kun je binnenkort met nieuwe moed er weer tegenaan. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar kijk naar mij, op 18 september nog gecurreteerd geweest en nu weer 4,5 weken zwanger. Ik zal ook nooit dat andere engeltje vergeten, maar de toekomst ligt voor ons en daar moeten we aan denken. Liefs, V.
1981

Posting Freak

24-11-2009 21:18
@Goosje en Nootje38: meiden, vanaf hier wil ik jullie even heel veel sterkte wensen.
Zit om eerlijk te zijn met tranen in mijn ogen, ook omdat het bij ons nog zo kort geleden is.
Knuffel je mannetje extra vaak en zoek troost bij elkaar!
leeuwinnetje

Posting Freak

24-11-2009 21:50
Goosje en Nootje: heel veel sterkte
Spring

Posting Freak

25-11-2009 07:53
Ook van mij heel veel sterkte.. Wat een verdrietige berichten. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven en is jullie snel een mooie en gezonde zwangerschap gegund.
Nootje38

Posting Freak

25-11-2009 12:08
Hoi meiden.. als eerste dankje wel voor alle steun... klase is dit forum...

hoe gaat het hier? nou we leven op een donkere wolk en een zonnige wolk.. m zonnige wolk bestaat tie ja voor hier nu even wel... donkere wolk is.. 2 de zwangerschap die zo vroeg eindigen de vraag waarom..
en wat staat me een beetje te wachten allemaal.. nu lees je wel veel op internet gelukkig maar elk lichaam is verschillend... hoop zo dat het voor vrijdag afkomt.. dat we niet na het zkh hoeven om pillen...
en hoe gaat het als we nog een zwangerschap mogen meemaken.. wat zal ik toch wel een angstige tijd hebben denk ik... en zeker de eerste 12 wkn dat is toch de tijd.. dat het meeste nog kan gebeuren...

de zonnige wolk.. ben ik wel heel trots en dankbaar voor mijn 2 boefjes die ik al heb,...
kids krijgen zijn echt wonders... dat is its wat ik altijd al heel goed begreep...
maar nu na me 2 de miskraam des te meer...
maar zoals in me onderschrift al staat ben trotse mams van 4 kindjes 2 om me heen.
en 2 hebben een mooi plekje in ons hart en leven..
gelukkig kunnen me vriend en ik heel goed met elkaar praten erover...
Wel hebben we hier besloten om toch ons wondertje te mogen krijgen..
ben nu 38 en hebben wel een grens en dat is tot me 40 ste
Ook al zouden we dit nog meer mee moeten maken..
Dus we knokken door... voor ons wondertje... en hopen hem of haar ook te mogen krijgen...
We willen niet de MMM in dat is medice molen.. maar we denken wel om wat bloedonderzoek te laten verichten.. om te kijken of ze mischien wat kunnen vinden...
waarom deze 2 kids niet het leven licht mochten zien...

wat betreft hier het form ik blijf hier gewoon komen.. bezoek ook gewoon mijn topiq,s geniet wel van die verhalen hoor van de zwangere miepen.. en soms zo herkenbaar.. en baal dan als ik weer moet lezen dat er weer een zwangerschap anders is..voel zo met die meiden mee. maar ook met de zwangere geweldig om het te lezen... zijn er een aantal waarval ik weet die hebben ook miskramen gehad.. en waren er bij die nog verder waren als mij.. zijn er ook bij die 2 lingen verloren zijn zo mooi om te lezen dat ze zwanger zijn... maar deze meiden hebben zulke grote angst.. en heel begrijpelijk... maar ik hoop van iedereen die nu zwanger is.. dat ze alllemaal een brullend kindje hebben in 2010... en geniet eran het gaat zo hart.. kijk ik even na die van mij.. 14 jaar en bijna 8 jaar een jongen en een meisje... nogmaals kinderen krijgen zijn wonders maar ook als je ze mag houden....
toy toy meiden
miek4

Posting Freak

25-11-2009 12:11
Bedankt voor je mooie verhaal Nootje!
Hoop voor je dat je lichaam het werk vanzelf gaat doen! Dat zou voor jezelf veel prettiger zijn...
Knap hoe je alles zo kan verwoorden!!
Natascha1982

Posting Freak

25-11-2009 14:40
En ik had nog wel zo hard geduimd voor jullie!! Soms is het zo oneerlijk. Maar je staat er zo mooi tegenover, en hopelijk wordt 2010 ons jaar!! Heel veel sterkte nog.

Dikke knuffel
Vinny45

Posting Freak

25-11-2009 16:36
Nootje heel erg veel sterkte, lees net je verhaal pffff......weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Dikke knuffel
1981

Posting Freak

25-11-2009 17:03
@Nootje38: wat heb je dat allemaal goed opgeschreven! We gaan voor 2010!
Succes vrijdag in het ziekenhuis. Liefs 1981.
mvermeul

Unregistered

25-11-2009 17:18
Nootje,

Wat een vreselijk nieuws. Ik weet hoe je je voelt. De angst die me bekroop toen de verloskundige niets zei, en toen: ik zie geen kloppend hartje. Mijn wereld stortte in. Vind het fantastisch dat je zo actief ben hier, en ik hoop dat de verhouding snel gaat door slaan naar meer levende kindjes dan vlindertjes.
Liefs en sterkte!
Mvermeul
Nootje38

Posting Freak

26-11-2009 13:01
Voor onze vlindertjes die we nooit zullen vergeten.....

Er kwam een sterretje aan de hemel..
En daar kwam er nog een bij..
ik weet van binnen, die horen dicht bij ons..
2 sterretjes zo ver bij ons vandaan..
En elke avond als wij na buiten kijken..
zien wij ze staan..
Waarom was die tijd zo vroeg, dat jullie moesten gaan...
Jullie blijven altijd een deel van ons...
Voor ons blijven jullie altijd bestaan..
Afscheid nemen.. dat doet zo,n pijn.
Ook jullie zijn onze trots, al is het nu zo ver,
Wij zijn jullie ouders, das wel heel fijn..
Jullie blijven broer of zus van jef en anouk.
ook bij hun geld uit, het oog, maar altijd in hun hart.
Lieve vlinders het is tijd om te gaan..
Het leven gaat door.. al is het soms zo verdomd hart..
Lieve vlindertjes van ons.. daar is nog een engel neefje..
Jullie zijn nu met zijn 3 tjes..
Vlindertjes van ons tot Ooit...

Pap & Mam en jullie broer en zus...............
miek4

Posting Freak

26-11-2009 22:52
Nootje38 schreef:Voor onze vlindertjes die we nooit zullen vergeten.....

Er kwam een sterretje aan de hemel..
En daar kwam er nog een bij..
ik weet van binnen, die horen dicht bij ons..
2 sterretjes zo ver bij ons vandaan..
En elke avond als wij na buiten kijken..
zien wij ze staan..
Waarom was die tijd zo vroeg, dat jullie moesten gaan...
Jullie blijven altijd een deel van ons...
Voor ons blijven jullie altijd bestaan..
Afscheid nemen.. dat doet zo,n pijn.
Ook jullie zijn onze trots, al is het nu zo ver,
Wij zijn jullie ouders, das wel heel fijn..
Jullie blijven broer of zus van jef en anouk.
ook bij hun geld uit, het oog, maar altijd in hun hart.
Lieve vlinders het is tijd om te gaan..
Het leven gaat door.. al is het soms zo verdomd hart..
Lieve vlindertjes van ons.. daar is nog een engel neefje..
Jullie zijn nu met zijn 3 tjes..
Vlindertjes van ons tot Ooit...

Pap & Mam en jullie broer en zus...............

MOOI!!!
VickyC

Posting Freak

Topics: 0
27-11-2009 09:29
Zo mooi, Nootje. 't Beste voor vandaag.
Ynni

Unregistered

27-11-2009 09:32
Kippenvel Nootje!! Hoe gaat het met je vandaag?
Veel liefs
miek4

Posting Freak

27-11-2009 09:49
Ja, nootje ben ook benieuwd of je het allemaal een beetje redt...??
Nootje38

Posting Freak

27-11-2009 10:37
Hallo meiden.. net terug van de gyn nogmaals een echo gehad voor de zekerheid... maar helaas kindje leeft echt niet meer telling kwam uit kindje is gestopt met groeien op ongeveer 8 en halve week,,,
gister is er lichterlijk bloed verlies,, vernomen bij me.. dan was et weer weg dan kwam het weer ietsjes terug.. vanmorgen bij het opstaan weer wat bloedverlies lijkt op rose met slijm...
na de echo ffie,s vlink bloed verlies gehad.. dus we vermoeden dat het nu ook langzaam aan gaat beginnen..
maar het kan dit ook nog wel even zo aanhouden...
maandag 14 dec terug na de gyn als alles heeft door gezegt kijkt ze nog even in me baarmoeder.. is het niet zo als nog met tabletten.. of is er resten blijven zitten dan een curretage... ik wil proberen of me lichaam het zelf wilt doen... Ook al het emotioneel niet altijd leuk... maar gevoel vind dit het beste voor me...
dus de kleine zit nog op het plekje...
het bloed verlies is wel dubbel.. je bent blij dat je bloed zien denk je.. he he het begint maar aan de andere kant.. wil je helemaal nu geen bloed zien.. je wilt het kindje.. dat is wel heel dubbel...

zo dit was weer ffie,s een up to date.. ik hou jullie op de hoogte.. knuffie,s nootje
Goosje

Posting Freak

27-11-2009 11:35
Nootje heel veel sterkte....Ik hoop dat het allemaal vanzelf gaat en je lichaam het zelf oppakt...het is inderdaad heel dubbel en emotioneel...
ben ook aan het 'afwachten' nu....ik hoop dat het snel voorbij is
miek4

Posting Freak

27-11-2009 11:58
Nootje38 schreef:Hallo meiden.. net terug van de gyn nogmaals een echo gehad voor de zekerheid... maar helaas kindje leeft echt niet meer telling kwam uit kindje is gestopt met groeien op ongeveer 8 en halve week,,,
gister is er lichterlijk bloed verlies,, vernomen bij me.. dan was et weer weg dan kwam het weer ietsjes terug.. vanmorgen bij het opstaan weer wat bloedverlies lijkt op rose met slijm...
na de echo ffie,s vlink bloed verlies gehad.. dus we vermoeden dat het nu ook langzaam aan gaat beginnen..
maar het kan dit ook nog wel even zo aanhouden...
maandag 14 dec terug na de gyn als alles heeft door gezegt kijkt ze nog even in me baarmoeder.. is het niet zo als nog met tabletten.. of is er resten blijven zitten dan een curretage... ik wil proberen of me lichaam het zelf wilt doen... Ook al het emotioneel niet altijd leuk... maar gevoel vind dit het beste voor me...
dus de kleine zit nog op het plekje...
het bloed verlies is wel dubbel.. je bent blij dat je bloed zien denk je.. he he het begint maar aan de andere kant.. wil je helemaal nu geen bloed zien.. je wilt het kindje.. dat is wel heel dubbel...

zo dit was weer ffie,s een up to date.. ik hou jullie op de hoogte.. knuffie,s nootje

Ja, kan me voorstellen dat het bloedverlies heel dubbel voelt meis...
Ik hoop voor je dat je lichaam goed zijn werk gaat doen en dat medicatie of curretage niet nodig is!
Goed dat je naar je gevoel luisterd, het zal niet makkelijk zijn als het eenmaal op gang komt...
Ik wil je dan ook, samen met je mannetje, veel sterkte wensen!
Hoop dat jullie er goed over kunnen praten en het een plekje kunnen gaan geven!
Doe wat goed voelt meis!
Liefs
Ynni

Unregistered

27-11-2009 12:08
Sterkte meid!!! FF geen woorden...
Nootje38

Posting Freak

27-11-2009 13:09
Dankje wel meiden...
hier blijkt het bloedverlies meer te worden... heel soms piep kleine stolseltjes echt heel klein....
voel wel dat me buik soms wat aan het rommelen is. maar nog geen buikkrampen....
1981

Posting Freak

27-11-2009 18:30
@Notje38: meid, wat erg.....Heb er even geen woorden voor.
Kan me voorstellen dat het vreemd is om te hopen dat het bloedverlies snel doorzet, het is allemaal zo dubbel.
Hier sinds vandaag de HCG waarde onder 1, het lijkt hier nu ook klaar te zijn.
Wens je veel sterkte meid, en wat een mooi gedicht!

@Goosje: jij ook heel veel sterkte deze dagen, het wachten is zo moeilijk en vreemd....tis zo dubbel.

Sterkte meiden.
Nootje38

Posting Freak

27-11-2009 19:13
1981 schreef:@Notje38: meid, wat erg.....Heb er even geen woorden voor.
Kan me voorstellen dat het vreemd is om te hopen dat het bloedverlies snel doorzet, het is allemaal zo dubbel.
Hier sinds vandaag de HCG waarde onder 1, het lijkt hier nu ook klaar te zijn.
Wens je veel sterkte meid, en wat een mooi gedicht!

@Goosje: jij ook heel veel sterkte deze dagen, het wachten is zo moeilijk en vreemd....tis zo dubbel.

Sterkte meiden.

Dankje wel allemaal meiden,, bloed verlies is erger geworden de stolseltjes worden ook ietsjes groter...
maar nog niet extreem buikkramp... wel dat het gevoel dat er wat gaande is...

heb met me vriend besproken die tattooweerd om bij mijn kids namen en dolfijn 2 vallende sterretjes neer te zetten... en die komen dan net iets boven me dolfijn...

dan ziet het er ongeveer zo uit

sterretjes daaronder een dolfijn en daaronder staan al 2 namen van me kinderen..
Nootje38

Posting Freak

29-11-2009 11:15
Hallo allemaal... ondangs een onrustige nacht met toch wel vergelijk bare weeen.. is de uk vanmorgen geboren...

het verloop.. vrijdag wat bloedverlies.. gister iets heviger qua bloeding enkel blij plassen...
gister avond kwamen wat kramen wat idd leek op een ongi kram.. later op de nacht kon niet echt slapen werden de krampen heviger.. en kwamen op en gingen weer af... toch ffie,s geslapen.. werd rond half 9 wakker.. met nog al behoorlijke krampen leken op weeen... ben toen even een douche gaan nemen.. en toen werd alles ff heftiger... kwam beneden dook op de bank... paar vlinke krampen gehad.. en toen voelde ik dat er wat uit kwam... liep na de wc en zag daar oa een grote stolsel en waarscheinlijk wat ik toen dacht de vrucht... vond m wel groot gm 7/8 cm voor een kindje wat dood is gegaan met 8.4 weken ik zou nu 11 weken zwanger zijn...
even na de verloskunde gebeld... zij vond het ook een grote vrucht voor deze zwangerschaps duur.. maar had het erover dat ik mischien alles in een keer verloren ben... ook door dat de kramen opeens sterk afnamen.. moet ff me bloed verlies in de gate houden... en morgen even terug bellen...
Ben heel trots op deze uk.. ook al heb ik m nooit mogen zien na 9 maanden hoe hij of zij er uit zag... net als de andere ukje... ben trots dat we dit gezamelijk hebben mogen doen..
Mama van 4 kids 2 ons ons heen en 2 in ons hart....
Nootje38

Posting Freak

29-11-2009 13:15
zo mooi... mijn dochter was ffie,s met me vriend na sinterklaas en was ff daar nog gebleven.. met dinntjes...
me manneke komt terug.. ik had het vruchtzak bewaard... hoorde wel is als je m open maakt dat je een klein kindje ziet zitten.. dus ik maakte m open en wat zien we er idd in zitten... nou echt was geweldig om dat te zien en mee te maken.. echt een compleet kindje met hoofdje piep kleine oogjes handjes waren zichtbaar hele kleine voetjes... echt een compleet kindje alleen heel klein zo,n 2 cm... maar zo mooi om dit te mogen zien en mee te maken.... was eventjes een heel emotioneel moment... dat we daar ons complete kindje zagen... echt super super mooi.. we zijn ook heel blij dat we dit zo hebben meegemaakt... geef echt een rust... ukje je zit hier bij ons allemaal in het hart... we hebben er ook foto,s van gemaakt. als herinnering aan ons ukkie... we kopen een mooi doosje daar komen zijn of haar spulletjes in... zwangerschap test echo foto,s en de foto van de uk zelf... en een paar witte sokjes...
Suuzje

Unregistered

29-11-2009 15:02
Jeetje, dat is inderdaad heel bijzonder....Wat fijn (raar woord in deze context...) dat het achter de rug is en dat je het een plekje kan gaan geven... Ik heb zelf vrijdag na de echo een nieuw hangertje voor aan mijn ketting gekocht, als symbool voor ons kindje... een gouden hartje. Heel veel sterkte nu nog met het verwerken ervan. Liefs en een dikke knuffel.
Nootje38

Posting Freak

29-11-2009 15:10
Suuzje schreef:Jeetje, dat is inderdaad heel bijzonder....Wat fijn (raar woord in deze context...) dat het achter de rug is en dat je het een plekje kan gaan geven... Ik heb zelf vrijdag na de echo een nieuw hangertje voor aan mijn ketting gekocht, als symbool voor ons kindje... een gouden hartje. Heel veel sterkte nu nog met het verwerken ervan. Liefs en een dikke knuffel.

dankje wel meisi,,, is een mooi aan denken een hartje voor jullie ukkie,,, ik heb een dolfijn met de namen van me kids als tattoo daar komen 2 kleine sterretjes bij... doet me manneke die tattooweerd

ook jullie heel veel sterkte meid... tis allemaal niet niks... lat het over je heen komen meis.. en volg je gevoel
knuffffffff
Suuzje

Unregistered

30-11-2009 18:06
Hoi Nootje... hoe gaat het nu met je?

Ik ben net terug van het ziekenhuis en ik mag morgenochtend al komen voor de curettage... brrrrr, maar wel fijn dat het zo snel mag. Pillen wilde hij me liever niet voorschrijven en afwachten kan maar zo 1-6 weken duren.... was het maar morgenmiddag en voorbij. X
Nootje38

Posting Freak

30-11-2009 19:06
Als december anders word als dat je verwacht..

Wat waren we allemaal blij met onze positive testen..
Somige hadden hun kindje al verwacht...

we testen en testen.. bij de een meteen positief..
bij de ander moesten eerst bloed zweet en tranen hebben voor dat het bij hun positief was..
Wat waren we blij.. onze eerste bel na de huisarts werd gedaan.
De afspraak met de verlos werd gemaakt...

Onze eerste dromen gingen komen.. we kwamen zoals ze noemen.. te zitten op de roze wolk..
je bent trots.. je voelt je zo verschillend blij..angst..

En dan komt die donkere wolk..
Bloed verlies.. bij de een heeft het geen betekenis. bij de andere is het einde zwangerschap..
Somige bij de verlos geweest..
en van vele ook een mooie echo van een kindje waar toen het hartje toen nog van klopte..
Somige kregen na hun eerste echo al te horen dat het kindje niet meer leeft..
Dat gebeurde dus bij mij.. en nog vele met mij..
Dan is het weg rose wolk.. weg dromen... Je moeder gevoel..
over dat ukkie
al begonnen zodra die test zegt hoi mama en hoi papa
Je weet dat je na zoveel maanden niet je kindje vast kan houden..
Nooit zal je dit kindje horen.. zien lachen, kind zien worden.. volwassen worden..
Wel besef je als het eindigd voor je 12/16 de week dat het kindje niet goed is geweest..
en dat de natuur heeft beslist.. en dat je als ouder mischien nu veel elende bespaart is gebleven...
Dat zegt je verstand..
Je gevoel baalt.. baalt dat het zo heeft moeten gaan.. baalt van het lichaam..
Baalt van alles.. je had mooie dromen.. en die wilde je graag met bijde armen behouden..

Nu de december maand.. sinterklaas en neem nou kerst..
Gezelig met man en in mijn geval met kinderen op de bank..
maar dan denk je.. ik had dit kindje er zo graag bij willen hebben komende jaren..
En als ik zo denk.. branden mijn tranen achter me ogen...

oudjaars avond.. het nieuwe jaar.. wat voor ons allemaal een mooi jaar had kunnen worden..
met een mooi brullend kindje een mooi broertje of zusje voor mijn kids..
Voor vele hun eerste kindje.. voor somige een broertje of zusje..
Nu hebben we de vraag.. Zal het kindje bij ons wel komen...? de angst..die er is...
1 miskraam.. 2 miskramen.. heb er zelfs ook meer gezien...

Maar voor de rest.. wens ik jullie allemaal toch een hele mooie warme december maand toe,,,
De kleintjes die er niet meer zijn.. hebben nu een heel mooi plaatsje in ons hart meiden..
Zij hebben ons de naam Mama gegeven...en jullie mannekes papa

En met oud en nieuw vuren we een extra mooie vuurpijl richting de sterren..
Zodat we hun extra laten zien.. dat we ze nooit en te nimmer zullen vergeten...

En hopen allemaal op een heel mooi wondertje in 2010....

Knuffie Nootje..

Onze mooie droom..
Droom van ons kindje..
Droom van een broertje of zusje
Onze droom spate uit elkaar.
Maar in ons hart.. vinden wij elkaar..
Suuzje

Unregistered

30-11-2009 20:24
Wauw, wat heb je dat mooi verwoord... ben er even stil van (en moet natuurlijk weer huilen...).
Je slaat de spijker helemaal op zijn kop... en dat geld denk ik voor ons allemaal.

Heel veel liefs
Nootje38

Posting Freak

01-12-2009 00:43
THE WORLDWIDE CANDLE LIGHTING. Dit is elk jaar de 2de zondag van december.

Op 13/12/2009 worden alle overleden kinderen herdacht.
Diegenen die zich aangesproken voelen kunnen om 19 uur een kaarsje aansteken,
ter nagedachtenis van alle overleden kindjes.

Op 13 december is het weer World Wide Candle Lighting,
oftewel, kaarsen branden wereldwijd.
Ieder jaar word er op de hele wereld op dezelfde dag kaarsen gebrand voor onze overleden kinderen.
Omdat we in verschillende tijdzones leven is het idee dat er de hele dag ergens op de wereld een kaars brand
voor een overleden kind.
Een mooi initiatief waar iedere ouder van een overleden kind aan mee kan doen,
door simpelweg een kaars te branden voor je raam.

Ook mensen die mensen kennen met een overleden kindje steken vaak een kaarsje voor hun overleden kindje aan
om zo hun medeleven te tonen en er tevens voor te zorgen dat het in de gehele wereld

op 13 december nooit donker zal zijn

Een heel mooi moment.. die ik al jaren ken.. door dat ik veel in me kennisen kring ouders zijn met of een overleden kind.. of kinderen die veel te vroeg zijn gegaan in de zwangerschap

Wil dit heel graag met jullie wilt delen

Xxx noot mams van 2 bengels en 2 **
Goosje

Posting Freak

01-12-2009 13:20
Nootje hoe gaat het nu met je?
Heb je nog contact gehad met de verloskundige?
nogmaals veel sterkte voor jou en je gezin.....
Nootje38

Posting Freak

01-12-2009 13:31
Goosje schreef:Nootje hoe gaat het nu met je?
Heb je nog contact gehad met de verloskundige?
nogmaals veel sterkte voor jou en je gezin.....

ja hoor meis we krabbelen maar door he... hoe moeilijk het ook is meid.. soms een lach en soms die ene traan..
ben nu verjaardag kaartjes aan het maken voor me kleine meid die is de 23 ste jarig... wat had ze zo graag dit broertje en zusje willen verwelkomen meid.. kindje is nu bij de sterretjes he.. maar ze gaat er wel goed mee om mag ik zeggen...
vrijdag middag rond 3 uur wilt de verlos me toch nog ff na kijken of alles weg is...omdat ik zelf vind dat me bloedverlies toch nog best wel veel is... dus ff kijken vrijdag over hoe en wat...
hoest met jou meis
1981

Posting Freak

01-12-2009 21:53
Heej Nootje: wat een mooi stukje heb je weer geschreven! Ja, kon het ook niet droog houden.
Goed dat je nog even naar de vk mag, wel even fijn die controle toch?

@de anderen: succes allemaal! We gaan er komen, hoe moeilijk het nu ook allemaal is. Ik duim voor iedereen!
miek4

Posting Freak

01-12-2009 22:06
Prachtig stuk heb je geschreven nootje!!
Natascha1982

Posting Freak

02-12-2009 16:28
Geen woorden, maar tranen. Wat mooi geschreven! Ben er even stil van.
Suuzje

Unregistered

04-12-2009 11:42
Hoi Nootje,
Ben je al bij de verloskundige geweest?
Liefs
Nootje38

Posting Freak

04-12-2009 11:51
Suuzje schreef:Hoi Nootje,
Ben je al bij de verloskundige geweest?
Liefs

nee nog niet meisi.. ik moet vanmiddag om 15.00 uur..
Suuzje

Unregistered

04-12-2009 12:35
Ik ga met je mee hopen dat het verder helemaal goed (voor zover het goed kan zijn) is!
Liefs en knuffel
Nootje38

Posting Freak

04-12-2009 19:15
Hallo allemaal..
Vanmiddag na de verloskunde geweest..
Alles zag er weer goed uit.. Zat nog wel een heel klein beetje van de zwangerschap..
maar hoefde verder er niks aan te doen..
Hebben het nog met de verlos over allerlei onderwerpen gesproken..
14 december terug naar de gynaecoloog..
We laten dan ook meteen bloed afnemen, het bloed zal worden onder zocht op..
chromosomen en schildklieren worden na gekeken via het bloed...
En zal nog een eind echo krijgen.. of alles definitief weg is..
Nu hebben we deze maand even niks.. Even alles rustig over ons heen laten komen..
We wachten eerst de menstruatie af... wanneer die weer komt.. gemiddeld is dat na 4/6 weken.. maar kan ook pas terug komen in sommige gevallen na 2 maanden of meer..
slik nu sinds deze week Puur Mama van VSM...
Mocht het zo zijn dat ons toch nog een zwangerschap word gegeven..
In de hoop dat het goed zal blijven gaan. Want de angst is er dus zeker weten..
Zal een zwangerschap anders mee maken.. als het mag komen..
Als dat ik van me 2 eerste kids hebt mee gemaakt...
Maar de eerste afspraak mag dan gewoon weer bij de verloskunde worden gemaakt...

Nu is het nog afwachten 14 dec, dan nog een gesprek met de gynaecoloog

Dit was het weer knuff nootje,,,,,,,,,,
1981

Posting Freak

05-12-2009 10:08
@Nootje38: misschien wel even goed om een maandje even niks te hebben....of zie ik dat verkeerd?
Wij hebben nu ook na onze mk even niks gedaan, even rustig aan.
Moeten nu maandag terugkomen.
Ik lees dat jij Puur Mama van VSM slikt, kun je mij vertellen wat dit is?
Sterkte deze tijd, tis een moeilijke maand denk zo met al die feestdagen!

Groetjes 1981
Suuzje

Unregistered

05-12-2009 14:39
Nootje, ik ben blij dat het goed is gegaan bij de VK...
Dus nu gaan ze je bloed enzo controleren om een eventuele oorzaak te vinden waarom het twee keer is misgegaan nu? Ik ben benieuwd of er inderdaad iets uitkomt... het is denk ik wel extra moeilijk te behappen dat botte pech is, dat het twee keer achter elkaar mis gaat... maar het kan natuurlijk wel. Zo ontzettend oneerlijk allemaal!
Dat angstige is inderdaad ook heel erg, ik vind het ook echt heel moeilijk dat ik nu nooit heerlijk onbevangen zwanger zou kunnen zijn (niet dat je je dan niet druk maakt hoor! Wink Maar vast anders...) En nu na twee keer helemaal. Sad
Liefs
Goosje

Posting Freak

05-12-2009 19:50
Nootje fijn dat alles goed is gegaan..
Kan me voorstellen dat de angst bij een volgende zwangerschap er weer is...Dat zal iedereen hebben die een MK heeft gehad en zeker als het twee keer is gebeurd....Ik hoop dat straks bij de gynaecoloog alles goed is en je gauw zwanger mag raken van een prachtig kindje!!!

Ik slik ook puur mama van vsm, ben er ook zwanger mee geworden, en nu ga ik er gewoon mee door tot de volgende zwangerschap! Toen ik zwanger was ben ik trouwens wat anders gaan gebruiken, iets met visolie, schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van het kindje. Die heb ik nu in een doosje en haal ik weer tevoorschijn als ik zwanger ben.....
Nootje38

Posting Freak

06-12-2009 01:05
1981 puur mama van vsm.. zijn multivitamine. die scheinen goed te zijn
om zwanger te worden.. hier zitten alle vitamine in die je nodig hebt..
als je dan weer zwanger ben.. heb je iets anders van vsm idd met visolie.
en deze maand idd even rust.. alles even op ons laten bezinken..
2 miskramen in amper 3/4 maanden dat hakt er wel even in idd meis
Jij ook sterkte meid.. en vooral deze maand..

Suus.. ja we willen eigenlijk nu meteen laten na kijken via ons bloed.. bij mij en me manneke.. we houden toch even een time out
maar dit bespreken we ook met de gyn meteen.. wat we in ons geval het beste kunnen doen...
En een zwangerschap meis.. als ik dat mee mag maken.. zal proberen te genieten van de hele tijd.. maar ben pas opgelucht
als we hier het wondertje in ons armen hebben... dan is er pas zoals ze da zeggen rust.. ouderlijke zorgen heb je altijd wel..

En goos hoop dat iedereen het jaar 2010 een wonder in hun armen mag hebben meis..
Laten we hopen meiden.. en ons voornemen voor 2010 ons top jaar hopen we dat het 2010 word... met allemaal een gegeven wonder...

of een eerste kindje.. een broer of een zusje...

voor allemaal sterkte deze maand.. you will never walk alloon... samen staan we krachtig en samen staan we sterk....

xx noot
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave