Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden En nu?

En nu?
Maj

Unregistered

16-11-2009 17:24
Zoals jullie allemaal in mijn banner kunnen zien zijn wij vanaf maart bezig met een kindje krijgen, dat is inderdaad niet lang, maar ik heb een cyclus van rond de 60 dagen...

As vrijdag heb ik een afspraak samen met vriend bij de huisarts, deze is van ' rustig aan, laat de natuur zijn gang gaan, komt wel goed etc'. Maar ik voel me er echt niet prettig bij en ben reuze bang dat er wat mis is...

Wie kan mij helpen, raad geven, advies geven, gerust stellen of helpen met wat ik wel en niet kan vragen aan mijn huisarts...

Momenteel kom ik niet verder dan zeggen dat mijn cyclys rond de 60 dagen zit en te vragen wat nu, maar zelf zou ik het fijner vinden om iets meer onderbouwt te zijn....

Thanx...
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
16-11-2009 17:34
dat je wilt weten of je wel een eisprong hebt bij een cyclus van 60 dagen is wel handig om te wete. M aar je zou dan zelf ook al kunnen beginnen met temperaturen. Daaruit kan een arts ook zien hoe je cyclus is. Maar ik zou het raar vinden als hij je niet doorstuurt. Het is niet altijd zo dat je eerst maar een jaar zelf moet proberen. Succes!
Maj

Unregistered

16-11-2009 17:37
Temperaturen is voor mij geen optie, ik heb een baan met wisselende werktijden, zodat ik dan elke dag om 5.30 zou moeten meten of op de toilet op mijn werk moet meten, dat trek ik niet...helaas.

ovulatietesten heb ik nog niet gedaan aangezien ik er dan zo een 50? zou moeten doen? Maar dat zou zeker nog een optie zijn als ik ongesteld ga worden binnenkort.
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
16-11-2009 18:42
maar ik zou zeker naar de huisarts gaan met je vragen. Met een lange cyclus is dat echt niet raar! Anders gelijk vragen naar een verwijzing voor de gynacoloog. Je hebt ook dipstick ovulatietesten van babyboomshop, matcare en sensitest enzo. Die zijn wat goedkoper.Verder weet ik even niet hoe je meer zou moeten onderbouwen.
SdB

Unregistered

16-11-2009 18:54
Ik kan me je ongerustheid erg goed voorstellen. Dit helpt ook niet mee. Ik adviseer om dit bij je huisarts aan te geven. Dat je graag gerust gesteld wilt worden en dat deze woorden niet voldoende zijn. Beetje mondig zijn en vanuit je gevoel spreken. Ik vind het ook lastig om dit te doen. Ik leef met je mee. Ik hoor graag hoe het afgelopen is. Heel veel succes!
Maj

Unregistered

16-11-2009 22:57
Dank je voor je succeswensen, ik laat het zowieso weten wat het is geworden, ik ben zelf ook heel benieuwd. Ik ga expres niet alleen, vriend gaat mee om ervoor te zorgen dat we wel iets voor elkaar krijgen.
Maj

Unregistered

20-11-2009 09:36
vanochtend zijn we naar de huisarts gegaan en hebben we een doorverwijzing gekregen naar de gyneacoloog. Vanmiddag ga ik daar vragenlijsten ophalen die ik met mijn vriend moet invullen en aan de hand daarvan (binnen een termijn van een aantal weken) zouden we dan onderzoeken en een afspraak krijgen (in welke volgorde is niet duidelijk, moet later besloten worden)

Pffff valt mee dat we nu dus de medische molen in gaan en niet meer zomaar wat raak klussen... (60 dagen om de dag is behoorlijk zwaar hahaha)

Maar het valt me gruwelijk tegen dat ik niet gewoon een afspraak kan maken, maar eerst een vragenlijst in moet vullen, dan een aantal weken (en ik ga er gemakshalve maar van uit dat het langer duurt, want ja we hebben het wel over een ziekenhuis) moet wachten en dan pas kan beginnen met testen ed.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave