16-11-2009 10:47
Ik ben niet gelukkig met mijn verloskundige, nou ja, met één van de verloskundigen.
Ze zegt dingen als:
"Je had dit toch echt moeten lezen voordat je hier kwam." (het feit alleen al dat ze aannam dat ik het niet gelezen had :x Ik had het wèl gelezen!)
En:
"Dat vind ik een rare vraag."
Ze geeft me (nu al) het gevoel dat ik het niet goed doe. Of spreken mijn zwangerschapshormomen nu?
De andere verloskundige was hartstikke aardig en had alle begrip voor mijn 'rare vragen'. Die hield er tenminste rekening mee dat voor mij alles nieuw en onbekend is.
Wat moet ik nu doen? Kan ik eisen dat ik steeds dezelfde VK krijg?
En als die nou net geen dienst heeft op het moment dat ik beval? Wat dan?
Moet ik om één vervelende VK naar een andere praktijk? (in een andere stad :roll: , meer reistijd, is dat handig?)
:x hoe één persoon je zo onzeker kan maken
Ze zegt dingen als:
"Je had dit toch echt moeten lezen voordat je hier kwam." (het feit alleen al dat ze aannam dat ik het niet gelezen had :x Ik had het wèl gelezen!)
En:
"Dat vind ik een rare vraag."
Ze geeft me (nu al) het gevoel dat ik het niet goed doe. Of spreken mijn zwangerschapshormomen nu?
De andere verloskundige was hartstikke aardig en had alle begrip voor mijn 'rare vragen'. Die hield er tenminste rekening mee dat voor mij alles nieuw en onbekend is.
Wat moet ik nu doen? Kan ik eisen dat ik steeds dezelfde VK krijg?
En als die nou net geen dienst heeft op het moment dat ik beval? Wat dan?
Moet ik om één vervelende VK naar een andere praktijk? (in een andere stad :roll: , meer reistijd, is dat handig?)
:x hoe één persoon je zo onzeker kan maken