Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Ik zie het niet meer zitten Ik heb er even genoeg van

Ik heb er even genoeg van
leeuw

Posting Freak

Topics: 7
15-11-2009 13:59
Hoi Allemaal,

Ik weet dat ik nog niet mag zeuren, zit pas in ronde 4. Maar ik heb er toch even helemaal genoeg van. Ben netjes ongi geworden met een goede regelmaat 26*26*28. Niets van te zeggen dus. Maar waar ik wel ontzettend van baal is dat ik ongeveer 75% van de tijd met allerlei ongemakken zit. Mijn NOD is 26 november. Dat betekend dat ik woensdag mijn meest vruchtbare dag heb gehad. Nu hebben we op zaterdag, zondag, maandag, woensdag en donderdag gevreeen. Maar je wie zegt dat het nu wel is gelukt. Weet dat we het een beetje vaak hebben gedaan. Maar ik had er erg veel zin in en mijn vriend kon geen nee zeggen. Dit is namelijk zo'n beetje de enige week dat ik helemaal klachtenvrij ben. Als mijn ei is geweest krijg ik namelijk pijn aan mijn borsten en steken laag in mijn buik. Als ik traploop houd ik ze soms vast. Dat doet minder pijn. Opstaan is ook niet zo geweldig. Mijn borsten zijn nu al weer wat grote en in de loop van komende week zal ik weer mijn best moeten doen om ze in mijn BH te krijgen. Ze knappen er dan bijna uit. Vervolgens gaat dat zo door tot net voor mijn NOD en dan krijg ik menstruatie klachten. Die ook erg pijnlijk zijn. Erge buikpijn kan soms niet goed rechtop zitten, rugpijn en hoofdpijn. Ben ik de enige die dergelijk klachten heeft of zijn er meer die zo'n last hebben van hun cyclus en wat doen jullie eraan? O ja en hoe kan ik er niet zo mee bezig zijn? Het geen ik erg moeilijk vind door alle lichaamelijke ongemakken.
french

Posting Freak

Topics: 19
16-11-2009 00:28
Ik heb deze klachten niet maar wat ik me dan afvraag is of je die klachten ook had voordat je
bezis was met zwanger worden ??
leeuw

Posting Freak

16-11-2009 21:22
Die had ik toen ook wel. Daarom ben ik met de pil begonnen toender tijd. Mijn klachten met de pijnlijke borsten zijn nieuw die had ik eerst niet. Dus ik hoop zo dat het snel gaat lukken dan heb ik even geen ongi klachten meer. En mocht ik dan nog steeds klachten hebben dan dienen ze nog ergens voor. Nu voelen ze erg zinloos.
maria11

Posting Freak

Topics: 8
16-11-2009 23:24
Ik herken wel wat je zegt, ik had na het stoppen met de pil ook dezelfde klachten, zere borsten, veel meer menstruatiepijn. Mijn cyclus leek op die van jou, had ook een vrij korte cyclus van 25, 26 dagen. De enige week dat ik zin had om te vrijen was ook altijd in mijn vruchtbare week. Bij mij hielp veel water drinken tegen de menstuatiepijnen, dus zorgen dat je voldoende drinkt in de week voor menstruatie en gedurende die week. En wat betreft die borsten, tja....koop een hele mooie nieuwe BH die heerlijk zit :mrgreen:.
Ik ben in mei dit jaar met de pil gestopt en ben nu een week of zes zwanger en ik moet je bekennen dat ik nu echt veeeel meer klachten heb dan afgelopen vijf maanden Sad Mijn borsten zijn een cupmaat gegroeid en doen van 'smorgens vroeg tot ;savonds laat pijn, mijn tepels doen zo'n zeer, niet normaal. Mijn buik doet al 6 weken af en aan pijn, het trekt, zeurt, krampt. Boven al dat ben ik al een week elke dag misselijk en geef ik bijna elke dag over. En ja, zielsblij dat ik zwanger ben natuurlijk Big Grin maar ik had mij voorgesteld dat het veel rustiger zou verlopen. Zo zie je maar hahaha :lol: en ja, natuurlijk is het bij elke vrouw anders, de een voelt zich kiplekker en de ander niet.
Ik zou zeggen, hou moed! Ga meer leuke dingen ondernemen die je aandacht er van afhouden, neem de zere borsten en krampen maar even voor lief, en geniet van elkaar want voor je het weet moet je pas ECHT gaan proppen om de dames weer in je BH te krijgen :mrgreen:

liefs!
leeuw

Posting Freak

17-11-2009 20:51
Hoi Maria,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Voor zover dat het kan met je klachten Smile. Ik weet het moet het even voor lief nemen. Mag ook echt niet zeuren. Maar baalde gewoon even. Ben zojuist weer met beide benen op de grond gezet. Ik mag echt nog niet klagen.
Net bezoek gehad van 2 van onze vrienden. Die bleken al 2 jaar bezig te zijn waar van 1 jaar met ziekenhuis. Maar het lukt ze niet om zwanger te worden. Ik had echt met ze te doen. Er is niets bij ze gevonden waar uit zou blijken dat ze minder kans op succes hebben dan ieder ander. Ze zijn allebei helemaal doorgelicht en gezond bevonden. Ze gaan nu het circuit in van IVF ed. Ik hoop dat het ons gewoon lukt. Misschien is het ons vorige week wel al gelukt.
Peraja

Unregistered

18-11-2009 16:07
Ik snap je ontzettend goed. Sinds ik gestopt ben met de pil houd me lichaam me ontzettend voor de gek! Pijnlijke borsten, soms wat misselijk, moe, buikkrampen die ik nooit had. En elke keer als je dan weer ongesteld wordt ben je toch teleurgesteld. Ik ben nou zelf vanaf mei bezig maar het kan voor mij ook niet snel genoeg gaan hoor, ik denk dat iedere vrouw dat wel heeft.
En dan vriendlief die met de opmerking komt stel je niet zo aan, als het komt dan komt het Confusedhock: wat lijkt het me heerlijk om soms een man te zijn!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
28-11-2009 13:07
leeuw schreef:Hoi Allemaal,

Ik weet dat ik nog niet mag zeuren, zit pas in ronde 4. Maar ik heb er toch even helemaal genoeg van. Ben netjes ongi geworden met een goede regelmaat 26*26*28. Niets van te zeggen dus. Maar waar ik wel ontzettend van baal is dat ik ongeveer 75% van de tijd met allerlei ongemakken zit. Mijn NOD is 26 november. Dat betekend dat ik woensdag mijn meest vruchtbare dag heb gehad. Nu hebben we op zaterdag, zondag, maandag, woensdag en donderdag gevreeen. Maar je wie zegt dat het nu wel is gelukt. Weet dat we het een beetje vaak hebben gedaan. Maar ik had er erg veel zin in en mijn vriend kon geen nee zeggen. Dit is namelijk zo'n beetje de enige week dat ik helemaal klachtenvrij ben. Als mijn ei is geweest krijg ik namelijk pijn aan mijn borsten en steken laag in mijn buik. Als ik traploop houd ik ze soms vast. Dat doet minder pijn. Opstaan is ook niet zo geweldig. Mijn borsten zijn nu al weer wat grote en in de loop van komende week zal ik weer mijn best moeten doen om ze in mijn BH te krijgen. Ze knappen er dan bijna uit. Vervolgens gaat dat zo door tot net voor mijn NOD en dan krijg ik menstruatie klachten. Die ook erg pijnlijk zijn. Erge buikpijn kan soms niet goed rechtop zitten, rugpijn en hoofdpijn. Ben ik de enige die dergelijk klachten heeft of zijn er meer die zo'n last hebben van hun cyclus en wat doen jullie eraan? O ja en hoe kan ik er niet zo mee bezig zijn? Het geen ik erg moeilijk vind door alle lichaamelijke ongemakken.

meis ik heb ook zo'n last van mn ei. kan nie fietsen, niesen, lachen lopen zitten alles doet zeer. alleen die borsten herken ik mezelf nie in.
Ook alleen maar zin in seks in de vruchtbare week en vberder alleen maar ongemakken. Zou me er verder nie druk om maken!!
leeuw

Posting Freak

28-11-2009 18:13
Hoi,

Ik weet het. Heb net mijn twee ergste dagen van mijn ongi gehad. Was niet lachen. Heb voor het eerst Aleve Feminax geprobeerd. Maar dat hielp niet echt. Gewoon afzien dus de eerste twee dagen. Dus ik ga weer naar mijn fijne dagen en mijn ik wil graag vrijen dagen. Kijk er erg naar uit. Ik hoop dat jullie klachten niet te erg worden. En als jullie nog iets weten tegen de ongi pijn, laat het me dan weten.
Een geluk heb ik wel en dat is dat ik gelijk weer regelmatig ben na het stoppen met de pil. Heb 12 jaar de pil geslikt en zit nu op 26*26*28*28 dagen. Niet slecht. Ik hoop dat ronde 5 ons geluk brengt. Mijn NOD is 24-12, zou een mooi kerst cadeau zijn of niet. Jullie ook allemaal veel succes. Big Grin
Peach

Senior Member

Topics: 9
06-12-2009 11:53
Hoi Leeuw,

Wat je beschrijft is erg herkenbaar voor mij. De dagen rondom de eisprong voel ik me ook het lekkerste eigenlijk.Ik voel me dan fit, blij, heb veel energie en heb zin om met mijn vriend te vrijen. Na de eisprong is dat al snel afgelopen, dan beginnen de klachten weer. Mijn humeur wordt slechter, heb minder energie, ben sneller moe, hoofdpijn, opgeblazen, slecht slapen etc. De spanning rondom de ongi periode (ben ik zwanger) is dan best wel hoog. Dan komt de teleurstelling, die de ene keer harder aankomt dan de andere keer. De menstruatie zelf is soms ook echt geen pretje en duurt soms wel anderhalve week. Vorige keer had ik gewoon een paar dagen nodig om daarvan te herstellen.
Het enige wat je kunt doen is 'gewoon' door blijven gaan en proberen te genieten van je leven, hoe moeilijk dat ook is. Af en toe jezelf wat rust gunnen en jezelf een beetje verwennen kan natuurlijk geen kwaad.
Waarschijnlijk komt mijn teleurstelling over een week wel weer. Vrouwen zijn echte doorzetters!!!
Sterkte!

x
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave