Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden steekjes?

steekjes?
sendenbaska

Unregistered

05-11-2009 20:24
Hoi allemaal,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb de laatste tijd last van steken in mijn lies en onderbuik.
Klinkt misschien raar maar heb het gevoel dat ik die steken ook in mijn vagina heb.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik hoop zo graag dat ik zwanger ben maar ik wil niet meteen testen omdat ik niet teleurgesteld wil worden
Afgelopen maand was ik ook 1 dag overtijd, ik ben normaal altijd stip op tijd, dus ik dacht ga maar even een testje doen
en helaas negatief....
Bati

Posting Freak

Topics: 4
05-11-2009 21:36
maybe toch fijner als je test? dan weet je waar je aan toe bent. Nu ben je ook aan het hopen en als je dadelijk ongi word dan is t ook een teleurstelling?!In elk geval suc6! En ik hoop dat je een positieve test krijgt!
french

Posting Freak

Topics: 19
05-11-2009 21:37
Ik heb in het begin van de zwangerschap ook steken gehad.
Dus kan er mee te maken hebben.
Om echt duidelijkheid te hebben, moet je toch echt testen denk ik !
sendenbaska

Unregistered

06-11-2009 18:11
french en ankie dank jullie wel voor je reactie
nog meer dames aanwezig die dit ook hebben meegemaakt?
deze steken zijn niet te vergelijken met menstruatie pijn dat voelt anders aan bij mij en heb dan meestal ook een opgezwollen buikje nu heb ik dat ook niet, ik wil me er niet te veel op verheugen maar dit voelt echt anders
ik ben ook van plan om morgen een testje te halen
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave