Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam veilige sex na miskraam?

veilige sex na miskraam?
chocola

Unregistered

05-11-2009 11:50
Hallo,

Ik vroeg me af of veel mensen het eerst weer veilig hebben gedaan na de miskraam of weer gewoon zijn verder gegaan Wink ?

En natuurlijk ook belangrijk of je curretage hebt gehad of niet.

Jullie zullen wel begrijpen dat ik dus twijfel Wink
Ik heb trouwens een natuurlijke mk gehad.
jot

Unregistered

05-11-2009 12:01
Hoi Chocola,

Helaas heb ik het afgelopen weekend ook een miskraam gehad (spontaan) en gisteren heb ik een echo, voor mijn eigen gemoedsrust, gehad. Mijn baarmoeder was inderdaad leeg. Ik verlies nagenoeg ook geen bloed meer en de buikpijn is inmiddels ook verdwenen. Ik heb specifiek aan de verloskundige gevraagd (ze waren zelfs met z´n tweeën) of we weer seks konden hebben of dat we eerst een cylus moeten afwachten en hun antwoord was heel duidelijk....gewoon weer proberen!! Het hoeft dus niet eerst ´veilig´! Big Grin
Ben ik wel blij om, heb wel behoefte aan intimiteit met m´n man en ik wil gewoon weer verder! :oops:
chocola

Unregistered

05-11-2009 12:12
sterkte jot
Mijn verloskundige zei dat ook, maar ze zei ook dat de gyn. in het ziekenhuis hier het advies geven om een cyclus af te wachten. Dat zij het risico op een nieuwe mk groter achten drict na een mk.
DaisyL

Member

Topics: 1
05-11-2009 13:22
He Dames,

mijn gyn in het ziekenhuis zei na mijn curretage dat we een maand moesten wachten (toch een
ingreep), maar mijn natuurlijke miskraam mochten we het meteen weer proberen, en jahoor,
direct raak!
chocola

Unregistered

05-11-2009 14:45
DaisyL gefeliciteerd!
1981

Posting Freak

Topics: 13
06-11-2009 14:00
@DaisyL: Gefeli, met ovutesten gewerkt of wist je precies wanneer je eisprong was?

Vandaag ook van de gyn gehoord dat het beter is om eerst de eerste menstruatie af te wachten.
Iedereen succes.
chocola

Unregistered

06-11-2009 18:11
ik heb ondertussen veel op het internet gelezen en het lijkt erop dat je gewoon verder kunt gaan Wink Iig bij een natuurlijke MK, want bij curretage durf ik het niet te zeggen aangezien dat toch een ingreep is. Toch leek het erop dat de meeste gyn. het wachten aanraden om beter te weten wanneer je zwanger bent geworden na je MK. (zover ik heb gelezen dus Wink )
chocola

Unregistered

18-11-2009 19:05
Wat rot voor je beyazgulum, veel sterkte!

14 okt hebben wij het nieuws gehad en had ik daarvoor een paar x een beetje bloed gehad.
Dus eigenlijk ben ik er wel een kleine maand mee bezig geweest. Was wel een paar dagen gestopt, maar vorige week had ik ook nog elke dag een beetje bloed (in slijm, sorry).
2 weken echt gevloeid, geloof ook dat het niet meer mag zijn en je anders weer op controle moet. Ik denk dat bij mij het vruchtzakje er laat uit was gekomen, had al wel eerder redelijk grote stukjes weefsel en veel bloed verloren. Denk dat die nog even achter was gebleven.

Maandag controle gehad en alles was goed. Er was al bijna weer een eisprong, dus wij kunnen ook weer klussen Wink
chocola

Unregistered

18-11-2009 19:09
pijn in mijn buik heb ik niet veel/heftig gehad.
Wel 1 nacht heel heftig toen ik ook veel bloed en weefsel verloor.

Hoorde wel dat je vanwege infectie-gevaar pas weer mag klussen als je totaal niet meer bloed. Weet niet of dit klopt, maar ik heb iig geen risico genomen. Wink
naatje83

Unregistered

19-11-2009 19:38
Ik ben 28/7 gecurreteerd en ben daarna ook gelijk weer zwanger geraakt. Ik hoefde
van de gyn niet te wachten die zei je bent nu helemaal schoon van binnen dus ik
zie geen enkel probleem om het niet gelijk weer te proberen. Terwijl de gyn die ik
ervoor had aanraadde om een menstrautie af te wachten dus adviseren allemaal
wat anders. Ik zou zeggen doe wat je gevoel je ingeeft. Succes.
naatje83

Unregistered

19-11-2009 19:41
@Chocola zolang ik bloedde mocht ik inderdaad geen seks hebben ivm infectiegevaar.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave