Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend rond 30 juni 2010! Wie kletst er mee??

Uitgerekend rond 30 juni 2010! Wie kletst er mee??
Jannebo

Unregistered

03-11-2009 16:28
Goede middag!

Wie is er ook eind juni 2010 uitgerekend en heeft zin om hier mee te kletsen?
Ik vind het juni 2010 topic namelijk heel erg groot, er wordt zoveel gekletst dat ik het eigenlijk niet meer kan bijhouden. En misschien zijn er dames die ook rond eind juni een kleintje verwachten en hier willen mee kletsen?
Lijkt me namelijk heel erg gezellig!

Ik ben zelf van het bouwjaar 1981, dus 28 jaar oud en mijn vriend is 35. Ik werk 36 uur per week (3,5 dag) als `nanny´ in een gezin met 4 kinderen.
Mijn laatste menstruatie begon op 23 september. Daarna zijn we op vakantie geweest en blijkbaar met z´n 3/en terug gekomen, want ik werd niet meer ongesteld.
Maandag 16 november mag ik voor de 1e keer naar de verloskundige.

Liefs,

Jannebo
ams

Unregistered

05-11-2009 23:01
Telt 2 juli ook? Dat ik volgens de laatste berekeningen mijn uitgerekende datum. Mijn laatste ongesteldheid begon 25 september. Ik ben in mei gestopt met de pil, maar we zijn eigenlijk in juli echt 'begonnen'.

Ik ben trouwens 30 en mijn vriend ook. Het is allemaal erg spannend aangezien dit de eerste zwangerschap is. Ik dacht dat ik helemaal geen kwaaltjes zou hebben, want mijn moeder zei altijd dat ze nergens last van had. Maar ben inmiddels behoorlijk misselijk 's ochtends Sad

Ik heb op 23 november een afspraak bij de verloskundige. Wij zijn de week ervoor namelijk op vakantie, dus kunnen niet in de 8e week.
Free

Posting Freak

Topics: 2
06-11-2009 16:05
Dit is ook wel een leuk topic Wink Ben rond 27 juni uitgerekend als t goed gaat Big Grin Dus zit aardig bij je in de buurt.. 21 sept voor t laatst ongesteld geworden, en 18 okt positief getest Big Grin
Ben nu sinds vandaag aan het overgeven.. Of naja nog maar 1x, maar t luchte wel op na al een dikke week misselijk zijn :S Hoop dat er nog meer bij komen, gezellig Big Grin

Enne 2juli is ook in de buurt hoor Wink
Jannebo

Unregistered

08-11-2009 11:16
Leuk! Jullie zitten allebei bij mij in de buurt!
Wanneer moeten jullie naar de verloskundige?
Ik ben zelf regelmatig wel misselijk. Nog maar een paar keer overgegeven. Beschuitjes 's morgens op bed laten bezorgen helpt!
Free

Posting Freak

Topics: 2
08-11-2009 12:09
Wij mogen vrijdag de 13e naar de vk Big Grin Komende vrijdag dus.. Nog een paar dagen Big Grin Is een afpraak om even te kijken of er wat zit (klinkt niet leuk... maare komt door mn mk..) Officiele afspraak hebben we op 25 nov, intake enz..

Ik heb nu al 2 ochtenden op bed gegeten, en dat ging wel redelijk.. Maar tis zo rot als je hele dagen misselijk bent.. pfff. Weet je wat ook wel even helpt... Big Grin klinkt misschien heel dom, maare augurken Big Grin Iets zuurs helpt tegen misselijk zijn Big Grin Of een kommetje yoghurt.. Big Grin Misschien hebben de misselijken onder ons er wat aan..

Wij gaan zo een middagje naar vrienden, ffies dik een uur in de auto Confusedhock: Ben benieuwd of het goed gaat.. Big Grin

Liefs Mayella
Jannebo

Unregistered

08-11-2009 14:30
Ik verloor gister wat bruin bloed. Echt oud bloed. Ik had wel zoiets van dat kan van de innesteling zijn. In het begin toen ik bijna 5 weken zwanger was verloor ik ook wat bloed door mijn afscheiding. Het was heel lich. Toen was ik erg ongerust en heb ik de verloskundige gebeld.
Maar gistermiddag begon het dus met oud bruin bloed. Het zat gewoon tussen mijn afscheiding. 's Middags was het wel wat rood, maar 's avonds weer gewoon bruin en tussendoor geen last gehad. Dan had ik weer gewoon doorzichtige afscheiding. Maar eind van de ochtend was het weer bruin en kwam er ook wat (donker)rood bloed bij en was het best veel (een behoorlijke veeg). Toen toch maar maandverbandje ingedaan en erg ongerust. Mijn vriend heeft de verloskundige gebeld. Verloskundige heeft me geadviseerd gewoon rustig te blijven en morgenochtend de praktijk te bellen om te vragen of ze deze week d.m.v. een echo even kunnen kijken hoe het gaat. Want ik moet 16 november pas voor een intake. En zij vond het anders veel te lang duren. Maar omdat ik nog vroeg in mijn zwangerschap zit kunnen ze het misschien niet goed zien. Het kan ook zijn dat het gewoon wat bloedverlies is en dat er niks aan de hand is... Moet gewoon afwachten. Als ik heel erg blijf bloeden dan moet ik nogmaals contact opnemen met de verloskundige. Nu dus gewoon rustig afwachten. Ik heb gelukkig geen krampen. Mijn buik is wel wat gevoelig, maar dat kan ook van de spanning komen denk ik... Sad
ams

Unregistered

08-11-2009 17:38
Ik kan me voorstellen dat je helemaal in spanning zit. Hopelijk kunnen ze je bij de vk wat zekerheid geven. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat het allemaal goed gaat!!! Ik duim voor je.

De afgelopen twee weken ben ik ook behoorlijk misselijk geweest. Ik probeer het in ons voordeel uit te leggen, want ik las ergens dat vrouwen die meer last hebben van misselijkheid tijdens de zwangerschap intelligentere kinderen krijgen :lol: Heeft iets te maken met hoeveelheid HcG hormoon dat van invloed is op de ontwikkeling van de hersenen.

Zuur helpt bij mij trouwens ook. De laatste week had ik opeens zin in van die zure matjes (snoepjes). Niet heel goed voor me, maar hielp wel tegen de misselijkheid. Soep werkt trouwens ook wel goed.
BenteB

Unregistered

09-11-2009 17:00
hallo!

Wat een leuk topic, ik ben uitgerekend ergens tussen 29 juni en 2 juli in! Ik ben na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest, dus weet (wist) niet zo goed hoe ver ik was. Gelukkig mocht ik al eerder voor een echo, afgelopen donderdag heb ik die gehad. En toen was er een 'kloppend' rijstkorreletje te zien Big Grin dus toen was ik ongeveer 6 weken. Ik vond het echt mooi om te zien en het gaf voor me gevoel eindelijk bevestiging, omdat je het maar niet durft te geloven! Ik moet pas aankomende donderdag voor het eerst naar de vk, dus ik ben benieuwd! Dit is ook mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw!

janneboo, succes! ik hoop dat het boeden snel stopt en je je weer beter voelt!

Ams en Mayella, ik ben ook veel misselijk, maar inderdaad zuur helpt mij ook, vooral augurken!! Wink
ams

Unregistered

10-11-2009 19:16
BenteB schreef:Ams en Mayella, ik ben ook veel misselijk, maar inderdaad zuur helpt mij ook, vooral augurken!! Wink

Die zijn alleen niet zo lekker 's ochtends Wink

Gefeliciteerd trouwens@
BenteB

Unregistered

14-11-2009 09:35
dank je ams! nou ik kan ze bijna elk moment van de dag wel eten! maar s ochtends is idd wel iets te! Smile
Hoe is het verder met jullie allemaal??
ams

Unregistered

05-12-2009 17:31
Het is nu rustig hier. Janebo, hoe gaat het? Is er al wat bekend?

Mijn uitgerekende datum is inmiddels op 30 juni gezet. Vorige week heb ik de eerste echo gehad. Dat was helemaal super. Ik zat toen op 10 weken en 1 dag. Alles zag er helemaal goed uit. De kleine uk was helemaal aan het bewegen. Ik ben helemaal in de wolken en kan niet vaak genoeg naar de foto's van de echo kijken.

Misselijkheid komt af en aan. Gister begon niet zo goed, maar vandaag heb ik een goede dag. Daar geniet ik dan maar van. Ik merk dat in het weekend als ik rustig aan kan doen het stukken beter gaat dan doordeweeks als ik aan het werk ben.

Hoe is het met jullie?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave