Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen rare gewoontes

rare gewoontes
karin26

Posting Freak

Topics: 30
09-10-2007 13:57
Hebben jullie dat ook wel eens. Dan krijg je ineens zin in iets wat je natuurlijk net niet in huis hebt..

Zo had ik vorige week 's avonds na het werken zin in een fricadel spec. Mijn vriend is die ook braaf gaan halen...

Nu kreeg ik ineens zin in vers gebakken appeltaart met slagroom.. Dus ik naar de winkel. Kreeg ik ineens zin om het zelf te bakken. Dus die staat nu in de over.. Mjammie. HEt ruikt hier echt heeeeeeeeeeeerlijk....

Ik zou willen dat ik jullie allemaal een stukkie kon geven hahahahahaah..

maarre hebben jullie dat ook wel eens??????????
Syl

Posting Freak

Topics: 50
09-10-2007 14:21
Vanaf wanneer heb je hier last van?

Laat het je lekker smaken..die appeltaart
Syl

Posting Freak

09-10-2007 14:32
Echt! Confusedhock:

Ik dacht al dat het aan mij lag!

Ik heb meer zin in chocola, en ik heb nu wel erg graag een milkshake... Niet dat ik er vaak aan toegeef hoor, ben toch wel bang dat ik te dik word. Heb ik nu al last van :?
karin26

Posting Freak

09-10-2007 14:58
ik ben pas 3 kilo aangekomen.. dus een stukkie appeltaart mag toch??? hahahahaha :lol:
Sampie

Unregistered

10-10-2007 02:11
yep zo had ik vanavond zin in pizza en we hebben hem laten bezorgen hihi :lol: :lol: :lol:
babywens

Unregistered

10-10-2007 08:25
eigenlijk heb ik nog nergens last van. ben natuurlijk ook net pas zwanger. Ik g'loof wel dat ik wat meer honger heb en dan vooral s'avonds
karin26

Posting Freak

10-10-2007 13:15
ja de weegschaal zegt het hahahahahaha.

het lijken er wel 30 Confusedhock:
We proberen om in totaal 8 kilo aan te komen max.

Maar het voelt wel goed, ondanks dat ik toch een aardige buik heb gekweekt :lol:
Syl

Posting Freak

10-10-2007 13:45
Waar ik ook vaker zin in heb, zijn dingen die ik eigenlijk helemaal niet zo vaak eet. waar ik normaal niet eens aan denk om te eten.
Bitterballen bijv. met mosterd...hmmm
ik heb ze wel in huis gehaald vorige week, maar ik heb ze nog niet gemaakt! Vind ik wel goed van mezelf!
nouky

Unregistered

10-10-2007 18:05
Ik heb de laatste paar dagen dat ik wel honger heb, maar als ik aan het koken ben absoluut niet aan eten moet denken, vervolgens smaakt het wel lekker, maar als ik dan klaar ben krijg ik een enorm opgeblazen gevoel en zit ik alleen maar te zuchten.
Erg vervelend.
Ik probeer wat vaker kleine beetjes te eten, maar dat lukt niet altijd.
Daarbij komt ook nog eens dat mijn man en ik vaak pas rond acht uur of half negen kunnen eten 's avonds.

Verder heb ik nog geen rare eetbuiten gehad, maar misschien komt dat nog
Sampie

Unregistered

10-10-2007 19:22
o ik maak me totaal niet druk om mijn gewicht ik eet wat ik lekker vind en gezond, doordat mijn baarmoeder al zo hoog zit, eet ik ook niet heel erg veel, maar mijn zus wilde dat ook destijds en kwam 30 kilo aan, eerst niks en toen ineens, ja toen had ze zwangerschapsvergifteging en dan komen de kilo,s wel.
In het begin ben ik veel aangekomen omdat ik niks kon, moest ineens stil zitten en nu val ik een beetje af , we zullen zien wat het einde met zich meebrengt week 32 tot en met 42 is het mest funest en dan kan het ineens wel met kilo,s per week gaan, we zullen zien Big Grin .
Ach dan halen ze me vast wel op van greenpeace als aangespoelde walvis Tongue
wat ik wel grappig vind is dat veel zeggen dat de rest dunner lijkt te worden en mijn buik echt dik, das wel leuk en mijn man vind me erg sexy op het moment al kan ik het me niet voorstellen ach liefde maakt blind lol
dionne

Unregistered

10-10-2007 20:00
Hoi hoi

Nou als ik eenmaal begin met eten dan prop ik me voel.
Ben nu wel bewust met wat ik eet en dat ik op tijd eet dat deed ik voordat ik zwanger was niet.
At wanneer het me uit kwam ,ik werk dan ook onregelmatig.
Misschien als ik dadelijk wat verder ben lijkt me heerlijk om spaontaan trek te hebben in iets specefieks.

Gr Dionne
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave