Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten ovulatietest

ovulatietest
knuffeltje003

Unregistered

26-10-2009 12:22
heb deze maand voor de eerste maal ovelatietesten gebruikt de 10 de en 11 de oktober was het positief die twee dagen heb ik betrekking gehad maar nu vandaag toch men menstruatie gekregen ik snap echt niet wat ik nog zou kunnen doen
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
26-10-2009 12:25
Balen meid..! Suc6 met de volgende ronde!
Kan je verder niet echt helpen want ben ook nog maar net begonnen met ovutesten. En ondanks een positieve test en op het juiste moment sporten hoeft het niet altijd raak te zijn helaas.. Hoop dat je snel een positieve zw.test in handen mag hebben!
Elena.S

Unregistered

09-01-2010 09:14
Dat is jammer knuffeltje003. Toch altijd weer een teleurstelling als je toch ongesteld wordt. Ben je al lang bezig? Misschien inmiddels wel zwanger, ik zie dat er voor het laatst in oktober 2009 gepost is Smile Nou hopelijk ben je al zwanger en anders gewoon doorgaan.

Zodra een ovulatietest positief is en je op die dag en de dagen eromheen vrijt vergroot dat je kansen op zwangerschap. Het is echter nooit een garantie. Ook al heb je op de juiste dagen zeg maar gevreeen, dan wil het nog niet zeggen dat je dan zwanger zult zijn. Het is en blijft een wonder hoe 1 zaadje het wint van de anderen en dat het hem lukt je eicel binnen te dringen.
Hoe moeilijk het ook is, probeer de teleurstelling te verwerken en positief te blijven en vol goede moed aan de volgende ronde te beginnen.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave