Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Jonge meiden die Mama worden in 2010 !!

Jonge meiden die Mama worden in 2010 !!
Storm1987

Unregistered

22-10-2009 18:29

Jaaa hier is hij dan. Als naslagwerk op "Jonge meiden die ook mama willen worden" nu het topic voor jonge meiden die mama gaan worden!!!!

En natuurlijk ook voor alle andere jonge mama's in spé !

Even voorstellen:

Ik ben Storm 22 jaar oud en woonachtig in de buurt van Dordrecht. Samenwonend met mijn vriend (23). Op 17 maart verwachten wij ons kindje, om precies te zijn ons zoontje :mrgreen:

Spam maar los....
Anne87

Posting Freak

Topics: 2
22-10-2009 19:01
Heee stormpie!!

Wat leuk dat je hier een topic opent Wink

Nou ik ben dus Anne, 22 jaar en woon samen met mijn mannetje!
Wij verwachten ons zoontje op 03-04-2010!! :mrgreen:
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
22-10-2009 19:47
Leuk dat jullie hier verder gaan...enne...ooh oh ohwww wat voel ik me oud met mijn "over een maandje ben ik 30" ;-)

Gefeliciteerd meiden!!
Storm1987

Unregistered

22-10-2009 20:51
Dankjewel Tinkerbell. Jij ook gefeliciteerd, je hoeft nog maar heel eventjes!!

Goh Anne het gaat er straks nog om spannen, wie der zoontje wordt als eerste geboren :mrgreen: Ik verwacht dat ons mannetje rond 23 of 24 maart komt. Een laatkomertje net als zijn moeder hahaha
Free

Posting Freak

22-10-2009 22:04
Heey meiden,

Storm leuk dat je dit topic hebt aan gemaakt!!!
Anne, Leuk een zoontje!!! Nu lekker gericht op pad!!
Tinkerbell, Succes met de laatste loodjes... Tot maandag toch?? (lees oktober nog wel eens mee.. Wink )

Ik zal me dan ook ffies voorstellen Wink

Ben Mayella, 22 jaar en kom uit Drenthe en ben bijna 4 jaar samen met Chris. Hij is ook 22 en we wonen nu 2 jaar samen Big Grin

We hopen zo rond 27 juni ons eerste wondertje in de armen te mogen houden..

Liefs Mayella
Storm1987

Unregistered

22-10-2009 22:29
Jaaaa Mayella ook weer in the house :mrgreen: Hoe is het nu met je? Veel last van kwaaltjes? Hoop dat je ondanks de angst voor wederom een mk toch kunt genieten. Ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk dat is de eerste weken. Maar je hebt recht op een vroege echo he, Je zult zien dat je dan steeds meer vertrouwen gaat krijgen. Maar ik weet zeker dat het bij jou nu gewoon goed blijft gaan, juni is een prachtige maand voor een wondertje! Heerlijk ook dat het zo snel weer raak was :mrgreen:

Guess07

Unregistered

22-10-2009 22:37
Jeej ik ben ook een gelukkige die me voor dit onderwerp mag aanmeldenBig Grin!!

Ik ben Guess 22 jaar oud en kom uit de buurt van Zaandam.. Woon samen met vriendlief en verwachten 18 Juni ons eerste kindje! 18 November eerste keer VK! Erg spannend!!
kleinepukkie

Unregistered

23-10-2009 07:21
ik ben iets ouder dan jullie (27) maar voelde me wel aangesproken door de titel van dit topic Big Grin

Gemiddelde leeftijd van de nl vrouw die ene kind krijgt is 29 en dar zit ik no onder toch.... hi hi

Ik ben chantal, kom uit hoorn en wij verwachten onze uk rond 9 maart. Maandag de 20 weken echo dus best wel even spannend. We willen trouwens niet weten wat het is.
Coo1

Unregistered

23-10-2009 07:50
Hahaha je bent zo jong als je je voelt toch. Ik ben 32 en voel me ook nog 18.
meisje9

Unregistered

23-10-2009 08:03
goedemorgen dames!!

ik lees elke dag mee op het forum maar ben zelf nooit zo actief met het plaatsen van berichten. haha
ik ben meisje9, ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend (28 jaar).
wij verwachten 28 maart onze kleine frummel. over 2 weken gaan we bij de vk kijken of het een jongetje of meisje is. vind het zo spannend allemaal!
11peet11

Unregistered

23-10-2009 08:04
Ik (peet) ben ook 27, getrouwd en zwanger van mijn 2e kindje die wij eind april verwachten.
Was 23/24 toen ik zwanger was van de 1e. Er zit straks dus bijna 3 1/2 jaar tussen!
mimimabo

Posting Freak

Topics: 5
23-10-2009 08:34
Wat grappig om hier verder te gaan storm. Had het andere topic opgegeven, want er werd wat te veel getypt op een dag om bij te houden. En om nou een uur te gaan lezen als ik thuis kom, zat ik ook niet op te wachten.
Ik ben Esther, 24 jaartjes jong, en op 22 maart verwachten wij ons eerste kindje.
Over 2 weekjes (4 nov) hopen we het geslacht te weten bij de 20 weken echo Smile
Anne87

Posting Freak

23-10-2009 09:16
Ja Storm haha het zal erom hangen Wink
Misschien komt die van ons ook wel in Maart!

Wel leukkkkkkkk dan kunnen we onze ervaringen uitwisselen, allebei een jongetje en allebei even oud! :mrgreen:

Ook welkom allemaal aan de rest!
Leuk dat er nog meer "jonge" meiden zijn hier!! Big Grin
Free

Posting Freak

23-10-2009 11:07
Storm1987 schreef:Jaaaa Mayella ook weer in the house :mrgreen: Hoe is het nu met je? Veel last van kwaaltjes? Hoop dat je ondanks de angst voor wederom een mk toch kunt genieten. Ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk dat is de eerste weken. Maar je hebt recht op een vroege echo he, Je zult zien dat je dan steeds meer vertrouwen gaat krijgen. Maar ik weet zeker dat het bij jou nu gewoon goed blijft gaan, juni is een prachtige maand voor een wondertje! Heerlijk ook dat het zo snel weer raak was :mrgreen:

Jaa tuurlijk laat ik me ook hier zien Wink Het gaat goed hier, nog wel erg onzeker.. Maar dat blijft ook nog wel een poosje.. Heb last van mn borsten, darmen en af en toe misselijk.. Verder gaat t goed Big Grin En probeer wel te genieten.. Maar wat jij ook zegt, tis wel moeilijk vooral in t begin.. Als ik 6 weken en 4 dagen maar voorbij ben..
Hoe is het met jou??? Lekker aan t genieten van je mannetjes???? Wink Of voel je je uk nog niet zoveel??

Hoe is het met de andere meiden??
Storm1987

Unregistered

23-10-2009 12:19
Mimambo: Ja dat had ik dus ook een beetje, en meerdere hier geloof ik. Het was altijd een onwijs gezellig topic, maar zo druk bezocht en zoveel gepost dat ik soms een uur aan het bijlezen was. En achteraf wist ik niet meer wat ik nou precies gelezen had haha. Maar ik miste wel een topic met meiden van dezelfde leeftijd. Je merkt toch echt dat je, wanneer je onder de 30 bent, nog steeds een uitzondering bent. De gemiddelde leeftijd is toch 30 voor een eerste kindje. Geeft helemaal niets, dat meot iedereen natuurlijk zelf weten maar met meiden van je eigen leeftijd heb je toch vaak wat meer raakvlakken.

Mayella: Dat is echt zo hoor. Bij mij ging het vorige keer mis met 6.1 week en als je dat voorbij bent wordt je al iets zelfverzkerder. Komt goed, en goed van je dat je toch probeert te genieten. Het is ook iets heel bijzonders.

Ik had gisteren in ene een piepklein beetje bloedverlies. Schrok wel een beetje. Maar toen ik het zag was het al opgedroogd. Denk zelf dat het komt doordat de baby nu zo flink aan het bewegen is
Ik heb trouwens woensdag de 20 weken echo en ik vind het echt heel erg spannend.

mimimabo

Posting Freak

23-10-2009 12:22
@ Storm heb je helemaal gelijk in. Mensen zijn helemaal verbaast dat je op deze 'jonge' leeftijd al zwanger bent. Terwijl het toch helemaal niet heel raar is lijkt mij.
Het andere topic was ook zeker gezellig, maar werd gewoon iets te veel allemaal. Het moet wel leuk blijven en geen 'obsessie' zijn door uren bij te moeten lezen.
Nu zit ik op werk dat ik ondertussen rustig op het forum kan kijken. Maar als je op een klus zit waar dat niet kan Smile
Tinkerbell79

Posting Freak

23-10-2009 12:22
Storm...grappig dat je vindt dat de meesten rond de 30 zijn. Ik heb juist altijd het gevoel op het forum dat iedereen halverwege de 20 is, hahaahah voelde me al zo oud ;-)

Ik keek ook wel eens bij jullie clubje op zwanger worden, tjemig idd altijd enorm veel geschreven en druk!
Hoop voor jullie dat het hier wat rustiger is ;-)

geniet van jullie zwangerschap.

liefs Tink
Guess07

Unregistered

24-10-2009 09:36
Pff ik wil zo graag dat die 3 maanden voorbij zijn! Ik word er zo onzeker van! Probeer wel te genieten maar is ook wel weer moeilijk want je weet maar nooit.. Bleh..
Anne87

Posting Freak

24-10-2009 12:24
Oei dat zal wel schrikken zijn zeg als je wat bloedverlies krijgt!! Confusedhock:
Gelukkig was het niets toch!?

Vandaag alweer 17 weken, wat gaat de tijd snel! :o
Maar niet zo erg, kan nu al niet wachten om ons ventje vast te houden :mrgreen:
Storm1987

Unregistered

24-10-2009 12:31
Tinkerbell: Hier voel ik me echt een jonkie...er zijn wel andere jonge meiden maar volgens mij is het grootste deel toch rond de 30. Daarintegen....als ik op babybytes bij de profielen kijk voel ik me echt een oud wijf.... hoeveek meiden van 18/19 jaar daar zijn :o volgens mij de grootste meerderheid Wink

Guess: Ja die eerste 12 weken zijn slopend. Na week 10 ging het bij mij wat beter. Die eerste 10 weken waren voor mij echt vreselijk onzeker. Ik had in april een mk gehad dus dan heb je angst dubbel. Maar gelukkig is alles goed gekomen en na die 12 weken gaat de tijd écht heel snel hoor. Ik ben woensdag al 20 weken :o terwijl ik nu nog steeds het idee heb dat ik nog maar "net zwanger" ben Wink

Anne: Ik schrok niet ineens zo heel erg. Vooral omdat het al opgedroogd was en ik verder geen bloed had, was ook maar heel weinig en had sochtends de baby heel goed voelen bewegen.
Ik kan ook echt niet wachten tot het maart is!! We hebben al heel veel geshopt :oops: Het is zo leuk om gericht te kunnen shoppen! :mrgreen:
Jij ook alweer 17 weken. De tijd gaat echt snel he?? Heb jij ook het idee dat je nog maar "net" zwanger bent? Ik heb dat nog steeds, terwijl ik al op de helft ben. Bizar...ik weet nog goed dat ik 10 juni voor het laatst ongesteld werd, en dat is gewoon al bijna 20 weken terug Confusedhock:
Guess07

Unregistered

24-10-2009 13:02
Zeg dat.. En ik heb nooit een miskraam gehad ofzo.. Dus waar ik precies bang voor ben? Het is gewoon dat mensen om je heen je er gewoon op attenderen.. Daar word je vanzelf wel onzeker van haha.. Dus genieten.. Nja gaat gewoon heel moeilijk.. Maar doe hard m,n best.. M,n vriend en ik zaten van de week te denken wanneer ik dan zwanger ben geworden en wat we daarna nog allemaal gedaan hebben.. Pff we zijn dus naar de Efteling geweest in de phyton en al g-kracht attractie's.. Dus dan zou je denken dat ik toch wel zeker moet weten dat het goed 'vast' zit.. Mja.. weet het gewoon allemaal even niet..
Storm1987

Unregistered

24-10-2009 17:49
Hihi Guess, die onzekerheid hoort er ook een beetje bij. Ik denk dat iedereen dat heeft die net zwanger is. Komt goed joh, je zult zien dat je steeds meer vertrouwen gaat krijgen! Heb je al een afspraak voor een eerste echo? Is wel leuk want dan heb je vast wat om naar uit te kijken
Anne87

Posting Freak

24-10-2009 20:55
Storm, Ja dat gevoel heb ik dus ook, dat ik nog maar net zwanger ben haha!
Maar stiekem gaat het toch erg hard!
Morgen ga ik met mijn mannetje lekker shoppen voor onze beeb :mrgreen:

Heerlijk lekker die jongens spulletjes!!

Spannend de 20 weken echo!! Daar ben ik ook een beetje bang voor!!
Ach ja, we hebben goed foliumzuur geslikt dus dan zal het wel goed zijn toch :roll:

Die onzekerheid had ik ook best wel in het begin!
Maar inderdaad na ongeveer 9 a 10 weken was het al een heel stuk weg!
Vooral omdat we onze eerste echo hadden met 8.5 week, en als je dan ziet dat het hartje klopt dan gaat het veel kans altijd goed!
Guess07

Unregistered

25-10-2009 09:26
@ Storm

Ik heb wel een eerste afspraak bij de VK maar ze hebben niks over een echo gezegt dus ik ga maandag even bellen hoe dat nou zit hahaTongue
struffle

Unregistered

25-10-2009 22:07
wat leueuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuk

ik wil me ook HEEL graag bij dit forum voegen :mrgreen:
Storm1987

Unregistered

25-10-2009 23:05
Is goed hoor Struffle, over 2 weken kun je erbij :mrgreen: zwanger en wel Wink
Storm1987

Unregistered

25-10-2009 23:06
Anne heb je lekker geshopt vandaag? Ben je goed geslaagd?
Anne87

Posting Freak

26-10-2009 09:49
Ja struffle, het zal niet lang meer duren voordat je hier ook bent! :mrgreen:

Storm, ja we hebben heel goed geshopt!!

Super leuke kleertjes gekocht en een leuk jasje!!
Kei stoer! 8-)

Gericht shoppen is veell leuker! Wink

Bijna de 20 weken echo?
Hoelaat ben je aan de beurt??
Storm1987

Unregistered

26-10-2009 12:10
Oooo leuk!! Ja gericht shoppen is écht vele malen leuker he :mrgreen: En je hebt voor een jongetje ook zulke stoere kleertjes!

Ik heb woensdagochtend om half 8 de 20 weken echo. Ben er stik nerveus voor!

Lag vannacht op mijn buik in bed en de kleine was me toch druk. Schopte wel 10x achter elkaar. Echt lekker aan het bewegen. Op 1 of andere manier voel ik hem alleen goed als ik savonds of sochtends plat op mijn buik of rug lig, de rest van de dag voel ik m eigenlijk niet. Ik denk ook dat mijn placenta aan de voorkant ligt. We horen het wel, woensdag :o wanneer heb jij je 20 weken echo anne?
liesje88

Posting Freak

Topics: 1
26-10-2009 12:50
hallo meiden ik voeg me er ook bij toe Big Grin

ik ben 21 jaar.. en mijn vriend is 26 jaar.. wonen alweer 4 jaar samen!
en vandaag precies 26 weken zwanger van onze dochter!
Anne87

Posting Freak

26-10-2009 15:19
Ik heb 17 november de 20 weken echo storm.. ik snap de zenuwen erg goed!
Wij gaan alcoholvrije champagne drinken als die echo goed is! :mrgreen:

Lig jij op je buik ja? Pff haha snap niet dat mensen zo kunnen slapen Wink

Mijn placenta ligt ook voor zei de echovrouw!
Daardoor kan ik het minder goed voelen voor de 20 weken..
Maar als ik op bed lig met mijn handen op de buik, dan voel ik soms wel plopjes die verdacht veel op de beeb lijken!
Denk niet dat het mijn darmen zijn!

Hoi Liesje!
Welkom hier! Big Grin
Gaat alles goed, en weet je al wat het word?? Wink
mimimabo

Posting Freak

26-10-2009 15:41
Anne lekker hoor de jip & janneke champagne. Best een goed idee eigenlijk.
Wij hebben nog gebak in de vriezer liggen van mn verjaardag.
Nog eventjes en dan zitten we alweer op de helft!
Storm1987

Unregistered

26-10-2009 17:14
Ja de weken gaan snel he! Ik ben woensdag alweer op de helft. Ik weet nog precies wanneer ik voor het laatst ongesteld werd, onvoorstelbaar dat dat alweer 20 weken geleden is!

Trouwens Mimambo, goed plan van dat gebak. Ik ga ook gebak halen als alles goed is, hebben we wat te vieren :mrgreen:

Liesje Welkom!

Anne: hebben jullie al een naam voor jullie little Boy? Wij hebben 3 namen die we wel leuk vinden. De eerste hadden we al bij mijn eerste zwangerschap dus daar twijfelen we heel erg over omdat ik die toch voor het eerste kindje had zeg maar ookal is dat al heel vroeg mis gegaan. Nu hebben we 1 naam die we wel heel erg leuk vinden, maar tis wel een naam uit de top 20. Pff lastig hoor.

Voor een meisje hadden we: Esmee. Andere meisjesnamen die ik leuk vond waren Sophie, Noa, Jasmijn, Robin, Jente.
Anne87

Posting Freak

26-10-2009 18:08
Ja het gaat echt ontzettend snel! Het is alweer bijna November!!

Wij hebben 2 namen, waarvan er 1 in de top 20 staat Wink

We hebben eigenlijk al een keuze gemaakt, maar nog niet 100%!
Ik vind het zo'n mooie naam :mrgreen:

Voor meiden heb je inderdaad veel meer keus lijkt wel haha
Maar ja daar hoeven we nu even niet naar te kijken!

Wij hebben a.s maandag weer een echo, samen met de oma's :mrgreen:
Heb er erg zin in, even goed naar het kindje kijken!!
Storm1987

Unregistered

26-10-2009 18:22
Ohhh wat leuk dat je weer een echo hebt! Is het een pretecho?

Voor ons is het woensdag waarschijnlijk de allerlaatste keer dat we ons kindje in mijn buik mogen bewonderen. 5 echo's heb ik in 20 weken gehad en nu volgt er een radiostilte van 20 weken Wink Tenzij ik nog een groei echo tussendoor krijg.

Een 3d echo laten wij niet maken. Vind het wel leuk om samen te fantaseren over hoe hij er uit ziet en op wie hij lijkt. We willen dat echt een verassing laten tot zijn geboorte. Wel heel moeilijk want ben zo nieuwsgierig! Maar die 3D echo's zijn zo ontzettend mooi, je ziet gewoon het complete gezichtje.
Anne87

Posting Freak

26-10-2009 18:31
Ja dat is een pretecho storm, de geslachtsbepaling was puur kijken wat het werd en meer niet! Sad
Gelukkig hadden we deze afspraak nog staan! Big Grin

Wij willen wel een 3d echo zo rond de 28 weken!
Ik vind het juist een heel mooi aandenken aan de zwangerschap!!
Maar dat is ieder voor zich!

Wel knap dat je dat kan hoor! Wink
11peet11

Unregistered

27-10-2009 09:40
Storm1987 schreef:Voor een meisje hadden we: Esmee.

Erg leuke naam: zo heet mijn dochter! Big Grin Al was die naam toen nog helemaal niet zo bekend volgens mij :?: (= inmiddels 3 jaar geleden)
kleinepukkie

Unregistered

27-10-2009 10:48
hi meiden,

ik ben gister voor de 20 weken echo geweest.
Er wat mis gegaan met inplannen van de afspraak dus mochten we even tussen door en kregen we heel erg het gevoel dat het allemaal super gehaast moest.
Dat was wel jammer... voordat je kon kijken was het al weer weg. Ook heb ik maar 1 redelijke afdruk gekregen. Daar was ik best teleurgesteld over ....

ik heb niet eens een plaatje van de ruggengraat (vind ik altijd zo'n mooi gezicht op een echo) afgesproken met died dat we nu dus maar zo snel mogelijk een pret echo gaan laten maken. Straks meteen een afspraak maken.

Maar ... met de kleine was alles goed. Alles was zoals het moest en lag er lekker rustig bij. En dat is natuurlijk het voornaamste. Voel de uk nog maar heel af en toe maar dat is redelijk normaal volgens de VK.
Free

Posting Freak

27-10-2009 12:09
Wat grappig storm, een aantal meisjesnamen die jij noemt hebben wij ook op ons lijstje Big Grin

Esmee vind ik ook wel leuk, maar de dochter van mn nicht heet zo.. Een oppas van eerder.. Dus ja die valt af Wink
Guess07

Unregistered

27-10-2009 12:53
Meiden, eerlijk zeggen! Haha.. Ik heb een leuke meiden naam al vind ik het zelf.. nr1 voor mij is Noi (noowieTongue) En ik vind Liv heel leuk.. Maar nou vind m,n vriend Noi dus helemaal niks en maar achtelijk.. Wat vinden jullie ervan.. Is het echt zo raar haha of zijn er meer die het leuk vindenSmile Voor jongens heb ik er ook genoeg.. En wil voor beide geen top 20 naam.. Ik heb ook een aparte naam en hou daar erg vanSmile
kleinepukkie

Unregistered

27-10-2009 12:56
noi is geen naam die ik uit zou zoeken.
heb hem zelfs nog nooit eerder gehoord. :oopsConfusedorry

wij komen er ook voor geen meter uit hoor.... vind het zooooo moeilijk
Guess07

Unregistered

27-10-2009 12:58
Haha.. Hoe kan dat nou?!Tongue Ik vind m zo geweldig!! Hahaha.. Gelukkig verschillen smaken haha.. Maar krijg m,n kerel niet zo ver dat ie dit goed gaat keurenSmile
kleinepukkie

Unregistered

27-10-2009 13:00
vervelend is dat he....
Ik heb nick voor ene jongen in mijn hoofd en vind de naam helemaal perfect passen...
alleen vind died het niet geweldig... zo irritant!!!
mimimabo

Posting Freak

27-10-2009 15:06
Guess07 schreef:Meiden, eerlijk zeggen! Haha.. Ik heb een leuke meiden naam al vind ik het zelf.. nr1 voor mij is Noi (noowieTongue) En ik vind Liv heel leuk.. Maar nou vind m,n vriend Noi dus helemaal niks en maar achtelijk.. Wat vinden jullie ervan.. Is het echt zo raar haha of zijn er meer die het leuk vindenSmile Voor jongens heb ik er ook genoeg.. En wil voor beide geen top 20 naam.. Ik heb ook een aparte naam en hou daar erg vanSmile

Vind Noi wat minder. Denk ook dat het heel vaak verkeerd geschreven/uitgesproken gaat worden. Liv vind ik wel erg leuk.
De dochter van een vriend van ons heet Liz is ook wel grappig.
Storm1987

Unregistered

27-10-2009 15:26
Ik vind Noi erg leuk voor een meid, al zou ik een andere manier zoeken om het schrijven want al;s mensen het gaan uitspreken zoals je het schrijft vind ik het echt stom hihi. Maar Noie vind ik wel leuk klinken hoor. Is weer eens wat anders dan Noa. Had het ook nog nooit gehoord dus is wel orgineel.

Liv vind ik niet leuk.
Ik hou niet van dat soort namen bij jongens. Nu ben ik ook een troela met jongensnamen en hier zijn we voorlopig nog niet uit. Al hebben we er nu wel 1... dus wie weet Wink

Mijn echo morgen is verzet Sad Gyn belde mij vanmorgen persoonlijk op, ze een spoedgeval om half 8. Nu krijg ik de echo om 12:15. Prima hoor alleen is het op het werk van mijn vriend wel lastig. Ik weet dat spoedgevallen voor gaan en ik ben zelf allang blij dat ik dat "spoedgevoel" niet ben. Wij kunnen wel iets langer wachten, kleintje schopt me toch lens Wink
kleinepukkie

Unregistered

27-10-2009 15:28
ik ga donderdag avond voor de pret echo!!!!
ze snapte mijn verhaal helemaal ... en gaan nu lekker rustig kijken
naar ons kind!!

maken z eook meteen een dvd...!!! nemen we die van het weekeind mee
als verassing voor mijn schoonouders.
liesje88

Posting Freak

27-10-2009 16:05
wat ben ik blij dat wij de naam al hebben voor onze kleine meid!

haha....
Anne87

Posting Freak

27-10-2009 17:46
Ik vind Noi ook leuker als je het anders schrijft.. Anders vind ik het een beetje een rare naam, omdat de meeste hem dan verkeerd uitspreken!

Esmee vonden wij ook heel leuk! en Emma ook!
Maar ja gelukkig hebben we ook 2 jongensnamen, maar die verklap ik niet Wink stel dat iemand het leest..

Wat vervelend dat je echo verzet word Storm, gelukkig is het geen dag ofzo!
Veel succes morgen!!

Kleinepukkie, wij hadden dat precies hetzelfde met onze geslachtsbepaling.. allemaal heel gehaast en ik heb helemaal niet lekker kunnen kijken!

Vandaar dat wij maandag ook nog een pretecho hebben, hun nemen altijd uitgebreid de tijd om naar je kindje te kijken!
Wij gaan naar http://www.babyview.nl die zit door heel nederland!
Guess07

Unregistered

27-10-2009 18:49
Liv is ook voor een meid Wink

Storm1987 schreef: Ik vind Noi erg leuk voor een meid, al zou ik een andere manier zoeken om het schrijven want al;s mensen het gaan uitspreken zoals je het schrijft vind ik het echt stom hihi. Maar Noie vind ik wel leuk klinken hoor. Is weer eens wat anders dan Noa. Had het ook nog nooit gehoord dus is wel orgineel.

Liv vind ik niet leuk.
Ik hou niet van dat soort namen bij jongens. Nu ben ik ook een troela met jongensnamen en hier zijn we voorlopig nog niet uit. Al hebben we er nu wel 1... dus wie weet Wink

Mijn echo morgen is verzet Sad Gyn belde mij vanmorgen persoonlijk op, ze een spoedgeval om half 8. Nu krijg ik de echo om 12:15. Prima hoor alleen is het op het werk van mijn vriend wel lastig. Ik weet dat spoedgevallen voor gaan en ik ben zelf allang blij dat ik dat "spoedgevoel" niet ben. Wij kunnen wel iets langer wachten, kleintje schopt me toch lens Wink
Babii

Posting Freak

28-10-2009 10:42
Meiden,

Ik ga me best doen me hier snel aan te sluiten Wink. Nou ja vraag de injecties en me lichaam maar of die ze best gaat doen Tongue.

IK WIL OOK hihihihihihi...

Geniet ervan meiden.. En STorm heel veel succes zoo meissie!!!
Anne87

Posting Freak

29-10-2009 10:27
Hoop het ook voor je babi!

Waar is iedereen? Wink
liesje88

Posting Freak

29-10-2009 10:51
gister.. naar de vk geweest.. en alles was goed met de kleine meid!

ze zat wel rechtop.. dus hopen dat ze dat niet blijft doenWink haha..
over 3 weken mag ik alweer.. dan ben ik alweer 30 weken! pff wat gaat het toch super hard..
kleinepukkie

Unregistered

29-10-2009 10:59
ze zat recht op... hi hi hi klinkt zo raar maar kan natuurlijk prima.
Ik vind de tijd ook echt heel snel gaan hoor... niet normaal gewoon.
voor je het weet heb je je kindje n je armen
mimimabo

Posting Freak

29-10-2009 11:33
vind de tijd momenteel echt voorbij kruipen, maar dat komt ook omdat we volgende week de 20-weken echo hebben.
Ben echt zo benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet en ik hoop dat alles goed is. Maar daar gaan we natuurlijk wel van uit.
Storm1987

Unregistered

29-10-2009 11:50
Hier ben ik ook weer. 20 weken echo was helemaal goed. Wel enorm spannend zeg. Ons mannetje is echt een mannetje, dat liet hij direct zien toen de gyn dat ding op mijn buik deed. Alles zit erop en eraan. Alleen wilde hij zijn gezichtje niet laten zien, hij had zijn handjes ervoor dus mogen we maandag terugkomen om nog een keer te kijken of zijn lip mooi gesloten is. Prima Smile

Ik vind ook dat de weken voorbij vliegen. Ik ben gewoon al over de helft! Voor we het weten is onze zoon geboren Wink
greetje83

Posting Freak

Topics: 10
29-10-2009 12:14
Hallo allemaal,

Ook ik ga als alles mee zit mama worden!!!! Ik ben 26 en ben 7 jaar met mijn vriend (29) samen. We waren klaar voor de volgende stap.
Op 22 oktober positief getest (ik viel bijna om van enthousiasme) en 26 november mijn eerste echo. Ik kan bijna niet wachten, het duurt me allemaal veel te lang! Nu dus braaf iedere dag mijn foliumzuur en visolie supplementen aan het innemen en wachten...
Ben wel steeds heel erg bang dat het mis zal gaan en moet zeggen dat de grieppandemie me ook niet helemaal lekker zit! Verder moe, maar voldaan!

Liefs!
kleinepukkie

Unregistered

29-10-2009 12:54
greetje83 gefeliciteerd!!!
De eerste periode is erg spannend maar probeer er ook een beetje van te genieten.
Guess07

Unregistered

29-10-2009 13:03
Hier gaat de tijd voor m,n gevoel niet echt snel.. Ik wil zo graag dat die 12weken voorbij zijn..Sad 18e pas naar de VK.. Duurt me ook allemaal veel te lang.. Pff beetje depri dag vandaag denk ik.. Blegh..
kleinepukkie

Unregistered

29-10-2009 13:13
ik vond de eerste periode ook zo lang duren.
Je wilt het nog niet iedereen vertelen, je ziet niks, je voelt niks (tenminste ik toen)
is het allemaal wel echt???

heel herkenbaar hoor Guess07 ... komt vanzelf goed!!!
greetje83

Posting Freak

Topics: 10
29-10-2009 13:21
Guess07 schreef:Hier gaat de tijd voor m,n gevoel niet echt snel.. Ik wil zo graag dat die 12weken voorbij zijn..Sad 18e pas naar de VK.. Duurt me ook allemaal veel te lang.. Pff beetje depri dag vandaag denk ik.. Blegh..

Tja,ook dit komt me bekend voor!
Heb ook het gevoel dat de dagen niet vooruit te slepen zijn, maar ik denk inderdaad ook dat als we eenmaal die eerste echo hebben gehad het allemaal veel meer gaat leven. Nu kijk ik iedere ochtend naar mezelf in de spiegel en denk: 'Waarom verandert er nog niets?', misschien dat ik over een paar maanden wel denk: 'Waarom verandert het zo snel?'

Heeft er trouwens iemand al kennis over goede anti-striae creme? Ik ga daar zeker last van krijgen...
liesje88

Posting Freak

29-10-2009 16:35
greetje gefeliciteerd!..

de tijd gaat nu misschien wel langzaam.. maar na die 20 weken.. gaat het echt heeeel erg snel Wink
Anne87

Posting Freak

29-10-2009 17:12
Ja ik vond de tijd ook erg langzaam gaan de eerste 12 weken!
Die weken kropen echt voorbij..

Maar ik vind het nu toch wel erg snel gaan, maar dat maakt niet uit! :mrgreen:
Laat dat buikje maar groeien, en voor we het weten ligt er een prachtig mensje in de armen!!
Lautje

Posting Freak

30-10-2009 22:46
Heeey dames.
Ik voeg mij ook toe bij jullie :mrgreen:
Zal me ook even voorstellen:
Ben Laura 27jaar getrouwd met Marco 35jaar, wonen 4 jaar samen.
En 13 juni verwachten wij onze kleine puk Big Grin
Storm1987

Unregistered

31-10-2009 15:57
Lautje en Greetje Welkom!

Het cliche is waar hoor... die eerste 12 weken kruipen, mede doordat niemand het nog mag weten en door je angst voor een miskraam. Maar daarna gaat het snel hoor!

Anne jij ook al 18 weken vandaag :mrgreen: wat gaan we snel he haha.

Ik heb vanmiddag een dekentje en lakentje voor in de kinderwagen gekocht...nog een lakentje voor het ledikantje, een overhemdje, superman sokjes en nog een speentje. Baby shoppen is zoooooooo geweldig!!
Van de week alles voor het kinderkamertje besteld. Eind november moet alles binnen zijn... kan neit wachten!

Ik heb trouwens geen aerosleep matrasje gekocht. Ik vond ze wel erg duur en hoor er wisselende verhalen over.

Anne87

Posting Freak

31-10-2009 16:39
Leuk he, babyshoppen Wink
Mijn bankrekening vind het alleen iets minder :lol:

Vandaag die zwitsal doekjes bij de kruidvat gekocht, 12 pakken voor 19 euro! Big Grin

Wij hebben ook dat veilige matrasje, waarbij als het hoofdje erin komt te liggen het nog wel kan doorademen!
Ik vind veiligheid erg belangrijk!

Wij gaan over 2 weken de babykamer neerzetten en inrichten, dan is alles klaar hier in huis!
Heb er super veel zin in ook haha, alle kleertjes wasssen, en lekker met die zwitsal geurbuiltjes neerhangen * zuchttt*

Ja vandaag alweer 18 weekjes!!! :mrgreen:
Jij ook alweer 20.5 week! Gaat toch wel snel he!

Ik heb vandaag volgens mij de baby gevoeld, ik dacht al eerder maar dit gevoel is wel heel appart!
Alsof er gekriebeld word aan de binnenkant van je buik!! :?
Volgens mij is dit het bekende "vlindertje".. Big Grin

Maandag weer een echo, heb er zo'n zin in!!!
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
31-10-2009 16:44
leuke tip iedere avond met een mobieltje (speelmobiel die je oa boven een boks ofzo hangt dat muziek geluidje elke avond af laten spelen... ik heb het gezien bij me oudste zoon die si nu 14 jaar zkh bevallen toen daar was een moeder die had dat gedaan vanaf een maand of 7 en als dat kindje onrustig was werd dat muziekje gespeeld... en echt dat was heel mooi om dat te zien kindje werd toen heel rustig... zo ook toen de mam even niet in de buurt was maar alleen de verpleging....

fijne zwangerschap toegewenst allemaal...

enneeeeeeeee 38 is ook nog wel jong he... hahaha
toy toy meiden
liesje88

Posting Freak

31-10-2009 19:52
ik doe ook het het muziekje op mijn buik.. en de kleine meid reageert er ook echt op hihi.. echt grappig
Storm1987

Unregistered

31-10-2009 23:39
Wat een leuke tip!! Ik ga er vanavond direct mee beginnen. Ben heel erg benieuwd!

Anne ik heb maandag ook weer een echo :mrgreen: Hoelaat heb jij hem? Ik 13:30.
petek983

Unregistered

01-11-2009 11:38
Hallo meiden,

Ik mag me ook toevoegen bij jullie. Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en heb al een pretecho laten doen. Ik had geen geduld Smile
8 juni ben ik uitgerekend als het goed is en ik verwacht er twee.
Het was even schrikken, maar nu vind ik het superleuk.
Ik durf nog niet te shoppen, wacht er iets langer mee. Wij willen ook graag de geslachten weten. Bij ons weet bijna iedereen het. Ik kon het niet voor me houden. En het kan altijd misgaan. Mijn vriend vertelt het aan niemand. Hij focust zich echt op die 3 maanden. Maar hij vindt het niet erg dat ik het vertel. Gisteren was hij met de jongens naar een wedstrijd en toen hebben ze er wel over zitten praten. Haha
hebben jullie ook last van kwaaltjes of gehad. Ik ben ontzettend misselijk en geef ook over.
Ik hoop dat het binnenkort weer over is.
Meiden, geniet van je zwangerschap. Ik merk al dat de tijd voorbij vliegt.

Fijne zondag allemaal!
Anne87

Posting Freak

01-11-2009 12:12
Ja wij hebben ook zo´n muziekdingetje, in het begin hield ik het tegen mijn buik alleen toen kwam ik erachter dat ie nog helemaal niets hoorde haha :oops:

Ik begin er mee vanaf 20 weken, las dat het kindje dan geluiden van buitenaf kan waarnemen!

Storm wij hebben de echo om 10.00!! :mrgreen:
leukleuk!!
Storm1987

Unregistered

01-11-2009 12:19
Anne87 schreef:Ja wij hebben ook zo´n muziekdingetje, in het begin hield ik het tegen mijn buik alleen toen kwam ik erachter dat ie nog helemaal niets hoorde haha :oops:

hahahahaha geweldige actie anne haha :lol:

Petek83: wat geweldig een tweeling! Superleuk. En ik geef je groot gelijk dat je een pretecho hebt laten doen hoor. Ik heb in het verleden een miskraam gehad en heb hierdoor met 7 weken en met 9 weken zwangerschap 2 extra echos gehad. Geweldig om zo'n klein boontje uit te zijn groeien tot een mensje. Wij hebben gewacht met die 9 weken echo en het toen voorzichtig aan andere mensen verteld. Ik had een miskraam in april gehad en toen wisten alleen goede vrienden en familie het en zij hebben ons toen echt heel erg gesteund. Dus dit keer had ik familie en goede vrienden het ook al eerder verteld Smile ik heb veel ana hun steun gehad.

Maar je meot er altijd vanuit gaan dat het gewoon goed blijft gaan hoor! straks als je die 12 weken hebt gehad dan vliegt de tijd....
Storm1987

Unregistered

01-11-2009 15:02
Is het jullie trouwens wel eens opgevallen dat veel zwangere vrouwen en nieuwbakken moeders hun uiterlijk ineens niet meer belangrijk vinden?? :lol:

Die gaan saai ondergoed dragen en knippen hun haar kort, de make up gaat de prullenbak in en een goed lijf schijnt er ook niet meer toe te doen :o ik zie dat echt veel in mijn omgeving gebeuren, bij veelal moeders boven de 30.

Ik ben toch echt niet van plan om mijn uiterlijk de gaan verslonzen omdat ik nu een kind krijg :o Jijzelf blijft toch ook belangrijk?
Anne87

Posting Freak

01-11-2009 16:28
Nou storm, daar ben ik het helemaal mee eens!

Sommige gebruiken als excuus dat ze geen tijd voor hun uiterlijk hebben.. maar ook al heb je maar 10 min, een make-upje of je haar even doen is zo gepiept!

En kleding mag alleen nog maar lekker zitten he.. haha

Ik vind dat ook zo erg! Ik zie dat ook heel veel, als ik mijn oppaskindjes ophaal op school dan zie ik echt zoveel van die slonsmoeders.. pff

maar goed, dat zal ieder zijn keuze wel zijn..
Ik ga zo in ieder geval niet worden, ik blijf gewoon zoals ik was voor ik een kindje heb! ( misschien wat meer wallen Wink )
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
01-11-2009 17:35
als je zwanger ben.. hoef je je zelf niet te veranderen vind ik.. ben je thuis dan lekker je zelf zijn maar ga je weg dan even een zorg aan je uiterlijk.... en als je dikker word heb je ook hele leuke kleren vind ik... ik zelf draag altijd strets vind ik lekker zitten.. op de motor een speciale broek aan lol... maar kom ik op een treffen dan is et hop daar na de plee motorbroek uit strets aan hahhahahahaha lol
treffen is een motorwekend... waar dus veel bikers komen... en bikers zijn weer motorrijders)
jajaja ook deze muts van 38 is nog jong in haar doen en laten lol
Guess07

Unregistered

02-11-2009 09:57
Ik merk wel dat ik nu vaak heb van laat maar even.. (maar ben dan wel thuis en blijf dan thuis..) Maar als ik weg ga doe ik wel altijd (niet altijd veel zin) make up op en m,n haar.. Maar dit is echt pas sinds een paar dagen haha.. Ik vond het nooit lekker om in m,n trainingsbroek thuis te zitten maar ik doe nu niet anders haha.. Zodra ik thuis ben gaat de jeans uit en de trainingsbroek aanTongue Maar ik ben zeker niet van plan om slons moeder te worden.. En m,n vriend laat het niet toeTongue
Anne87

Posting Freak

02-11-2009 12:00
Toen straks een echo gehad!

Ze konden al zien dat alles perfect eruit zag!
Geen hazenlip, geen klompvoetjes, geen open ruggetje en het hartje zag er goed uit! :mrgreen:

En het was overduidelijk dat het een jongen was, dus daar is ook geen twijfel over mogelijk meer! :lol:

Ben weer helemaal in loveee, hij lag lekker te spartelen en je zag het mondje soms open gaan haha Big Grin
Storm1987

Unregistered

02-11-2009 12:17
Oooooww wat geweldig Anne!! Super dat hij zo gezond is en er goed voor lag :mrgreen: Fijn ook dat hij even heeft laten zien echt een ventje te zijn haha, dat deed mijn ventje ook, gelijk de beentjes wijd hahaha :lol:

Ik mag om 13:30, best ff spannend maar ik verwacht dat zijn lipje ook gewoon door de keuring heen komt :mrgreen:
mimimabo

Posting Freak

02-11-2009 12:47
Anne wat fijn om te horen dat alles goed was!
Was dit ook je 20-weken echo al? Of eentje tussendoor?
Storm, heel veel plezier weer vanmiddag Smile
Anne87

Posting Freak

02-11-2009 13:01
Dit was een pretecho!
Maar die mevrouw vroeg of ze moest kijken of alles er netjes uit zag!
Ik vond het wel fijn, dan ben ik in ieder geval niet meer zenuwachtig voor de 20 weken echo!

Ik denk ook wel dat het lipje mooi dicht zit hoor Storm! Big Grin No worry!

Veel plezier straks!
Storm1987

Unregistered

02-11-2009 18:45
Jahoor mijn mannetje is helemaal goed gekeurd. Lipje was mooi gesloten, helemaal goed dus.

We kregen gewoon nog een keer de 20 weken echo opnieuw. Ze heeft alles nog een keer nagekeken en opgemeten. Erg leuk want mijn moeder was mee en keek haar ogen uit. We hebben weer ff heerlijk kunnen genieten!

Het was onze laatste echo waarschijnlijk (tenzij een groei echo noodzakelijk is). We hebben nu 6 echos gehad, dus genoeg foto materiaal voor in het foto album.

Mimabo: Jaaa jij vandaag ook 20 weken :mrgreen: nog even tot de echo, spannend hoor!
Anne87

Posting Freak

02-11-2009 20:14
Proficiat Storm!! Big Grin
Fijn gevoel he dat alles goed is!!

Wij hebben de 20 weken echo nog en dan doen we nog een pretecho in 4d met 28 weken ongeveer!

En dan is het klaar met de echo's!
mimimabo

Posting Freak

04-11-2009 13:57
Hier wordt het ook een jongetje!
De 20-weken echo was helemaal goed. Hij bleef heerlijk rustig liggen (alweer). Lijkt wel een beetje op z'n moeder. Zo af en toe lekker lui Wink We hebben een uur lang mogen kijken naar ons ventje. Echt super leuk.
Ben ook helemaal verliefd :mrgreen:
Anne87

Posting Freak

04-11-2009 15:14
Proficiat!! Nog een jongen erbij! :mrgreen:

Fijn dat alles goed is met de kleine!
mimimabo

Posting Freak

04-11-2009 15:40
Wanneer mag jij voor de 20weken echo Anne? Zou ook al wel mooi opschieten denk ik?!
Anne87

Posting Freak

04-11-2009 16:33
Ik mag 16 november naar de 20 weken echo!

Maar ik ben er helemaal niet meer nerveus voor, nu ik weet dat er geen afwijkingen te zien waren!

Ik beschouw het als een extra half uurtje naar ons kindje kijken :mrgreen:
mimimabo

Posting Freak

04-11-2009 16:35
Dat is wel lekker, dat ze bij de pretecho ook hebben gekeken natuurlijk Smile
En een half uurtje extra naar je kindje kijken is zeker niet verkeerd!
Storm1987

Unregistered

06-11-2009 22:55
Mimambo maak jij het geslacht van jullie kindje hier ook eens bekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe is het hier met iedereen??
Ik merk dat ik de baby nu kan voelen liggen. Soms is 1 kant van mijn buik helemaal bol, zit er gewoon een hele bult op en dat is ook iets harder dan de rest van mijn buik. Als ik mijn hand erop leg zwemt hij weg hahaha echt geweldig.
Free

Posting Freak

07-11-2009 01:01
Storm1987 schreef:Mimambo maak jij het geslacht van jullie kindje hier ook eens bekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik merk dat ik de baby nu kan voelen liggen. Soms is 1 kant van mijn buik helemaal bol, zit er gewoon een hele bult op en dat is ook iets harder dan de rest van mijn buik. Als ik mijn hand erop leg zwemt hij weg hahaha echt geweldig.
Meis, als je het 2e bericht van deze pagina lees, weet je wat mimimabo krijgt Wink

Hier is het zwanger zijn, toegeslagen.. Wink Ben me toch al wat dagen misselijk.. Vanmiddag voor t eerst over gegeven (wat goor na ontbijtkoek Confusedhock: ) maare verder gaat het goed. We zijn de grens voorbij waar t de vorige keer mis ging.. Was toch wel spannend gisteren (donderdag dan he Tongue ) Nu ffies een nacht werken en dan 5 dagen vrij, een halve dienst van 4 uurtjes en dan vrijdag de 1e echo Big Grin Nu al onwijs veel zin in Smile
mimimabo

Posting Freak

07-11-2009 09:20
Hahahaha storm :lol:
Een paar berichtjes naar boven staat het geslacht toch echt genoemd!
En in het maart topic ook Wink
Maar zal het iets duidelijker dan hier neerzetten, speciaal voor jou :mrgreen:
Wij krijgen een zoon!!!!!
Dus maart wordt behoorlijk jongensachtig.
mimimabo

Posting Freak

07-11-2009 09:22
Mayella, fijn dat je de grens van de vorige keer al over bent! Het zal nu vast goed gaan (kans is na een 1e mk, voor een 2e een stuk kleiner dacht ik).
Tsja het overgeven hoort er nou eenmaal bij Wink Hopelijk blijft het bij een paar keer!
Nog eventjes geduld en jullie mogen jullie kleine frummel zien, dat is wel erg leuk!
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
07-11-2009 09:41
Ik 25 en mijn vriend bijna 27 verwachten onze kleine uk rond 1 mei 2010 Smile . We wonen in Hoorn en wij willen wel graag weten wat het geslacht is van onze kleine uk, maar we houden dan het geslacht geheim tegenover de hele familie Big Grin .

Anne87

Posting Freak

07-11-2009 09:48
Nou storm wat toevallig!!!

Ik voelde vanochtend aan mijn buik en aan de rechterkant zat een grote bol!
Dus ik zei tegen mijn vriend kijk is!! :?
Hij voelt erop en toen was de bol weer egaal hahaha

Nou en ik lees even het topic en nu staat er dat jij dat ook hebt! Big Grin

Ja leuk een jongenstopic haha, wij krijgen allemaal mooie mannetjes!

Mayella, fijn dat je de grens al bereikt hebt!
Ik denk dat alles gewoon goed gaat dit keer bij jou, voorgevoel ofzo Wink
Jij krijgt straks een gezond mooi kindje!Big Grin

Storm1987 schreef:Mimambo maak jij het geslacht van jullie kindje hier ook eens bekend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Storm1987

Unregistered

07-11-2009 10:36
Grappig he die bobbel :mrgreen: Ik doe nu ook elke ochtend of avond het muziekdoosje op mijn buik. Mijn mannetje schopt er tegen! Echt onwijs leuk. Ik zit echt op een roze/blauwe wolk hoor. En heb het idee dat het alleen maar erger wordt :mrgreen:

Mimabo: Sorry ik had overheen gelezen denk ik. Ik wist het al wel vanuit het maart topic maar ik wist niet of iedereen het mocht weten :mrgreen:

Beebiewish: Zoooo jij ook al 15 weken! Tijd gaat echt snel he Confusedhock: Ben benieuwd of je het geslacht voor je kan houden. Wij wilden het niet stil houden. Had mij toch niet gelukt. Iedereen mag het geslacht weten. Er blijven 2 dingen verassing... zijn naam en hoe hij er uit ziet. Want we laten geen 3d echo maken.

Mayella: Dat geeft iets meer rust he, als je eindelijk die enge dagen voorbij bent. Je moet ook vertrouwen proberen te krijgen. De meeste vrouwen, waaronder ik, ervaren een miskraam echt als iets traumatisch. Ik vond het echt het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Ookal is het een natuurlijke selectie van de natuur en is het goed dat het gebeurt, het is enorm pijnlijk en triest als het je overkomt. Maar meis, ik ben ervan overtuigd dat je dit keer een gezonde zwangerschap en kindje hebt. Je hebt zoveel kwalen je bent zo misselijk, dat moet wel goed zitten! Ik voelde mij bij deze zwangerschap ook heel anders dan bij de vorgie keer.
Anne87

Posting Freak

07-11-2009 16:19
Ohh ja ik ga ook het muziekdoosje erbij halen!
Als het goed is kan de baby nu al geluiden van buitenaf opvangen, dus ben benieuwd!!

hihi ja die bobbel was echt super raar, schrok wel even, maar dat kwam omdat ik niet wist hoe het kwam haha :lol:
Free

Posting Freak

07-11-2009 16:23
Meiden, wat weer een lieve reacties!!! Die emoties ook Wink

Het voelt nu ook anders dan de vorige keer.. Morgen 7 weken, eindelijk die 6e week uit, wat heeft die lang geduurd zeg... We kijken nu heel erg uit naar vrijdag.

Vanmiddag heeft Chris het zn zus gebeld.. Vanmorgen belde ze of hij koffie kwam drinken, zegt ie nee nu ffies niet, ben niet fit en Mayella ligt ook misselijk op bed Confusedhock: Dus haar vraag meteen oow, is ze zwanger?? Hij dus nee hoor echt niet.. En vanmiddag toch maar opgebeld dat het wel zo is.. Tis ook zon druif die vent.. Big Grin Maare wel een schatje hoor Wink
Free

Posting Freak

07-11-2009 16:23
Gebeld, moet natuurlijk verteld zijn...
Storm1987

Unregistered

07-11-2009 19:14
hihi wat lief Mayella...

wat zei je schoonzus?? weet de rest van je familie het al?
mimimabo

Posting Freak

07-11-2009 19:24
Hier ook af en toe een bult aan de ene kant van mn buik en dat het aan de andere kant zachter is.
Heel grappig om te zien. Jammer genoeg voel je vanaf de buitenkant nog erg weinig. Maar dat zal ook met de ligging van de placenta te maken hebben (aan de voorkant).
Wij houden het geslacht verder ook stil. Maar op het forum 'kent' niemand mij verder. Alleen onze ouders + broers/schoonzussen en neefje en nichtje en mn beste vriendinnetje weten het.
Free

Posting Freak

07-11-2009 19:36
Storm1987 schreef:hihi wat lief Mayella...

wat zei je schoonzus?? weet de rest van je familie het al?
Helemaal blij, ze had gelijk mn schoonmoeder gebeld.. Big Grin

Mn schoonmoeder en haar man weten t, schoonzus en man, schoonvader en vriendin, moeder en vriend en meer van de familie nog niet..
Mn vader meld ons ook nooit wat, hij kan dus nog wel ffies wachten op dit nieuws :? Mn broertje en zwager (tje van 11) weten het nog niet.. Mn broertje ga ik t zeggen zodra ik em weer zie, en mn zwager wachten we nog ffies mee, die kan geen geheim bewaren Wink
sas84

Senior Member

Topics: 0
07-11-2009 19:47
Grappig die bobbel aan 1 kant heb ik ook heel vaak! Als ie beweegt wordt m'n buik daar gelijk helemaal hard!! Dat voelt dan ff niet zo fijn maar wel fijn te weten dat ie dan lekker beweegt!!

Storm wat gaaf dat jouw ventje zo leuk op je muziekdoos reageert!! Ik doe ook elke avond met zo n knuffeltje met trekdraadje eraan maar mijn knul reageert dan totaal nietSad

wel een keertje toen ik hardop onze namen aan het oefenen was haha. Wou ff horen wat leuker klonk bij hem roepen en bij 1tje trapte ie ineens!! Stom toevallig natuurlijk maar wel geinig hihi

Fijn weekend iedereen! Xx
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (10): 1 2 3 4 5 ... 10 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave