Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Matcare Ultra zwangerschapstest

Matcare Ultra zwangerschapstest
Sunny75

Unregistered

21-10-2009 16:19
Hallo allemaal,

Is er misschien iemand die de matcare ultra zwangerschapstest weleens gebruikt heeft? Volgens de gebruiksaanwijzing kun je al 6 dagen voor je ongesteldheid testen met deze testen.
Afgelopen zondag hebben wij onze 1e IUI-poging gehad, en we zijn erg benieuwd of het gelukt is. Het is dus best wel spannend. Mijn partner zei al je kunt van de week toch al testen, want dat kon toch al 6 dagen vantevoren, maar ik twijfel of dat wel echt zo is.

Ik hoor graag hoe jullie ervaringen met deze test zijn.

Alvast bedankt!
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
21-10-2009 16:37
NIET DOEN!

test kan vals positief uitslaan door medicatie en bovendien kan er de laatste week uberhaupt nog veel misgaan bij innesteling en deling e.d.
dan denk je misschien dat je zwanger bent en wordt je gewoon ongesteld, geeft alleen maar teleurstelling.
Gewoon wachten tot 2 nov. met testen (al is het nog zo moeilijk!!)
Eva_697

Unregistered

22-10-2009 07:23
wachten! door de hormonen die je waarschijnlijk krijgt toegediend kan de uitslag dus vals positief uitvallen! aangezien de test al positief aangeeft bij 10u/mL HCG.. sowieso is testen voor je NOD behoorlijk onbetrouwbaar, een eitje kan bevrucht worden, maar bijvoorbeeld niet goed innestelen, dan krijg je met de matcare ultra wellicht toch een positieve test, ondanks je niet zwanger bent.

Ik zou het echt niet doen, dan heb je nog totaal geen zekerheid..

''gewoon'' wachten.. hoe moeilijk het ook is!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave