Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn ZWANGERE dames uit het mooie bouwjaar 1984 :D

ZWANGERE dames uit het mooie bouwjaar 1984 :D
Beebie_Wish

Posting Freak

Topics: 31
18-10-2009 12:28
Het lijkt mij erg gezellig om een heel gezellig en hecht clubje te starten voor alle ZWANGERE dames die ook het mooie bouwjaar 1984 hebben Smile .

Nou ik hoop dat er snel een heleboel zwangere dames van het bouwjaar 1984 ook hier komen melden en we een gezellig clubje kunnen vormen? Wink

Liefs,
erykah

Senior Member

Topics: 1
18-10-2009 14:39
Ik heb ook het bouwjaar 1984!! JULI :mrgreen:
Beebie_Wish

Posting Freak

18-10-2009 14:43
Haaaj wat gezellie Smile . Ik ben van Aug ´84 Smile

Bij jou schiet de zwangerschap al aardig op he? Als ik zo naar de mijne kijk haha Smile
Morgen hebben wij onze 2e echo en ik vind het echt erg spannend, ben bang dat het niet goed meer is (maar ach daar maar ff niet aan denken), maja makkelijker gezegd dan gedaan!!

Terwijl onze 1e echo alles goed was en de kleine goed in de baarmoeder zit en ook zelfs het hartje hebben ZIEN kloppen.

Naja laten we maar morgen van het positieve uitgaan (i-hope-so :oops: )
erykah

Senior Member

19-10-2009 10:33
@Beebiewish Heel veel succes vandaag met de echo. Altijd spannend weer hoor. ik heb a.s. vrijdagochtend weer een echo omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb en de baby aan de kleine kant is. Dus vrijdag gaan ze weer kijken of ze nog goed groeit.
Vinny45

Posting Freak

Topics: 6
19-10-2009 12:56
Hoi hoi! Hier nog 1 uit 1984 (november)! Inmiddels ben ik zes weken zwanger en gelukkig weinig kwaaltjes. Alleen maar veel moe en af en toe gevoelige buik (weinig tot niet misselijk).

Hoe verloopt jullie zwangerschap meiden?

xxxxxxxxxxxx
Bien84

Senior Member

19-10-2009 13:08
Sad
Eerst kon ik niet meepraten omdat het voor meiden was die zwanger wilden worden, toen was ik nl zwanger...
Nu dit clubje, kan niet meepraten omdat ik niet meer zwanger ben... Tis ook wat hoor, sjonge!

Naja... Veel plezier in elk geval! Ik wacht wel op mama's van 1984 Big Grin Dat blijf ik nog eventjes hopenlijk Wink

XX Xoinbe geboren in 1984 Big Grin
Isis84

Senior Member

Topics: 2
19-10-2009 14:19
Hallo!!

Ook ik kom uit het schitterende bouwjaar 1984 (februari). Ben nu bijna 12 weken en heb volgende week de tweede echo en de combinatietest. Ik heb eigelijk nergens last van, ben alleen heel erg moe....

@Beebie_Wish: hoe is de echo gegaan??
lovesivo

Posting Freak

19-10-2009 14:24
Hai,

Ik wil ook meedoen!
Ben van 01 Februari 1984, en uitgerekend op 01 Juni 2010

Ben morgen 8 weken zwanger, en heb volgende week maandag de 26ste de 1ste afspraak bij de verloskundige...
Spannend!!!
Maar morgen al een doptone te leen van een collega....kijken of we wat mogen horen van het hartje(s)

Liefs!!!
Beebie_Wish

Posting Freak

19-10-2009 15:33
Nou dames hier komt mijn update van onze 2e echo van vanmorgen:

Ik was erg nerveus maar dat had ik eigenlijk helemaal niet hoeven zijn want eenmaal waren we om 09.45uur aan de beurt en zagen we echt al een een echt klein mini-mensje, en het is ook goed gegroeid de echoscopiste vertelde dat de groei overeen kwam met nu 12 wkn en 5 dgn, maar ze wil het gewoon nog op 12 wkn en 2 dgn aanhouden maar ze bedoelde ermee dat het ermee overeen komt, en dat is goed nieuws Big Grin .

En het allermooiste moment was het hartje wat we hebben gehoord . Wat een mooi moment was dat zeg, alleen onze kleine was wel heel erg eigenwijs (nu al ), de kleine zat geloof ik nog in zijn slaapuurtje hihi en wilde maar niet zich goed laten zien zodat we hem/haar goed konden bekijken, maar toen ff hem/haar geprobeerd wakker te maken en kon de echoscopiste toch wel zien dat alles erop en eraan zit Smile .

We zijn echt helemaal blij Big Grin .

Een miskraam is nu wel heel erg klein geworden minder als 1%. Dus we kunnen volop genieten Big Grin .

Over 2.5 weken mogen we weer terug komen en dan kijken of de kleine zich dan wat beter wilt laten zien hihi (maar kwam vandaag misschien ook beetje doordat ik een lege blaas had, dus over 2.5 week met volle blaas komen).

Ben helemaal gelukkig Big Grin
erykah

Senior Member

19-10-2009 17:24
@ beebiewish Nou super dat de echo goed was. Nu lekker genieten :mrgreen:

En de andere dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

@ Xoinbe Van mij mag je gewoon gezellig mee kletsen hoor! Misschien heb je nog tips voor ons.. haha.. Wanneer ben je bevallen?? En hoe heet hij/zij?
Beebie_Wish

Posting Freak

19-10-2009 17:45
Xoinbe: Natuurlijk mag jij gezellig met ons mee kletsen!! Zou ook zeggen kom maar op met al jou tips voor ons hihi Big Grin

Enne dames ons kleintje is nu al enorm eigenwijs hihi hij/zij zat gewoon heel de tijd op zijn kont hihi en ook met 1 hand voor hem/haar hoofd langs hihi...En hij/zij bewoog erg weinig ivm ie in z´n vermoedelijke slaapuurtje was...dus toen geprobeerd hem/haar wakker te schudden, en toen ging ie rechterop en konden we z´n ruggengraat zien en ook z´n oogjes hebben we kunnen zien.

Vandaar dat we over 2.5 week terug moeten komen in de hoop dat ons kleintje anders ligt en meer zal bewegen en dat de echoscopiste hem/haar goed kan meten.

Maar hij/zij is zeker weten wel goed gegroeid het hoofdje zag je heel duidelijk Big Grin

En mijn bloeddruk is ook eigenlijk zoals de arts vertelde perfect 105/65 Smile
lonnekeleoni

Posting Freak

Topics: 4
19-10-2009 20:20
en ook ik hoor hiertussen, morgen 12 weken en ook de echo..

Beebiewish hoe groot was de kleine bij jou nu?

Liefs Leoni
Beebie_Wish

Posting Freak

20-10-2009 10:24
De echoscopiste kon ons kleintje moeilijk meten ze probeerde het wel maar ons kleintje is nu al enorm eigenwijs hihi...Hij/zij zat voornamelijk alleen maar op zijn/haar kont haha Big Grin en was nog in zijn/haar slaapuurtje haha...

Ach ja, dan mogen we gezellig over 2.5 week weer terug komen en dan zullen we weten hoe groot onze kleine nou dan is hihi...Maar de echoscopiste vertelde dat alles helemaal goed was ook goed gegroeid, de groei kwam namelijk overeen met 12 wkn en 5 dgn Big Grin .

lonnekeleoni schreef:en ook ik hoor hiertussen, morgen 12 weken en ook de echo..

Beebiewish hoe groot was de kleine bij jou nu?

Liefs Leoni
Vinny45

Posting Freak

20-10-2009 13:37
@Beebie_Wish: wat leuk om te lezen dat alles goed gaat met jullie ukkie en wat grappig dat ie zo eigenwijs is is hahhahahahaah echt lief!

Nou ik kan over 2 weken naar de verloskundige voor mijn eerste afspraak. Daarna ook afspraak voor echo maken! Spannend allemaal zeg!

Gelukkig voel ik me hartstikke goed!

xxxxxxxxxxx
Vinny45

Posting Freak

03-11-2009 11:43
Dames wat is het hier stil???? Hoe gaat het allemaal met jullie??
Beebie_Wish

Posting Freak

03-11-2009 13:39
Jaaa het is inderdaad stil hier maar blijkbaar zijn er niet zo heel veel dames van dat mooie bouwjaar 1984?? Big Grin

Ach dan moeten we dit kleine clubje toch maar wat meer in gebruik houden he hihi Big Grin

Ik kom net van mijn paard terug en echt ik begin het wel steeds zwaarder te krijgen mijn paard is nog jong en ben nu met hem bezig te longeren en alles maar gaat niet echt van een leie dakkie :oops: . Ik ben te snel vermoeid en daardoor wil het niet allemaal lukken met mijn paard.

Even een vraag aan de dames hier: Zou het een optie kunnen zijn als ik mijn paard ter bruikleen aan bied (wil hem namelijk ook niet verkopen), alleen is ie nog niet ingereden maar diegene die hem in bruileen zou willen nemen krijgt wel een mooie kans. Het is niet zeker allemaal hoor denk er zelf eerst nog goed over na Wink
Sigi

Unregistered

03-11-2009 16:25
Hoi hoi!

Ik mag me inmiddels gelukkig ook aansluiten bij de zwangere dames met het geweldige bouwjaar 1984! Ik kom uit juni!

Morgen hebben wij de intake bij de verloskundige en maandag onze eerste echo. Ik heb tot de zes weken nergens last van gehad en de afgelopen twee weken ben ik dag in dag uit misselijk..... Ik ga morgenmiddag naar de acupunctuur. Ik heb daar in het verleden heel veel baat bij gehad dus ik ga het gewoon proberen.

En beebie Wish ik zit over mijn paard met hetzelfde idee als jij of verkopen.... pff zware keuze.

Liefs
Vinny45

Posting Freak

04-11-2009 12:25
@Beebie_Wish, wat jammer dat het niet allemaal wil lukken met je paard. Ik heb zelf ook een paard (inmiddels al 18 jaar oud, arabiertje) en gelukkig kan ik hier alles mee doen en het rijden gaat nog steeds goed.

Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik inderdaad je paardje door iemand anders laten rijden (inrijden/longeren etc.). Jouw paardje is nog jong en heeft echt die beweging (elk paard hoor) en aandacht nodig. Dus ik zou misschien een advertentie op marktplaats zetten en gewoon je situatie uitleggen en de reacties afwachten. Je weet maar nooit!
P.s. hoe oud is je paardje trouwens?

En jij moet echt aan je zelf denken nu. Ben je moe, dan moet je daar ook aan toegeven en die rust ook pakken, wat helaas ten koste gaat van je paardje. Dus ik zou er echt over nadenken hoor meis.

@Sigi, welkom bij ons topic voor de 1984'ers! Ik heb gisteren mijn eerste intake gehad bij de VK en alles ging goed. Over twee weken onze eerste echo!! Spannend!
Ik zou er goed over nadenken voordat je je paardje gaat verkopen. Wil je dat echt? Of is een tijdelijke verzorger ook niks voor jou? Ik weet niet goed jouw verhaal over jou en je paardje, maar zie het ook als een vorm van ontspanning straks als jullie kleine er is. Ben je toch ook even weg als je naar je paardje gaat?
Nou misschien is jouw situtatie er wel niet naar hoor, maar dat weet ik natuurlijk niet.

xxxxxxxxxxx
Beebie_Wish

Posting Freak

04-11-2009 14:47
@Vinny:

Mijn paard is 3.5 nu in mei volgend jaar word ie 4.
En ik heb al wel een advertentie op marktplaats gezet en heb daar 1 reactie tot nu toe nog op binnen gehad van een 15 jarig meisje die 8 jaar rijervaring heeft en goed bekend is met inrijden/doorrijden en ook met moeilijke/angstige paarden etc...Alleen diegene woont in Gelderland ze vertelde wel dat hun de stallingskosten betalen + voer (stallingkosten incl ontworming) etc...
Maar zou dit vertrouwd zijn?? Ik hoop dat ze terug reageert vandaag en wie weet dat ik via de telefoon met haar kan praten ook want ik ben een beetje het vertrouwen in de mede-mens kwijt geraakt.

Hoe kan ik bijv zoiets aanpakken/oplossen, want wil niet dat ze met mijn paard vandoor gaan ermee, ik dacht al wel aan een contract te laten opstellen zeg maar, maar moet ik het paspoort van mijn paard dan wel gewoon bij mij thuis houden??

Zoals vandaag ook ik had geen fut meer om naar mijn paard te gaan en op de pensionstal waar ie staat weet ik dat ie wel naar buiten toe komt, en geloof dat ze hem ook wel even aan de longe zetten maar anders hij komt sowieso buiten.

Verkopen kan en wil ik niet ik heb hem van veulen af aan (in de tijd dat hij van zijn moeder af mocht).

En echt iemand inhuren heb ik momenteel de middelen niet voor helaas Sad
Sigi

Unregistered

04-11-2009 15:29
Vinny45 schreef:@Beebie_Wish, wat jammer dat het niet allemaal wil lukken met je paard. Ik heb zelf ook een paard (inmiddels al 18 jaar oud, arabiertje) en gelukkig kan ik hier alles mee doen en het rijden gaat nog steeds goed.

Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik inderdaad je paardje door iemand anders laten rijden (inrijden/longeren etc.). Jouw paardje is nog jong en heeft echt die beweging (elk paard hoor) en aandacht nodig. Dus ik zou misschien een advertentie op marktplaats zetten en gewoon je situatie uitleggen en de reacties afwachten. Je weet maar nooit!
P.s. hoe oud is je paardje trouwens?

En jij moet echt aan je zelf denken nu. Ben je moe, dan moet je daar ook aan toegeven en die rust ook pakken, wat helaas ten koste gaat van je paardje. Dus ik zou er echt over nadenken hoor meis.

@Sigi, welkom bij ons topic voor de 1984'ers! Ik heb gisteren mijn eerste intake gehad bij de VK en alles ging goed. Over twee weken onze eerste echo!! Spannend!
Ik zou er goed over nadenken voordat je je paardje gaat verkopen. Wil je dat echt? Of is een tijdelijke verzorger ook niks voor jou? Ik weet niet goed jouw verhaal over jou en je paardje, maar zie het ook als een vorm van ontspanning straks als jullie kleine er is. Ben je toch ook even weg als je naar je paardje gaat?
Nou misschien is jouw situtatie er wel niet naar hoor, maar dat weet ik natuurlijk niet.

xxxxxxxxxxx

Ik ben vanmorgen voor de eerste keer bij de VK geweest en heb alle gegevens door gegeven. Maandag heb ik de eerste echo!!!
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen omdat ik zo weinig tijd voor haar heb gehad. Maar ik ga na de bevalling minder werken en ben zo bang dat ik dan wel tijd ga hebben en dan is ze weg..... Dus ik zou ook het liefste een meisje of jongen hebben die haar verzorgd. Het voordeel is dat ze bij mijn ouders staat dus ze staat niet in de weg! Maar als er iemand heel leuks komt die een mooi bod doet dat wordt het een dilemma denk ik. Ach voorlopig staat ze lekker in de wei en wordt ze regelmatig gereden door mijn instructirce. Ik ga er nog goed over nadenken!

Bij jullie verder alles goed?

Liefs
Vinny45

Posting Freak

05-11-2009 12:07
@Beebie_Wish: Ik zou nog even de reacties afwachten hoor op Marktplaats. Aan jouw berichtje kan ik opmaken dat jij dus in een andere provincie woont, en ik zou toch echt iemand zoeken die in jouw woonomgeving (of makkelijk aan te rijden met de auto) woont. Dan kun je er altijd naar toe he. Als je het mij vraagt, zou ik het niet doen. Kan wel vertrouwd zijn, maar hij staat niet bij je in de buurt. Lijkt me geen fijn idee. Of jij moet er geen probleem mee hebben. Dan kun je ook eens een kijkje nemen op die stal, voordat je tot een beslissing komt. Dan heb je de stal al eens gezien he? Misschien is het daar super!

Ik zou sowieso een contract opstellen, zodra je jouw paardje aan iemand anders toe vertrouwd. Paspoort kun je gewoon bij je houden, die hebben ze alleen nodig als je paard wat heeft en naar de dierenarts moet of i.d. (meestal dan zelfs ook niet eens). En wedstrijden rijd je paardje toch niet. Dus lekker bij je houden hoor dat paspoort! Zijn erg waardevolle documenten.

Op zich is je paardje nog erg jong, dus zou hij/zij nog even op de wei kunnen genieten (beweegt hij natuurlijk ook) Misschien kun je met hem/haar beginnen als je eenmaal bevallen bent en weer bent opgeknapt? Heeft hij nu ook even rust en jij ook!

@Sigi: wat leuk dat je maandag al de echo hebt! Pfff... moet nog wachten tot de 16e! Ben zooo benieuwd! Wat fijn dat je paardje bij je ouders staat! Dat scheelt wel zeg! Je moet doen wat jou het beste lijkt! Maar ik zou er eens goed over nadenken hoor. Ik weet wel uit ervaring van mijn zus (zij had ook een paard) dat ze naar haar bevalling veel meer reed als daarvoor. Dit was voor haar een uitlaatklep (even ertussenuit) en paps bleef bij de kleine. Helaas heeft zij haar paard moeten verkopen, omdat deze een knik in d'r kop had en onhandelbaar werd. Ze staat nu op een wei als gezelschapsdier en wordt niet meer gereden........

Maar verder alles goed hoor! Wil het alleen zooooo graag van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben! hi hi hi.
Sigi

Unregistered

05-11-2009 14:13
Ja Beebie Wish ik sluit me volledig aan bij Vinny. Altijd zelf het paspoort bij houden! Je weet maar nooit.... Je hebt helaas overal mensen voor.. Waar woon je ergens? Dan houd ik het in de gaten als ik iets hoor.

Ik heb met mijn zusje gesproken en ze gaat proberen mijn paardje te rijden!!!!!!!!! Dat zou zo fijn zijn... En inderdaad wat Vinny zegt daar ben ik dus ook bang voor dat ik mijn enige uitlaatklep weg geef!

Ook ik wil het van de daken schreeuwen! Net was er een aannemer bij me op kantoor en die zei wat zie je wit en wat ben je veel aangekomen... Nou leuk hoor haha. Maar hij weet niet dat ik zwanger ben. Dan moet ik me zo in houden he grr... Nog even volhouden allemaal!!!

Liefs
Beebie_Wish

Posting Freak

05-11-2009 14:35
Naja ik ben eigenlijk ook nog maar sinds kort verhuisd met mijn paard omdat ie al op een pensionstal stond hiervoor wat redelijk wat ver qua afstand van mijn huis af is zeg maar, en ik mijn rijbewijs nog niet heb (examen datum staat gepland hihi).
Nu staat ie op 10 min met de auto van huis af (mijn vriend is zoo lief voor me die rijd me er zo heen). Maar ik kom net ook van mijn paard af (lees: fietsend) en ik ben bekaf!! Ik durf eigenlijk ook niet meer te fietsen en het is ongeveer half uurtje fietsen, maar ik ben zo bang dat doordat ik tegen de wind in fiets het straks fout gaat met ons kindje bijv...

Ik maak me nu ook alweer druk om morgen want we hebben morgenochtend om half 9 onze 3e echo, ik weet 2.5 week geleden toen ik 12 weken en 2 dagen was hebben we en het hartje gezien en ook gehoord, en ook kwam op die dag de groei al overeen met 12 weken en 5 dagen...Maar ik ben zooo bang dat morgen geen hart ritme is Sad . Ik weet niet waarom...Misschien omdat ik niet echt veel voel, ja ik heb en blijf maar last hebben van onwijs veel witte afscheiding...En sinds gisteravond had ik ineens last van wat steken links in mijn zij...

En ja als ik mijn paard daar bij die mensen komt te staan komen zij eerst hier bij ons en daarna wij een keer daar om een kijkje te gaan nemen, en gelukkig is mijn vriend een kei in het maken van contracten dus een contract komt er dan ook zeer zeker wel.

Mijn vriend wil eigenlijk liever hebben dat ik hem verkoop want hij zegt dan zo van hoe wil je het allemaal gaan doen als de kleine er eenmaal is?? Enz...

Maar ik kan mijn paard nog niet verkopen iig nu nog niet, hij is mij te bijzonder.

chicca

Member

09-12-2009 14:20
hallo meiden.
ook ik kom uit 1984 uit mei om precies te zijn.
ik ben nog niet zover in de zwangerschap als jullie, helaas.
Hoe gaat het met jullie?

groetjes Chicca
Vinny45

Posting Freak

09-12-2009 14:43
Hallo chicca!

Alles gaat goed hoor. Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en heb echt nergens last van. Moeheid is minder geworden, heb zelfs meer energie gekregen! En voel me nu gewoon lekker!

En heb jij al last van kwaaltjes? Of valt het wel mee.

Liefs Vinny
chicca

Member

09-12-2009 22:07
heb wel al wat last van kwaaltjes, hoort erbij zullen we maar zeggen.
Ben erg moe en heb veel pijn in me borsten. rare krampjes in me buik en regelmatig
misselijk. Vind het niet heel erg.
Moet alleen zeggen dat ik savonds wel bekaf ben en dat me lijf me dan een beetje in de weg zit maar goed.

wanneer hadden jullie je eerste termijn echo?
Ik moet van de week de vk bellen maar weet niet zo goed welke ik moet kiezen.
Mocht van de huisarts zelf een zoeken.
Vinny45

Posting Freak

10-12-2009 10:00
Nou ik was ook erg moe 's avonds, maar wees gerust. Dat gaat echt over! Heb er nu geen last meer van en heb zelfs meer energie!

Wij hadden onze eerste echo bij 10 weken. Ons verloskundigecentrum doet ook de echo's. Dat is wel makkelijk.

Liefs
Beebie_Wish

Posting Freak

10-12-2009 20:39
Nou vinny45: Dan zou ik je wat zeggen bereid je dan maar alvast voor als je zo langzamerhand de 18 weken passeert, dan komt de moeheid weer terug..
Vinny45

Posting Freak

11-12-2009 09:06
ahhhhhhhhhhh neeej echt????? Pfffff was echt blij dat ik er al vanaf was zeg. hhahahahahahaa

Met jou alles goed? Beetje bekomen na die toestand met je paard?

Liefs van mij
Beebie_Wish

Posting Freak

11-12-2009 09:13
Goeiemorgen vinny45: Wink , Ja met mij alles wel verder goed...Gister met een vriend erover gesproken die op hoog niveau zelf rijd (ZZ-springen) en hij wilt wel graag mijn paard inrijden en verder door rijden...Ook hoor ik gewoon aan zijn stem dat ie er wel degelijk veel meer verstand en weet van hebt en ook weet waar ie mee bezig is, hij heb zelf een 1.5 jarige nog die die ook zelf zal inrijden...

Dus denk dat het bij hem wel goed zal komen en ik daar wel heel eerlijk gezegd meer vertrouwen over in heb zitten.
Vinny45

Posting Freak

11-12-2009 09:15
Ah wat goed zeg Big Grin dat die vriend van je je paardje wilt rijden. Geweldig toch?
Valt weer een last van je schouders zo.

Nou ik ga maar eens wat doen op kantoor hi hi. Ow moet straks om 13.00 uur bij de verloskundige zijn voor controle. Ben benieuwd!

Liefs Vinny en een fijn weekend alvast!
bianca_vries

Senior Member

Topics: 0
12-01-2010 17:51
Goh wat is het rustig op dit forum!!!
Vinny45

Posting Freak

13-01-2010 09:31
Dat vind ik nou ook! Hoe gaat het met iedereen?

Liefs Vinny!
Beebie_Wish

Posting Freak

13-01-2010 09:46
Dag dames,

Nou hier gaat alles goed geloof dat onze beeb zijn eigen feestje is begonnen daar binnenin :mrgreen:
Maar het voelt geweldig want als ik s´nachts op mijn rechter zij ff lig dan krijg ik me toch een schop niet normaal meer
en dan draai ik me om op mijn rug of linkerzij en dan is alles weer goed en mag ik weer verder slapen haha..
Alleen wat ik dan net jammer vind is dat helaas vriendlief die schop nog niet heeft kunnen mee maken haha ik doe daarom wel eens expres op rechtsezij liggen zo van dat vriendlief een schop tegen zijn rug aan krijgt hihi, maar helaas nog even geduld daarvoor Big Grin .

Verder gaat he met werk ook allemaal wel goed en met paardlief ook alles goed alhoewel die jongen mij gistermiddag even boven op de kast had gekregen maar alsnog is alles goed (ik zei nog aan hem van stuur aub niet van die paniekzaaierige berichten want dan springen mijn hormonen de lucht in) Smile .

Verder hebben we het eigenlijk beetje druk deze maand vooral in de weekenden veel visites enz maar zit erover te denken om aan vriendlief te zeggen om sommige visites gewoon af te bellen en datum te verplaatsen, want ik ben gewoon anders helemaal kapot.

Volgende week maandag mag ik weer voor mijn apk-controle Smile

En hoessie met jullie allemaal?
bianca_vries

Senior Member

13-01-2010 10:39
Hier gaat het prima! Ben een beetje moe maar dat hoort erbij.
Vanavond heeft manlief weer nachtdiensten daar heb ik zo'n hekel aan!

Gister zijn we voor de gein al even naar Baby park gereden, gewoon om even te kijken.
Heb wat kleertjes gekocht om een beetje in de "stemming" te komen.
We hebben al een kinderwagen van een vriendinnetje gekregen!

@ baby wish, Ben je al druk met de kinder kamer?
Beebie_Wish

Posting Freak

13-01-2010 10:44
Uhm...de babykamer zelf hebben we al wel maar staat nu alleen nog maar beetje door mekaar opgesteld in de babykamer, omdat er ook nog onze nieuwe houten vloer (gedeeltelijk) daar ook opgestapeld ligt, en vriendlief is nog met laatste beetje in de badkamer bezig (vooral de afwerking) en daarna zal ie de vloer uit de babykamer gaan halen denk ik zodat we de kamer vast kunnen indelen.

Maar goed we zitten nog vol in een grote verbouwing en omdat het nog zo vriest ligt dit ook even stil omdat de aannemer met deze vries temperatuur nog niks kan...Wel balen maar goed is niet anders helaas, die nieuwe vloer komt in de woonkamer en keuken.

Wel hebben we ook al een wiegje deze die we op onze kamer neer zetten.

En jullie al wel plannen voor hoe en wat voor een inrichting er zal gaan komen of nog niet helemaal?
bianca_vries

Senior Member

13-01-2010 11:27
We zijn wel al een beetje wezen kijken maar weten eigenlijk nog niet wat we willen.
Denk dat ik witte meubeltjes wil, of wit met een donkere houtskleur erbij.
Als kleurtjes wil ik graag blauw en groen, en af en toe wat oranje en rood.

Hebben jullie in de eerste weken ook zo'n rommelende buik gehad?
Beebie_Wish

Posting Freak

13-01-2010 11:35
Ja in de eerste weken rommelde het enorm bij me en vooral s´avonds waren mijn darmen echt enorm uitgezet. Ook had ik in het begin al erg veel last van witte afscheiding en ging ik echt heel vaak naar toilet om mijn slipje te checken hihi...

En die witte afscheiding word eigenlijk nu alleen maar erger bij me... :oops:

Wij hebben een kamertje in de kleur: Frans white wash eiken. Hadden we al gekocht toen ik 6 weken was hihi...Maar we konden hem niet laten schieten we zagen hem op marktplaats en was nog geen 2 jaar oud en hebben er dus maar 250euro voor betaald Wink .
bianca_vries

Senior Member

13-01-2010 11:44
Dat is slim inderdaad om op marktplaats te kijken! Denk dat ik daar ook maar is ga speuren.
Op de een of andere manier heb ik nu wel rust in me kont en voelt het best goed.
Vinny45

Posting Freak

13-01-2010 14:55
Hoi dames,

Hier gaat alles ok hoor. Lekker rustig aan. Morgen naar de VK voor controle en vrijdag 29 januari de 20-weken echo! Spannend!

Ook ik heb last van witte afscheiding, echt vervelend. Maar ja....

Wij hebben de babykamer al ingericht. Moeten alleen nog een gordijntje en leuke lamp kopen (wordt een kroonluchtertje voor ons prinsje of prinsesje hi hi).
Voor de rest hebben wij alles wit, met grijs en sterretjes! Lakentjes van "a star is born" enzo.

Ben zo benieuwd of we een jongen of meisje krijgen?

Denk ook al dat ik de beeb heb gevoeld, tis zo'n raar (maar mooi) gevoel. Moelijk te beschrijven.

Gaan jullie naar de 9 maandenbeurs? Ik ga lekker met mijn beste vriendinnetje even kijken. Lijkt me wel leuk.

Liefs Vinny
Beebie_Wish

Posting Freak

13-01-2010 15:00
Wij gaan ook naar de 9-maanden beurs gewoon samen Smile . Kijken of we leuke ideeen nog meer kunnen op doen hihi en vooral rond snuffelen Smile .

Ja witte afscheiding is echt erg bij mij word het nu alleen maar erger :oops:
Vinny45

Posting Freak

14-01-2010 13:20
Vandaag weer bij de VK geweest en alles was goed! Weer een mooie hartslag van onze uk gehoord. En nog even aan mijn buik gevoeld en alles was tip top in orde! Ow bloeddruk was ook perfect!
Nu nog 2 weken wachten en dan de 20 weken echo!! Spannend!!
Janne26

Posting Freak

20-08-2010 17:31
Hallo,

Ik wilde een topic openen met als titel: zwangere dames uit 1984. maar ik zie dat die al bestaat.... Wel al heel erg lang stilletjes hier.

Maar wie weet, komt ie nu weer bovenaan en komen er nog meer zwangere uit '84 bij! Wink Lijkt me gezellig!!
VickyS

Posting Freak

31-08-2010 11:47
he Janne, ik had net hetzelfde idee!! Hopen dat er nog meer volgen, is wel zo gezellig ;-)

Alles goed met je?
Janne26

Posting Freak

01-09-2010 12:40
Oh....toch nog gevonden!! Gezellig Big Grin

Ik had net ook al gereageerd op je berichtje in het topic zwanger worden uit 1984 (of zoiets) Wink hihi....
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 09:15
zo zwangere dames uit 1984, hoe gaat het met jullie? :-D

hier gaat alles goed, gisteren weer even kunnen spieken naar ons ventje, lag er zo schattig bij! ben echt al helemaal verliefd hoor...
Janne26

Posting Freak

03-09-2010 10:41
VickyS: je hebt dus de 20 weken echo gehad? Alles ook goed? Super hè, zo'n echo.
Ons kindje is wat klein, wat me natuurlijk wel bezorgd maakt, maar het voordeel is dat we bij 30, 35 en 40 nog meer echo's krijgen. De rede is natuurlijk helemaal niet leuk, maar volgens de gyn kan het nog helemaal goed komen met onze kleine...dus daar gaan we dan maar vanuit.

Hoe voel je je verder?

Volgens mij zijn er niet veel meiden erg actief hier...
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 10:48
nee idd, rustig hier, maar Renske84 is nu ook zwanger dus zij MOET ook maar hier komen kletsen :-D

Ja hoor alles was goed, buik en hoofd omvang loopt precies gelijk alleen de benen waren een beetje lang, maar dat is een familie "kwaaltje" :-D
hij lag wel de hele tijd met zijn handen op zijn gezicht, ons gekkie!!

nu is het afwachten op de eerste shop van binnen uit... :-)

Was het echt heel erg klein of viel het nog binnen de standaard? en wat kan daar de oorzaak van zijn?
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 10:48
Oh Janne, jij woont ook in Noord-Brabant zie ik?! :-D ikke in Tilburg!!
Janne26

Posting Freak

03-09-2010 11:29
Ons kindje is niet schrikbarend klein, maar zat wel onder tegen de grafiek aan. Ik heb nu het advies gekregen om de rest van de zwangerschap echt rustig aan te doen. Valt niet mee, want ik voel me verder prima....maar goed....meer kunnen we nu toch niet doen denk ik.

Ik woon nog net in Brabant hahaha....aan de maas in Grave. Weet niet of je dat kent, is maar klein plaatsje.
SelOg

Posting Freak

Topics: 7
03-09-2010 11:45
Hey wat grappig. Ik d8 dat zo'n topic voor 1984'ers niet bestond! Al ben ik niet heel lang meer zwanger, lijkt me gezellig om hier mee te kletsen!
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 11:48
Zwanger is zwanger he ;-)

Volgende week al verlof zie ik.. heerlijk!! hoe gaat het met de zwangerschap, alles goed?
SelOg

Posting Freak

03-09-2010 11:56
Tja de laatste loodjes wegen het zwaarst en ik weeg ook op mn zwaarst geloof ik:mrgreen:
Maar verder gaat alles goed.
Hoe gaat het met jou en de baby?
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 12:01
Hoeveel ben je aangekomen, als ik vragen mag... ik nu al 7 kilo en ben nog maar 21 weken...

Met mij en de baby gaat alles perfect! Hij groeit goed en mama ook ;-) af en toe al last van mijn rug maar voor de rest heb ik niets te klagen!! Alleen voel ik hem nog niet omdat ik de placenta voor heb liggen, daar ben ik nu toch op aan het wachten!! Wil zo graag een teken van binnenuit..
SelOg

Posting Freak

03-09-2010 12:20
Ik denk zo'n 16 kilo al inmiddels en ik moet nog 5 weken:-o Ach teveel zorgen maak ik me niet meer; ik heb de kilo's niet tegen kunnen houden; wat ik ook deed. Ik zou me als ik jouw was ook geen zorgen maken. Volgens mij was ik met 21 weken iets van 9 kilo al aangekomen. Ik zie na de bevalling wel wat de schade is. :oops:

Ik heb de placenta achter liggen, dus voelde de baby met 17-18 weken al. Maar jouw tijd komt nog en er komt een nacht dat je wil dat de baby eens ophoud met schoppen zodat jij door kan slapenBig Grin
Maar helemaal begrijpelijk dat je een teken wil ontvangen van het wezentje in je buik. Blijft leuk!!!

Weet je al wat het wordt?
SelOg

Posting Freak

03-09-2010 12:21
oeps sorry, jongetje dus !
Janne26

Posting Freak

03-09-2010 12:25
Hey Gezellig!! Nog een 'slachtoffer' uit 84 Wink
Zo zie je maar dat iedere zwangerschap anders is. Ik zit nu op 24 weken en ben nog maar 4 kilo aangekomen, de vk vond dit wat weinig, maar ons kindje is ook wat aan de kleine kant. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft? Ik weet hetniet. Zo lang het nog goed gaat hoor je mij niet mopperen Big Grin
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 12:29
als ik niet zo'n snoeper zou zijn zou ik ook nog geen 7 kilo zijn aangekomen. voor ik zwanger was lette ik wel een beetje op wat ik at, nu helemaal niet meer.. heb me een beetje laten gaan vrees ik :oops: en het sporten is er ook een beetje bij ingeschoten...
maar ja, we zien idd straks wel wat de schade is.. en anders snel aan een 2de beginnen ;-)
SelOg

Posting Freak

03-09-2010 12:53
Honger hebben is honger hebben hoor. Het lijkt alsof ik constant honger had. Ik heb geen nachtelijke bezoekjes naar de koelkast gehad, maar daarbuiten waren mijn porties avondeten wel groter geworden. Ik denk dat het ook wel komt omdat ik gestopt ben met roken.

Een 2de? Ik heb vanochtend in het oktoberforum geschreven dat ik het maar bij één kind hou:mrgreen:
VickyS

Posting Freak

03-09-2010 13:01
haha ja ik ben ook gestopt met roken, dat heeft er idd mss ook mee te maken :-D

ja ik denk dat je pas kan zeggen dat je er 2 of meer wil nadat je er al 1tje hebt.. ik heb altijd geroepen dat ik er 2 wil maar dat zien we dan wel weer, eerst deze maar eens gaan opvoeden :-D
SelOg

Posting Freak

03-09-2010 15:45
Nou ja, ik wilde altijd een groot gezin omdat ik zelf uit een groot gezin kom. Maar ik ben een beetje zwanger-moe vandaag, dus voor een tweede kan je me niet heel erg enthousiast maken :-D

Vicky, ik weet zeker dat de extra kilo's door het roken komen. Maar het geeft niet. Ik ben gestopt voor mijn baby en voel me er ook heel prettig onder.

Dames, bijna weekend. Geniet ervan allemaal!!!
Janne26

Posting Freak

03-09-2010 16:00
Ja, inderdaad!! Lekker weekendje. Morgen 2 feestjes voor de boeg, heb er zin in! Big Grin Big Grin

Ik rookte van te voren niet en was altijd een snoepert. Nu heb ik daar geen behoefte aan en wil alleen maar fruit!! Dus waarschijnlijk daardoor dat verschil in onze kilo's Wink

Jullie nog plannen voor het weekend?? In ieder geval meiden: Geniet ervan! :mrgreen:
Calimero

Unregistered

03-09-2010 19:30
Hi Meiden, op aanraden van Vicky kom ik hier ook gezellig meekletsen. Wij hebben gisteren positief getest dus het is allemaal nog een beetje onwerkelijk....
Janne26

Posting Freak

03-09-2010 19:50
Calimero schreef:Hi Meiden, op aanraden van Vicky kom ik hier ook gezellig meekletsen. Wij hebben gisteren positief getest dus het is allemaal nog een beetje onwerkelijk....

Nou, Gefeliciteerd dan!! Wat heerlijk een positieve test!!! Big Grin
Voel je je goed? Klopt het dat jij eerst een andere forumnaam had? Ik zal 'm niet noemen, want je hebt 'm waarschijnlijk niet voor niks veranderd Wink

Geniet van je zwangerschap en leuk dat je hier mee komt kletsen. Ik wens alle goeds voor jullie!!
Calimero

Unregistered

04-09-2010 08:30
Hi Janne, dat klopt. Ik was een beetje te herkenbaar hahaha. Ik wil het graag nog even stil houden voor zover dat gaat lukken....
Janne26

Posting Freak

05-09-2010 10:05
oke, ik zeg niks Wink

Maar hoe gaat het met je?
Calimero

Unregistered

05-09-2010 10:31
Gaat super. Het begint eindelijk wat door te dringen... Heb eigenlijk nog nergens last van. Alleen af en toe misselijk maar dat trek gelijk weg als ik iets eet. En pijnlijke borsten maar dat had ik ook altijd voor ik ongesteld werd. Daar ben ik wel al aan gewend dus.. Hoe voel jij je?
VickyS

Posting Freak

06-09-2010 08:01
Ha Calimero :-D je hebt ons gevonden!!

Gelukkig heb je nog niet teveel kwaaltjes! Hopen dat het zo blijft!

Zaterdag zijn we de babykamer gaan bestellen :-D eindelijk!! en een nieuwe auto gaan kopen, mijn corsa'tje was niet echt baby-veilig...
Janne26

Posting Freak

06-09-2010 08:30
Hier gaat het ook goed Big Grin Ik voel me super, maar moet het wel wat rustiger aan doen. Ons kindje heeft een kleine groeiachterstand, waardoor ik nu niet meer mag werken. Het kindje moet genoeg energie krijgen om te kunnen groeien.

Wij zijn ook op zoek naar een andere auto! hahaha.... zo'n lekkere grote gezinsauto Wink Dan wordt het helemaal echt!
Mijn kleine peugeotje 306 blijft nog wel, want wij kunnen samen niet 1 auto delen :mrgreen:
VickyS

Posting Freak

06-09-2010 08:36
wij hebben een Renault Scenic gekocht, lekker groot :-D

Mag je nu al niet meer werken? Moet je echt de hele dat thuis "stil" zitten dan? Wel een beetje vervelend of niet? maar ja, alles voor de beebie he! ;-)
SelOg

Posting Freak

06-09-2010 10:43
Goedemorgen,

Alles goed met iedereen? Hier van het weekend bij de HAP geweest vanwege (bloedende) aambeien. Het is nog steeds pijnlijk, maar het gaat wel wat beter gelukkig.
Verder de babykamer ingericht. Ik weet dat ik er al laat mee ben, maar had geen andere keus omdat de commode verkeerd geleverd was:evil:. Dus moest wachten totdat het er was voordat ik verder kon met de kamer. Nog even het bedje opmaken en dan ben ik klaar. Ben van plan om in mijn verlof de rest van de babywasjes te draaien.

@ VickyS, wat voor babykamer heb je besteld?
@ Janne26, Klote dat je niet meer mag werken...of niet?
@ Calimero, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig!
VickyS

Posting Freak

06-09-2010 10:45
Nog 4 dagen en dan heb je verlof :-D heerlijk (of niet?)

was er direct verliefd op, is bruin met wit, echt heel erg mooi! als ie staat plaats ik wel eens een foto! maar dat duurt ook nog wel even, begin november zou hij binnen moeten zijn...
SelOg

Posting Freak

06-09-2010 10:59
Ik ben er echt door heen! Dus tja, heb het wel nodig; ga lekker slapen de eerst komende dagen haha. Als ik beter had geweten was ik 6 weken vantevoren met verlof geweest ipv 4 weken.

Week 20 t/m week 30 was de fijnste periode van mijn zwangerschap. Geniet ervan en van de mooie dingen die je straks voor je zoontje gaat kopen. Niets is zo leuker dan babyspulletjes kopen Smile
Janne26

Posting Freak

06-09-2010 11:43
Sel0g, ja het is echt klote dat ik niet meer kan en mag werken. Net hier thuis het huishouden een beetje gedaan, maar ik kan eigenlijk ook echt niet meer. Pfff....knap dat jij je werk nog zolang hebt volgehouden zeg! Voel me soms wel een aansteller, maar het is gewoon op. Ons kindje slurpt volgens mij al mijn energie op, is niet erg, want moet nog flink groeien hoor!!! Daarbij houd ik ook vocht vast in m'n benen en dat gaat zeer doen nadat ik alles heb gestofzuigd en gedweild Sad
Dus nu de rest van de dag maar de beentjes omhoog....zit niets anders op denk ik.

Het voordeel is wel dat ik nu niet hoef te stressen dat ik mijn werk ook nog heb en dat er ook nog bij moet doen. Ik werkte als begeleider van mensen met een verstandelijke beperking en loop de hele dag te sjouwen met van alles en nog wat. Gelukkig, maar ook wel weer jammer, dat ik nu de rust kan nemen.
Achjah...alles voor een goed doel en in maart ga ik gewoon weer lekker aan het werk voor 20 uurtjes!!
Alles komt goed Big Grin Big Grin
VickyS

Posting Freak

06-09-2010 11:54
Sel0g doe je dan erg zwaar werk of zo? ik ga wel proberen tot 4 weken van te voren te blijven werken dan heb ik na de bevalling toch 2 weken extra met ons mannetje.. ik doe bureauwerk, wel stresserend werk maar op zich goed vol te houden denk ik (hoop ik)

Kreeg net van de vk te horen dat mijn ijzer toch te laag is en dat ik supplementen moet nemen en wanneer mogelijk 's middags rusten maar dat gaat moeilijk als je 40 uur werkt natuurlijk. Verklaart wel waarom ik zo moe ben maar dat was ik vorige keer ook en toen was mijn ijzer gewoon goed...
SelOg

Posting Freak

06-09-2010 13:13
Vicky, nee hoor, ik heb gewoon een kantoorbaan. Maar alles wordt zwaarder aan het einde van je zwangerschap; zelfs een kantoorbaan vergt al je energie. Ook heb je een minder goede nachtrust omdat je bijvoorbeeld er vaker uit moet om naar de wc te gaan. Ik vier feest als ik er slechts één keer uit mag om te plassen. Dit alles zorgt ervoor dat de laatste weken zwaarder zijn op het werk
Calimero

Unregistered

06-09-2010 16:12
Pffff dames. Zo te lezen staat me nogal wat te wachten zeg! hahaha. Ach, we hebben het ervoor over toch!
Wij gaan het deze week aan de familie vertellen. Ik vindt eht wel spannend omdat het nog zo vroeg is maar kan het ook eigenlijk niet langer voor me houden...
Janne26

Posting Freak

06-09-2010 17:32
Calimero, als je het wilt vertellen moet je dat ook gewoon doen! Super leuk Big Grin
Wij hebben het ook al verteld aan onze ouders, broers en zussen bij 5 weken. Verder wel gevraagd om het voor anderen nog stil te houden tot we de 1e echo hadden gehad.
Ga je het nog op een speciale manier vertellen?
Ik gaf mijn moeder bijv. een kaartje waarop stond: voor de allerliefste oma! Ze stond meteen met tranen in haar ogen en begon mijn vriend te knuffelen. Zo geweldig leuk! :mrgreen:

En ja, alles voor het goede doel hè. We krijgen er iets super moois voor terug Big Grin
SelOg

Posting Freak

06-09-2010 22:03
Calimero, spannend! Het is zo leuk om de vreugde op de gezichten van mensen ( vooral oma's en opa's) te zien.
Enne...elke zwangerschap verloopt anders en iedere vrouw beleeft haar zwangerschap ook anders. Dus ik zou echt niet bezorgd zijn om wat er komen gaat, maar gewoon lekker genieten van alle aandacht!Wink
VickyS

Posting Freak

07-09-2010 07:54
ik heb wel gewacht tot na de eerste echo, die had ik al met 8,5 week. toen heb ik aan ouders/schoonouders een fotokadertje gegeven met daarin de tekst: jullie kunnen me nog niet horen, jullie kunnen me nog niet zien. Maar wanneer ik ben geboren, mag dan mijn foto in dit kadertje misschien? groetjes uit de buik
en zus/schoonzus kregen een kaartje met daarop: (weet niet meer precies...) Al ben ik nog heel klein, wil je toch even laten weten dat we in januari met zijn 3tjes zullen zijn!

Was wel leuk om de reacties te zien :-D
Janne26

Posting Freak

07-09-2010 09:38
VickyS: dat is ook een creatief cadeau om het te vertellen! Smile
VickyS

Posting Freak

07-09-2010 11:01
tja, ik heb zo mijn momenten... ;-)

Kreeg net telefoon dat ik mijn nieuwe (2de hands) auto op kan halen :-D
SelOg

Posting Freak

07-09-2010 11:14
Inderdaad een originele manier om het te vertellen. Wij hebben het de eerste avond verzwegen en de volgende dag verteld aan naaste familieleden. Ik kan leuk nieuws niet voor mezelf houden Smile

Vicky, Gefeliciteerd!
Janne26

Posting Freak

07-09-2010 15:34
ow Wat leuk Vicky. Een 'nieuwe' auto!!
Wat voor eentje heb je gekocht?
Janne26

Posting Freak

07-09-2010 15:35
pff....sorry, zat niet op te letten, maar opeens bedacht ik me dat je al had laten weten wat voor een auto! hahaha....gewoon weer de hormonen de schuld geven Wink
VickyS

Posting Freak

07-09-2010 15:45
hahaha Janne, ik heb daar ook last van... Kan de laaste tijd echt nix onthouden en blijkbaar wordt dat alleen nog maar erger... :oops: heb al medelijden met mijn vriendje...
SelOg

Posting Freak

07-09-2010 15:47
haha, mijn man heeft ook heel erg medelijden met zichzelf... Af en toe jaag ik hem het huis uit met mijn gezeur Big Grin
Calimero

Unregistered

07-09-2010 18:25
Vicky, leuke manier hoor! Ik heb vanmiddag twee rompertjes gekocht met I Love Opa en I love Oma. Voor mijn schoonmoeder hebben we een speentje met I love Oma.
We vertellen het onze ouders morgen. Mijn vriend zijn opa en oma en mijn broers krijgen het donderdag te weten. Voor de rest houden we het nog even geheim tot na de 1e echo.
Janne26

Posting Freak

08-09-2010 09:09
Leuk, calimero! Big Grin

Ja, echt zo vergeetachtig. Mijn vriend kan gelukkig overal om lachen en lacht me soms dus ook superhard uit Big Grin
Ik ben normaal al niet de handigste, maar nu die buik begint te groeien....pff....
Gisteren lekker bezig in de keuken met bloem e.d. maarja...ik had iets zwarts aan en hang dus telkens met die buik tegen het aanrecht. Jullie snappen wel hoe dat eruit zag toen mijn vriend thuis kwam. hahahaha....

Vandaag ga ik maar eens op schoenenjacht. Heb echt nieuwe (winter)schoenen nodig, maar mijn maat is niet echt handig. Ik heb schoenmaat 43 en moet dus echt op jacht!! Wish me luck Wink
VickyS

Posting Freak

08-09-2010 09:29
Good luck Janne!! ik heb hetzelfde probleem, zoek mooie, goede platte winterschoenen/laarzen maar met maat 41-42 lijkt alles al direct zo "lomp" staan vind je niet?

Vandaag een beetje buikpijn, bandenpijn denk ik, is goed aan het groeien ons ventje :-D is geen fijn gevoel maar toch is het fijn om te weten dat alles groeit.. Snap je het nog ;-) ?
Janne26

Posting Freak

08-09-2010 09:49
Hahaha....ja ik snap je helemaal!!
Ik vond het de eerste weken heerlijk om misselijk te zijn, dan wist ik dat het nog goed zat Wink hahaha...
Bandenpijn heb ik laatste weken af en toe heel erg....inderdaad niet fijn, maar wel goed teken!!
SelOg

Posting Freak

08-09-2010 11:37
Smile ook herkenbaar. We zoeken toch naar een soort van verzekering dat het allemaal goed zit en nemen de kwaaltjes maar voor lief.

Laarzen, wat zijn dat? :mrgreen: Ik kan geen laarzen of instappers meer aan ivm vocht. Ik heb één laars die ik aandoe als ik naar de stad ga, maar op mijn werk loop ik gewoon op slippers. Ja zelfs in de regen Smile

Vanochtend bij de VK geweest. Alles was ok. Als de baby zo doorgroeit, wordt het een 6,5 ponder. Mooi toch Smile

Vicky, ik zag dat je de 20-weken pas gehad hebt. Hoe ging het?
VickyS

Posting Freak

08-09-2010 11:53
Alles was goed hoor! Hij heeft alleen erg lange benen maar dat heeft hij van mama denk ik ;-)

is vandaag je laatste dagje?? Volgende keer dat je weer gaat werken ben je mama :mrgreen:
Janne26

Posting Freak

08-09-2010 14:18
aaah...Sel0g, wat vervelend van dat vocht Sad Ik heb dat aan 1 been en heb daar een steunkous voor gekregen. Niet echt charmant, maar wel heerlijk!! Anders kon ik ook geen schoenen meer aan...
Vandaag niet meer weg geweest voor schoenen. Ze zijn weer 's laat met het overmaken van mijn salaris! grrrrr...:evil: morgen weer nieuwe kansen!! Wink
SelOg

Posting Freak

08-09-2010 15:36
Vicky, die metingen vond ik wel mooi inderdaad. Ons meisje had ook lange benen; die heeft ze vast en zeker van haar papa, want ik ben niet zo lang. Blij dat alles goed was met de 20 weken echo.

Zooooo, en nu lekker Verlof dames! Ik ga de eerst komende tijd héél véél slapen!
Janne26

Posting Freak

08-09-2010 18:47
Oh....heerlijk Sel0g!! Lekker je rust nemen en je voorbereiden op de bevalling en de heerlijke tijd daarna Smile

Enneh....slaap lekker hè. Wink
SelOg

Posting Freak

08-09-2010 22:04
Jij ook!!!
VickyS

Posting Freak

09-09-2010 07:58
Sel0g geniet lekker van de rust!! voor je het weet is jullie meisje er!!

Heb echt een slechte nacht gehad!! Heel veel liggen zweten (sorry voor de info), hebben jullie daar ook zo'n last van? Dreef bijna uit bed :mgreen: en elke keer ik op mijn rug of rechter zij draaide kreeg ik steken in mijn rechter long dus ben denk ik wel 100 keer wakker geweest (ok mss een beetje overdreven ;-))
Janne26

Posting Freak

09-09-2010 08:26
Vicky, nee dat zweten heb ik niet. Ik heb het juist erg koud 's nachts. Maar hier ook een slechte nacht Sad Moest heel vaak plassen, die kleine was erg druk in mijn buik en mijn vriend lag gigantisch te snurken. pfff... vanmiddag maar ff een uurtje plat denk ik Wink
VickyS

Posting Freak

09-09-2010 08:34
Kan je voor mij dan ook een dutje doen want dat zit er hier niet in :-(
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (7): 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten