Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Zwanger!!!

Zwanger!!!
Guess07

Unregistered

16-10-2009 20:47
Nou ook ik ben dan eindelijk zwanger!!!!! Ben echt super blij!!! Weet het sinds gister.. Ben nooit over tijd en gister al 6 dagen maar had ik nooit bij nagedacht want er is veel gebeurd in de tussentijd.. Het is dus zo dat m,n vriend en ik 2 weken geleden uit elkaar zijn gegaan (op een normale manier) maar ik had zoiets van ik weet het niet meer.. We hebben het daarvoor steeds met condoom gedaan enz.. Maar dan toch evengoed heel happy zwanger!! Maar het enige haakpunt waar ik op land is dat wij dus net uit elkaar zijn en dit totaal niet hadden verwacht! We zijn er allebei superblij mee en willen graag weer samen verder.. Maar het is wel iets om goed over na te denken en ik hoop toch op misschien een beetje advies van jullieSmile Pff zo ik ben eindelijk m,n verhaal even kwijtSmile

Maar ondanks alles! Super zwanger!!!! En super blij!!!!!!!!Big Grin
b0llie

Unregistered

16-10-2009 21:07
pff dat is best wel heavy zeg meissie
als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap
moeilijk als je net uit elkaar bent
raad jullie aan om wel ff heel goed te praten samen
t was vast niet voor nix uit
suc6 hoor
Guess07

Unregistered

16-10-2009 21:19
Nee precies, er zijn veel dingen gebeurd en daar moet goed en desnoods onder begeleiding over gepraat worden.. Maar het is gewoon erg lastig om nu mee om te gaan.. Want ik ben super happy maar dat heeft toch wel een beetje een waas over m,n instap fase van zwanger zijn zeg maar..
b0llie

Unregistered

16-10-2009 21:21
ja kan ik me voorstellen
bah ,dit is echt n rotsituatie meid
ja,misschien is dat idd wel n goed idee, onder begeleiding er us over praten
hoop echt dat jullie er uit komen!!!
Guess07

Unregistered

17-10-2009 07:54
Ja het moet gewoon goed komen haha, Voel me super en we blijven toch wel altijd wat voor elkaar voelen mja het is gewoon weer even een knop omzetten.. Maar het komt wel goedSmile
Vinny45

Posting Freak

Topics: 6
17-10-2009 19:01
Hoi hoi, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Maar geniet vooral van je zwangerschap! Succes!

xxxxxxxx
french

Posting Freak

Topics: 19
18-10-2009 18:35
Van Harte !!!

Vervelend dat je relatie net gestrand is zeg, maar ondanks dat heel gelukkig met je zwangerschap zo te horen.
Tja ik ken je natuurlijk niet, maar denk dat je in ieder geval in gespek moet gaan over de dingen die gemaakt hebben
dat jullie er een punt hebben achter gezet.
Hoop dat jullie eruit komen, want het mooiste is natuurlijk dat je vriend er volledig voor je is en jullie samen de zwangerschap
kunnen beleven.

Wens je een goede zwangerschap toe !
Guess07

Unregistered

19-10-2009 08:10
Tussen m,n vriend en mij komt het wel goed.. Er word heel veel gepraat en zijn al een stuk wijzer dan we waren! We gaan samen voor een ander huisje kijken en er gewoon het beste van maken!Big Grin Heb er weer het volste vertrouwen inSmile

Bedankt voor al jullie felicitaties!!
french

Posting Freak

Topics: 19
20-10-2009 12:13
Fijn om te horen !!
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
20-10-2009 15:51
GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Big Grin Super zeg..!
En zo te horen gaat het goedkomen tussen jou en je vriend.. Zou mooi zijn.. Wink
Geniet ervan!
kleinepukkie

Unregistered

21-10-2009 07:41
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook al zit je niet in de meest ideale situatie probeer er toch van te genieten.
Hoop dat jullie er samen uit komen en over een maand of 8 lekker samen een gezin zijn!
Guess07

Unregistered

22-10-2009 07:01
We gaan er zeker uitkomenSmile Heb er een goed gevoel bij! Heel veel gepraat en er staat ons veel te wachten, maar dat kunnen we wel aanBig Grin Thnx!!Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave