Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Hellup ik weet het niet meer!!! Wel of niet eisprong gehad??

Hellup ik weet het niet meer!!! Wel of niet eisprong gehad??
liesje26

Unregistered

16-10-2009 13:30
HELP! VRAAGJE!

Ik weet het allemaal niet meer! Ik zal even in het kort uitleggen:
Ik ben afgelopen maandag begonnen met ovulatietesten.
Maandag geen 2e streep te zien... dus negatief!
Dinsdag een licht 2e streepje te zien... dus negatief!
Die avond wel sex gehad!
Woensdag een vette positieve ovulatie test! Het 2e streepje was zelf veel donkerder dan het controle streepje.
Dus die avond nogmaal (voor de zekerheid) geklust.
Donderdag getest en weer een heel licht 2e streepje. Ga er dus een beetje vanuit dat het ei geweest is.

Maar nu ga ik net naar het toilet en heb ik mega klodders afscheiding. Klinkt allemaal een beetje goor.. maar ik kan er ook draden van trekken (?) Dit is dus 2 dagen na mijn positieve ovulatie test. Ik heb wel eens gelezen dat dit de afscheiding is die je hebt als je vruchtbaar bent (?) of niet?? Toch wel gek.. dus weer een ovutest gedaan en die is echt negatief!! Ik begrijp er niets meer van!! Hellup Wie o Wie
Butterfly82

Unregistered

16-10-2009 13:41
Hoi!
Die testen geven geloof ik aan dat je eisprong binnen 12 tot 48 uur gaat plaatsvinden. Moet je voor de zekerheid maar eens even op de bijsluiter lezen. Het kan dus denk ik allemaal een beetje samenhangen. Ik zou niet alleen op de ovutesten afgaan. Daarmee bedoel ik dat je niet alleen op de dag van je positieve ovutest moet klussen. Ik zou proberen om het daarna ook nog een paar dagen vol te houden. Ik denk wel dat je ei al geweest is nu, door de lichtere streep. Het slijm heeft misschien wel met je eisprong te maken, maar weet ook niet of dat altijd bijvoorbeeld voor je ei is. Misschien kan dat ook nog wel na je ei... Elk lichaam is natuurlijk anders. Ik zou me geen zorgen maken en nog lekker een paar dagen door klussen!
epat

Posting Freak

Topics: 13
16-10-2009 13:44
Ik sluit me aan bij Butterfly, altijd nog even doorgaan na je mogelijke eisprong, omdat deze inderdaad in principe binnen 48 uur kan plaatsvinden, maar testen puur een eisprong aankondigen, niet aangeven of deze geweest is. Zo en zo raden ze dat aan, klussen ervoor, erop en erna. Veel succes!
liesje26

Unregistered

16-10-2009 13:49
hallo,

allemaal bedankt voor de snelle reacties!!
Het lichaam zit maar raar in elkaar :?
Vraag me toch nog iets af:
Gister was mijn ovutest ookal niet postief meer.
Ik test altijd rond 17.30 (uit mijn werk)
Als je de bijsluiter leest dan staat er dat als de positieve streep verdwijnt (net zo dik of dikker als controle streep) dat je je eisprong hebt gehad!

pff. nou ja, er zit niets anders op dan mijn NOD af te wachten.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave