Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Hoera!! Ik ben zwanger!! Joehoe!!! Zwanger!

Joehoe!!! Zwanger!
willy

Unregistered

10-10-2009 23:29
Hallo allemaal!

Na ruim een jaar is het nu toch eindelijk raak!!! Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Big Grin
Ik ben nu ongeveer 7 weken (erg pril dus), maar zwanger is zwanger nietwaar?
Ik heb verder weinig last van de zogeheten zwangerschapskwaaltjes wat me soms een tikkeltje onzeker maakt. Het enige wat duidelijk opvalt is dat mijn borsten enorm in formaat toegenomen zijn (van doperwtjes naar een c-cup, althans zo voelt het)

Volgende week heb ik mijn eerste echo. Ik kan niet wachten tot het zover is, maar ben toch ook wel een beetje terughoudend in mijn enthousiasme. Mijn zus heeft in totaal 3 miskramen gehad, waarvan 2 buitenbaarmoederlijk dus daar ben ik enorm van geschrokken. Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan en dat wij over 7 mnd ons kindje in de armen kunnen sluiten.

Ik zou het fijn vinden om via deze weg ervaringen met anderen te delen.

Gr. Willy
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
10-10-2009 23:40
willy schreef:Hallo allemaal!

Na ruim een jaar is het nu toch eindelijk raak!!! Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Big Grin
Ik ben nu ongeveer 7 weken (erg pril dus), maar zwanger is zwanger nietwaar?
Ik heb verder weinig last van de zogeheten zwangerschapskwaaltjes wat me soms een tikkeltje onzeker maakt. Het enige wat duidelijk opvalt is dat mijn borsten enorm in formaat toegenomen zijn (van doperwtjes naar een c-cup, althans zo voelt het)

Volgende week heb ik mijn eerste echo. Ik kan niet wachten tot het zover is, maar ben toch ook wel een beetje terughoudend in mijn enthousiasme. Mijn zus heeft in totaal 3 miskramen gehad, waarvan 2 buitenbaarmoederlijk dus daar ben ik enorm van geschrokken. Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan en dat wij over 7 mnd ons kindje in de armen kunnen sluiten.

Ik zou het fijn vinden om via deze weg ervaringen met anderen te delen.

Gr. Willy

dat wilt niks zeggen meis.. ik heb zelf 2 kinderen 2 top zwangerschappen gehad totaal nergens geen last van alleen bij beide zwangerschap een zo gezegde innesteling bloeding..
waarbij bij de oudste ging het gepaard met flinke bloedverlies zelfs met stolsels
wat ik wel later kreeg in me zwangerschap ik was dol op jawel rauwkost met milkshake en frikandel of state stokjes maar dan zonder saté
dus maak je zelf nergens druk op meis want het kan lol

wens je een super fijne zwangerschap toe samen uiteraard met je manneke
Nootje38

Posting Freak

Topics: 17
10-10-2009 23:41
inmiddels zijn mij 2 boeven 14 jaar een jongen en de kleine meid is 7 jaar
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
11-10-2009 11:33
Gefeliciteerd!!!!! Big Grin Geniet ervan!!!
draakje78

Senior Member

Topics: 0
11-10-2009 22:45
gefeliciteerd!
zwanger is zwanger en ik merk hoe dan ook een onzeker gevoel!
probeer er van te genieten!
willy

Unregistered

12-10-2009 18:37
Ben idd wat onzeker. Juist omdat het de 1e keer is en ik niet goed weet wat ik kan verwachten allemaal. Moet het denk ik veel meer loslaten en alleen maar genieten haha.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat je absoluut geen vat kan krijgen op je hormonen... gisteravond vanuit het niets begon ik tranen met tuiten te huilen, 2 uren lang. Waarom??? Geen idee. Zelfs m'n vriend wist niet meer wat ie moest doen. Na mijn huilbui kon ik weer breeduit lachen en was er niets aan de hand... Erg vreemd!

Zijn er meer dames die hier last van hebben?
jo-jootje

Posting Freak

Topics: 2
12-10-2009 20:24
gefeliciteerd Willy!!

en jah..ook ik heb daar last van...kan enorm kribbig doen...maar vandaag ook om het minst geringste een huilbui..pppfff...hormonen... :roll:
kleinepukkie

Unregistered

14-10-2009 07:40
Super gefelicteerd!!!
geniet er van!!
Vinny45

Posting Freak

Topics: 6
15-10-2009 13:25
Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
15-10-2009 14:16
gefeliciteerd, geniet ervan!!
french

Posting Freak

Topics: 19
15-10-2009 18:26
Gefeliciteerd !!!
willy

Unregistered

15-10-2009 19:38
dankjewel!

Vandaag 1e echo: was erg goed! gelijk al een kloppend hartje kunnen zien (uitwendige echo) Helaas geen duidelijk beeld over de duur van de zwangerschap (onze uk wou niet echt meewerken) Volgens de echoscopist ben ik 4 dagen later uitgerekend dan ik zelf had gedacht, maar dat is niet met alle zekerheid te zeggen Sad

Volgende week naar de verlos.praktijk en hoop stiekem dat zij zelf ook echo's maken. Misschien kan ik over een paar weken dan weer eentje laten maken voor een duidelijkere indicatie.

Maarrrr... superblij dat alles goed is en het harte klopt! Ben nu echt gerustgesteld.

Hoe is het met jullie???

Liefs Willy
french

Posting Freak

Topics: 19
15-10-2009 20:05
Willy wat fijn dat je het hartje hebt gezien. Dat stelt helemaal gerust he !
Lekker genieten, en hopelijk mag je volgende week weer even spieken.
jacq

Posting Freak

Topics: 4
16-10-2009 11:46
GEFELICITEERD
naatje83

Unregistered

16-10-2009 15:36
GEFELICITEERD!!!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020