Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Etos zwanger worden- wie gebruikt ze ook??

Etos zwanger worden- wie gebruikt ze ook??
shantie-mariska-baby

Unregistered

25-09-2009 10:09
Big Grin Hey meiden mijn naam is mary. Ik ben 27 jaar en net 2 maandjes bezig om zwanger te worden. Mijn verloofde is 34 jaar.
Ik slik nu 1 maand ETOS ZWANGER worden. Zijn hie meiden die dat ook slikken? Ik ben nu net 1 week na mijn menstruatie. Heb al weer gemeenschap gehad met mijn vriend. Heb steeds pijn in mijn rugen onderbuik. Zou de eisprong er aan zitten komen? Meestal zie ik dat aan het cervixslijm, gisteren had ik een beetje op het w.c papiertje met afvegen. Maar normaal zon 2 weeken voor mijn menstruatie heb ik dat veel meer. Maar waar zou dan die krampjes van kunnen zijn??
Tjee wat zit het lichaam soms raar in elkaar he? waneer zou ik in mijn vruchtbare dagen kunnen zijn??
1e menstruatie dag was op: 14 september
En gestopt op zaterdag 19 sept.
Kan er iemand mij helpen??
Liefs en knuffel van mary... doei doei..
shantie-mariska-baby

Unregistered

25-09-2009 11:27
Big Grin hey thanks voor je berichtje . Zijn jullie ook bezig om zwanger te worden of ben je al zwanger?
Het is allemaal zo spannend zeg. Maar ook best wel gezellig vind ik. Je bent er samen toch wel mee bezig. En we praten er ook wel over.
Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Ik zou het zo geweldig vinden om ons kindje in ons armen te kunnen sluiten. En het alle liefde en zorg te kunnen geven. Het is allemaal zo bijzonder om zwanger te mogen worden. De eerste schopjes en dat je je kindje voeld bewegen. Het lijkt nu aalemaal zo onwerkelijk nog. Maar als het zo ver zal komen zal ik echt zo blij zijn. We gaan er helemaal voor en dan maar hopen of het snel raak zal zijn.
Liefs mary Wink .
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave