Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Haar verven

Haar verven
Jenna1981

Unregistered

27-09-2007 10:21
Hallo meiden,

Een vraagje, wat weten jullie van het wel of niet verven van je haar als je zwanger bent????

Ik hoor / lees zoveel verschillende dingen, dat je zonder waterstofperoxide moet doen of dat de fabrikanten niet eens spul mogen leveren dat in je huid doordringt dus is het niet schadelijk... of dat je naar de kapper kan dat die speciale verf heeft...

Help! Ik wil gewoon lekker naar de kapper en me haartjes verven en knippen maar weet niet of t mag.....

veel leifs.
karin26

Posting Freak

Topics: 30
27-09-2007 12:34
in principe mag het. Als het maar geen coupe soleil is... Dat is schadelijk..

Een minpuntje de kleur kan anders uitvallen, of helemaal niet pakken.

ik wildehet ook doen maar mijn vriendinnetje (zij is kapster) raadde het af....
Jenna1981

Unregistered

27-09-2007 15:03
hmmm das niet zo mooi, ik heb lichtlbond haar en heb dus uitgroei... dat mag ik dus niet bijwerken dan zeg maar...

dan zou ik het in mijn eigen kleur moeten verven ofzo.....

hmmm baluuuuuuuuuuuuuuh
Donna2

Unregistered

25-06-2008 11:29
Op dit moment is mijn kleur aan het intrekken (heb het er net ingesmeerd) en ik ben vandaag 6 weken zwanger. Er is nergens bekend of het echt schadelijk is of niet, dus ik denk dat het wel mee zal vallen Wink
Saskia15

Unregistered

26-06-2008 18:51
Hallo,

Ik verf mijn haar om de 8 weken (ben helaas echt al grijs aan het worden) en heb er tot nu toe geen last van dat het niet pakt of zo, daar ben ik wel blij om. Weet dat het niet super goed is voor je maar ik heb de keuze gemaakt op toch te verven..

Groetjes
Syl

Posting Freak

Topics: 50
26-06-2008 20:44
Verven is nooit echt goed Wink
Wat belangrijk is dat als je thuis verft, ook in de kapsalon natuurlijk is dat de ruimte waarin je verft goed geventileerd is zodat je niet teveel schadelijke stoffen inademt!
Donna2

Unregistered

27-06-2008 08:00
Nou, dan heb ik nog een probleem straks met vieze stoffen inademen: het hele huis moet nog geschilderd, we zitten midden in een verbouwing. Ik heb gelezen dat dat dus ook niet goed is, maar jemig zeg het moet toch gebeuren!! Ik koop wel van die goede maskers/mondkappen, dan adem je gewoon frisse lucht in. Iemand ervaring hiermee?

Liefs, Donna Big Grin

ps: kleur in mijn haar heeft prima gepakt Wink
Lowietje

Unregistered

27-06-2008 08:51
Hoi Donna, ook ik zit midden in een grote verbouwing (heerlijke timing he zo tijdens je zwangerschap). Wat wij doen is zo veel mogelijk luchten tijdens en na het verven en dingen waarbij veel stof vrij komt en het is goed te doen zo. Wat wij ook doen is zorgen dat er of boven of beneden niet geverfd wordt op 1 dag, dan kun je altijd daar verblijven als je ook thuis bent tijdens het schilderen. Een beetje plannen maar volgens mij valt het dan allemaal wel mee hoor.

succes met de verbouwing.
Donna2

Unregistered

27-06-2008 09:10
Thanks voor de tips Smile Komt vast goed, ik ben niet iemand die het dan maar door een ander laat doen..... ik wil zelf schilderen! Mondkapje dus en goed ventileren. Gelukkig is het meestal mooi weer en kunnen alle ramen lekker open. :geek:
Donna2

Unregistered

27-06-2008 09:11
En jij ook succes met verbouwen!! Ja, komt erg goed uit, ik ben juist heel blij want ik kan meteen een babykamertje gaan maken Big Grin Dat zou eerst logeerkamer worden namelijk Wink Babykamer is natuurlijk veel leuker
WishU

Unregistered

30-06-2008 18:04
Ik heb ook verschillende verhalen gelezen over haar verven. Ik heb er voor gekozen om het toch te doen. Meestal om de 8 weken.

Wat betreft schilderen: hier heb ik het meeste over gelezen dat dit ECHT schadelijk kan zijn. Kan zelfs schadelijker zijn dan meeroken! Het beste is verf nemen op water basis als je zelf wilt schilderen, maar dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk. Ik zou in ieder geval het risico niet willen nemen, dus wellicht dat zo'n mondkapje werkt?! Zou het nog maar eens goed uitzoeken, want voorkomen...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave