Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Poging september!

Poging september!
kim83

Junior Member

Topics: 6
20-09-2009 15:51
Hoi allemaal.

Het lijkt me leuk om hier meiden te spreken die ook deze maand proberen zwanger te worden. Het maakt niet uit welke poging het is.

17 sept werd ik ong. mijn gemiddelde cyclus is 29.

Groetjes Kim
susannelilian

Posting Freak

Topics: 46
20-09-2009 15:58
Hoi Kim,

Wij proberen nu ook zwanger te raken (ik ben 28 en min vriend 27), kan woensdag zelfs al een test doen Big Grin Maar ik heb wel PCO en al 2 kuren Clomid achter de rug (weet niet of je daar bekend mee bent), dus verheug me nog niet te erg op een zwangerschap. Als het goed is heb ik 2 weken geleden mijn eisprong gehad en als ik toch ongesteld word kan dat vandaag of morgen gebeuren (hoop ik natuurlijk niet!), dus ik zit in zeer grote spanning af te wachten tot woensdag!

Zou jij ook nog wat meer over jezelf willen vertellen? Vind het leuk om wat meer van jou en je situatie te weten.

Groetjes Susanne
kim83

Junior Member

20-09-2009 16:04
Spannend zeg! Ik ben hier niet heel bekend mee. Ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer!

Mijn vriend en ik zijn 25 jaar. We zijn al een paar maand mentaal mee bezig (medicatie gooide roet in het eten), maar deze maand kunnen we echt beginnen! Dus dit is officieel onze 1e poging.

Groetjes
susannelilian

Posting Freak

20-09-2009 16:15
Voor jullie ook spannend, houd me op de hoogte! Wel vervelend dat het niet eerder kon, maar jullie zijn nog jong zat Big Grin

Groetjes Susanne
petek983

Unregistered

20-09-2009 16:19
Hallo dames, leuk dat jullie er ook mee bezig zijn.
Wij zijn ook deze maand begonnen.
Maar wat ik wilde zeggen. Er is al een september topic. Die heb ik namelijk gemaakt.
Misschien handig om het samen te voegen!
Veel succes allebei
kim83

Junior Member

20-09-2009 16:31
@susanne:

Ja dat is idd jammer, maar ja. We hebben de tijd idd nog wel.
Ik hou je zeker op de hoogte.
Ik hoor ook graag hoe het met jou gaat!

@petek983:

Sorry dat had ik niet gezien. Het lijkt me idd een goed idee om het dan samen te voegen. Maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Groetjes Kim
susannelilian

Posting Freak

20-09-2009 17:09
Dankje, vind het altijd leuk om te weten hoe het met de anderen op het forum gaat Smile

En ik houd jou zeker ook op de hoogte, dankje voor je interesse Big Grin

Ik heb trouwens ook geen idee hoe dat samenvoegen gaat, maar dat horen we dan nog wel van petek983 Smile

Groetjes Susanne
Laura23

Unregistered

20-09-2009 20:23
Hallo Dames,
Na een curretage 31 juli en weer ongesteld 27 augustus zijn we in september weer flink aan het klussen geweest. Donderdag is dus myn NOD en ben erg benieuwd(Ik dacht woensdag, verkeerd geteld, het is dus nu Donderdag))
Ik voel me af en toe misselijk en wat gevoelige borsten, ook voel ik gerommel in myn buik, erg spannend allemaal!!!Wie gaat er nog meer testen donderdag?!XxX
Pixie

Unregistered

21-09-2009 19:32
Hallo allemaal!
Wij zijn ook in september begonnen.
Op 7 september ong. geworden, 2 dagen nadat ik met de pil ben gestopt.
Ik weet nog niet hoe mijn cyclus is, maar ben wel vast gaan testen omdat ik ergens heb gelezen dat je dat vanaf de 11e dag kon doen als je niet wist hoe je cyclus was.
Kost me dus waarschijnlijk een vermogen aan ovulatietesten, maar dat heb ik er wel voor over :lol:
Laura23

Unregistered

22-09-2009 19:17
Hey Dames,
Ik heb gister getest en ben zwanger!!Het streepje was wel erg licht, maar ja een streepje is een streepje. Morgenvroeg ga ik weer testen,,,dan hopelijk wat dikkere streep!!!
XxX
yvon83

Senior Member

Topics: 2
22-09-2009 19:27
laura23 van harte gefeliciteerd!!!

Ik en mijn vriend (26 en 29)zijn vanaf juli echt serieus bezig om zwanger te worden. Ik weet niet helemaal wanneer de eisprong is omdat ik de laatste keer 5 weken ertussen had zitten en daarvoor 4 weken. Ovulatietesten willen we nu nog niet doen. Als het begin volgend jaar nog niet raak is dan gaan we dat eens proberen. mijn vruchtbare dag zou tussen afgelopen vrijdag en aankomende vrijdag zijn dus we klussen wat af deze week. en dan nog twee weekjes wachten of het deze maand raak is.

groetjes yvon
Pixie

Unregistered

22-09-2009 19:58
@Laura23: wat een goed nieuws! Gefeliciteerd hoor!

@Yvon83: Ik doe zelf ovulatietesten omdat ik "al" 37 ben, en ik zo snel mogelijk zwanger wil worden. (Net als zoveel hier Wink ) Als ik jonger was geweest had ik misschien ook eerst wat afgewacht.
Ik wist niet wanneer mijn eisprong was. Vandaag verloor ik ineens een soort slijmprop. Op internet las ik dat dat voorkomt bij zwangere vrouwen en vlak voor je eisprong, omdat je baarmoeder zich dan klaar maakt. Ik moet nu dus flink klussen :lol: en had die testen helemaal niet nodig gehad!
susannelilian

Posting Freak

22-09-2009 20:02
Ik ben helaas gisterochtend ongesteld geworden Cry Baal er zo ontzettend van ondanks dat ik weet dat ik ook niet kan verwachten dat het na de eerste keer meteen gaat lukken, maar was zooooooo teleurgesteld! Ga nu morgen weer beginnen met de 3de keer clomid (had de eerste keer geen groeiend eitje), hopen dat we deze keer meer geluk hebben, gaan weer ons best doen en duimen!
yvon83

Senior Member

22-09-2009 21:14
Pixie Als ik ouder was geweest had ik denk ik ook wel eerder ovulatietesten gebruikt. Nu doen we het nog maar op goed geluk.
Mijn kinderwens is er ook al wel langer alleen mijn vriend wilde nog niet. Maar nu is hij helemaal om en vind het ook erg jammer als de :evil: :evil: erweer zijn. Wel erg leuk om die omslag te zien bij hem.
Maar ben nog jong genoeg dus we wachten wel af wanneer het mag gebeuren. Maar als ik mijn eisprong na ga van voordat ik aan de pil was was het ook iedere 5 weken dus misschien zit ik nu wel in een cyclus van 35 dagen. We wachten deze ronde maar weer af.
yvon83

Senior Member

22-09-2009 21:15
susannelilian balan van de ongesteldheid. Hoop idd dat het de volgende keer lukt heel veel suces ermee.
susannelilian

Posting Freak

22-09-2009 21:29
@Yvon: dankje en jij ook heel veel succes!
zie wel

Unregistered

22-09-2009 23:30
ook ik ben 17 september gestopt met de pil en 20 september kwam het rooie feest gedag zeggen. Dus word voor ons ook, voor het echie zeg maar.
kim83

Junior Member

23-09-2009 12:15
@ susannelilian:

Ah, balen zeg!! Ik ga zeker voor je duimen!
Ik hoop echt dat het deze keer wel lukt!
Succes.

Groetjes Kim
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 12:23
@kim83: dankje! Wij gaan zeker ook duimen dat het lukt en gaan er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen, alleen jammer dat ik afhankelijk bent van een lichaam dat me al eens in de steek heeft gelaten Wink Hoe staat het er bij jullie voor? Kan je al wat meer vertellen?

Groetjes Susanne
kim83

Junior Member

23-09-2009 12:54
ik heb niet veel nieuws.
Ik begin over een paar dagen met ovu testen. En flink klussen he!
De tijd gaat zo langzaam nu he. Maar ja, geduld is een schone zaak, he

Groetjes Kim
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 13:03
De tijd gaat zeker langzaam en geduld is inderdaad een schone zaak, maar zoooooooooo moeilijk haha. We zijn denk ik allemaal wel ongeduldig, we willen het natuurlijk allemaal zooooooooooo graag!!! Succes met de ovu testen en het klussen Wink

Groetjes Susanne
peuterjuf

Unregistered

23-09-2009 13:07
Hoi allemaal,

Ik ben in Juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 3.
Mijn NOD is deze donderdag of vrijdag.

Succes allemaal!

groetjes, Peuterjuf
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 13:30
@peuterjuf: ben jij ook aan de clomid? Spannend hoor, hoe ging het de afgelopen keren? Had je toen wel een eitje?

Jij ook heel veel succes en houd ons op de hoogte!

Groetjes Susanne
peuterjuf

Unregistered

23-09-2009 13:36
Dank je!

ik ben niet aan de clomid en zover ik weet heb ik de afgelopen keren gewoon een eisprong gehad.
Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen en nu is het dus afwachten. Ik voel wel al wat pijn in mijn benen (ongesteldheidspijn), maar heb ook rare steekjes die ik niet eerder heb gevoeld in mijn buik.

Ik ben trouwens 26 jaar en mijn vriend is 27.

Hoelang ben jij al bezig en jij bent dus wel aan de clomid?
Wat houdt dat precies in?
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 13:50
Spannend die pijn die je nog niet eerder gevoeld hebt, kan het een groeiend eitje of een eisprong zijn? Weet niet hoever je bent in je cyclus... Heel veel succes!

Wij gaan nu straks de 3de ronde clomid in, had de eerste keer geen eitje, maar de afgelopen keer wel Smile Helaas werd ik maandagochtend ongesteld Cry De reden dat ik clomid slik is dat ik PCO (een late/trage eisprong heb en niet uit mezelf ongesteld werd) heb. Maar de afgelopen keer had ik toch een eitje, dus we blijven positief en hopen dat dit de komende keer weer zo zal zijn! En dan natuurlijk dat ie pook bevrucht gaat worden, want daar gaat het allemaal om Wink
peuterjuf

Unregistered

23-09-2009 14:02
tuurlijk positief blijven hoor!
Het is inderdaad wel even balen als je toch weer ongesteld wordt.

vervelend dat je niet uit je zelf ongesteld wordt, maar gelukkig wel met de clomid!!
Ik duim voor je de volgende ronde. Wink
Heel veel succces!
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 14:06
Ik heb straks om 15.30u een afspraak in het ziekenhuis voor een nieuwe echo en de start met de nieuwe rond clomid, ben benieuwd welke hoeveelheid ik krijg maar ik denk weer de 100 mg omdat ik daar toch een eitje mee kreeg de vorige keer. Dankje voor het duimen, ik zal zeker ook voor jou duimen!
Pixie

Unregistered

23-09-2009 15:39
Hoe was het in het ziekenhuis Susannelilian?
En moet je daar elke maand weer terugkomen?
Ik weet niet precies hoe dat werkt met clomid :oops:
susannelilian

Posting Freak

23-09-2009 15:47
@Pixie: ben weer terug van de gyn.... Ik ga weer voor de 100 mg en moet volgende week vrijdag weer terugkomen. Alhoewel ze dan nog geen eitje verwacht wordt er toch weer een echo gemaakt voor alle zekerheid. Je weet wel wanneer je clomid voorgeschreven krijgt? Gelukkig had ik geen cystes en was mn baarmoederslijmvlies mooi dun. Duimen maar dat er weer een eitje gaat groeien en dat ie dit keer wel bevrucht gaat worden!

Hoe gaat het met jou?
marisje

Unregistered

30-09-2009 12:18
Hallo allemaal,

Ik ben 13 september gestopt met de pil, ik vind het z`n raar idee, denk elke morgen vergeet ik niet iets (slik al 10 jaar de pil) maar dat zal vast wel wennen
Pixie

Unregistered

30-09-2009 14:20
Ik kan het allemaal niet meer bijhouden :oops: Er zijn nu geloof ik 3 topics van september pogingen :mrgreen:
kim83

Junior Member

03-10-2009 07:03
Nou, daar ben ik weer met een update.

Ik had gister ochtend een positieve ovu test!
Natuurlijk op een dag dat je elkaar bijna niet ziet! Maar ja, klussen is nooit vervelend! haha

Ik ben benieuwd!!

Het wachten duurt alleen altijd zoooo lang! haha, maar ja daar zullen jullie ook tegenaan lopen.

Succes allemaal!

Liefs Kim
lotje76

Posting Freak

Topics: 9
03-10-2009 08:21
Hoi Hoi,

Ik heb begin september mijn laatste pil geslikt, 14 september ongesteld. Nu afwachten hoe het gaat lopen. Erg spannen.
Eerste kindje. Van het jaar twee kijkoperaties gehad. 1e om te kijken of ik endometriose heb. Toen per toeval gezwel op mijn eierstok gezien. Bij tweede operatie is het gezwel weggehaald (goedaardig) en hebben ze endometriose plekje weggebrand. Echter nog steeds erg veel last mijn mijn menstruatie....Moet zeker 1 dag op bed blijven, daarna gaat met zware pijnstillers redelijk. Ik heb dan zo'n twee weken last. Ik zie erg op tegen de menstruaties die gaan volgen.

mijn verschijnselen nu:
pijn gehad in onderbuik, af en toe lage rugpijn, zere tepels, puistjes, vetter haar, pijnlijke aften in mijn mond.....
Ontpillen of zwangerschap...nog even afwachten. Zou al wel erg snel zijn :?: :!:

Succes allemaal.
kim83

Junior Member

08-10-2009 17:23
Hoe is het met de poging september mensen?
Hebben jullie al een test gedaan??

Mijn NOD is 16 oktober
lotje76

Posting Freak

Topics: 9
08-10-2009 17:31
hoi hoi,
dit topic staat een beetje stil geloof ik...
kom anders meekletsen in september 2009 gestopt met de pil....

ik heb nog niet getest. Zit nu op dag 25. heb ongesteldheid gevoel, maar toch net iets anders. Heel weinig licht roze afscheiding....dus ben aan het afwachten of het doorzet of dat het een innesteling is.....
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave