Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn allebei vruchbaar en nog niet zwanger?

allebei vruchbaar en nog niet zwanger?
nanzje

Unregistered

16-09-2009 20:08
Wie heeft hier ervaring mee,
wijzelf zijn nu ruim 2 jaar bezig,
mijn vriend is een jaar geleden gestopt met drinken,
dus volgens de huisarts kon overmatig drankgebruik invloed hebben.
nu hij is gestopt,kan dat niet meer de reden zijn.
maar ik dwaal af,hihi
iemand ervaring met beiden vruchtbaar en niet zwanger?of mensen die er iets langer over hebben gedaan zonder reden

XXX
11peet11

Unregistered

16-09-2009 20:52
Kun je dit niet beter bij het topic 'zwanger worden' zetten??? De dames hier zijn als het goed is al zwanger.....

Wij hebben voor de 2e 11 maanden ons best moeten doen. Zonder reden, bij de 1e was ik in ronde 1 zwanger....
Helaas kun je het niet afdwingen maar ontvang je het.... Het blijft een wonder!!
nanzje

Unregistered

16-09-2009 21:27
11peet11 schreef:Kun je dit niet beter bij het topic 'zwanger worden' zetten??? De dames hier zijn als het goed is al zwanger.....

Wij hebben voor de 2e 11 maanden ons best moeten doen. Zonder reden, bij de 1e was ik in ronde 1 zwanger....
Helaas kun je het niet afdwingen maar ontvang je het.... Het blijft een wonder!!

ja je hebt gelijk,ga ik meteen doen!!!!

XXX
Eva_697

Unregistered

17-09-2009 17:19
ik weet alleen dat veelvuldig drankgebruik toch wel een langere periode invloed kan hebben. 2 jaar is een langer tijd vind ik.. Al hoeft het niets te zeggen. Is het geen idee het eens te laten testen? gewoon voor je eigen gemoedsrust, wie weet is het iets heel simpels wat eventueel mis is, wat binnen no time opgelost kan worden?! Liefs
nanzje

Unregistered

17-09-2009 17:39
Eva_697 schreef:ik weet alleen dat veelvuldig drankgebruik toch wel een langere periode invloed kan hebben. 2 jaar is een langer tijd vind ik.. Al hoeft het niets te zeggen. Is het geen idee het eens te laten testen? gewoon voor je eigen gemoedsrust, wie weet is het iets heel simpels wat eventueel mis is, wat binnen no time opgelost kan worden?! Liefs

we hebben ons allebei getest en het is prima in orde,
dokter wil nu verder onderzoeken,
dus we zien wel!!

XXX
brusje

Unregistered

17-09-2009 17:41
ja zou idd verder laten onderzoeken, tis wel erg lang al he..erg balen..sterkte!!
brusje

Unregistered

17-09-2009 17:42
ow vergeet te vragen, heb je wel een regelmatige cyclus? en heb je al ovulatietesten gebruikt zodat je precies weet wanneer je je eisprong hebt??
nanzje

Unregistered

17-09-2009 18:38
brusje schreef:ow vergeet te vragen, heb je wel een regelmatige cyclus? en heb je al ovulatietesten gebruikt zodat je precies weet wanneer je je eisprong hebt??

ik heb een vrij regelmatige cyclus,vorige keer voor het 1st begonnen met ovu-testen.nu 7 weken al geen menstruatie,vreemd voor mij,2 weken geleden voor het laatst getest blijft negatief,ik denk niet dat het nu na 7 weken ineens positief test,daarom dinsdag ook naar de huisarts!!

XXX
brusje

Unregistered

17-09-2009 18:56
ow vreemd, dus 1e keer dat er zo lang tussen zit..?
nou hoop dat het snel komt..dan weet je weer waar je zit, ben benieuwd wat de arts gaat doen/zeggen
Eva_697

Unregistered

17-09-2009 20:33
oke dat had ik even niet meegekregen dat je al testen had laten doenWink

misschien aan de cyclus te zien een soort PCOS of gewoon soms geen eisprong (aangezien er dus soms zo een lange periode? nuja, met die onderzoeken zal het er uitkomen! wel fijn dat er nu naar gekeken wordt, heel veel succes Smile
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave