Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Nieuw test Predictor...vaag streepje??

Nieuw test Predictor...vaag streepje??
BenteB

Unregistered

15-09-2009 14:11
Hallo!

Ik ben ruim 5 weken geleden gestopt met de pil (vanwege kinderwens) en ben nog steeds niet ongesteld. Mijn vriend en ik wilden eerst nog veilig vrijen, zodat eerst normaal mn menstruatie weer op gang zou komen. Maar dat is niet helemaal gelukt ...voor het zingen de kerke uit lukte niet altijd :oops:
Nu heb ik dus al anderhalve week een soort buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dan minder heftig, en vlagen van misselijkheid af en toe.. Dus ik dacht misschien ben ik wel zwanger al... ik heb gistermiddag een test gedaan (die nieuwe van predictor, die je vroeger dan normaal kan doen) en er kwam dus binnen 5 minuten een heel licht paars/rose streepje. En die zit er nog steeds op. Dus ik was helemaal blij. Doe ik vanochtend met ochtend urine die digitale test van clear blue voor de zekerheid en die zegt Niet zwanger.... Cry Dus ik snap er niks van ben ik nou toch niet zwanger??? hebben jullie ervaringen met deze testen??
Jootje82

Posting Freak

Topics: 14
15-09-2009 19:59
Meid, ik kan je er helaas niet mee helpen. Maar je zei dat je die nieuwe van predictor vroeger kon testen en een ligt streepje aan gaf. En normaal is een streep een streep dus ben je zwanger. Maar omdat die van cb niet zwanger aangaf twijfel ik een beetje.. Miss heb je de cbtest te vroeg gedaan..?? Ook heb ik wel eens gehoord dat predictor niet helemaal een supermerk is. Vaker gehoord dat er een streepje komt en dat iemand dan toch niet zwanger is. Wat ik je kan aanraden is bij kruidvat testen te halen. Die zijn 2 voor 5euro (dus ook niet zo duur) en dan moet je met een pipetje (zit er bij in) druppeltjes urine op een test doen. Die test kan je ook vroeger doen. En hoor daar hele positieve verhalen over..! Nou meid heel veel suc6 en hoop echt voor je dat jullie zwanger zijn!!! Laat je het hier nog weten..? Ben benieuwd.. Wink

Xx
Jootje82

Posting Freak

15-09-2009 20:03
En met ochtendurine testen is toch vaak beter.. Zit er meer HCGhormoon in je lichaam dan overdag. Of even over een paar dagen overnieuw testen..
Ynni

Unregistered

15-09-2009 20:16
Ik heb over het algemeen goede ervaringen met predictor.
Het licht streepje bíj zo'n vroegtest is positief ook al is ie heel erg licht! Hij meet waardes van 6 heb ik gemerkt. (hcg dan ej) Maar die testen zijn heel erg gevoelig. De normale cb is dat niet.
Als je blijft twijfelen dan kun je beter minstens 2 dagen wachten als je het streepje duidelijker wilt zien. Het hcg hormoon kan zich verdubbelen in 2 dagen en zal daarom pas dan duidelijker toonbaar aanwezig zijn in je urine.
Succes en laat je het nog weten?
BenteB

Unregistered

16-09-2009 07:02
bedankt voor jullie reacties! Ik heb gister ook nog gebeld naar predictor en die zeiden ook dat een streepje (hoe licht die dan ook is) toch zegt dat er een bevruchting heeft plaats gevonden! Smile Ik denk dat ik inderdaad gewoon nog een paar dagen of een week wacht voordat ik weer opnieuw een test doe, want ik vind het wel zenuwslopend hoor zo'n test doen....en dat is het weer zo'n teleurstelling als het negatief is!
Ohja en ik heb ook gelezen dat je eigenlijk twee uur van te voren dat je de test doet niet moet drinken of moet plassen. En mijn probleem is dat ik heel veel drinken (vooral groene thee) en ik dus heel vaak moet plassen, 's nachts ook minimaal 2 keer. En die nacht voor dat ik die CB test deed, was ik zo zenuwachtig dat ik wel 4 moest plassen en de laatste keer om 5 uur s ochtends heb i toen maar die test gedaan. Maar m'n urine was maar heel licht van kleur.... dus misschien dat het daar ook wel door komt???
Nou ik hou jullie op de hoogte!
Jootje82

Posting Freak

16-09-2009 11:44
Zou idd kunnen jah..! Ben erg benieuwd maar weet bijna zeker dat je zwanger bent.. Wink

Xxx
BenteB

Unregistered

16-09-2009 19:02
Nou ik hoop het!! Ik heb alleen niet meer echt die buikpijn, maar ben nog wel met vlagen erg misselijk. Maar ik merk ook nog niks aan m'n borsten ofzo, of heb je daar in het begin nog geen last van? Het is allemaal erg nieuw voor mij Wink
Maar ik ga in ieder geval pas na het weekend weer een test doen, ik durf het niet eerder!

xxx
BenteB

Unregistered

17-09-2009 06:04
ik heb vanochtend toch nog weer een test gedaan. Ik had de dag er voor heel weinig gedronken, en s nachts ook minder geplast. En ik had nog een gewone test van predictor liggen (dus niet zo'n vroege) en er kwam meteen een heel licht streepje!!! Big Grin
wel iets lichter dan die ik van de week had, maar dat was een vroege test dus volgens mij kan ik dat niet met elkaar vergelijken.
nou ja maar toch beter dan helemaal geen streepje Wink
Ynni

Unregistered

17-09-2009 06:30
@ BenteB...zal ik je dan maar voorzichtig feliciteren dan Wink

Bij mij gaf gisteren de ovutest een mooie streep aan heb er dan ook gretig gebruik van gemaakt :lol: mn banner staat op een cyclus van 28 voor alle zekerheid maar heb bijna altijd een cyclus van 26 dagen. Dat zou dan betekenen dat ik gisteren mn ei had! Ik zat er dan dus wel recht bovenop! Maar goed we zijn al een week om de dag aan het klussen dus..ooooohhhh wie weet!!
BenteB

Unregistered

17-09-2009 10:26
dank je Ynni! Nou ik hoop dat jullie dan raak geschoten hebben! Wink
Zijn jullie al lang bezig?
Ynni

Unregistered

17-09-2009 11:31
Ja nou alles bij elkaar vanaf vorig jaar december (goed ben wel 2x zwanger geweest) en das nog niet zo slecht eigenlijk als ik alle verhalen van iedereen hier zo eens lees Wink
Eva_697

Unregistered

17-09-2009 11:45
benthe gefeliicteerdBig Grin das dus 100% zwangerWink

GENIET ervanBig Grin
Ynni

Unregistered

17-09-2009 11:53
Zo maar es ff een vraag he... Ik lees op veel sites dat als je zwanger wilt worden, dit in de vruchtbare periode dagelijks moet proberen. Terwijl er op andere sites wordt beweerd dat je dat best 1x in de 2 a 3 dagen kunt doen... I'm confused... :oops:
Ynni

Unregistered

17-09-2009 11:57
Eva_697 wat gaaf al een geslachtsbepaling!! Dat doen ze bij ons pas bij 20 weken... Wat fijn een zoon!
BenteB

Unregistered

17-09-2009 15:49
Bedankt Eva! En Ynni, ik zou het niet weten... dit alles is nog erg nieuw voor mij, maar ben in de laatste paar dagen wel aardig bij gelezen. Ik vroeg me alleen af of je als je zwanger bent ook visolie pillen mag slikken en het supplement L-Lysine. Weet iemand dat? Ik slik een multivitamine voor zwangeren en dus die visolie en Lysine er bij.
Eva_697

Unregistered

17-09-2009 17:14
in vruchtbare periode gewoon elke 2 dagen of elke dag, het maakt eigenlijk niet zoveel uit. de reden dat gezegd wordt 1x in de 3 dagen omdat dan het sperma de meeste zaadcellen bevat. Maar hoe dan ook, elke dag is net zo goed, komen toch wel genoeg zaadcelletjes binnen haha!
ik deed het gewoon om de dag, dan zit je zeker weten goed! dus ynni. gewoon doen wanneer je zin hebt, komt echt wel een keer goedWink

Ja ik heb bij Jan koning een geslachtsbepaling gedaan. die doet het al meer dan 20 jaar dus die kan makkelijk met 16 weken al zeggen wat het wordt! zit in OchtenWink

Visolie mag gewoon geslikt worden! niet elke dag, dat is dan weer wat veel, maar 1x in de 3 dagen slik ik het in elk gevalWink bel anders eventjes verloskundige als je ergens onzeker over bent, Met L-Lysine kan ik je niet helpen, geen idee wat dat voor iets is haha.
Ynni

Unregistered

17-09-2009 19:13
Nou ja heb nu een beetje grieperig gevoel (echt eisprong!) dus ik ga er vanaaf nog maar es tegen aan, een beetje versterking kan geen kwaad Wink
Eva_697

Unregistered

18-09-2009 10:03
hahaha, zo hoort t Big Grin
BenteB

Unregistered

18-09-2009 16:26
hhaha!! You go girl! :lol:
BenteB

Unregistered

18-09-2009 16:32
Eva bedankt update! Ik zal ook maar wat minder visolie nemen, ik nam er iedere dag 3! en ik heb die Lysine op internet opgezocht, maar dat mag dus niet als je zwanger bent...oops! dus daar meteen mee gestopt!
Ik las dat je als weet dat je een zoontje krijgt! wat leuk zeg!! Gefeliciteerd!!
angelique84

Unregistered

19-09-2009 07:40
Goedemorgen dames!

Ik zag dit forum..en heb eigenlijk ook een vraagje...
Ik heb afgelopen vrijdag, de 18e sept. getest met de Predictor test.
(en dan bedoel ik eigenlijk de normale, niet de vroegtest)

Hier kwam een lichte, maar toch te zien, streep op te staan..
Ik zit nu eigenlijk in shock..want zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben??

Want ik en mn vriend proberen nu al 3 jaar om zwanger te raken en hebben al verschillende vruchtbaarheidsbehandelingen achter de rug, die helaas niet rak waren..
Nu heb ik 6mnd rust erop zitten en zit ik te wachten totdat ik een oproep krijg om geopereerd te worden aan mn eierstokken..

Dit zou dus een wonder voor ons zijn..want de doktoren hebben al gezegd dat het uitgesloten zou zijn..dat wij uit onszelf zwanger kunnen raken..

Ik weet dus nu niet wat ik moet denken..... :roll:
Want ik lees op internet ook veel over de Predictor testen,dat ze positief uitslaan bij dames, die achteraf helemaal niet zwanger zijn Cry

Hebben jullie ervaring met de Predictor testen??

Groetjes
Angelique
Eva_697

Unregistered

19-09-2009 07:58
predictor is voor zover ik weet gewoon betrouwbaar. koop anders de clear blue digitalWink dan heb je gewoon veel meer zekerheid voor jezelfBig Grin

Liefs
angelique84

Unregistered

19-09-2009 08:06
Bedankt voor je antwoord!!

Zit namelijk erg in dubio...
Heb verschillende klachtjes.. Gespannen/gevoelige borsten, vlagen van misselijkheid, erg moe maar niet in slaap kunnen komen, soms roze bloedverlies, vooral na drukke dag of seks te hebben gehad en erge haaruitval..

Die klachten heb ik dus nog nooit gehad!

Misschien dat ik inderdaad vandaag maar eens een Clear Blue digitale test ga kopen ;-)
Dat is wel een duurdere test toch..

Ik zit echt in onzekerheid..
Eva_697

Unregistered

19-09-2009 08:55
die test is 14euro (met conceptieindicator erbij) voor zover ik weet, kan ook 12 euro zijnTongue haha, redelijk duur dus, maar wel meer zekerheid! en anders gewoon de goedkope van de kruidvat 2 voor 5 euro zijn ook perfect!. Zou ik misschien eerst doen (kruidvat) en daarna de clearblue mits de kruidvat een streepje geeftSmile scheelt ook weer wat geld namelijk!
angelique84

Unregistered

19-09-2009 08:59
Het volgende is namelijk zo..

Ik heb daarvoor 2 kruidvat testen gedaan..
1 was negatief en bij de andere was na 20 min een heeel licht streepje te zien,
alleen ik weet dat je dan die test niet meer mag lezen!

Daarna heb ik die Predictor test gedaan en die gaf dus dat streepje..
(wel allemaal met ochtend-urine)

Ben toch wel bang, dat die verhalen over positieve predictor test terwijl je niet zwanger bent, bij mij zullen uitkomen.. Sad
Eva_697

Unregistered

19-09-2009 10:05
pfft lastig. Hoeveelste cyclusdag zit je nu? en wat is je NOD? er bestaan vrijwel geen testen die vals positief resultaat geven. veel vrouwen springen op stelten wanneer ze dus een licht positieve test hebben en alsnog ongesteld worden en beweren dus dat de test vals positief was. Onzin dus, want een zwangerschapstest slaat NIET positief uit wanneer er geen HCG gevonden wordt!!!!

wat wel kan.. is dat de eicel bevrucht is, maar niet goed was of niet ingenesteld is. Ondertussen wordt er al wel hcg aangemaakt ondanks dat het eitje gedoemd is af te sterven. Daarom wordt zwaar afgeraden voor je NOD te testen.. wanneer je op je NOD positief test en dus ongeveer 14 dagen na je eisprong zit, en je test positief is de kans gewoon veel groter dat het allemaal goed zit. Test daarna nog eens (paar dagen later) en je zult zien dat de test positiever is dan eerder.
BenteB

Unregistered

19-09-2009 10:48
Ha Angelique

Ik snap wat je bedoeld! je wil heel graag dat het het echt positief is en als het dan zo licht positief is ben je toch bang dat het toch eigenlijk negatief is! Ik kan er over meepraten want ik weet ook nog steeds niet zeker of ik nou zwanger ben.. ik durf pas maandag ofzo weer te testen. En ik weet dus niet eens echt wat mijn cyclus is en wanneer ik dan eigenlijk mijn NOD zou moeten hebben, omdat ik gestopt ben met de pil en sindsdien nog niet echt ongesteld ben geweest. Dus ik ben bang dat de klachten die ik heb misschien wel van ontpillen zijn, maar ja dan zou je geen licht positieve test moeten hebben...toch?? En verder vallen m'n klachten wel mee, geen pijnlijke borsten, af en toe een beetje misselijk ( niet s ochtends) en af en toe vage lage buikpijn (alsof ik ongesteld moet worden), maar die buikpijn wordt wel steeds minder.... Tja.....er zit niks anders op dan geduld hebben en afwachten! maar het is wel fijn te weten dat je niet de enige ben in zo'n situatie!! Wink
epat

Posting Freak

Topics: 13
19-09-2009 10:55
@angelique84
Dat zou wel geweldig zijn zeg, na 3 jaar proberen en de conclusie dat het niet op de natuurlijke manier zou kunnen gebeuren. Weet je inmiddels al wat je gaat doen, heb je al andere tests gekocht en ga je dit weekend nogmaals testen? Ik ga enorm voor je duimen, zo'n wonder is van harte gegund. Veel succes.
angelique84

Unregistered

19-09-2009 11:19
Hallo dames!

Bedankt voor jullie berichten!
Dat geeft me een goed gevoel!

Nou, ik heb dus het PCO syndroom, dat wil zeggen dat ik teveel follikels aan mn eierstokken heb..
Mn hersenen maken het stofje niet aan, wat tot een eisprong leidt..
Dus ik weet eigenlijk nooit, wanneer ik mn eisprong heb en wanneer ik dus mn NOD heb..

En dat is dus bij deze situatie ook het probleempje..
Ik weet niet wanneer mn eisprong was en wanneer dus mn NOD is..

Ik word namelijk zelden ongesteld en heb dus ook zelden een eisprong!
Ik ben 5jr geleden al gestopt met de pil, dus daar zal het niet aan liggen!

In de afgelopen week dus wel roze bloedverlies gehad en zelfs gisteren en vandaag..
Maar dat is zo weinig, dat ik niet eens weet wat het zou kunnen zijn, innesteling misschien?

Wat ik wel gehoord heb, en dat wil ik ook aan jullie vragen of het bekend is, is dat Predictor pas (licht) positief is, na een paar dagen overtijd te zijn, omdat je daarvoor nog te weinig HCG aanmaakt..
Dus dat zou , in mijn geval, betekenen dat ik misschien wel overtijd kan zijn!

Ik heb net via internet, nog enkele mate care testen van Midstream besteld..
Die hoop ik dinsdag of woensdag binnen te krijgen..
En anders denk ik toch, dat ik een bezoekje moet maken aan de huisarts voor een eventuele bloedtest..

@ Eva : ja is snap precies wat je bedoelt, want heb vaker gehoord dat vrouwen alsnog ongi worden nadat ze positief getest hebben..
Natuurlijk hoop ik bij mij iets anders Big Grin
En inderdaad zo denk ik ook, een streep komt er niet zomaar toch..
Want is iemand bekend met een voorgedrukt streepje bij Predictor?

@ Bente : Fijn dat ik niet de enige ben in deze situatie
Voelt toch wel fijn dat je met meerdere erover mee kan praten!
Tjsa...we moeten geduld hebben en kijken hoe het zal gaan de komende week!
Ik weet wel, dat ik nu al moeite heb, om te wachten..en niet direct een test uit de kast te pakken Big Grin
Je zou geen lichte positieve test hebben van dat ontpillen..
Net als wat Eva zegt, die HCG waarde komt niet zomaar in je lichaam!

@Epat : Ja het zou echt geweldig zijn, als ik na 3 jaar, op een natuurlijke manier zwanger te zijn!!
Dan is het echt een droom die uitkomt!
Uhm ik denk zelf, dat ik aanstaande maandag of dinsdag ga testen..
Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar onbewust denk je er toch wel aan..want tsja dat streepje staat er toch wel, ook al is het heel licht!
Alvast bedankt voor het duimen..maar stop er nog maar niet mee Wink

Groetjes Angelique
Ps.. gezxellig kletsen zo Big Grin
BenteB

Unregistered

19-09-2009 11:49
nou wat een verhaal! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! dat zou echt een mooi wondertje zijn!

Over je vraag over predictor, ik heb ze gebeld en gevraagd over dat lichte streepje bij de vroege test en ze vertelden mij dat er geen voorgedrukt streepje is en dat het streepje (ook al is hij heel licht) toch betekent dat er een bevruchting plaats heeft gevonden! Smile
Daar moeten we ons dan maar aan vasthouden! Wink
Ynni

Unregistered

19-09-2009 12:01
Nou dames een streep is een streep al is ie licht, donker, paars, blauw, ach geel voor mijn part!! Ik ben nu in totaal 9 jaar fan van predictor maar ik ben van mening dat andere testen toch net zo goed zijn hoor! Het heeft zo vaak met andere factoren te maken zoals tijdstip (kwam hcg nou ook in golven?), hoeveelheid die je gedronken hebt, en natuurlijk de datum...
Ik heb wel zooooo veel testjes versleten maar er zijn er maar een paar geweest die positief gaven en dat waren de keren dat het raak was ook! Big Grin
Don't give up but try again later!! Veel sterkte hoor Angelique!!
Eva_697

Unregistered

19-09-2009 13:11
inderdaad geen voorgedrukt streepje bij predictor! ik denk/hoop dat je gewoon over een paar dagen dik positief test! dat zou echt prachtig zijn inderdaad na zoveel jaar Big Grin
angelique84

Unregistered

19-09-2009 13:41
Hoi Dames..

Ja daar ben ik weer (eventjes) Wink

Ik put heel veel hoop en energie uit jullie berichten!
En daar ik jullie erg dankbaar voor, thanx!

Heb net even anderhalf uur op de bank geslapen, ik was/ben me toch moe..
Maarja hoort er misschien toch wel bij Wink

Ik zag op andere sites ook, dat de dames daar vermelde dat de Predictor geen voorgedrukte streep heeft en ook al is die streep heel licht, dat er waarschijnlijk toch een bevruchtiging heeft plaats gevonden, dat die streep niet zomaar komt!
Dus ik ben benieuwd Smile

@ Bente : Ja ik hoop het zo erg dat ik zwanger ben, dat ik die (positieve) test nog niet echt wil geloven..
Ik kan het eigenlijk ook niet geloven, dat het raak kan zijn..
Zeer gewenst maar niet verwacht in mijn situatie Big Grin
Oke, dan moeten we de mensen van Predictor maar geloven en dan neem ik aan, dat het ook geldt voor zowel de standaard test , als de vroege test..
Daar houden we ons zeker aan vast! Big Grin
Ik zit ook regelmatig naar de test te kijken en die lichte streep staat er nog..
(en vooral toen ik de test even uit elkaar haalde, toen zag je hem duidelijker..)

@ Ynni : Fijn om jouw berichtje te lezen Big Grin
En zo denk ik ook..een streep is een streep..en vooral als die roze/paar is toch!
Ik zal zeker niet opgeven en denk dat ik dinsdag meer weet, als ik weer een predictor test doe..heb er nog 1 liggen namelijk!

@ Eva: Het zou zeker prachtig zijn!!
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat het nu gewoon raak kan zijn!
Eerlijk gezegd..gewoon onwerkelijk!!
Je droomt en praat er zoveel over..want STEL dat, maar nooit gedacht(en vooral na verhalen van doktoren) dat het kon gebeuren!!

Dus nog een paar dagen in spanning zitten!!
angelique84

Unregistered

20-09-2009 18:58
Goedenavond dames!

Wat was het een fijne dag vandaag met heerlijk weer!
Hoe is het met iedereen?

Vandaag en ook gisteravond had ik last van bruin bloed verlies..
Alleen met afvegen eigenlijk!
Weet niet wat het kan betekenen!
Daarbij lijkt het wel, of mn borsten steeds gevoeliger/pijnlijker worden..
Kan niet eens op mn buik liggen en dan voel ik ze al..en dan voornamelijk zijn mn tepels erg gevoelig..

Nu ben ik toch weer ergggg gaan twijfelen over die Predictor testen!
Een vriendin van mij en ook een aantal andere dames waar zij op een ander forum zitten, hebben in het verleden en ook nu in het heden, verschillende predictor tests gedaan en die waren ook positief!
Nu bleek het zo te zijn, dat toen die dames een echo kregen, dat er NIKS te zien was..
Ze bleken gewoon helemaal niet zwanger te zijn geweest..
(hadden ook geen bloedingen etc gehad)

Mn vriendin denkt dat dat nu bij mij ook is, en raad me echt aan, om nu nog niet op die roze wolk te zitten..
Want tsja ik wil zo graag!!
En misschien kan het allemaal niet echt geweest zijn..
Maar wat zijn die klachtjes dan, die ik nu heb..(vermoeidheid, gevoelige borsten, soms maagzuur)..

Misschien is het beste als ik maandag even de huisarts bel en vraag om een bloedtest!!

Ik weet het even niet meer dames.. Sad Sad
(mn vriendin heeft met haar verhaal, me aardig aan het denken gezet!!)

Fijne avond!!
Shiley

Posting Freak

20-09-2009 19:06
angelique, weet niet of je alleen maar een test van predictor hebt gedaan of dat je ook een test van een ander merk hebt gedaan? je zou anders eventueel maandag nog een test van bijv kruitvat kunnen doen. en ben je al overtijd of heb je vroegtijdig een test gedaan? ik weet dat de testen van kruitvat ook al wat vroeger gedaan kunnen worden.
anders idd om een bloedtest vragen.
angelique84

Unregistered

20-09-2009 19:13
Hoi Mippie!

Bedankt voor je berichtje!

Ik heb voor de Predictor test, heb ik ook nog 2 testen van Kruidvat gedaan.

De ene kruidvattest was negatief en bij de andere Kruidvattest kwam een heel licht streepje, maar dat zag ik pas na 20 min ongeveer.
En dan weet ik, dat ik die test eigenlijk niet meer mag aflezen..

Nou ik weet dus niet wanneer ik een eisprong gehad zou moeten hebben en dus ook niet wanneer mn NOD is.
Ik heb namelijk PCO en als ik 2 eisprongen per jaar uit mezelf heb, dan is dat veel..
Dus een lastige situatie!
Shiley

Posting Freak

20-09-2009 19:21
idd een lastige situatie. maar ook omdat je gewoon 2x een licht positieve test hebt gehad en 1x een negatieve. zou dan idd gewoon gaan voor een bloedtest bij de huisarts hoor. gewoon aangeven dat je 2 licht positieve testen hebt gehad en 1 negatieve en welke klachten je hebt.
hoop in ieder geval voor je dat je een positieve uitslag mag krijgen en je zwanger bent.
angelique84

Unregistered

20-09-2009 19:49
Maar mag ik die Kruidvattest, waar na 20min een heeel licht streepje verscheen, wel als positief beschouwen?

Ik heb gelezen en ook veel gehoord, dat dat niet meer mag en dat je dus als negatief moet beschouwen..

Lastig vind ik het!

Ik wil zo graag daarom Big Grin
Ynni

Unregistered

20-09-2009 20:05
Jeetje van een kruidvat test weet ik niet veel maar na 20 minuten...tis wel lang hoor maar goed als ik jouw klachten zo es hoor en die predictor test...tsja
Normaal gezien kan je tegen je menstruatie aan wel wat klachten verwachten, maar maagzuur en dergelijke lijkt toch echt op zwangerdschap! Bel morgen gelijk ff naar de ha en laat een bloedtestje doen! 2 uur na het prikken weet je of er genoeg hcg hormoon te vinden is! Big Grin
angelique84

Unregistered

20-09-2009 20:11
Dan toch maar eens de huisarts bellen voor een bloedtestje!! Big Grin
Wordt toch wel een beetje zenuwachtig..
Want er bestaat natuurlijk een kans, dat het raak is..je weet het namelijk nooit!!

@ Bente : Ga je morgen nog testen??
Shiley

Posting Freak

20-09-2009 20:14
als ik je klachten zo las dan zou ik idd ook zeggen dat er een grote kans is op een zwangerschap.

mijn ervaring met een late postieve uitslag is positief.
ik had 4 weken na mijn mk een test gedaan omdat ik dacht weer zwanger te zijn. deze werd niet binnen de 10 minuten die ervoor staan positief. toch vertrouwde ik het niet en heb de test laten liggen voor mijn man. die heeft ruim een uur na mij naar de test gekeken en deze zag wel een lichte streep. toen ik thuis kwam van t werk zag ik dat streepje ook. 2 dagen later heb ik een test gedaan en deze was toen wel binnen de juiste tijd licht positief. weer 2 dagen later was de test duidelijk positief en was ik weer zwanger.

dus ja, ik heb aan de ene kant toch zo iets van.... er is een streepje gekomen, dus er is hcg gevonden in de urine. alleen was het idd buiten de tijd die de bijsluiter geeft.... erg lastig dus.
hoeveel dagen is het geleden dat je de laatste test hebt gedaan en was dit de positieve of de negatieve? anders zou je evt. nu nog een test kunnen doen. die van kruitvat kun je in ieder geval op elk moment van de dag doen.
angelique84

Unregistered

20-09-2009 20:23
Hoi Mippie,

Fijn dat het late aflezen ook positief kan uitvallen Smile
Hoelang zat er tussen jouw 1e test dat je had gedaan (laat positief) en toen je thuis kwam vanuit je werk en het lichte streepje zag?

Uhm de kruidvat testen deed ik donderdag 17 sept en afgelopen vrijdag, de 18e , deed ik de Predictor test..

Ik heb nu nog 1 Predictor thuis liggen..
Maar ik ben bang om met die test te gaan testen ivm die negatieve verhalen, die ik op verschillende forums lees en hoor van dames die toch niet zwanger bleken te zijn! :roll:
sas84

Senior Member

Topics: 0
20-09-2009 20:37
Ik heb geen ervaring met predictor!!! Maar wil je veel succes wensen met je volgende test!! Groetjes Sas
Ynni

Unregistered

20-09-2009 20:39
Hey Angelique ik heb het wat betreft de klachten een beetje uitgezocht! (ook voor mezelf hoor want ik heb een stel prammen die gigantisch zeer dooen en dan ist leuk om te weten hoe dat komt!)
De uitleg...
Zodra het Graafse Follikel open barst (eisprong) blijft de 'schaal' daarvan over. Deze verschrompeld en heet nu het gele lichaam ( corpus luteus haha jawel luteale fase!). Dit gele lichaam gaat direct oestrogeen en progesteron aanmaken en doet dit voor een periode van ongeveer 13 dagen. Dan neemt het af en wordt de hypofyse niet langer geremd om het hormoon FSH (follikel stimulerend hormoon) aan te maken. De hypofyse gaat tekeer met hormonen en zorgt er met hormonen voor dat het barmoederslijmvlies wordt afgestoten (een ongi).
Oestrogeen zorgt voor vermoeidheid, misselijkheid, pijnlijke borsten enz... Wat je voelt dus blijkbaar na de eisprong is dus de schuld van het oestrogeen en progesteron! Het kan natuurlijk ook allemaal erger als er ook nog es hcg bij komt kijken (jawel hoor spugen maar...)
Als je dus een wisselende cyclus hebt kun je je klachten dus maar moeilijk begrijpen...
Naja einde biologieles...meid ik denk dat je gewoon zwanger bent dus ga morgen ff langs ha! Wink
Sterkte en veel liefs!!
Big Grin
Shiley

Posting Freak

20-09-2009 21:46
even goed nadenken hoor.. is al weer een poos geleden.
ik had s morgens om ongeveer 7 uur die test gedaan en toen ben ik om half 8 naar mijn werk gegaan. heb mijn man toen een sms gestuurd om te vragen of hij ook wilde kijken. deze heeft om ongeveer 10 uur naar de test gekeken en hij zag een licht streepje en smsde me dit. ik heb m gevraagd de test te bewaren tot ik thuis was en ik heb de test toen om half 4 nog een keer gezien en zag idd toen ook een licht streepje.
(streepje heeft er gestaan tot ik de test uit eindelijk weg gegooid heb.....na 10 weken pas ofzo)
toen heb ik, om het zeker te weten, na 2 dagen nog een test gedaan en die werd toen wel binnen de 10 minuten licht positief.

ik heb altijd testen van kruitvat en van matcare gebruikt. ken de predictor test niet.
begrijp dat je een beetje bang bent om te testen want als ie nu positief is ben je bang dat ook bij jou de test verkeerd uitvalt zoals je op die forums leest. maar was de test bij die meiden dan licht positief of duidelijk positief? want als je test de 18e licht positief was en hij zou nu duidelijk positief zijn dan lijkt het mij toch dat je echt zwanger moet zijn want dan is het hcg in je urine gestegen. zou dan hoe dan ook alsnog morgen voor een bloedtest gaan hoor. in jou situatie zou ik dan voor extra zekerheid gaan.
BenteB

Unregistered

21-09-2009 10:25
hai allemaal!

Ik was een weekendje weg, dus ik moest net weer even alles bijlezen!

ik heb vanochtend weer getest met de normale predictor en de digitale CB, nou die predictor dus weer licht positief... en de CB negatief.... Cry
ik word er gek van dat het zo onduidelijk is.... dus ik ga vanmiddag ook maar de HA bellen en vragen om een bloedtest... want als ik van jou Angelique hoor dat jij weer hebt gehoord van de vals positieve predictor testen word ik weer een beetje bang dat ik toch niet zwanger ben..

Nou 1 ding weet ik wel van dit alles leer je wel geduld krijgen!! :lol:
epat

Posting Freak

21-09-2009 10:40
@BenteB
Hè dat is ook vervelend, heb je nog geen duidelijkheid. Veel succes bij de huisarts, hoop dat je positief nieuws en in ieder geval snel duidelijkheid krijgt!
BenteB

Unregistered

21-09-2009 13:41
nou zit ik de hele dag te wachten op het telefonisch spreekuur van de huisarts...is hij op vakantie!! Sad
Ik heb het verhaal aan de assistent uitgelegd en zij denkt wel dat ik zwanger ben! maar ja morgen kan ik langs komen bij een andere arts en dan moet ik urine meenemen...dus maar weer een dagje afwachten...
angelique84

Unregistered

21-09-2009 17:26
Goedenavond dames!

Ben ik weer Smile

Ik heb de huisarts gesproken vanochtend en ik kan aanstaande woensdag even langskomen en dan wordt er gelijk besproken of er een bloedtest nodig is!
Dus ik ben benieuwd, maar ik wil zowieso toch die bloedtest gaan doen!
Dan weet ik gewoon waar ik aan toe ben..

Ik ga steeds meer twijfelen namelijk :roll:
Vandaag heb ik trouwens bij het afvegen telkens bruin bloed, soms roze/rood!
Daarbij komt ook, dat mn temperatuur ineens (voor mijn doen) hoog was..ik snap het allemaal niet meer!!

Ik heb besloten om morgen toch nog maar een testje te doen, dan wel die van Predictor.
Eens kijken of er weer een streepje komt te staan..spannend!!
Ik krijg trouwens morgen ook mn Matcare testen (midstream) binnen..

@ Bente : Oww balen meid, dat je ook zo in onzekerheid zit!
We moeten zeker geduld hebben, maar ik wil gewoon duidelijkheid Big GrinBig Grin
Is het nou wel of niet zwanger haha
Hoe was je weekendje weg?
Mn vriend zei ook al, waarom doe je niet die Clear Blue digitale test? tsja goeie vraag hahaha
Spannend meid, dat je morgen langs kan gaan..ik duim voor je!!
Shiley

Posting Freak

21-09-2009 21:05
angelique, spannend hoor. nog een paar dagen en dan krijg je hopelijk meer duidelijkheid.
hoop voor je dat die test van predictor morgen duidelijker positief is dan de test die je een paar dagen terug hebt gedaan. en anders gewoon nog zo'n test van matcare er achteraan doen hoor. kijken wat die voor uitslag geeft.
succes in iedergeval voor de meiden die onzeker zijn nu. hoop voor jullie op een goede uitslag
Puckje

Unregistered

22-09-2009 08:42
Hallo meiden,

Ik heb dit onderwerp even helemaal teruggelezen en ooooo... zo herkenbaar!

Voor Bente en Angelique die nu in spanning zitten: ik duim voor jullie!! Ik ben erg benieuwd naar de bloeduitslagen. Hoop echt voor jullie dat het raak is!

Ik heb zelf afgelopen zondag positieve Predictor gehad en werd gisteren toch ongesteld Sad . Als ik het zo lees dan heeft er wel een bevruchting plaatsgevonden maar heeft de innesteling niet doorgezet. En jullie zijn nog steeds niet ongesteld... dussuhhhh... ik denk eerlijk gezegd dat het bij jullie wel goed zit Big Grin .

Liefs Puck
Eva_697

Unregistered

22-09-2009 08:55
hoe positief was je test? heel licht? anders misschien geen echte ongesteldheid geweest.. Wil je geen valse hoop geven hoor :oops: maar zou nog eens testen mocht je twijfelen in elk geval Wink voor je misschien straks op je NOD positief test en gaat twijfelen of je niet toch al langer zwanger bentWink

Ben ook heel benieuwd meiden wat de bloedtest zegt? ondertussen nog getest met een gewone test? die zou ondertussen een stuk duidelijker moeten zijn dus dat is altijd nog een optie om even te proberen!

Succes!!
Puckje

Unregistered

22-09-2009 09:47
Eva_697 schreef:hoe positief was je test? heel licht? anders misschien geen echte ongesteldheid geweest.. Wil je geen valse hoop geven hoor :oops: maar zou nog eens testen mocht je twijfelen in elk geval Wink voor je misschien straks op je NOD positief test en gaat twijfelen of je niet toch al langer zwanger bentWink

Ben ook heel benieuwd meiden wat de bloedtest zegt? ondertussen nog getest met een gewone test? die zou ondertussen een stuk duidelijker moeten zijn dus dat is altijd nog een optie om even te proberen!

Succes!!
Hi,

het was zo'n vroege test en een dun streepje. Heb vorige maand 2e miskraam gehad dus we konden ons eigenlijk al niet voorstellen dat het direct de volgende maand raak zou zijn. Ik ben nu ècht ongesteld, geen oud bruin maar echt zoals gewoon... lief dat je nog even meedacht maa het zit er deze maand niet in. We zijn sinds mei bezig en inmiddels 2x zwanger en 2x mk, deze keer reken ik niet mee... ik denk dat het alleen een bevruchting is geweest en geen innesteling. Een gewone test zou dit hcg-gehalte ook niet opgepakt hebben.

Maar we blijven positief en gaan er volgende maand weer voor!
Ynni

Unregistered

22-09-2009 11:33
Tis maf maar zit eraan te denken om maar gewoon helemaal niet te testen Wink Het maakt me toch alleen maar knetter en het kost bakken geld (bij mij dan toch Wink ) en uiteindelijk merk je het toch wel als je niet ongesteld wordt... Ik zit zo tegen die datum aan te hikken pffff mn maagzuur zit al achter mn oren en mn jopen staan al redelijk strak dus wat stress betreft...(through the roof!!) Confusedhock: Tegen mn NOD kunnen jullie me afvoeren zo... Wink
BenteB

Unregistered

22-09-2009 13:29
ik heb gister dus nog twee testen gedaan, CB negatief en predictor (gewone) een licht streepje (iets duidelijker dan vorige week).. ik heb zelf toch niet echt het gevoel meer dat ik zwanger ben... misselijkheid valt wel mee, en aan mn borsten merk ik ook niet echt wat...maar vanochtend wel weer vage buikpijn en toe ik ging plassen had ik een beetje afscheiding met een beetje rose (bloed?) erin, misschien dat ik toch ongesteld ga worden?? maar ja het heeft verder nog niet echt door gezet. Ik vind het ook zo lastig, want ik weet niet wat ik normaal zou moeten voelen omdat ik zo lang aan de pil ben geweest (en dan ben je toch eigenlijk nep ongesteld?) Ik weet eigenlijk niet meer hoe mijn lichaam voelde toen ik echt ongesteld was....nou ja ik ga in ieder geval straks naar de huisarts, kijken wat hij zegt!

ik hou jullie op de hoogte!
Puckje

Unregistered

22-09-2009 13:43
BenteB schreef:ik heb gister dus nog twee testen gedaan, CB negatief en predictor (gewone) een licht streepje (iets duidelijker dan vorige week).. ik heb zelf toch niet echt het gevoel meer dat ik zwanger ben... misselijkheid valt wel mee, en aan mn borsten merk ik ook niet echt wat...maar vanochtend wel weer vage buikpijn en toe ik ging plassen had ik een beetje afscheiding met een beetje rose (bloed?) erin, misschien dat ik toch ongesteld ga worden?? maar ja het heeft verder nog niet echt door gezet. Ik vind het ook zo lastig, want ik weet niet wat ik normaal zou moeten voelen omdat ik zo lang aan de pil ben geweest (en dan ben je toch eigenlijk nep ongesteld?) Ik weet eigenlijk niet meer hoe mijn lichaam voelde toen ik echt ongesteld was....nou ja ik ga in ieder geval straks naar de huisarts, kijken wat hij zegt!

ik hou jullie op de hoogte!

Veel succes bij de huisarts! Het zou mij niet verbazen als het roze gewoon van een innesteling is... en dat zou betekenen dat het toch echt raak is! Laat maar wat weten als het lukt haha; zelfs ik ben nu nieuwschierig!

Liefs Puck
Puckje

Unregistered

22-09-2009 13:46
Ynni schreef:Tis maf maar zit eraan te denken om maar gewoon helemaal niet te testen Wink Het maakt me toch alleen maar knetter en het kost bakken geld (bij mij dan toch Wink ) en uiteindelijk merk je het toch wel als je niet ongesteld wordt... Ik zit zo tegen die datum aan te hikken pffff mn maagzuur zit al achter mn oren en mn jopen staan al redelijk strak dus wat stress betreft...(through the roof!!) Confusedhock: Tegen mn NOD kunnen jullie me afvoeren zo... Wink

Hee Ynni,

Kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt, dat heb ik ook iedere maand hoor. Uit een stukje zelfbescherming wil je liever maar niet testen, maar aan de andere kant is de wens zo groot dat je het liever gisteren dan vandaag had willen weten. Heel herkenbaar hoor meis, wanneer zou je kunnen testen dan?

Liefs Puck
BenteB

Unregistered

22-09-2009 16:28
@ puck dank je voor je reactie!

@iedereen
Nou ik heb echt een verspilde middag gehad. Ik had een afspraak (niet met mn eigen arts, die is op vaakntie) en daarvoor moest ik urine brengen. Na een half uur wachten (toch wel een beetje errug zenuwachtig) vraag ik de assistente waarom het zo lang duurt, oops verkeerd, sta ik voor morgen in de agenda! :x Maar ik mocht wel wachten dan kon ik bij een ander terecht, weer ruim een half uur later kon ik eindelijk komen, wist hij nog niet de uitslag van m'n urine, gaat hij het vragen, hebben die dozen getest op blaasontsteking!! Nou en dat had ik niet! :lol: :roll: Dus ik weer opnieuw in een bekertje plassen, weer wachten...... nou negatief (wat een verrassing, maar niet heus) En een bloedtest doen ze niet (hij moest er bijna om lachen), urinetest is net zo nauwkeurig zegt hij, maar ja welke ik dan moet geloven (predictor of CB) daar had hij geen antwoord op...ik moet maar gewoon afwachten wat Moeder NAtuur voor me in petto heeft!! :roll: :roll: pfffff nou zit je de hele middag in spanning voor niks! Ik was even verdrietig over de hele situatie...maar ja kan er nu wel weer om lachen. Ik heb maar weer een paar testjes gekocht voor komende week! (alsof het niks kost)
Ohja en hij adviseerde zon ovulatietest, zodat ik kan zien hoe mijn cyclus loopt....haal ik zon duur ding, kan ik die test eigenlijk alleen doen als je weet hoe lang je cyclus normaal is....nou dat is nou net het probleem....dus ik neem aan dat ik daar nu ook niks aan heb...dat heeft nu denk ik geen zin om te gaan gebruiken als je al ruim 2 weken soort van over tijd bent...

Nou @ angelique ik ben benieuwd wat jouw arts gaat zeggen!!
Eva_697

Unregistered

22-09-2009 17:49
even snel over de ovulatietesten. Bestel gewoon online van die goedkope strips! die zijn net zo goedWink

wat vervelend bij de dokter.. maarja zo heel veel kan hij inderdaad niet voor je doenSad altijd moeilijk.

wacht het inderdaad nog een paar dagen af en nog eens testen. De CB he, was dat een digitale? die hebben wat meer HCG nodig om positief uit te slaan schijnt.. kun je een foto maken van de predictor of is de streep te licht?

Liefs
BenteB

Unregistered

22-09-2009 18:06
oh dat is een goede! ik zal ze inderdaad via internet kopen.
Ik heb ene foto gemaakt van het streepje maar het lukt me niet om de foto hier op te zetten of bij mn avatar, kan ik hem niet sturen naar je??
Ik weet nog niet zo goed hoe het hier werkt op de site Wink
Jootje82

Posting Freak

22-09-2009 18:31
Meiden hoop echt dat jullie toch zwanger mogen zijn.. Duim voor jullie!
angelique84

Unregistered

22-09-2009 18:36
Goedenavond dames!

Nou hier is het niet goed hoor..
Ben onwijs ongesteld geworden Cry Cry

Terwijl mn temperatuur voor de 2e dag erg hoog is, voor mijn doen.
En borsten doen nog steeds erg zeer!
Ik weet het dus niet..
En twijfel of ik nu nog naar de huisarts moet gaan :roll:

Maar nog even snel over die Predictor en die CB testen..
Zowel de Predictor , als de CB testen hebben meer HCG waarde nodig dan bijv een Kruidvattest!
Dus als de Predictor positief zou zijn, dan zou de CB eigenlijk ook positief moeten zijn!
Je kan inderdaad online de ovulatie testen en de zwangerschaps testen bestellen, zijn daar ook vaker goedkoper..
Doe ik ook altijd Big Grin

Dus dames..
Ik denk dat het verkeerd is gegaan bij mij..
Ik kijk het nog even een paar dagen aan..

Zowieso ben ik gebeld door het ziekenhuis dat ik waarschijnlijk voor 5 okt a.s. ingepland ben voor de operatie aan mn eierstokken..dus erg spannend!!!
Puckje

Unregistered

22-09-2009 19:00
Ow Bente wat een gedoe zeg! Ik snap je frustratie... grrr :roll: :roll: kan me voorstellen dat je even verdrietig was hoor. Hoop je eindelijk wat meer duidelijkheid te krijgen, krijg je zoiets!

Je kan je foto ook even naar mij mailen als je wilt hoor, ik ben nu toch online. Wil best even met je meekijken voor je gemoedsrust. Ik heb inmiddels 3 vage testen gehad en wordt bijna kenner Wink (hoe erg kan het haha)

Liefs Puck
Puckje

Unregistered

22-09-2009 19:12
Angelique, ik had zo voor je gehoopt dat het raak was... je verhaal had zo'n indruk op me gemaakt dat ik het nog aan m'n vriend verteld had vanavond terwijl ik je verder natuurlijk helemaal niet ken! Hoopte echt voor je dat je zwanger was!

Die ovulatietesten kun je via de banner bovenaan dit forum goed aanschaffen. Ik heb via die site de zwangerschapstesten besteld. Kun je via Ideal betalen, veilig dus en je hebt het de volgende dag al in huis al je voor 18 uur besteld ofzo. Dus als je het bonnetje nog hebt zou ik 't mooi terugbrengen, het is allemaal al duur zat inderdaad.

Nou meid succes en sterkte met alles,

liefs Puck
angelique84

Unregistered

22-09-2009 19:28
Hoi Puckje!

Ik had het ook zo gehoopt!
Terwijl die klachtjes en mn temperatuur zo het tegendeel bewijzen van die ongestelheid!
Ik weet het gewoon niet..

Maar dat mn verhaal zo'n indruk op je gemaakt heb en het zelfs aan je vriend verteld heb.. :oops: :oops:

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
En uit welke omgeving komen jullie?
Puckje

Unregistered

22-09-2009 19:34
@ Bente: ik doe een poging om je een prive bericht te sturen, heb je deze gekregen? Ik ben niet zo handig met deze site merk ik Wink
BenteB

Unregistered

22-09-2009 19:36
@ Puck ik heb het gekregen ja en heb je ondertussen gemaild, heb je mn mail ontvangen?? heel erg bedankt dat je even mee wil kijken!! Smile
Puckje

Unregistered

22-09-2009 19:43
angelique84 schreef:Hoi Puckje!

Ik had het ook zo gehoopt!
Terwijl die klachtjes en mn temperatuur zo het tegendeel bewijzen van die ongestelheid!
Ik weet het gewoon niet..

Maar dat mn verhaal zo'n indruk op je gemaakt heb en het zelfs aan je vriend verteld heb.. :oops: :oops:

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
En uit welke omgeving komen jullie?

Blijft inderdaad vreemd van die klachten, wellicht is er ook wel sprake van een bevruchting geweest. Lastig he...

Ik ben van 1981...
angelique84

Unregistered

22-09-2009 19:45
OKe, dat denk ik zelf ook..
Misschien een bevruchtiging , maar is het helaas misgegaan! Cry

Ik ben van 1984 en kom uit de buurt van Rotterdam!

Zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Jootje82

Posting Freak

22-09-2009 20:07
Ahhh Angelique wat jammer zeg.. Balen..!
Puckje

Unregistered

22-09-2009 20:24
Wij zijn sinds begin dit jaar bezig; in mei positieve test maar vrij snel miskraam. Vorige maand, september, 2e positieve test maar helaas ook weer van korte duur en geresulteerd in miskraam.

Over iedere miskraam wordt wel gesproken van een vlindertje, dus van mijn zus heb ik nu 2x een vlindertje gekregen. Zelf hebben we voor onze beide vlindertjes een twee dezelfde design kaarsenhoudertjes gekocht en in de huiskamer gezet. Niemand weet de betekenis hiervan en het lijkt alsof het bij het interieur hoort; het is echt iets van ons samen, samen met de 2 kindjes die wij helaas niet onze liefde real-life mochten geven. Maar ik vergeet ze nooit hoor, ze horen er bij voor ons. Ik heb de kaarsjes alleen nog nooit gebrand, op de een of andere manier vind ik dat toch lastig. Onze wens is gewoon zo groot dat er bij ons een kindje gezond geboren mag worden. Als dit ons gegeven is en de kamer boven een kinderkamertje wordt, dan leg ik daar 2 knuffeltjes. Ik heb pas geleden 2 hele zachte kleine knuffeltjes gekocht, ik hoop ze gauw neer te mogen zetten.
Ynni

Unregistered

23-09-2009 07:02
Puckje bedankt voor de tip! Big Grin Heb gelijk wat testjes besteld bij Mat Care! Ze kunnen mn gezicht wel dromen met een zwangerschapstestje bij de etos! Nu krijg ik ze lekker per post! Big Grin
Puckje

Unregistered

24-09-2009 08:22
Ynni schreef:Puckje bedankt voor de tip! Big Grin Heb gelijk wat testjes besteld bij Mat Care! Ze kunnen mn gezicht wel dromen met een zwangerschapstestje bij de etos! Nu krijg ik ze lekker per post! Big Grin

Alsjeblieft Wink Je zult ze vandaag wel krijgen dan.
Wacht je eerst tot je heel misschien ongesteld wordt (hopelijk niet) of ga je vanaf de eerst NOD-dag al beginnen met testen :lol: ?

Liefs, Puck
Puckje

Unregistered

24-09-2009 08:24
Hee Bente,

Hoe staat het bij jou? Nog een testje gedaan gisteren of vandaag? Het begint nu wel heel spannend te worden hè Big Grin...

x Puck Wink
Ynni

Unregistered

24-09-2009 10:22
Hey Puckje, de opzet is om het zo lang mogelijk uit te stellen maar als ik het echt niet kan houden dan volgende week vrijdag. Vrijdagavond hebben we een feestje zou toch wel leuk zijn als ik zou weten of ik wat kon drinken Wink
BenteB

Unregistered

24-09-2009 10:44
hey meiden,

nou ik denk zo langzamerhand dat ik toch niet zwanger ben, vanochtend weer twee testen gedaan. De predictor gaf weer een licht streepje (zelfde als maandag) en de ander (huismerk etos) was niks op te zien... als ik echt zwanger zou zijn zou dat streepje toch wel eens wat duidelijker moeten worden.. ik ga de test van predictor ook maar eens bij mn vriend doen Wink kijken of hij ook zo'n streepje krijgt, dan weet ik zeker dat het geen goede test is! :lol: Maar ja ik blijf wel roze afscheiding houden, het zet ook niet echt door tot de :twisted: :twisted:
Nou heb ik nog even berekend dat het morgen eigenlijk pas 19 dagen na mijn laatste keer onveilige sex is, en ze zeggen dat dan pas kan testen (als het van die keer is)... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik nog positief zal testen :|
Nou Ynni ik hoop dat jij meer succes heb! ben errug benieuwd!!!
Ynni

Unregistered

24-09-2009 10:48
@Bente wat raar dat je wel roze afscheiding hebt! Dat zou en innesteling kunnen betekenen... Maar ja als het zich nog aan het innestelen is heb je nagenoeg geen hcg (en anders heeel erg weinig)... Zou je niet over een paar dagen als de :evil: nog niet is doorgebroken nog een testje doen...
Ik zie nou al op tegen de spanning die volgende week gaat geven...
BenteB

Unregistered

24-09-2009 11:06
ja dat dacht ik ook wel een beetje ja, maar wel vreemd dat ik dan een week geleden ook al heel licht positief testte??
Maar die roze afscheiding is misschien ook wel omdat ik nog een normaal cyclus moet krijgen na het stoppen van de pil??
Maar ook spannend voor jou straks Ynni!! hoe voel je je?
Puckje

Unregistered

24-09-2009 11:30
Ynni schreef:@Bente wat raar dat je wel roze afscheiding hebt! Dat zou en innesteling kunnen betekenen... Maar ja als het zich nog aan het innestelen is heb je nagenoeg geen hcg (en anders heeel erg weinig)... Zou je niet over een paar dagen als de :evil: nog niet is doorgebroken nog een testje doen...
Ik zie nou al op tegen de spanning die volgende week gaat geven...

Probeer er relaxt onder te blijven Ynni (is makkelijker gezegd dan gedaan hoor... I know Wink )
Als je er zo mee bezig bent en het blijkt straks negatief te zijn, dan is de teleurstelling weer zo enorm en dat gun ik je niet...
Ynni

Unregistered

24-09-2009 11:36
Ik ben niet zo´n relaxed typje dus dat wordt sowieso wel moeilijk Wink Maar ik ben er gelukkig bijna niet mee bezig als ik nit achter mn comp zit... Pas als ik naar het forum ga komt het weer naar boven dus dat scheelt toch Big Grin
Puckje

Unregistered

24-09-2009 12:44
Ynni schreef:Ik ben niet zo´n relaxed typje dus dat wordt sowieso wel moeilijk Wink Maar ik ben er gelukkig bijna niet mee bezig als ik nit achter mn comp zit... Pas als ik naar het forum ga komt het weer naar boven dus dat scheelt toch Big Grin

haha... nou dan is het goed! In de tussentijd blijf ik voor je duimen hoor Smile Smile Smile Smile Smile
Ynni

Unregistered

25-09-2009 06:43
Tis nogal stil aan het front ej? Hoe voelen we ons vandaag meiden??? Wink
Puckje

Unregistered

25-09-2009 13:35
Ynni schreef:Tis nogal stil aan het front ej? Hoe voelen we ons vandaag meiden??? Wink

Hier alles oké hoor, nog steeds hartstikke ongesteld dus wij gaan voor de volgende ronde!
Die positief test is nog steeds het vraagteken van de dag (en zal het ook wel blijven Wink )

Doei! Puckje
BenteB

Unregistered

25-09-2009 16:32
Nou ik dacht daar komen ze :twisted: :twisted: :twisted: heeeel klein beetje bloed, maar daarna weer alles rustig, wel buikpijn en ik wordt er een beetje kriegelig van Wink maar was ook druk op mn werk dus dat helpt ook niet mee ...maar als de :evil: dit weekend niet doorzetten doe ik na het weekend voor de gezelligheid nog weer eens een testje!
Ynni

Unregistered

25-09-2009 18:23
Puckje schreef:
Ynni schreef:Tis nogal stil aan het front ej? Hoe voelen we ons vandaag meiden??? Wink

Hier alles oké hoor, nog steeds hartstikke ongesteld dus wij gaan voor de volgende ronde!
Die positief test is nog steeds het vraagteken van de dag (en zal het ook wel blijven Wink )

Doei! Puckje

Bizar dan dat streepje! Is je menstruatie ook heviger en pijnlijker dan normaal?

@BenteB... Kan dat dan geen innestelingsbloeding zijn nog? Ik zou inderdaad dat testje nog maar es doen dan! Wink succes!!

En alle meiden een dikke knuffel!!
angelique84

Unregistered

25-09-2009 19:22
Goedenavond dames!

Ben ik weer!
Even een paar dagen rust achter de rust!

Voor zover ik weet, ben ik niet zwanger..
De ongi is goed doorgebroken!
We zullen het allemaal wel zien!

Ik kreeg trouwens vandaag een brief van het Erasmus ZKH dat ik 5 oktober geopereerd wordt!!!
Eindelijk...
Na anderhalve maand wachten, krijg ik eindelijk bericht!

Spannend en ben er ook helemaal klaar voor!
En natuurlijk hopend dat het daarna effect heeft, en gauw zwanger mag raken!

Hoe is ie met iedereen?
Puckje

Unregistered

28-09-2009 08:02
Hee Angelique, dat is goed nieuws! Erg jammer dat het toch niet raak was... ik hoop echt dat je operatie goed uitwerkt!

Liefs Puck
Puckje

Unregistered

28-09-2009 08:06
Ynni schreef:Bizar dan dat streepje! Is je menstruatie ook heviger en pijnlijker dan normaal?

Hee Ynni,

Het was gewoon zoals normaal zeg maar, tis inmiddels ook alweer 'over'. We gaan er vanuit dat het een bevruchting is geweest die niet doorgezet heeft, ik wist niet dat dat kon maar sinds dit forumonderwerp dus wel!
We gaan maar weer voor de volgende ronde...
Puckje

Unregistered

28-09-2009 08:08
BenteB schreef:Nou ik dacht daar komen ze :twisted: :twisted: :twisted: heeeel klein beetje bloed, maar daarna weer alles rustig, wel buikpijn en ik wordt er een beetje kriegelig van Wink maar was ook druk op mn werk dus dat helpt ook niet mee ...maar als de :evil: dit weekend niet doorzetten doe ik na het weekend voor de gezelligheid nog weer eens een testje!

Hee Bente, nog 'n testje gedaan?

x Puck
Puckje

Unregistered

28-09-2009 08:10
Zo, ik ben weer helemaal bij :lol: :lol: :lol: !
Een nieuwe week met hopelijk weer nieuwe leuke berichten!

Liefs Puck
BenteB

Unregistered

28-09-2009 09:13
ja hoor testjes gedaan, en predictor weer een heel licht streepje en de ander negatief....dus ik denk dat ik echt niet zwanger ben, en dat predictor gewoon niet betrouwbaar is of er is wel een bevruchting geweest net zoals bij Puck..
Maar ja we gaan er nu gewoon lekker echt voor, want we waren nog niet eens echt begonnen! Wink

Nou Angelique fijn dat je geopereerd gaat worden! 5 oktober dat is al snel!

nou dames allemaal een fijne dag vandaag!
Eva_697

Unregistered

28-09-2009 09:44
wat raar nog steeds een streepje:O heel vreemd.. zeker omdat het een week na de vorige positieve test was.. dan zou echt al het hcg wel uit je lichaam moeten zijn als er alleen een bevruchting plaats heeft gevonden.. ik zou misschien toch om een bloedtest vragen bij de dokter.. SUcces!
Puckje

Unregistered

28-09-2009 11:31
BenteB schreef:ja hoor testjes gedaan, en predictor weer een heel licht streepje en de ander negatief ...

Hi Bente,

Ow nee... om gek van te worden die onzekerheid Sad Was het weer zo'n gevoelige predictor? Dan zou het kunnen dat je nog een heel licht streepje ziet. Nou meis, ik heb er inderdaad ook niet zo'n goed gevoel bij... je mag me mailen hoor, dat weet je hè...

x
epat

Posting Freak

28-09-2009 15:01
Je zou niet de eerste zijn hier op het forum bij wie Predictor een fout resultaat gaf (echt niet zwanger, ook niet eventjes geweest dus ook geen zeer vroege miskraam). Die dame had geklaagd bij Predictor en ze gingen het onderzoeken (maar dat zeggen ze misschien als zoethoudertje, dat weet ik niet natuurlijk).
Maar voor jou hoop ik dat het toch ergens nog wel raak blijkt te zijn!
BenteB

Unregistered

28-09-2009 15:45
Dank je Puck!

Ik denk ook dat de predictor bij mij een vals positief resultaat geeft, ook omdat alle andere merken testen duidelijk negatief zijn! Ik snap alleen niet hoe het kan :?
Puckje

Unregistered

28-09-2009 17:14
BenteB schreef:Dank je Puck!

Ik denk ook dat de predictor bij mij een vals positief resultaat geeft, ook omdat alle andere merken testen duidelijk negatief zijn! Ik snap alleen niet hoe het kan :?

Ik snap er ook geen hout van... sterkte meis Sad
BenteB

Unregistered

29-09-2009 15:42
@ epat ik heb inderdaad nu contact gehad met dat meisje die dit heeft meegemaakt, heel vervelend zeg voor haar! Ik ga er ook echt vanuit dat ik heb hetzelfde heb en dat ik niet zwanger ben.

@eva dank je voor je reactie! Ik heb al om een bloedtest gevraagd, maar die man lachte me nog net uit, hij zei dat ze dat nooit doen omdat een urine test gewoon betrouwbaar is en bij de huisarts was die negatief, dus moet gewoon maar afwachten of ik een dikke buik krijg of niet Wink

En Puck hoe is het met jou?? hoe gaat het met temperaturen?? Smile
muis28

Unregistered

29-09-2009 16:21
haai dames!!
ik was even aan t googelen op predictor vroege test en kwam hier terecht,
en ik heb hetzelfde als Bente! nu al voor de 2e keer

vorige cyclus had ik ook licht streepje op de test, paar dagen erna helemaal niks meer, dus SPIER wit, en en 5 dagen na die posi test werd ik mega heftig ongesteld, ook met erge krampen dus misschien zat er toch iets

en vanmorgen 2 dagen voor mn NOD getest, zelfde vroege predictor test, weer een streepie, licht maar wel aanwezig Big Grin

erg vaag he.....

ik heb net een zoontje van bijna 5 maanden en ik weet van toen ik van hem zwanger was dat de testen elke 2 dagen donkerder werden... ik teste toen met kruidvat 2 voor 5 euro. ik denk dat predictor gewoon te vroeg posi test, want op hun site staat dat als die positief is je nog 25% kans hebt dat mis gaat.

Dus ik denk dat jij nu misscihen wel bevrucht bent, maar dat het niet helemaal goed zit en het er straks uit komt, aangezien je streepje niet duidelijker wordt, OFFFFFFFFFFF je bent wel zwanger, maar nog zo pril dat de andere testen het nog niet kunnen zien.

met kruidvat teste ik al 4 dagen voor mn nod positief! wel heel licht, maar werd toen elke keer donkerder. heb je die al es geprobeerd? ik ga denk ik over paar dagen nog maar es testen als mn ongi nie doorzet Smile

vind die testen wel heel vaag hioor Sad
Puckje

Unregistered

30-09-2009 08:40
Goedemorgen meiden!

Nou ik ben nog niet aan temperaturen; de Blokker hier om de hoek had geen thermometers... :roll: Toen heb ik me toch maar voorgenomen om met de ovulatie testen te beginnen. Heb ze eergisteren besteld (Matcare) en gisteren in huis. En echt een uur nadat ik ze besteld had kreeg ik die tegoedbon van 5 euro (die volgens mij iedereen gehad heeft, of niet?)...

Dus nog maar even niet temperaturen dan. Volgens de bijsluiter moet ik morgen beginnen met de ovutest, dus dat zullen we maar doen dan. Mijn vriend vond het ook een goed idee, had ik niet verwacht, hij kan alle testen die met zwanger te maken hebben inmiddels wel dromen haha.

Ik heb het nog nooit gedaan zo'n ovutest, dus ik ben eens benieuwd. Als het goed is zal ik ergens in of vlak na het weekend m'n eisprong hebben. Wie weet wordt dit 'm dit keer!! Dat zou fantastisch zijn!!
En ook wel grappig, dit weekend is weer de dag dat we elkaar leerden kennen, dat zou dan wel een hele bijzondere dag worden!

Big Grin Puckje
Ynni

Unregistered

30-09-2009 09:03
Ha dames ik test vrijdag pas!! Mn temp zit goed, mn jongens worden groter en steeds pijnlijker met witte pukkeltjes op mn tepels, mn buik geeft krampjes en steken, loop vaag misselijk en duizelig rond maar ik waag me niet meer aan het vroegtesten... Big Grin
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave