Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen De spanning bij terugplaatsing met ICSI of IVF

De spanning bij terugplaatsing met ICSI of IVF
visje

Unregistered

09-09-2009 16:38
Goedemiddag mede lotgenoten,

Ik ben 36 jaar. Wij hebben 8 jaar geleden zonder succes een intensief traject gehad met IUI, daarna IVF en als laatste ICSI. Helaas is het maar 1 maal tot een terugplaatsing gekomen. En die was toen niet succesvol. Na de laatste poging ICSI zijn we toen gestopt omdat we de teleurstelling toen niet meer aan konden.

Na al deze jaren bleef de wens voor een kindje onveranderd en hebben we besloten toch nog 1 of 2 pogingen te doen. We hebben afgelopen maandag een terugplaatsing van 2 bevruchte eitjes. Nu komt naar mijn mening de zwaarste periode van de behandeling. Afwachten of de ICSI is geslaagd. Het opbouw traject vond ik wel meevallen. Tuurlijk is dat ook allemaal erg spannend. Dat spreekt voor zich. Maar nu kunnen we niets meer doen dan afwachten en gezond leven. Ook al ben ik echt enorm positief dat het gaat lukken, toch maakt elk krampje in mijn buik me onzeker over de uitslag. Maar goed, ik wil hier positief in blijven staan. Het gaat lukken!

Ik vroeg me af of er misschien meer zijn welke nu in deze periode zitten en hoe jullie omgaan met de spanning. Hebben jullie tips?

Groetjes Visje
Anna82

Unregistered

20-09-2009 13:37
heb je al getest inmiddels?? ik moet vrijdag :roll: ik heb de afgelopen werk me eigenlijk vooral gestort op mn werk, erg he, maar toch help het wel, ondanks dat ik nu toch een soort aan het aftellen ben.
visje

Unregistered

28-09-2009 18:28
Helaas, een test was zelfs niet nodig. Voor de 2 weken voorbij waren had ik al een menstruatie. Ik ben nu de teleurstelling wel weer redelijk de baas maar het was even een zeer vervelende tijd. Nu nog 1 poging. Als die ook mislukt dan zullen we er definitief een punt achter zetten. Hoe moeilijk dat ook zal zijn.

Groetjes
Anna82

Unregistered

29-09-2009 08:13
goh ja pittig, ik kan het zelf nog niet echt geloven, maar het lijkt te zijn gelukt. Ik had ook niet zoveel eitjes, 6 waarvan 4 bevrucht, 1 bruikbaar en de rest te weinig ontwikkeld om in te vriezen. Dus dat ik toch zwanger ben geraakt vind ik echt een wonder en ook echt niet verwacht, aangezien ik mn ongi al aan voelde komen.

Veel sterkte met het opladen voor je volgende poging...
tinkerbel77

Posting Freak

Topics: 4
07-10-2009 06:21
hoi visje veel succes met je volgende poging.
ikzelf ben bezig met mijn 1e icsi en krijg morgen de 1e echo.
Dollie

Unregistered

07-10-2009 13:25
Hoi Hoi

Suc6 allemaal...

Ik heb een vraag aan jullie wat hebben jullie gebruikt ter bevordering van de innesteling??? Progestan of pregnyl en wat was het resultaat???

Ik word namelijk nu voor de keuze gestelt of de bolletjes of pregnyl ?? {3x een kleine hoeveelheid}

ik zelf heb al 8x progestan gebruikt zonder een langdurig positief resultaat... dat moet genoeg zeggen natuurlijk maar ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen...

op een andere site las ik dat kinderasprine ook goed is voor de doorbloeding nooit van gehoord jullie??

Liefs Dollie
Dollie

Unregistered

10-10-2009 23:06
Visje,

Voor jou een mega dikke knuffel wat een pech en elllende allemaal...

Liefs Dollie
tinkerbel77

Posting Freak

Topics: 4
19-12-2009 12:47
hoi

dollie ben jij nog bezig voor een poging?
en visje nog een poging gewaagd?

ik zit in de 2e ww na mijn icsi tp,
en het is inderdaad zenuwslopend al dat wachten !!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave