Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Zwanger of niet??

Zwanger of niet??
Anna1984

Unregistered

07-09-2009 17:11
Vorig weekend heb ik een zwangerschapstest gedaan. Daar kwam iets heel vreemds uit. In eerste instantie had ik zoiets van het zal wel want ik heb ook een spiraal maar nu begin ik er weer over na te denken. De uitslag was als volgt:

1. In zowel het uitslagvakje als het controlevakje was een dikke streep te zien
2. De dikke streep in het controlevakje werd een dunne streep en de locatie van de dikke streep in het uitslagvakje verschoof naar de rechterkant
3. De dikke streep in het uitslagvakje verdween en de dunne streep in het controlevakje bleef staan.

Dit gebeurde in een tijdsbestek van ongeveer twee a drie minuten. Erg vreemd.....

wat denken jullie? een nieuwe test doen??

groetjes, Anna.
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
07-09-2009 17:41
apart. heb ik nog nooit gehoord dat een test zo deed.
ik zou idd een nieuwe test doen.
Jootje82

Posting Freak

08-09-2009 15:18
Idd heel appart. Ook nog nooit van gehoord. Ik zal gewoon opnieuw testen.. Hou je ons op de hoogte??

Xxx
Anna1984

Unregistered

08-09-2009 16:34
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Denk alleen niet dat ik zwanger ben omdat ik natuurlijk nog het spiraal heb. Maja dat zegt op zich ook niks want een vriendin van me werdt ook zwanger met het spiraal...

Can't wait to get it out!!!!!!!!!!!!!

Ik baal een beetje dat ik de test weggegooid heb want anders had ik hem teruggestuurd.
Jootje82

Posting Freak

09-09-2009 12:52
Een vriendin van mij is ook zwanger geworden terwijl ze een spiraaltje had.
Wil je je spiraaltje nog niet laten verwijderen dan??
Anna1984

Unregistered

09-09-2009 16:15
Ja, het liefste liet ik die spriraal gisteren al eruit halen.

Maar ik ben nog bezig met een opleiding. Hiermee ben ik in februari klaar. Mijn man en ik vinden het verstandiger om tot dan te wachten omdat ik aardig fysiek bezig ben tijdens deze opleiding.

De reden waarom ik toch die zwangerschapstest had gedaan was omdat mijn lichaam heel vreemd aan het doen was..... Opgezwollen borsten, misselijkheid.....

en helaas, vandaag een nieuwe test gedaan en die was negatief. Naja ondanks dat ik echt een brandende kinderwens heb is het misschien ook maar beter zo. Nu kan ik mijn opleiding tenminste afmaken, en ik hoef nog maar zo kort!

keep in touch!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave