Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Niet aan het ontpillen en toch een onregelmatige cyclus....

Niet aan het ontpillen en toch een onregelmatige cyclus....
lolala

Unregistered

31-08-2009 14:56
Hallo,

Ben op zoek naar mensen in hetzelfde schuitje zitten...

In principe ben ik niet aan het ontpillen daar ik al sinds een flink aantal jaren geen pil en/of chemische anticonceptie gebruik...

Hoe komt het dan toch dat ik niet regelmatig ben?

Enig idee?
leonec

Posting Freak

Topics: 21
31-08-2009 20:45
Hoi hoi,

Nou ik was september 2008 gestopt met de pil en ik was in 1 ronde zwanger.(nog en normale cyclus).helaas is het misgegaan met 8 weken
Ik was 8 weken na me miskraam weer ongesteld( 2dagen ervoor een positieve zwangerschapstest)

Daarna heb ik geen normale cyclus meer gehad en ben bij de ferriliteitspoli terecht gekomen..

Nou blijkt dat ik wel eitjes heb maar er wordt er geen 1 groot genoeg.. dus geen eisprong en ook geen menstruatie..

Nu heb ik iets gekregen om me menstruatie op te wekken en clomid (dat zorgt dat er wel een eitje groeit)
Door echo s weet ik dat er 2 eitjes zijn geknapt (oeps misschien een tweeling )

Moet nu wachten tot 9 september dan kan ik testen..

Hoop dat ik je iets heb geholpen..

liefs
lolala

Unregistered

02-09-2009 10:28
leonec schreef:Hoi hoi,

Nou ik was september 2008 gestopt met de pil en ik was in 1 ronde zwanger.(nog en normale cyclus).helaas is het misgegaan met 8 weken
Ik was 8 weken na me miskraam weer ongesteld( 2dagen ervoor een positieve zwangerschapstest)

Daarna heb ik geen normale cyclus meer gehad en ben bij de ferriliteitspoli terecht gekomen..

Nou blijkt dat ik wel eitjes heb maar er wordt er geen 1 groot genoeg.. dus geen eisprong en ook geen menstruatie..

Nu heb ik iets gekregen om me menstruatie op te wekken en clomid (dat zorgt dat er wel een eitje groeit)
Door echo s weet ik dat er 2 eitjes zijn geknapt (oeps misschien een tweeling )

Moet nu wachten tot 9 september dan kan ik testen..

Hoop dat ik je iets heb geholpen..

liefs

Joh meid wat sneu .. hopelijk slaat deze behandeling aan!!!
Duim voor je!!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
02-09-2009 14:19
ik ben ook onregelmatig. maar kan door de PCOS komen. ik hoef alleen geen Clomid te slikken omdat mn ei gewoon springt.
ik heb het trouwens op de PCOS hyve ook nagevraagt, of mijn 27 goed was. ( de waarde)
en dat is dus goed, een progestron boven de 80 KON zelfs een zwangerschap betekenen.
weer wat geleerd :mrgreen:
lolala

Unregistered

02-09-2009 14:25
Monalisa schreef:ik ben ook onregelmatig. maar kan door de PCOS komen. ik hoef alleen geen Clomid te slikken omdat mn ei gewoon springt.
ik heb het trouwens op de PCOS hyve ook nagevraagt, of mijn 27 goed was. ( de waarde)
en dat is dus goed, een progestron boven de 80 KON zelfs een zwangerschap betekenen.
weer wat geleerd :mrgreen:

Ja ik leer hier ook elke keer weer bij... zwanger worden lijkt wel een hele wetenschap zo hé!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave