Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden ontpillen hoe lang????

ontpillen hoe lang????
jongemoeder

Unregistered

31-08-2009 14:05
hallo allemaal,,

ik ben gestopt met de pil (microgynon 50) omdat ik zwanger wil worden Big Grin Big Grin

de eerste maand hebben we een condoom gebruikt omdat ik de eerste mensturatie af wilde wachten
maar dat beviel niet egt dus na een maand had ik zoiets van waarom niet zonder we willen tog graag een kindje...

nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden ik zit nu op 18 weken dus 126 dagen en word nu wel heel erg ongeduldig...

bij iedereen lees ik hier dat ze tog wel op zn langst rond de 90 dagen ongesteld werden (na het stoppen van de pil),,,
heeft iemand hier ook last van dat t zo lang duurt??? moet ik nu na de huisarts gaan zoja wat gaat tie dan doen???

ik hoop dat iemand hier ook last van heeft of gehad en of iemand hier antwoord op kan geven

ik heb ook al verschillende tests gedaan maar steeds negatief
groetjes
epat

Posting Freak

Topics: 13
31-08-2009 14:37
Ik heb er geen last van gehad, maar zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts. Als je dan echt niet zwanger blijkt te zijn, dan kan hij je iets geven om menstruatie op te wekken.
Eva_697

Unregistered

31-08-2009 15:02
Even naar de huisarts want dit duurt wel heel erg lang vind ik. dan krijg je waarschijnlijk iets om je menstruatie op te wekken, meestal zie je dan dat je daarna gewoon ongesteld wordtSmile

Succes!
jongemoeder

Unregistered

31-08-2009 16:35
nou dan ga ik morge wel ff belle voor afspraak

super bedankt voor de reacties ik weet t zelf egt nie meer zo goed...
dan ga je vanalles denken van zou t tog wel goed zijn
en je wilt t niet egt met iedereen er over hebben..

nou jullie horen er wel van
groetjes
Sabien84

Unregistered

31-08-2009 18:33
mijn huisarts zou pas stappen ondernemen als ik na een half jaar nog niet ongesteld was. Ik werd dus met een recept 'nog even wachten' naar huis gestuurd...

Succes!
jongemoeder

Unregistered

31-08-2009 18:54
ja dat had ik ook al eerder gelezen hier op t forum.. maar goed dan kan hij me zowieso geruststellen..

maar tis gewoon rot aangezien we t altijd zonder condoom doen want nu blijf je denken van hey misschien ben ik wel zwanger....

en om nou elke x een test te doen vind ik ook een beetje overdreven want we zijn nog jong en hadde zoiets van we zien wel... en ik wil er ook nie geobsest door raken.. en elke x een negatieve test doet daar ook niet goed aan...

maar goed jullie horen ervan
groetjes
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
31-08-2009 19:40
Duurt idd wel lang, ik had zelf het geluk dat ik meteen regelmatig ongesteld werd!
Idd even de huisarts bellen, kijken wat die zegt!!
jongemoeder

Unregistered

01-09-2009 12:06
heb de huisarts gebeld voor vandaag zat hij al vol..
en de assistente vroeg ook egt wat mijn klachten waren
maar de rest van de week moet ik werken dus heb ik maar gelijk
een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag... 1 week langer maakt ok nie meer uit
en dan zal je natuurlijk net zien dat ik ongesteld word...
we wachten t af
groetjes
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
01-09-2009 16:54
succes ermee!!!
leeuwinnetje

Posting Freak

03-09-2009 14:00
Succes!!!
Babii

Posting Freak

Topics: 48
03-09-2009 14:04
Als ik niet onder controle van de gyn had gelopen had ik nu over de 200 dagen gezeten :|

Maar ja bij de gyn helpt de Clomid ook niet. dus mijn menstruatie wordt steeds opgewekt.... En dat opwekken is altijd een otnrekkingsbloeding zonder eisprong.

Het kan helaas voorkomen Sad
jongemoeder

Unregistered

06-09-2009 08:56
zo das ook lang,,, ja ik ben ook super benieuwd wat hij gaat zeggen dinsdag..
heb nu heel de week al beetje opgezette onderbuik enzow dus egt zon gevoel van ik ga ongesteld worden...
ik dacht dan zal je zien word ik maandag ongesteld haha maar opzich heb ik dat gevoel nu elke x al gehad dat ik dacht van ja, nu word ik t en dan tog bleef t weg.. maar ik lees ook heel veel verhalen van dat mensen na het stoppen met de pil niet meer ongesteld werden enzow. en dan word ik tog wel een beetje bang...
maarja nog ff afwachte
groetjes
jongemoeder

Unregistered

08-09-2009 10:56
nou ik ben vanochtend bij de huisart geweest,, en mn verhaal gedaan
en hij nam me egt heel serieus dus dat is wel fijn en nou moet ik dus bloed gaan prikken
en dan kijke ze na de waarde van hormomen in mn bloed enzow... en dan door na de gyn
om de eisprong op te wekken.. dus ben benieuwd..was super zenuachtig dat ik moest ma ben blij dak gegaan ben
hij zei wel dat t nie normaal is zo lang maar dat er meer zijn en die zijn gewoon zwanger geworde dus hele geruststelling
groetjes
jongemoeder

Unregistered

14-09-2009 07:20
nou was ik zaterdag aan t werke en wat denk je... ongesteld geworde...
zo raar he dan denk ik komt t nou door de huisarts ofzow door die geruststelling dat ik gewoon zwanger kan worde en dan mn lichaam dan ineens wel mee werkt??? of gewoon toeval? maja moet morge belle voor de uitslag van t bloed en ben druk bezig met temp. maar nu ben ik wel heeel benieuwd hoe lang de volngde ronde gaat duren hopelijk geen 5maanden meer..

maar vond t wel heel raar want ik ben er opzich helemaal niet zo mee bezig maar mis. dus tog wel onbewust
groetjes
Dianneke

Posting Freak

14-09-2009 20:10
Komt idd vaker voor, zo lang niet ongesteld na pilgebruik. Je ziet het vaker bij vrouwen die heel jong met de pil begonnen zijn, kennelijk heeft het lichaam dan niet de tijd gehad om de hormonen op regel te krijgen (duurt gemiddeld 5 jaar!) en moet dus na stoppen van de pil weer erg wennen aan het zelf moeten doen. Als het eenmaal weer op gang is, is het zeldzaam dat het weer zo lang duurt voor je ongesteld wordt. Het kan nog wel wat onregelmatig zijn de eerste maanden. Geen reden om te denken dat je niet zwanger kunt worden!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave