Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten wat zouden jullie doen? nu testen of na zondag.

wat zouden jullie doen? nu testen of na zondag.
appelflap

Unregistered

27-08-2009 17:12
hi,
ik ben nieuw hier.
heb even een vraagje, ik brand van nieuwsgierigheid of ik wel of niet zwanger zou zijn.
zondag zou ik ongesteld moeten worden.
heb vandaag alvast een test gekocht.
wat zouden jullie doen? vanavond, morgen testen of de zondag afwachten.
ik weet ook wel dat als het zo is, dat ik het toch wel te weten kom. maar ja het is ook leuk het sneller te weten.
heb etos test gekocht.

groetjes
Shiley

Posting Freak

Topics: 14
27-08-2009 17:24
he,
de etos heeft denk ik geen gevoelige test, dus daarvoor zul je tot zondag moeten wachten met testen. of staat er in de bijsluiter dat dit eerder kan?
de testen van matcare (matcare ultra) zijn gevoelig en kun je 4 tot 6 dagen voor je nod gebruiken.
Jootje82

Posting Freak

27-08-2009 18:18
Klopt idd wat Mippie zegt..

Maar wat ik had gedaan (omdat ik zelf ook ongeduldig ben) is gewoon testen en als het negatief is gewoon zondag nog een doen.. Als je het geld er natuurlijk voor over hebt. Of idd die van matcare bestellen.. Suc6 en ben benieuwd!!

Xx
appelflap

Unregistered

27-08-2009 19:09
bedankt mippie en jootje. ik weet dat die van de etos niet zo gevoelig is als die van matcare, maar vroeg me af of het wel zin zou hebben als ik het nu zou testen.

denk dat ik morgen even test, zondag is nog zo ver weg Wink
laat je hier wel weten.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
27-08-2009 20:29
WACHTEN!

Eerder testen kan alleen maar teleurstelling geven, misschien test je nu positief maar gaat het de komende dagen toch fout en wordt je gewoon ongesteld... komt heel veel voor.
Het is en blijft moeilijk, maar gewoon je nod afwachten en dan pas testen is mijn advies.
appelflap

Unregistered

28-08-2009 10:11
vanmorgen kon ik het toch niet laten, geen tweede streep..
maar ja zegt natuurlijk nog niets, dus eigenlijk zonde van de test.
was ik toch maar niet zo nieuwsgierig :oops:

nou ja ik zie het na het weekend wel.
gr
ran83

Posting Freak

Topics: 23
28-08-2009 10:16
Net wat hoop zegt in gevolg gewoon wachten met testen.

Ik heb ook weleens vooraf getest en dat was echt een teleurstelling, want dan ga je er nog vanuit dat het misschien toch wel raak is en voor hetzelfde geld is ie positief en wordt je alsnog ongi, zijn er genoeg die dat op het forum meegemaakt hebben.
appelflap

Unregistered

01-09-2009 18:08
gisteren weer getest, niets.
wel al vanaf verleden week woensdag pittige buikpijn alsof ik ongesteld moet worden,maar ook niets.
nu is het heel goed mogelijk dat mijn cyclus nog niet goed loopt.
ik geef borstvoeding aan mijn 4 maanden oude zoon en ben pas 1 keer ongesteld geweest.( dat was verleden maand)

( misschien een shock voor sommige dat ik alweer zwanger zou willen zijn. maar ja, het heeft ook z'n voordelen 2 kids snel achter elkaar en de een wil wachten tot ze lopen, de ander niet Wink )
Jootje82

Posting Freak

02-09-2009 12:06
Hey appelflap,

Ik snap zelf wel dat je getest hebt. Ben zelf ook ongeduldig..
Maar beter was om te wachten maar nogmaals, had ik zelf ook niet gedaan.

Hoop dat je toch nog een positieve test krijgt.. Big Grin
En wat betreft dat snel zwanger worden.. is iedereen zijn eigen keuze. Lijkt mij ook leuk twee kleintjes zo kort op elkaar (miss praat ik anders als ik ooit mag bevallen). Daarom lijkt een tweeling mij helemaal super..! Ook wel zwaar maar daar groei je wel in..

Nou meid, hoop dat je nog positief test! Suc6!

xx
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave