Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn bloedverlies verder in de zwangerschap

bloedverlies verder in de zwangerschap
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
19-08-2009 21:35
Hallo,

Ik ben nu 27 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst in mijn zwangerschap bloedverlies gehad. Naar het ziekenhuis geweest,inwendig onderzoek gehad, echo,ctg maar alles was goed ( gelukkig) Afgelopen zaterdag weer verlies gehad. weer naar het ziekenhuis en weer was alles ok. ( weer blij uiteraard)
Nu heb ik vandaag weer wat verlies gehad. Heb niet gebeld omdat ik de kleine nog goed voel maar het frustreerd me zo dat ze niet weten waar het vandaan komt! Het valt me wel op dat ik alleen wat verlies heb als ik een dag vrij ben. De rest vd week heb ik nergens geen last van! Wie heeft hier ook last van/gehad? En wie weet misschien wat het wel kan zijn? De placenta lag niet voor de baarmoeder mond dus dat is fijn..
Snow

Unregistered

19-08-2009 22:01
Ik heb ook vaker wat bloed verloren verderop in de zwangerschap. Met 22 weken in het ZH gelegen door bloedverlies en veel harde buiken.. Bij mij wisten ze ook niet waardoor het kwam! Erg frustrerend!
Ik heb sindsdien dacht ik nog 2x een paar druppels bloed gehad.. maar toen ook niet gebeld omdat ik net als jij ons
meisje nog veel voelde bewegen.

Als je je ongerust maakt/ er zenuwachtig van bent, zou ik wel bellen. Want zenuwen zijn niet goed voor je lichaam denk ik...

succes!!!!
riannetje

Posting Freak

19-08-2009 22:13
Hoi,

Toevallig moest ik aan jou denken, stom he? Wist dat jij dat ook gehad hebt. Ja ben nu wel weer onzeker, net een vriend aan de telefoon gehad en hij zei: Rian je kan beter 10 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Het is geen teen dat blijft bloeden, het is wel jou kindje! Maar ik voel me dan weer zo'n muts. Denk dan dat zij denken: o daar heb je die doos weer...
brusje

Unregistered

20-08-2009 08:16
zei het al eerder maar kn me voorstellen datje er onzeker van bent hoor ookal was het de vorige keren ook allemaal goed..
het lijkt heellogies dat er gewoon steeds een haarvaatje(adertje) springt ofzo...maarja als ze t neti zeker weten blijft het toch vervelend.
gelukkig voel je de kleine goed, en bij twijfel zou ik toch even bellen weer..

hier geen bloedverlies maar wel harde buiken..wordt je ook onzeker van...BAH

ik hoop voor je dathet weg blijft verder!!
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 09:45
Dames,

Vanmorgen weer gebeld, hoefde niet te komen, ze konden ook geen verklaring geven maar omdat het geen maandverband vol was hoefde ik me geen zorgen te maken. Moest het in de gaten houden en als ik heftige buikpijn kreeg of zo dan moest ik weer bellen.. Ik moet volgende week naar de gyn dus we overleggen dan wel weer.
brusje

Unregistered

20-08-2009 09:52
ow nouwja gelukkig, hoeveel bloedverlies heb je dan als ik vragen mag? alleen bij afvegen of wel meer? en helder? of wat slijmerig ofzo??
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 10:40
Een paar druppels en het is wel helder. En dan ongesteldheidsbuikpijn erbij. Dus wel irri.. En wat ik al eerder zei is het zo vreemd dat ik er alleen last van heb als ik een dag vrij heb en dan tot rust kom of zo. Dat vond de assistente ook vreemd omdat het meestal komt wanneer je druk bent. Maar misschien veeg ik wel te hard af of zo. Ik heb al weken geen seks dus daar komt het ook niet van hahaha.
brusje

Unregistered

20-08-2009 11:29
haha nee..kan me voorstelen..en zou ik nu ook niet aan beginnen..dan maar op een andere manier..haha Wink
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 12:35
Pff moet er nu ook niet aan denken hihi, maar dat hoort thuis in een ander topic Big Grin
Snow

Unregistered

20-08-2009 12:36
Ik had ook steeds wat druppels helderrood. Ik had er soms buikpijn bij.
Ook had ik wat vaker roze slijm.. maar dat was dan een druppel bloed met slijm denk ik..

Asboluut NIET dom bedoeld hoor, maar weet je zeker dat het uit je vagina zelf komt?
Ik had namelijk vorige week dat ik ook weer wat bloed had bij het afvegen.. en die keer erna weer.. en toen ben ik
eerst bij mijn anus (wat een raar woord toch altijd nog) met een wc papiertje gaan deppen en toen bleek daar een klein
scheurtje te zitten! En toen daarna echt alleen met een puntje papier langs mijn vagina en toen kreeg ik niks..
Malou

Unregistered

20-08-2009 12:55
Ik had in het begin van mn zwangerschap, de eerste vier maand wat bloed met slijm.
Door het slijm leek het meestal erger dan het was.

Het zou best kunnen dat je nu van onder wat schraal bent, waardoor het soms bloed. Komt idd door te hard afvegen, maar dat verklaart niet waarom je er zulke krampen bij hebt.

Ik zou t ook verder niet weten, maar als je twijfeld gewoon bellen hoor!
Het gaat de gezondheid van jou en je kindje, en daar kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn.l
brusje

Unregistered

20-08-2009 13:11
ja dat kan natuurlijk ook..een scheurtje of aambei daar he..(jah anus..blijft een gek woord..haha)
Malou

Unregistered

20-08-2009 13:12
Ja idd.

Had mijn neef de pest dat hij Annes heet, en mn neefje dus het woord Anus een keer had opgevangen.
Die noemde papa dus Anus, Anus! Zie eens! :lol: :lol: Om te gieren Big Grin
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 13:46
Ja ik hou dat erg goed in de gaten! Ik heb ook inderdaad wel eens wat bloed van mijn anus gehad. Maar dit zit dan echt vooraan bij mijn vagina uitgang ( haha raar woord) En trouwens ik vind het heel goed dat je het vraagt! Vind het fijn dat je mee denkt!! Jij hebt nu geen bloedverlies meer gehad??
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 13:47
Hihi mijn bericht hierboven is voor regenboog bedoeld maar er was al weer bij gepost zag ik nu!! :oops: Big Grin
riannetje

Posting Freak

20-08-2009 13:48
Ah zielig zeg Malou!! Big Grin Big Grin Big Grin
Snow

Unregistered

20-08-2009 16:10
riannetje schreef:Ja ik hou dat erg goed in de gaten! Ik heb ook inderdaad wel eens wat bloed van mijn anus gehad. Maar dit zit dan echt vooraan bij mijn vagina uitgang ( haha raar woord) En trouwens ik vind het heel goed dat je het vraagt! Vind het fijn dat je mee denkt!! Jij hebt nu geen bloedverlies meer gehad??

hey, ik begreep dat het voor mij was hihi
Ik had het toevallig vanmiddag weer! Alleen dan niet bij mijn anus.. maar het bloedde net iets buiten mijn
vagina. Misschien door het warme weer/afvegen.. ik met een spiegeltje kijken :mrgreen: en daar zag ik
een heeeeel klein scheurtje.. (wat best veel bloedde, had wel 4 grote druppels!)

Ik heb geen bloedverlies meer gehad vanuit mijn baarmoeder gelukkig! En als dat vanaf nu komt, schrik
ik niet meer, maar hoop ik dat de bevalling inzet haha.
Snow

Unregistered

20-08-2009 16:10
Malou schreef:Ja idd.

Had mijn neef de pest dat hij Annes heet, en mn neefje dus het woord Anus een keer had opgevangen.
Die noemde papa dus Anus, Anus! Zie eens! :lol: :lol: Om te gieren Big Grin

hahaha :lol: :lol:
brusje

Unregistered

21-08-2009 14:02
ja idd als je de 35 weken eenmaal voorbij bent schrik je natuurlijk niet meer zo hard..haha..dan kan het weinig kwaad als de kleine komt..(meestal)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave