Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Enig idee iemand?

Enig idee iemand?
Yazzz

Unregistered

17-08-2009 20:37
Hai,

Ik ben sinds mei gestopt met de pil na een periode van een jaar. Ik kreeg in juni en juli gewoon me periodes en begin deze maand niet.

Kan het zijn dat de ontpilling nu pas plaats vind? Of is het toch iets anders.....

Ik wil testen maar toch ook weer niet(een aantal zullen dit vast herkennen)
Gerjanne1981

Unregistered

18-08-2009 11:02
Yazzz, bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat mijn lijf 'ontpild' was. Ik was toen een week overtijd (had altijd keurig een cyclus van 28 dgn), en dacht dat ik zwanger was, maar na een stuk of wat testen die negatief waren wist ik dat ik vanaf dat moment onregelmatiger zou gaan menstrueren.

Het kan dus zijn dat jouw lijf inderdaad nu pas ontpild is, maar ja voor hetzelfde geld ben je wel zwanger. Je weet het nooit. Ieder lijf is anders. Doe anders een test, en is die negatief dan weet je dat je vanaf nu een andere cyclus zult hebben. En ga het bijhouden hoe lang je cyclus is, of anders ovulatietesten gebruiken. Heb ik ook gedaan. Ik zelf ben uiteindelijk in ronde 7 zwanger geworden. Succes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave