Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Nieuwe jonge meiden met een wens!

Nieuwe jonge meiden met een wens!
snippie

Unregistered

13-08-2009 09:53
Het leek mij en SHaron leuk om een topic te starten
voor jonge meiden die net nieuw zijn op het forum en ook graag
kinderen willen.
Leuk om elkaars ervaringen te bespreken en uit te wisselen ,zo kunnen we van elkaar leren en elkaar advies geven.
dus kom er gezellig bij.
snippie

Unregistered

13-08-2009 09:57
Ik zou me zelf even voorstellen.

ik zelf ben 1juli 24 geworden en zijn nu 1,5jaar bezig met onze wens.
helaas mocht het tot heden nog niet blijven zitten.
wij lopen sinds mei dit jaar bij de gyn.
en hebben al verschillende onderzoeken moeten ondergaan.
waar uit is gebleken dat mijn man(ben getrouwd) geen goed zaad heeft.
nu gaan we kijken of het wel goed genoeg is voor IUI!

ik woon in zuid-holland en werk op een buitenschoolse opvangBig Grin!

dat was het voor even.

liefs
sharon_

Posting Freak

Topics: 2
13-08-2009 09:58
Nou zal me even voorstellen is wel zo handig Smile .

Ik ben Sharon, 19 jaar oud en heb vorige maand besloten met mijn vriend bewust voor een wondertje te gaan.
Morgen is mijn NOD dus ik ben heel erg benieuwd!!! Maar het is pas ronde 1, dus ik ga er nog niet zo van uit dat het meteen raak zal zijn. Ik ga nog naar school en doe de opleiding Saw, wat vroeger Spw heette. Ik werk als oppas wat
mij heel erg goed bevalt want ik vind het geweldig om met kinderen te werken.

Ik kijk uit naar nieuwe meiden die gezellig mee komen kletsen over vanalles wat met zwanger worden en zwanger zijn te maken heeft maar ook gewoon over de dagelijkse dingen enz. Dus kom er gezellig bij!
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:02
Nou ik doe ook mee hoor...

Ik ben sonja 21 en mijn man 29
Ik ben sinds mei gestopt met de pil na 8 jaar hem te hebben geslikt...
In juni zijn we getrouwd.....

Ik werk fulltime als office manager en ben van plan om weer een opleiding te gaan volgen...

Volgends mij was dit het wel zo'n beetje toch
wendyl

Posting Freak

Topics: 4
13-08-2009 10:04
Hoi!

Ik ben Wendy, 24 jaar en wil ook graag hier meekletsen! Big Grin

Wij zijn nu pas bezig met de 1e ronde, maar morgen is de dag dat we mogen testen.
Weet ik eigenlijk ook niet precies, omdat ik net een maand gestopt ben met de pil...
Ik heb wel ovu testen gebruikt en die waren 2 weken geleden wel positief, dus heb het gevoel dat ik wel een vrij gemiddelde cyclus van 28 dagen heb...
Gister een zw test gedaan, maar volgens mij toch echt negatief. Morgen maar weer een test doen...

Groetjes!
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:06
wendyl schreef:Hoi!

Ik ben Wendy, 24 jaar en wil ook graag hier meekletsen! Big Grin

Wij zijn nu pas bezig met de 1e ronde, maar morgen is de dag dat we mogen testen.
Weet ik eigenlijk ook niet precies, omdat ik net een maand gestopt ben met de pil...
Ik heb wel ovu testen gebruikt en die waren 2 weken geleden wel positief, dus heb het gevoel dat ik wel een vrij gemiddelde cyclus van 28 dagen heb...
Gister een zw test gedaan, maar volgens mij toch echt negatief. Morgen maar weer een test doen...

Groetjes!

Welkom
Spannend hoor
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:07
gezellig meidenBig Grin!

en wat spannend zeg voor jullie allemaalBig Grin!
ik duim heel hard voor jullie
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:07
Welkom hier ook meiden!

En Wendy zo spannend he, morgen onze NOD. Ik had ook al negatief getest een paar dagen geleden maar goed hier nog geen ongi te bekennen dus het kan nog alle kanten op. Hoop ook voor jou dat het raak mag zijn. Zou wel te gek zijn.
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:11
Mijn NOD (als deze maand wel een cyclus is van 28 dagen) is morgen maar ik voel nog steeds helemaal niets dus ik hou moet dat word duimen draaien
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:13
Zeker duimen draaien Sonja! Wat spannend allemaal, morgen is gewoon een spannende dag. Hoop dat niemand van ons ongi word. Dan zouden we het wel mooi voor elkaar hebben hihi.
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:14
heel hard duimen draaien!!!!
ik ga de blaren pleisters even pakken.
hihi
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 10:14
Hahah toevallig alle 3 morgen onze NOD!
Hopelijk alle 3 niet ongi en Snippie over een paar weken ook niet! Kunnen we gelijk weer een nieuw topic beginnen! Wink
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:16
hihiBig Grin dat zou grappig zijnBig Grin ik heb zondag/maandag me ei.
dus vanavond weer proberen te klussen voorzichtig aan.
hihi
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:20
Wij klussen tegenwoordig gewoon wanneer we zin hebben want als ik alleen al ei zeg wil hij al niet meer hahaha
alyssa1988

Unregistered

13-08-2009 10:21
hoi

ik ben nieuw hier en ben op zoek naar een plek waar ik lekker mee kan kletsen.
ik behoor tot de categorie jonge moeders want ik ben al moeder van een ventje van anderhalf jaar oud en me vriend en ik hebben op nieuw besloten voor nog een kleine gup te gaan. ik ben nu 20 jaar en vind het geweldig om zo jong moeder te zijn geworden ik zou hem echt niet meer uit mijn leven kunnen weg denken. hoop dat ik ook snel in verwachting mag zijn van een nieuwe gup. voor de rest moet ik nog even uit zien te zoeken hoe het hier allemaal werkt.

groetjes alyssa
Isis84

Senior Member

13-08-2009 10:22
Hallo!!

Mag ik me hier ook aanmelden?! Ik ben 25. Val ik dan nog in de categorie jong??!!
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:24
alyssa welkom meid!

leuk dat je al een kindje hebtBig Grin!

klets gezellig mee!
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:25
Claudia1984 schreef:Hallo!!

Mag ik me hier ook aanmelden?! Ik ben 25. Val ik dan nog in de categorie jong??!!

nou net hahhaha nee natuurlijk het maakt hier niet uit hoe oud je bent
snippie

Unregistered

Claudia1984 schreef:Hallo!!

jah hoor meidBig Grin!kom gezellig er bijBig Grinje bent zo jong als je voelt en we schelen maar een jaar en wta dn nogBig Grin
sharon_

Posting Freak

Alyssa en Claudia van harte welkom hier. Gezellig dat jullie mee komen babbelen.
En tuurlijk ben je niet te oud Claudia, gewoon gezellig mee komen kletsen hoor!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:27
sonja2009 schreef:Wij klussen tegenwoordig gewoon wanneer we zin hebben want als ik alleen al ei zeg wil hij al niet meer hahaha

jah deden wij eerder ook alleen deze maand is zo'n beetje de echte laatste maand dta het natuurlijk zonder hulp kan gebeuren!
want in sep beginnne we hoog waarschijnlijk aan IUI.dus vandara hihi
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:27
En Snippie voor jou is het zo te lezen eind dit weekend een spannende tijd. Lekker klussen meid en wij duimen wel voor je en heel hard ook. Zodat hopelijk de IUI je bespaard kan blijven, want dat zou het mooiste zijn toch Smile .
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:28
snippie schreef:
sonja2009 schreef:Wij klussen tegenwoordig gewoon wanneer we zin hebben want als ik alleen al ei zeg wil hij al niet meer hahaha

jah deden wij eerder ook alleen deze maand is zo'n beetje de echte laatste maand dta het natuurlijk zonder hulp kan gebeuren!
want in sep beginnne we hoog waarschijnlijk aan IUI.dus vandara hihi

ja precies dan is het wat anders maar mijn gevoel zegt dat het het zaad van mijn man niet goed is en dat het dan toch geen zin heeft om gepland te klussen
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:30
jah heel hard klussenBig Grin!

en sonja mijn gyn zegt altijd door blijven klussen want je weet maar nooit'.
liefs
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:32
ik hoop dat het klussen lukt Wink !anders peg wil gene pijn lijden.

en dames gaan jullie nog wat leuks doen het weekend of gewoon relaxen?
ik ga gewoon relaxenBig Grin!
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 10:33
Alyssa en Claudia; welkom!

En Claudia je valt zeker nog in de categorie jong! En voel ik me over een jaar wel ineens heel oud als ik 25 ben! Wink

Sonja, waarom heb je het gevoel dat het zaad van je man niet goed is? Heb je er wel al naar laten kijken?

Snippie, wat is IUI? :oops:
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:34
Sonja mag ik vragen hoe dat gevoel is ontstaan? Ik ben er namelijk ook nog altijd bang voor bij mijn mannetje.
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:35
nee idd
Hoelang zou je bezig moeten zijn willen ze zijn zaad nakijken??
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:36
Mijn man zijn vader heeft traag zaad duurde 5 jaar voordat hij er was
Zijn broer heeft traag zaad hun kindje is door IVF geboren
En volgends mij is dat erfelijk

Ik ben al een keer zwanger geweest gewoon tijdens de pil dus
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:37
Ik ga het weekend relaxen geld is op hahaha...
Moet vanmiddag weer met me hond naar de dierenarts hij heeft een onstoken oog grrrr
Isis84

Senior Member

13-08-2009 10:37
Gelukkig!!

Ik zal me een beetje voorstellen.

Ik ben dus 25, mijn vriend is 26. We wonen nu 1 jaar samen in een plaatsje vlakbij Eindhoven en hebben besloten om voor een kindje te gaan.
We zitten nu in de tweede ronde.

Ik zeg ook absoluut niet wanneer ik mijn ei heb!! Ik denk dat hij dan helemaal in de stress schiet...
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:38
Intra-uteriene inseminatie (IUI) is het inbrengen (insemineren) van zaadcellen direct in de baarmoeder (intra-uterien).
en bij het onderzoek halen ze dus de goede zaadjes er uit en die gebruiken ze dus voor IUI dus dan hoeft het lichaam niet meer zlef te kijken wat goed of slechte zaadjes zijn.
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:40
Aha oke op die manier. Ja dan snap ik inderdaad wel dat je je er toch wel zorgen over gaat maken. Dat zou ik ook doen hoor. Maar net wat je zegt, hoelang duurt het wel niet voor je verder bent als je hem laat testen.

Hier is juist geld binnen gekomen eindelijk eens een keer, dus ik ga vanavond lekker de stad in met mijn mannetje en pakken we ook gezellig een terrasje. Gaan deze week of volgende week ook nog gezellig uit eten met zn 2en dus ik zit wel gebakken. Mocht ook wel weer na zon stressperiode.
Maar wat zielig dat je hondje een ontstoken oog heeft Sad . Had de hond van me ouders laatst ook, alleen die had het echt heel erg omdat het in eerste instantie niet was opgevallen dus dat arme beestje was echt zielig.
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:41
Nou Snippie en toch ga ik hard voor je duimen hoor, dat het jullie op eigen kracht deze maand gaat lukken. Zou geweldig zijn.
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:42
sonja2009 schreef:Ik ga het weekend relaxen geld is op hahaha...
Moet vanmiddag weer met me hond naar de dierenarts hij heeft een onstoken oog grrrr

ahhh wat zieligSad!!!!
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:43
Claudia1984 schreef:Gelukkig!!

Ik zal me een beetje voorstellen.

Ik ben dus 25, mijn vriend is 26. We wonen nu 1 jaar samen in een plaatsje vlakbij Eindhoven en hebben besloten om voor een kindje te gaan.
We zitten nu in de tweede ronde.

Ik zeg ook absoluut niet wanneer ik mijn ei heb!! Ik denk dat hij dan helemaal in de stress schiet...

Hihi nou Claudia dat hoor ik van de meeste meiden hoor als ze dat tegen hun vriend zeggen dat die in de stress schiet.
Mijn vriend vraagt het juist heel vaak uit zichzelf rond die periode. Ik zei hem nog nee ik ga het je lekker niet vertellen voor ik je onder druk zet, maar hij wou het echt weten. Dus dat is natuurlijk ook wel weer grappig.
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:43
sonja2009 schreef:Mijn man zijn vader heeft traag zaad duurde 5 jaar voordat hij er was
Zijn broer heeft traag zaad hun kindje is door IVF geboren
En volgends mij is dat erfelijk

Ik ben al een keer zwanger geweest gewoon tijdens de pil dus

meestal pas na een jaar bezig zijn.maar misschien mag je wle eerder als je aan geeft dta het in de familie zit.
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 10:44
Thnx Snippie! Ik hoop dat het bij jullie toch nog op de 'normale' manier lukt!

Ik begrijp wel je onzekerheid Sonja. Ik lees overal dat je pas na een jaar naar de dokter moet gaan, als het dan nog niet lukt.
Maar je kan bij matcare wel een test kopen om te testen of het zaad van de man goed is...
Weet niet of het werkt hoor, maar mijn vriend en ik hebben het er ook over gehad om het te bestellen. Niet dat we er bij hem aan twijfelen, maar gewoon voor de zekerheid...

Ik heb gelukkig niet bij mijn vriend dat ik er niks over mag zeggen!
In de periode dat ik vruchtbaar ben, is hij juist degene die steeds vraagt of ik al een ovu test heb gedaan en wat daar de uitslag van is. En hij wilt ook precies weten wanneer de vruchtbaarste dag is en de eisprong enzo.
Ben wel blij dat hij hiermee net zo erg is als ik!
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:44
Ja hij staat de hele tijd met 1 oog dicht dus hij heeft er echt last van dus dar gaat me laatste geld...

Ach ja de 20e weer zorgtoeslag en de 21 weer loon...Hebben gewoon een klein beetje veel uitgegeven deze maan hahaha Nieuwe bankstel allemaal nieuwe rolgordijnen Man een nieuwe scooter Dus dan is het snel op hoor
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:45
poeh jullie gaan snel ben ook ana het xboxen maar moet daar even mee stoppen wnat loop anders achter hihi!

uhm dames koop niet die thuis testen!!!!!!!!!!!!!!!!
slechte ervaring mee!

liefs
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:46
wendyl schreef:Thnx Snippie! Ik hoop dat het bij jullie toch nog op de 'normale' manier lukt!

Ik begrijp wel je onzekerheid Sonja. Ik lees overal dat je pas na een jaar naar de dokter moet gaan, als het dan nog niet lukt.
Maar je kan bij matcare wel een test kopen om te testen of het zaad van de man goed is...
Weet niet of het werkt hoor, maar mijn vriend en ik hebben het er ook over gehad om het te bestellen. Niet dat we er bij hem aan twijfelen, maar gewoon voor de zekerheid...

In de periode dat ik vruchtbaar ben, is hij juist degene die steeds vraagt of ik al een ovu test heb gedaan en wat daar de uitslag van is. En hij wilt ook precies weten wanneer de vruchtbaarste dag is en de eisprong enzo.

Ja ik vraag me dan af of ik wel een jaar wil wachten hou heel veel van me mannetje hoor
Ik heb niet echt zin om 5 jaar te wachten
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:47
hihi mijn man is ook zo hoor.wil van alles op de hoogte zijnBig Grin!
wendyl schreef:Thnx Snippie! Ik hoop dat het bij jullie toch nog op de 'normale' manier lukt!

sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:48

Weet niet of het werkt hoor, maar mijn vriend en ik hebben het er ook over gehad om het te bestellen. Niet dat we er bij hem aan twijfelen, maar gewoon voor de zekerheid... Maar heb er ook slechte dingen over gelezen en ik vind ze duur!

Haha wat grappig zo is mijn vriend dus ook. En hier hebben we het inderdaad ook over die matcare testen gehad. Maar het is nu pas ronde 1 dus we kijken het nog wel even aan. Maar denk dat mijn vriend wel eerder getest zou kunnen worden omdat wij het bij hem door een medische reden al verdenken. Dus volgensmij word je dan wel eerder getest. Maar gewoon eerst nog maar een tijdje zo proberen en dan kijken we wel verder.

@Sonja, het is immers wel voor een goed doel hihi je lieve hondje Smile .
En ik ken het hoor, soms teveel geld uit geven haha. Maar je hebt er ook weer mooie dingen voor terug toch. Dat maakt ook altijd wel erg blij.
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 10:49
Snippie, waarom zijn die testen slecht dan???

Sonja, ik zou nu al naar de dokter gaan als ik jullie was... Als je zegt dat het in de familie zit, zullen ze hem misschien wel eerder willen onderzoeken.

Maar idd Snippie, het gaat hier wel erg snel he!! Je hoeft maar ff iets anders te doen en je kan weer 10 berichtjes bijlezen! Big Grin
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:50
bij die thuis testen kwam bij ons tot twee keer toe goed zaad uit.
en wat krijgen we te horen. IUI
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:50
Ik vind die thuis testen trouwens wel heel duur voor een man, en snippie jij hebt er slechte ervaring mee gehad? Heb ik geloof ik ook al eens eerder van iemand anders gehoord.
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:51
mss hadden wij net het ongeluk hoor.
maar wat me man toegaf dat hij toen we naar het ziekenhuis gingen wel teveel gedronken had! :oops: !
dahmz wat werd ik boos!!!
dus wie weet komt er uit het onderzoek van morgen plots iets anders uit.
mag toch blijven dromen?
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:52
Dromen en hopen is ook nooit erg hoor Snippie. Je gaat in iedergeval van het positieve uit en dat is al hartstikke goed. Kan me immers wel voorstellen dat je flink pissig op hem bent geweest. Whaaa dat zou ik ook op die van mij zijn geweest als die me zoiets had geflikt.
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 10:53
snippie schreef:bij die thuis testen kwam bij ons tot twee keer toe goed zaad uit.
en wat krijgen we te horen. IUI

Ow, das wel heel slecht!!!
Maar door alcohol wordt je zaad wel slechter ja. Hopelijk lag het dan daaraan!!

Ik wacht jouw uitslag wel even af, voordat ik er aan ga denken om zo'n test te bestellen!
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:53
Ja ik ga het eerst overleggen of hij dat zelf wel wil hahah zou niet zo blij zijn als iemand dat voor mij beslist..
Hoorde ook dat het slecht zou zijn als de man rookt en af en toe een jointje rookt en drinkt..Nou daar geloof ik dus niet in want mijn buurman doet dit regelmatig en zijn vriendin was binnen een maand zwanger na het stoppen van de pil
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:55
Sonja ik ken zat meiden he die echt verslaafd zijn daar aan en die helaas (het zijn geen goede meiden, leven als lang leve lol) allemaal na 1 keer onveilige seks zwanger zijn geworden. En dan gebruikte hun vriend het even hard. Dus dat zegt denk ik niet zo veel, denk alleen wel dat de kwaliteit van het zaad op den duur wel achteruit gaat.
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:55
Ik voelde wat vochtigs dus dacht :evil: nou helemaal niets verlies heel veel vocht beneden (sorry voor de details) iemand een idee wat dit kan zijn??
Guest

Unregistered

13-08-2009 10:56
Ja mijn man rookt wel eens een jointje maar ik ben zijn moeder niet om dat te verbieden en zijn vader en broer hebben dat nooit gedaan dus dat zou wel vaag zijn dan he
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 10:58
Gelukkig nog geen ongi Sonja. Het zou op 2 dingen kunnen duiden, of een zwangerschap of toch een aankomende ongi. En ik mag hopen voor jou het eerste natuurlijk Smile . Heb je er normaal last van dan rond deze periode?
snippie

Unregistered

13-08-2009 10:58
mijn gyn zegt ook dat drinken niet heel veel kwaad kan maar hij had de laatste keer 1,5liter van 12%opSad!
hij schaamde zich ook heel erg en is nu dus eigenlijk gestopt.hij nemet hoog uit 1biertej per weekend en dan klaar.

uhm sonja spannend kan twee kanten op of het is druk aan het verder innestellen en makat alles schoon of voorbereiding ongi.ik hoop gewoon dta je zwanger bentBig Grin
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:00
Overigen even ander onderwerp weer hahha die hond hebben we 2 maanden en hij heeft al een ontoken pootje gehad en nu een ontstoken oog en dat alleen maar door in het bos overal door en op te springen
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 11:01
hahahah eerst overleggen lijkt mij ook erg handig! Wink

Maar ik lees ook overal dat als een man rookt dit slecht is. Maar volgens mij hangt dat gewoon van de man zelf ook af.
Mijn broer rookt en zijn vrouw was ook binnen 3 maanden zwanger.
Mijn vriend rookt en blijft ook roken en daar heb ik geen probleem mee. Ik rook zelf ook nog, maar ben wel geminderd. Maar zodra ik een positieve test heb, stop ik wel gelijk!

Het schijnt ook dat je op de placenta stipjes ziet als je rookt tijdens de zwangerschap. Dus hoe meer stipjes hoe meer je hebt gerookt.
Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij veel gerookt en haar placenta was helemaal schoon! :roll:
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:02
Hee meiden!!
Leuk dat ik ook een berichtje kreeg Big Grin

Claudia, zag dat jij uit de buurt van eindhoven komt..
Leuk, kom daar zelf ook vandaan. Al ben ik voor mijn vriend een heel eind daar vandaan verhuisd Wink

Morgen een spannend dagje las ik .... Big Grin
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 11:03
Jeetje Sonja, je maakt het nu wel heel spannend... Hoop voor je dat je gewoon zwanger bent en dat het daardoor komt!

Wat zielig je hondje!! Wat voor hond heb je??

Hee Essie! Welkom hier!
snippie

Unregistered

13-08-2009 11:04
sonja2009 schreef:Overigen even ander onderwerp weer hahha die hond hebben we 2 maanden en hij heeft al een ontoken pootje gehad en nu een ontstoken oog en dat alleen maar door in het bos overal door en op te springen

uhm zwak hondje dan ?
wara heb je hem gekocht?
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 11:05
wendyl schreef:hahahah eerst overleggen lijkt mij ook erg handig! Wink

Maar ik lees ook overal dat als een man rookt dit slecht is. Maar volgens mij hangt dat gewoon van de man zelf ook af.
Mijn vriend rookt en blijft ook roken en daar heb ik geen probleem mee. Ik rook zelf ook nog, maar ben wel geminderd. Maar zodra ik een positieve test heb, stop ik wel gelijk!

Het schijnt ook dat je op de placenta stipjes ziet als je rookt tijdens de zwangerschap. Dus hoe meer stipjes hoe meer je hebt gerookt.
Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij veel gerookt en haar placenta was helemaal schoon! :roll:

Precies Wendy ze zeggen zoveel hihi daar ben ik nu echt wel achter. Ken ook iemand die rookt zich helemaal suf, heeft laatst longfoto's laten maken en haar longen waren bijna helemaal schoon. Die artsen waren ook verbaasd. Dus al die praatjes hoeven vaak niet eens op te gaan hoor!

@Sonja, wat voor een soort hondje is het dan? Want mijn oma haar hond is een west terrier ofzoiets en die heeft ook regelmatig ontstoken ogen en oren maar dat schijnt normaal te zijn bij dat ras. Wel heel sneu Sad .

@Essie, welkom hier meid! Gezellig!!
snippie

Unregistered

13-08-2009 11:05
hej essie gezelligBig Grin
Isis84

Senior Member

13-08-2009 11:06
Jullie gaan wel erg snel.... Zit op mijn werk dus wordt geacht ook nog te werken!

Mijn vriend drinkt alleen in het weekend bier. Hij rookt niet.

Erg spanndend Sonja... Het kan vanalles zijn! Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!
Guest

Unregistered

sharon_ schreef:Gelukkig nog geen ongi Sonja. Het zou op 2 dingen kunnen duiden, of een zwangerschap of toch een aankomende ongi. En ik mag hopen voor jou het eerste natuurlijk Smile . Heb je er normaal last van dan rond deze periode?

Nee helemaal niet zo erg eigenlijk...
Ik heb echt geen idee wat het is allemaal
Suus85

Posting Freak

Topics: 5
Hello there :mrgreen:
Gezellig, nog een topic. Dan kom ik me hier ook maar mengen Wink
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:07
sharon_ schreef:

Precies Wendy ze zeggen zoveel hihi daar ben ik nu echt wel achter. Ken ook iemand die rookt zich helemaal suf, heeft laatst longfoto's laten maken en haar longen waren bijna helemaal schoon. Die artsen waren ook verbaasd. Dus al die praatjes hoeven vaak niet eens op te gaan hoor!

@Sonja, wat voor een soort hondje is het dan? Want mijn oma haar hond is een west terrier ofzoiets en die heeft ook regelmatig ontstoken ogen en oren maar dat schijnt normaal te zijn bij dat ras. Wel heel sneu Sad .

Een jack russel foto staat op hyves...
Hij is gewoon heel lompt lijkt wel een hoppend konijn in het bos denk gewoon dat het door een takje komt
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 11:08
sonja2009 schreef:
sharon_ schreef:Gelukkig nog geen ongi Sonja. Het zou op 2 dingen kunnen duiden, of een zwangerschap of toch een aankomende ongi. En ik mag hopen voor jou het eerste natuurlijk Smile . Heb je er normaal last van dan rond deze periode?

Nee helemaal niet zo erg eigenlijk...
Ik heb echt geen idee wat het is allemaal

Misschien dan toch een wondertje in je buik? Want als je het normaal nooit hebt is het nu wel toevallig. Even afwachten nog denk ik ook al is dat zo moeilijk, ik ken het!

@Claudia, ja het gaat hard hier hihi ik moet zo ook echt even douchen en de hond uitlaten, heb straks denk ik veel bij te lezen haha.
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 11:09
Gezellig Suus Big Grin welkom!
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:10
sonja2009 schreef:
sharon_ schreef:

Een jack russel foto staat op hyves...
Hij is gewoon heel lompt lijkt wel een hoppend konijn in het bos denk gewoon dat het door een takje komt

Heb hier nog niemands hyves gezien Wink
Guest

Unregistered

Maar dan zou ik toch een keer positief moeten testen Overigens heb ik echt nergens last van hoor dus!!!!!

We wachten het gewoon geduldig af
Isis84

Senior Member

Essie, waarbij Eindhoven heb je gewoond?
Suus85

Posting Freak

13-08-2009 11:11
Gaan er ook mensen morgen Popstars kijken??? Tongue
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 11:11
Essie anders stuur ik je wel ff in een pb mijn hyves, dan heb ik jou ook direct in me lijst.

@Sonja, volgensmij hebben jack russels er vaker last van hoor, en is het een terug kerend probleem. Maar je zou het even bij de dierenarts na kunnen vragen of dat ras er vaker last van heeft dan andere honden.
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:12
Suus85 schreef:Gaan er ook mensen morgen Popstars kijken??? Tongue

Jahaaaa.. Big Grin
Guest

Unregistered

sharon_ schreef:Essie anders stuur ik je wel ff in een pb mijn hyves, dan heb ik jou ook direct in me lijst.

@Sonja, volgensmij hebben jack russels er vaker last van hoor, en is het een terug kerend probleem. Maar je zou het even bij de dierenarts na kunnen vragen of dat ras er vaker last van heeft dan andere honden.

Isgoed meid!
sharon_

Posting Freak

@Suus, misschien wel weet ik nog niet hihi want ik zit meer achter de laptop dan dat ik tv kijk vaak.
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:13
Dit is mijn hyves http://sonja54.hyves.nl/

Ik ben niet bang meer om bekende hier tegen te komen want dat is al gebeurd hahah een oud klasgenootje

Ja ga denk ik wel popstars kijken
Isis84

Senior Member

13-08-2009 11:14
Morgen geen Popstars! We gaan weer eens een keer uit. (alweer drie maanden geleden, hoezoe burgelijk?!)

Heb gisteren al mijn zus moeten misleiden waarom ik wel de BOB wil zijn en niet ga drinken. Volgens mij trapte ze er niet echt in.. Ze kent me te goed!
wendyl

Posting Freak

Mijn hyves is niet heel moeilijk... wendyl.hyves.nl Big Grin
Wat zijn die van jullie? Via een PB is ook goed hoor!

Maar misschien nog even een paar dagen wachten Sonja...
Heb je wel een regelmatige cyclus? Volgens mij niet echt he? Ik kan die banners niet zien nu ik een bericht typ! Sad

Morgen Popstars... Weet ik nog niet... Zal vast wel, want verder is er niet veel op! Big Grin

Wow... heb ik dit bericht getypt staan er alweer 3 berichten boven!!! Confusedhock:
Guest

Unregistered

We kunnen beter gewoon afspreken met al dat gebep van ons hahaha van werken komt helemaal niets
snippie

Unregistered

13-08-2009 11:15
poeh zeg ga ik even de vaat doen mag ik alweer pagina's terug lezen hihi!

maar ik ga ook popstarts kijkenBig Grin!!!!
hihih!
ga nu snel even mijn kaas uien broodjes in de oven doen neit veel schrijven he!
kussss
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:16
wendyl schreef:Mijn hyves is niet heel moeilijk... wendyl.hyves.nl Big Grin
Wat zijn die van jullie? Via een PB is ook goed hoor!

Maar misschien nog even een paar dagen wachten Sonja...
Heb je wel een regelmatige cyclus? Volgens mij niet echt he? Ik kan die banners niet zien nu ik een bericht typ! Sad

Morgen Popstars... Weet ik nog niet... Zal vast wel, want verder is er niet veel op! Big Grin

Wow... heb ik dit bericht getypt staan er alweer 3 berichten boven!!! Confusedhock:

Tussen 25 en 28 dagen dus de 25 dagen zijn al om nu nog een paar dagen tot 28
Suus85

Posting Freak

13-08-2009 11:19
ik hou zo van die stomme voorrondes van Popstars, idiootjes kijken en soms een goeie, hihi :mrgreen:
snippie

Unregistered

oja even denken wat wilde ik jullie ook alweer vragen hihi denk.........................................................
................................................................................................................................................................................... oja
hebben jullie het mensne al verteld dta jullie bezig zijn en zo jah hoe reageerde ze?

ik heb het me ex collega's verteld die reageerde jaloers want je bent nog jong en nog ene heel leven voor je!
en me zus verteld die reageerde eerst van zul je niet wachten tot je 30 bent!wnat ik ben 31 en ben er ook nog niet aan toe.
gelukkig is die bij gedraaidBig Grin!
en me broetje weet het en die vond het heel gaafBig Grin!
me moeder heb ik het niet persoonlijk verteld,maar die vermoed wel wat.heb wel hints gegeven en die ozu het alleen maar gaaf vinden.
zo en nu jullie hihi
wendyl

Posting Freak

sonja2009 schreef:We kunnen beter gewoon afspreken met al dat gebep van ons hahaha van werken komt helemaal niets

Hahaha echt he!! Ik probeer ook te werken, maar het lukt me echt niet!! Vooral omdat er zoooveel gekletst wordt!! Vanaf volgende week is mijn collega terug en kan ik op woensdag, donderdag en vrijdag niet meer op het forum! Sad
Wel kan ik dan gemaild worden hoor! Big Grin

Maar je zit nu op dag 26 toch?? Nog 2 dagen dus... Kan me voorstellen dat het nu wel extra spannend is!
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:21
wendyl schreef:
sonja2009 schreef:We kunnen beter gewoon afspreken met al dat gebep van ons hahaha van werken komt helemaal niets

Hahaha echt he!! Ik probeer ook te werken, maar het lukt me echt niet!! Vooral omdat er zoooveel gekletst wordt!! Vanaf volgende week is mijn collega terug en kan ik op woensdag, donderdag en vrijdag niet meer op het forum! Sad

Maar je zit nu op dag 26 toch?? Nog 2 dagen dus... Kan me voorstellen dat het nu wel extra spannend is!

Ja idd heb nog 2 dagen dus ik wacht gewoon geduldig....
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:22
snippie schreef:oja even denken wat wilde ik jullie ook alweer vragen hihi denk.........................................................
................................................................................................................................................................................... oja
hebben jullie het mensne al verteld dta jullie bezig zijn en zo jah hoe reageerde ze?

ik heb het me ex collega's verteld die reageerde jaloers want je bent nog jong en nog ene heel leven voor je!
en me zus verteld die reageerde eerst van zul je niet wachten tot je 30 bent!wnat ik ben 31 en ben er ook nog niet aan toe.
me moeder heb ik het niet persoonlijk verteld,maar die vermoed wel wat.heb wel hints gegeven en die ozu het alleen maar gaaf vinden.
zo en nu jullie hihi

Nee we vertellen het ook niet.
Al geeft mijn ventje soms stiekem hints en denk dat sommige het wel 'vermoeden'.

Mijn schoonzusje doet zo af en toe ook wel een beetje 'jaloers', ze is zelf achteraan in de 20 en vind zichzelf een jonge hippe mama, wat moet ik dan wel niet worden Wink
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:23
snippie schreef:oja even denken wat wilde ik jullie ook alweer vragen hihi denk.........................................................

zo en nu jullie hihi

Me schoonouders zeiden u al geniet eerst van mekaar etc etcIk zei gelijk ben niet binnen een dag zwanger hoor straks duurt het een hele tijd dan zijn we inieder geval op tijd begonnen

Mijn ouders vinden het geweldig me vader hoopt dat het een jongetje word kan hij er mee voetballen zo lief
wendyl

Posting Freak

zo en nu jullie hihi

Wij willen het nog tegen niemand zeggen... Alleen heb ik het wel tegen mijn beste vriendin verteld. Maar zij is na 2 jaar en veel ziekenhuis bezoekjes nu zelf net 12 weken zwanger. Dus vind ik het wel heel leuk om met haar te kunnen delen en erover te praten.
Verder weet 1 collega het, omdat ik heen en weer aan het lopen was met ovu testen... :oops:
Ben benieuwd hoe ik dat volgende maand ga doen, als mijn andere collega er ook weer is...

Mijn moeder had mijn nicht eergister aan de telefoon. En mijn nicht maakte een opmerking over dat mijn moeder binnenkort wel weer oma wordt.
Waarop mijn moeder zei: alsjeblieft even niet zeg. Confusedhock: Ben benieuwd hoe ze reageert als het echt zo ver is... Maar ik denk dat ze het dan wel leuk vindt, als ze ook ziet hoe blij wij er mee zijn.
Maar toch niet echt leuk om zoiets van je moeder te horen...
sharon_

Posting Freak

Hihi een meeting zou op den duur ook wel erg leuk zijn Big Grin ! Volgensmij hebben we genoeg om over te kletsen.

En Claudia, heerlijk toch om er weer even uit te gaan. Haha ik betrap mezelf er ook op hoor dat ik aardig burgerlijk ben geworden sinds mijn vriend bij me in is komen wonen. Maar ik geef niet meer zo veel om uit gaan. Al ga ik de 22e wil gezellig uit met mijn boy, een vriend van ons en mijn nichtje. Dan gaan we naar Index in duitsland dat is 20 minuutjes rijden maar en is onwijs groot en leuk. Hopelijk mag ik dan om een reden de bob zijn Tongue .

Antwoord op Snippie dr vraag;
Mijn moeder en zusje weten het (mijn vader half door me zusje) en die vinden het helemaal geweldig. Heb ook al spulletjes van ze gehad zo lief!!! En mijn zusje blijft maar kopen. En vraagt elke keer als ze me ziet, is het al raak?!
Mijn nichtje weet het ook, en vind het ook helemaal geweldig. Heb laatst lekker zitten fantaseren met haar over kinder namen, was erg leuk. En de buren van mijn ouders weten het ook en die vinden het ook geweldig. En 2 van mijn oppasadressen weten het. Aardig wat mensen dus toch al, en iedereen reageerd gelukkig enthousiast. Maar ik ben er dan ook echt klaar voor en iedereen weet en merkt dat ook aan mij.
snippie

Unregistered

13-08-2009 11:24
essie een uber hippe moederBig Grin!
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:25
sharon_ schreef:Hihi een meeting zou op den duur ook wel erg leuk zijn Big Grin ! Volgensmij hebben we genoeg om over te kletsen.

En Claudia, heerlijk toch om er weer even uit te gaan. Haha ik betrap mezelf er ook op hoor dat ik aardig burgerlijk ben geworden sinds mijn vriend bij me in is komen wonen. Maar ik geef niet meer zo veel om uit gaan. Al ga ik de 22e wil gezellig uit met mijn boy, een vriend van ons en mijn nichtje. Dan gaan we naar Index in duitsland dat is 20 minuutjes rijden maar en is onwijs groot en leuk. Hopelijk mag ik dan om een reden de bob zijn Tongue .

Mijn moeder en zusje weten het (mijn vader half door me zusje) en die vinden het helemaal geweldig. Heb ook al spulletjes van ze gehad zo lief!!! En mijn zusje blijft maar kopen. En vraagt elke keer als ze me ziet, is het al raak?!
Mijn nichtje weet het ook, en vind het ook helemaal geweldig. Heb laatst lekker zitten fantaseren met haar over kinder namen, was erg leuk. En de buren van mijn ouders weten het ook en die vinden het ook geweldig. En 2 van mijn oppasadressen weten het. Aardig wat mensen dus toch al, en iedereen reageerd gelukkig enthousiast. Maar ik ben er dan ook echt klaar voor en iedereen weet en merkt dat ook aan mij.

Ja zou super gaaf zijn..
Met hopelijk veeel buikjes!!
Isis84

Senior Member

13-08-2009 11:26
Snippie, niemand weet dat we er mee bezig zijn. Best lastig vind ik. Vooral om het geheim te houden voor mijn zus en mijn moeder, die vertel ik normaal alles!!

Mijn zus vraagt bijna elke dag: wanneer gaan jullie nu eens aan kinderen beginnen? Ze is zelf 27 en heeft twee kinderen. In de weekenden zijn dat mijn leenkinderen!! Het wordt steeds moeilijker om mijn gezicht in de plooi te houden...!!

Sharon idd heerlijk om weer eens uit te gaan... We gaan meteen 2 dagen achter elkaar. Als ik dat nog maar volhoud!
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:27
snippie schreef:essie een uber hippe moederBig Grin!

Jatoch Big Grin Big Grin
Guest

Unregistered

13-08-2009 11:27
wendyl schreef:

Ik heb even je fotos bekeken op hyves en moet even kwijt wat lijk jij op je moeder zeg
snippie

Unregistered

13-08-2009 11:28
dames binnen 1,5uur 93 berichten dahmzzzzzzz
Guest

Unregistered

Mijn man vind zichzelf te oud om uit te gaan hij is wel bijn a30 zegt hij dan hahahahahhaha
wendyl

Posting Freak

Essiee schreef:
sharon_ schreef:Hihi een meeting zou op den duur ook wel erg leuk zijn Big Grin ! Volgensmij hebben we genoeg om over te kletsen.

Ja zou super gaaf zijn..
Met hopelijk veeel buikjes!!

Ja, laten we het hopen!!!
wendyl

Posting Freak

13-08-2009 11:29
sonja2009 schreef:
wendyl schreef:

Ik heb even je fotos bekeken op hyves en moet even kwijt wat lijk jij op je moeder zeg

Hahahahaha dat hoor ik vaker ja!! :-S
En qua karakter zijn we ook precies hetzelfde... M'n broer heeft dat eergister nog even bevestigd... :roll:
sharon_

Posting Freak

13-08-2009 11:30
Een meeting met veel bolle buikjes zou zeker heel erg leuk zijn. En lach me dan dood om iedereen die ons dan gaat zitten aangapen. Zullen we genoeg negatieve blikken krijgen haha maar samen zijn we sterk!

@Claudia, 2 dagen nog wel, nou dat word heel veel redbull drinken denk ik om wakker te blijven haha.

@Essie, dan gaan we je wel missen zeg als je er nog maar weinig bent. Maar hopelijk zien we je wel savonds zo nu en dan. Zou wel leuk zijn.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (19): 1 2 3 4 5 ... 19 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave