Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen pijnlijke plek na pregnyl

pijnlijke plek na pregnyl
natascha01

Unregistered

08-08-2009 08:43
hey dames,

ik heb gisteren voor de tweede maal mijn pregnyl gezet, subcutaan en ook in de buik in de buurt van mijn navel. volgens mij kan er niet veel mis gaan maar ik heb sinds gisteren wel een zere plek waar ik gespoten heb en dat had ik de vorige keer helemaal niet. ik had gehoopt dat het wel weg zou trekken maar valt tegen. hebben andere meiden dit ook weleens gehad?

gr

natascha
bien

Unregistered

11-08-2009 19:33
Hoi Natascha,

Volgens mij is het wel normaal dat er wat irritatie optreedt na het spuiten van de pregnyl. Dit was bij mij in ieder geval wel zo...

Gr.

natascha01 schreef:hey dames,

ik heb gisteren voor de tweede maal mijn pregnyl gezet, subcutaan en ook in de buik in de buurt van mijn navel. volgens mij kan er niet veel mis gaan maar ik heb sinds gisteren wel een zere plek waar ik gespoten heb en dat had ik de vorige keer helemaal niet. ik had gehoopt dat het wel weg zou trekken maar valt tegen. hebben andere meiden dit ook weleens gehad?

gr

natascha
Anna82

Unregistered

20-08-2009 20:05
hee ik heb vandaag bij mn prikles uitleg gekregen over de irritatie na het gebruik van pregnyl, dat komt doordat het gemaakt wordt van de moeders voor moeders urine en namelijk niet heel erg gezuiverd wordt om wel alle goede stoffen erin te houden. Mocht je hier heel erg veel last van hebben kunnen ze ook een ander middel voorschrijven, dat overigens niet vergoed wordt en ongeveer 50 euro kost...
Anna82

Unregistered

20-08-2009 20:05
hoe lang heb je er uiteindelijk last van gehad??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave