Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Ik snap het niet meer

Ik snap het niet meer
kim83

Junior Member

Topics: 6
03-08-2009 19:30
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb vannacht echt heel erge pijn gehad onderin mijn buik. Vanmorgen had ik wat witte afscheiding. Nou heb ik net een ovu test gedaan, maar was negatief.
Ik snap er niks meer van.

Heeft iemand hier antwoord op??

Groetjes Kim
zon

Unregistered

04-08-2009 09:01
witte afscheiding heb je normaal niet tijdens je vruchtbare dagen!

Dan is je afscheiding doorzichtig plakkerig ( ei wit achtig)

Ik heb die witte afscheiding na mijn eisprong....geen idee of dat bij iedereen is maar zo ja dan is je eisprong denk ik al geweest? Of hij komt nog natuurlijk...
kim83

Junior Member

04-08-2009 10:29
Oke, dan denk ik dat die geweest is.

Ik had 7 dagen een ovutest gedaan, maar steeds negatief. Ik gebruik de clearbleu digitaal, dus erg duur. Ik dacht, omdat dit mijn 2e cyclus is zonder pil dat ik geen ovulatie zou hebben. Maar vrijdag gestopt met testen en waarschijnlijk zaterdag positief geweest. Balen.

Wat kan ik nu het beste doen? We willen natuurlijk graag snel zwanger zijn, maar steeds ovulatietesten doen is erg duur.

Gek he. Ik dacht het allemaal zo te snappen, maar nu ik ermee bezig ben wordt het steeds verwarrender.

Groetjes Kim
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
04-08-2009 10:33
Je kan bij de babybomshop ovutesten bestellen ( online)
dan heb je er 30 voor 25 euro..stuk goedkoper dan clear bleu en net zo goed.

Google maar ffies!

liefs
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
04-08-2009 10:33
babyboomshop bedoel ik hihi
zon

Unregistered

04-08-2009 10:46
of bv van matcare...( die vond ik fijner maar is voor iedereen anders)

Ff google en je vind zo veel goedkopere testen!
kim83

Junior Member

04-08-2009 11:45
Maar dat gaat dan toch met streepjes he. Ik zie dat daar nog wel eens verwarring over is.
Of valt dat nog wel mee. Bij clearbleu is het duidelijk wel of niet vruchtbaar.

Groetjes Kim
zon

Unregistered

04-08-2009 12:27
ja bij CB heb je wel duidelijk een gezichtje ( geen ervaring mee verder...vind t ook erg duur hoor)Maar de goedkopere moeten ook gewoon werken.

Ik heb deze maand met zowel babyboom als matcare testen gewerkt. ( in 1ste instatie babyboom maar die vond ik onduidelijk vandaar matcare die ook nog had liggen als check...en die was heel duidelijk....)
Ik heb mijn eisprong er uit kunnen halen, ook icm mijn afscheiding enzo. Mijn eisprong was wel een paar dagen eerder dan ik hem verwachtte maar qua afscheiding zou t kloppen ( achteraf in mijn temperatuur ook dezelfde dag eisprong terug te zien)

Dus je moet naast de test ook je lijf een btje in de gaten houden...denk ik. Maar je hebt gelijk hoor...ik werd er eerst ook onzeker van. Nu ben ik juist wel gerust omdat ik zeker weet dat mijn eisprong toen was door de temperatuur en ook mijn afscheiding...en is t weer afwachten....haha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave