Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Het Forem Clubje Zwanger Worden in 2007 Deel 4.

Het Forem Clubje Zwanger Worden in 2007 Deel 4.
deborah

Unregistered

03-09-2007 18:25
hoi meiden hier het vervolg van het forem zwanger worden in 2007 deel 3.
hier alweer het 4de deel waarin we gezellig kunnen kletsen over het zwanger worden.
ik hoop dat iedereen snel zwanger zal worden.
veel succes!
groetjes deborah
Guest

Unregistered

03-09-2007 18:31
hoi hoi..

Haha..jah sorry, zag het te laat..
Maar gezelli!!
Nog mensen om ons heen met goed en leuk nieuws.. :wink:
En Elle, hoe was het zaterdag avond? Smile
deborah

Unregistered

03-09-2007 18:35
ik vond dat er in deel 3 zoveel geschreven was, en om het weer wat overzichtelijker te maken is hier weer een nieuw deel Smile
heb verder helaas nog geen goed nieuws, moet nog ff een paar daagjes wachten voordat ik meer weet of het raak is of niet.
maar we wachten vrolijk verder, en anders op naar de 12 de ronde he.
en maris hoe gaat t allemaal bij jou?
is je cyclus al regelmatig of wanneer moet jij weer ongi worden/ of testen? Tongue
Moi

Posting Freak

Topics: 4
03-09-2007 18:40
Hoi,Hoi,

Goed idee een deel 4 aanmaken! ik zit in ronde 3, ben benieuwd deze maand

groetjes moi
Guest

Unregistered

03-09-2007 18:40
Okay..spannend.
Nee ben nu 3 weken en 1 dag overtijd, gister morgen getest, maar helaas. Heb al wel 3 weken lang buikpijn, net zo'n buikpijn, die bij de ongi hoort..maar jah. We wachten rustig af.
Ik ben nu een half jaar van de pil af, dus waarschijnlijk begint de pil nu uit te werken en kan ik dan makkelijk natuurlijk een maandje overslaan.
Maar wel laten weten he, als je iets weet!!
Moi

Posting Freak

03-09-2007 18:42
Maris schreef:Okay..spannend.
Nee ben nu 3 weken en 1 dag overtijd, gister morgen getest, maar helaas. Heb al wel 3 weken lang buikpijn, net zo'n buikpijn, die bij de ongi hoort..maar jah. We wachten rustig af.
Ik ben nu een half jaar van de pil af, dus waarschijnlijk begint de pil nu uit te werken en kan ik dan makkelijk natuurlijk een maandje overslaan.
Maar wel laten weten he, als je iets weet!!

maar normaal had je altijd een ''normale'' cycles dan?
deborah

Unregistered

03-09-2007 18:44
hoi maris, ikzelf had toen ik een half jaar gestopt was met de pil ook opeens last van dat ik over tijd was.
bij mij heeft dat bijna 4 maanden geduurd voordat mn menstruatie weer op gang kwam Sad
sinds de 10de maand was mn menstruatie gelukkig weer normaal en heb nu ook weer gewone cyclussen van 28 dagen Smile
dus vanaf nu word het voor ons hard klussen en hopenlijk is het snel raak.
ik duim voor jullie meiden
groetjes deborah
Moi

Posting Freak

03-09-2007 18:45
deborah schreef:hoi maris, ikzelf had toen ik een half jaar gestopt was met de pil ook opeens last van dat ik over tijd was.
bij mij heeft dat bijna 4 maanden geduurd voordat mn menstruatie weer op gang kwam Sad
sinds de 10de maand was mn menstruatie gelukkig weer normaal en heb nu ook weer gewone cyclussen van 28 dagen Smile
dus vanaf nu word het voor ons hard klussen en hopenlijk is het snel raak.
ik duim voor jullie meiden
groetjes deborah

Zo ik zou echt gek worden als je eerst normale cyclessen hebt en dan ineens zolang overtijd!
Moi

Posting Freak

03-09-2007 18:47
Ik zit nu pas op mn 13e dag, maar heb een soort gevoel in mn onderbuik alsof ik ongi moet worden... echt heel raar
deborah

Unregistered

03-09-2007 18:53
moi, ik vond het ook erg raar allemaal dat ik toen alsmaar niet ongi werd.
ik dacht als eerste natuurlijk dat ik zwanger was, maar helaas was dat niet zo.
maar ik ben nu weer super blij dat mn menstruatie eindelijk weer op gang is gekomen.
ik was er toen echt even bang voor dat het helemaal niet meer op gang zou komen.
maarja alles is nu gelukkig weer goed, en we kunnen weer lekker aan de slag Big Grin
mischien betekend dat rare gevoel in je buik wel dat het nu je vruchtbare dagen zijn Big Grin
ik heb welleend gehoord dat je dan ook een beetje last van je buik kunt hebben.
ikzelf heb dat ook deze maand voor het eerst gehad, en het was ook toevallig mn vruchtbare dagen.
dus ik hoop dat het dat is.
nou veel succes!
Moi

Posting Freak

03-09-2007 19:37
deborah schreef:moi, ik vond het ook erg raar allemaal dat ik toen alsmaar niet ongi werd.
ik dacht als eerste natuurlijk dat ik zwanger was, maar helaas was dat niet zo.
maar ik ben nu weer super blij dat mn menstruatie eindelijk weer op gang is gekomen.
ik was er toen echt even bang voor dat het helemaal niet meer op gang zou komen.
maarja alles is nu gelukkig weer goed, en we kunnen weer lekker aan de slag Big Grin
mischien betekend dat rare gevoel in je buik wel dat het nu je vruchtbare dagen zijn Big Grin
ik heb welleend gehoord dat je dan ook een beetje last van je buik kunt hebben.
ikzelf heb dat ook deze maand voor het eerst gehad, en het was ook toevallig mn vruchtbare dagen.
dus ik hoop dat het dat is.
nou veel succes!

Hoi,

Ja ik zat daar dus ook eerst aan te denken...Nou vanavond maar gaan klussen haha Big Grin
isa

Unregistered

03-09-2007 21:09
heey,
deborah, ik had al getypt op dei andere . zag het ook te laat, maar we kletsen hier gezellig verder :wink:

myste, mijn zus was vanmorgen na het ziekenhuis gegaan, maar het was erg onduidelijk allemaal, wel was de hartslag van het kindje onhoog gegaan, ze mocht weer na huis en om 8uur is ze weer na het ziekenhuis gegaan, nu is ze daar nog, ik wacht nu op een telefoontje van mn ma...

elle, jammer dat je toch nix aan de testen hebt gehad, toch maar hopen dat eht raak is deze maand :wink:

maris dat kan hoor, ik ben nu ruim een jaar bezig en word mn cycles pas redelijk zit nu op 40 dagen... en die soort puistjes, heb ik ook, aan beide zijkanten van mn wang en wat ik ook deo ze komen steeds terug, ik begin te denken dat het geen puistjes zijn maar wat anders, want clearasil enz.. nix helpt..

louise ontpillen is idd heel verschillend bij iedereen, ik ben na de pil pas na een half jaar uit mijzelf ongi geworden, daarna heb ik hele rare cyclessen gehad, nu zit ik dus pas redelijk normaal...
idd erg leuk tante worden, ik word het voor de 1ste x, en wat leuk dat je er bij bent geweest, tjeej dan zou ik denk ik helemaal gek van de zenuwen worden hihi :lol:

liefs
Moi

Posting Freak

03-09-2007 21:51
anoniempje schreef:heey,
deborah, ik had al getypt op dei andere . zag het ook te laat, maar we kletsen hier gezellig verder :wink:

myste, mijn zus was vanmorgen na het ziekenhuis gegaan, maar het was erg onduidelijk allemaal, wel was de hartslag van het kindje onhoog gegaan, ze mocht weer na huis en om 8uur is ze weer na het ziekenhuis gegaan, nu is ze daar nog, ik wacht nu op een telefoontje van mn ma...

elle, jammer dat je toch nix aan de testen hebt gehad, toch maar hopen dat eht raak is deze maand :wink:

maris dat kan hoor, ik ben nu ruim een jaar bezig en word mn cycles pas redelijk zit nu op 40 dagen... en die soort puistjes, heb ik ook, aan beide zijkanten van mn wang en wat ik ook deo ze komen steeds terug, ik begin te denken dat het geen puistjes zijn maar wat anders, want clearasil enz.. nix helpt..

louise ontpillen is idd heel verschillend bij iedereen, ik ben na de pil pas na een half jaar uit mijzelf ongi geworden, daarna heb ik hele rare cyclessen gehad, nu zit ik dus pas redelijk normaal...
idd erg leuk tante worden, ik word het voor de 1ste x, en wat leuk dat je er bij bent geweest, tjeej dan zou ik denk ik helemaal gek van de zenuwen worden hihi :lol:

liefs

Zo wel leuk hoor tante worden. ik ben ook al tante van mn lieve neefje van 3 jaar. dat gaat echt zo hard. Weet nog wel dat ik hem in mn armen had, zo'n piep klein mooi wondertje
winanda

Unregistered

03-09-2007 22:14
ano ik heb het zelfde die bultjes ga ik donderdag ook gelijk wel vragen bij de gyn. is ook wat gevoelig.
-joyce-

Unregistered

04-09-2007 00:25
hee dames,
even een kort berichtje van mij....
Ik heb niet terug gelezen, maar wilde iedereen even de groeten doen,
en alle zwangeren feliciteren!
deborah

Unregistered

04-09-2007 04:52
anoniempje, en ben je al tante geworden?
ben wel benieuwd hoor.
en wat is het geworden?
een fijne dag iedereen vandaag.
ik ga nu naar mn werk.
groetjes deborah
Elle

Posting Freak

Topics: 2
04-09-2007 07:24
hey!!!

Kijk dat is beter te volgen nu we pas op blz 2 zijn! :lol:
Zaterdag was super geweest. Zijn servies gaan beschilderen, tapas gemaakt en daarna op stap naar de liquid in Eindhoven. Een jaren 70,80,90 discotheek met mensen tussen de 23 en 43, eens wat anders. Daar gaan we vaker heen... Maar was wel pas tegen half 5 thuis... Flink gedronken.. Mocht wel een keertje.

Heb sinds gisteren rot buikpijn... maar denk iets van blaasontsteking achtig... ben nu flink aan het drinken etc. Kijken of het weg trekt.

Liefs en een dikke knuf ellen
isa

Unregistered

04-09-2007 09:41
heey,
neej, ben nog geen tante geworden, schiet neit op, gisteravond mocht mn zus weer naar huis en nu moet ze er weer heen...
houd jullie op de hoogte :wink:

winanda, dat heb ik idd ook, dat het soms wat gevoelig is, vraag maar és bij de ha, ben ook wel benieuwd wat het is..suc6 donderdag meid :wink:

moi, idd die zwangerschap ging al hard, kan mij nog als de dag van gisteren herinneren dat ze mij haar posietieve test liet zie, en nu is eht al bijna zover..gaat echt snel :lol:

elle, wat vervelend dat je blaasontsteking hebt.. maar misschien is eht wel wat anders...
ik hoop het voor je :wink:
liefs
Heidi

Unregistered

04-09-2007 11:47
hey Ellen toen ik los ben gegaan was ik gelijk zwanger dus wie weet :wink:

ano spannend he dat wachten maar er komt een leuke tijd aan voor je ik vind het geweldig om tante te zijn.

hier nog steeds geen ongi word er gek van zo kan ik toch niet verder ik ga nu maar uit van 11 aug toen heb ik de miskraam gehad dus moet ik over 3 dagen ongi worden liever niet (maar dan wel zwanger 8) ).
vrijdag gaan we lekker op vakantie kan ik weer helemaal de oude worden heb het nodig

liefs Heidi
isa

Unregistered

04-09-2007 12:14
heidi, ja, is nog steeds spannend...
vrijdag lekker er even tussenuit? heerlijk, das wel fijn ff je gedachten ergens anders op richten :wink:
over 3 dagen is je nod? nou spannend weer, duim voor je meid :wink:
ik zi in mn klusdagen, daar zijn we dan ook druk meee bezig hihi :lol:
Elle

Posting Freak

04-09-2007 12:28
Heidi, veel plezier!!! (we gaan ook effe weekendje weg naar maastricht) Waar ga je heen?
Neem even lekker de tijd voor jezelf.
Ik stuur je nog wel een keer een gewone mail via hyves. (geen krabbel)

Ano. Hoe is je voornaam ook al weer? Vind ik wat handiger. Maar klus ze in ieder geval!

Liefs el
Heidi

Unregistered

04-09-2007 12:40
2,5 week naar texel lekker tropisch hihi heerlijk uitwaaien.
de hond gaat ook lekker mee dus wij gaan ons echt vermaken ik kijk uit naar je mail Ellen

liefs
isa

Unregistered

04-09-2007 14:08
elle, mijn voornaam is: ilse, wil het wel veranderen, maar kan dat?
heidi, leuk texel, hopen dat je een beetje mooi weer hebt :wink:
nou, mn zus is weer terug, had haar net gebeld, en donderdag moet ze weer komen..
ze wou graag thuis bevallen, maar dat zit er neit meer in, ze meot sowieso in het ziekenhuis bevallen.. maar het kan denk ik nog wel paar daagjes duren..
maar houd jullie wel op de hoogte..
liefs
isa

Unregistered

04-09-2007 14:12
ik heb mn naam veranderd in isa, dit omdat mijn huidige naam ilse, en omgedraaid esli al in gebruik was.. en isa zo noemde mijn vader mij altijd, en als ik ooit een meisje zou krijgen, maakt deze naam wel een kans... :wink:
Diana

Unregistered

04-09-2007 16:04
ilse en isa zijn allebei mooie namen!
isa

Unregistered

04-09-2007 17:59
thanx diana, maar persoonlijk vind ik ilse geen mooie naam, maar dat zou wel komen dat eht mijn naam is haha :lol:
mijn vader noemde mij altijd isa, en ben helemaal verliefd op die naam geworden, als het aan mij ligt en er komt ooit een meisje dan denk ik dat het isa word, jaja nog neit eens zwanger, maar de namen heb ik al hihi :lol:
liefs
myste

Unregistered

04-09-2007 19:02
Jeetje en ik maar denken waarom krijg ik geen mail in mijn mailbox.Ik dacht dat er helemaal niks gepost was vandaag. Hoezo blond hahahaha.

Maar goed ilse nu word het afwachten dan voor jou. Ik hoop voor jou dat je zus vanavond nog begint dan kun jij in ieder geval met een gerust hard een weekendje weg.
Nou ik ga ff de verf uit mijn haar spoelen want mijn hoofd staat in brand :lol: .

Tot straks maar weer.

Gr Myrthe
Moi

Posting Freak

04-09-2007 19:02
winanda schreef:ano ik heb het zelfde die bultjes ga ik donderdag ook gelijk wel vragen bij de gyn. is ook wat gevoelig.

ben toch wel benieuwd, ik heb het al jaren die mini bultjes daarzo..
Moi

Posting Freak

04-09-2007 19:05
Heidi schreef:2,5 week naar texel lekker tropisch hihi heerlijk uitwaaien.
de hond gaat ook lekker mee dus wij gaan ons echt vermaken ik kijk uit naar je mail Ellen

liefs

zo texel, lekker zeg. daar wil ik begin 2008 een weekendje heen. Ga je in een huisje? Als het adres je bavalt moet je het adres maar even doorgeven Big Grin

in november ga ik een weekje lekker naar center parcs, ben ik ook wel weer aan toe. In mei ben ik naar turkije geweest, maar dat lijkt inmiddels een eeuw geleden haha

doeiiiiiiiii
Moi

Posting Freak

04-09-2007 19:08
Diana schreef:ilse en isa zijn allebei mooie namen!

hoi, morgen heb je de echo he, leuk hoor. laat even weten hoe het was.

veel liefs moi
winanda

Unregistered

04-09-2007 20:23
bedoel je de bultjes op je wang of of baarmoederhals moi?
zijn er nog meer vragen die ik donderdag moet stellen ik hoor het wel! hihi
pepe

Unregistered

04-09-2007 21:01
Hoi allemaal, Ik ben een ieuw onderwerp begonnen (zwanger worden augustis 2007) maar kom hier ook even beppen als jullie dat goed vinden. Ik las het een en ander over de gynacoloog en vroeg me meteen af: moet je daar naartoe?? ben er zelf neleijk nog nooit geweest en ben 30 jaar. Net 2 weken gestopt met de pil. Zou ik dat dus moeten doen en moet je daar een verwijzing voor hebben??
Groetjes pepe
Moi

Posting Freak

04-09-2007 21:32
winanda schreef:bedoel je de bultjes op je wang of of baarmoederhals moi?
zijn er nog meer vragen die ik donderdag moet stellen ik hoor het wel! hihi

Hoi,

ik bedoel op mn baarmoeder mond, zegmaar wat je dan links achterin voelt(je baarmoedermond) en dan daarop zegmaar hihi

Ik heb ook weleens na het klussen dat het sperma een beetje brand en als ik het eruit spoelt dat dan dat gevoel weg is... is vooral na mn ongi tijd, nu heb ik dat zegmaar niet, zou dat door tampons komen ofzo?
isa

Unregistered

04-09-2007 21:36
welkom pepe, neej hoor dat hoeft niet, pas als je denkt dat er iets mis is dan kun je na de dokter gaan en een verwijzing voor de gyn krijgen..
maar als je net 2 weken gestopt bent dan hoef jij je nog nergens druk over te maken hoor, suc6 :wink:
diana, suc6 morgen met de echo, morgen zie jij je kleintje eindelijk :wink:
moi, ik denk dat het komt doordat je dan erg droog bent, want na de menstruatie, heb je eerst de 'droge dagen'
liefs
isa

Unregistered

05-09-2007 08:52
goeiemorgen meiden,
nou, geloof dat mn klusdagen verspilt zijn :? mn vriend wil niet dat het verplicht komt, maar spontaan en had gister dus geen zin.. alleen hij heeft niet in de gaten, dat je normaal ongv maar 3 dagen in de maand vruchtbaar bent, maar ik maar 3dagen in de 2 maand! pff
4dagen voor de ovu hebben we het laatste geklust en volgens mijn banner is mn ovu morgen, zijn we denk ik al te laat :?
nu maar hopen dat ik gewoon een kortere cycles heb, maarjah zal wel weer niet...
liefs
Syl

Posting Freak

Topics: 50
05-09-2007 09:41
hoi isa,

ik snap dat je teleurgesteld bent maar ik begrijp je vriend ook. Seks tegen je zin is toch niet goed? zou jij toch ook niet willen?
Ik denk dat je vriend er goed over denkt als ie zegt dat hij niet verplicht wil zijn. Anders gaat de lol er van af, en dat kan ook voor spanningen in de relatie zorgen.

Liefs Syl
Syl

Posting Freak

05-09-2007 09:44
ik wil daar nog iets aan toevoegen:
Mijn vriend en ik keken daar nooit naar, wanneer ik het vruchtbaarst was. Als we zin hadden, dan hadden we seks anders niet.
Toen we gingen teste, hadden we nog zoiets van het kan bijna niet, we hebben bijna geen seks gehad. We wisten niet eens meer wanneer, en toch was het raak...

probeer het een beetje los te laten als je vriend even niet wil. Hoe lastig dat ook is
isa

Unregistered

05-09-2007 09:48
syl, dat begrijp ik hoor, je hebt ook gelijk, maar ik heb een cycles van 40dagen op het moment, en dat duurd erg lang, en aangezien ik eigenlijk maar 3dagen in de 2maand vruchtbaar ben, vind ik het zonde als we de klusdagen neit gebruiken..
en wij deden het ook alleen als we zin hadden, maarjah ben inmiddels al ruim een jaar bezig... :? wou eigenlijk nu wel wat gerichter klussen, maarjah dat beslis je neit alleen he..
liefs
myste

Unregistered

05-09-2007 11:19
Hoi Isa,

Ik kan je een handje geven. Mijn klusdagen zijn deze keer ook al verspilt. Vorige maanbd waren we op vakantie net in die dagen en aangezien we een hele gehorige slaapkamer hadden vond manlief dit niet zo'n succes. En afgelopenw eekend was weer mijn tijd en vanaf vrijdag tot maandag lag hij doodziek met koorts op bed. Dus pfff weer een maand voorbij.
Is niet fijn inderdaad ik weet hoe je je voelt.

Gr Myrthe
karin26

Posting Freak

Topics: 30
05-09-2007 11:50
Syl schreef:ik wil daar nog iets aan toevoegen:
Mijn vriend en ik keken daar nooit naar, wanneer ik het vruchtbaarst was. Als we zin hadden, dan hadden we seks anders niet.
Toen we gingen teste, hadden we nog zoiets van het kan bijna niet, we hebben bijna geen seks gehad. We wisten niet eens meer wanneer, en toch was het raak...

probeer het een beetje los te laten als je vriend even niet wil. Hoe lastig dat ook is

ook wij hebben er nooit naar gekeken en ook ik dacht liever onstspannen vrijen dan verplicht.. Ik snap dat het jullie erg bezig houd om zwanger te worden,
ik wens jullie heel veel succes...
Diana

Unregistered

05-09-2007 12:17
ik was net bij de vk en het blijkt dat ik helemaal niet zwanger ben. ik schrijf een andere keer meer.
myste

Unregistered

05-09-2007 12:23
Diana,

Meid hoe kan dat nou? Je had toch ook een positieve test...
Ik snap dat dit auw op je dak valt. We horen wel weer meer als je er aan toe bent.

Knuffel van Myrhe
isa

Unregistered

05-09-2007 12:25
diana, hoe kan dat dan? kan het niet gewoon te vroeg zijn om het kindje te zien? snap er nix van, maar wat een rot nieuws meid... Sad

myste, das idd niet leuk, nouja, kunnen we samen uitkijken na de volgende cycles :? ik vind gewoon elke cycles dat je ongi word, een verspilde cycles pff.. en helemaal als je een lange cyles hebt zoals mij en langer als een jaar bezig bent..
misschien ben ik wel gewoon een zeurdert, zal wel komen omdat ik even neit lekker in mn vel zit :?
liefs
sporty

Unregistered

05-09-2007 13:01
diana meisje jeej wat een nnieuws echt een berichtje wat we geen van alle willen horen... onze grotste angst... meid dikke knuffel je moet wel gescokt zijn Cry
Syl

Posting Freak

05-09-2007 13:42
jeetje diana wat erg voor je!

Heel veel sterkte!

Liefs Syl
Louise

Unregistered

05-09-2007 15:21
Wat erg voor je Diana, het is heel raar aangezien je een positieve test had en je de kwaaltjes ook had!

Ben je voorheen ook onregelmatig ongesteld geweest, omdat het ineens zo uitblijft? Er moet wel een verklaring voor zijn!

Voor de anderen onder ons, ik lees nu telkens dat een aantal van julli ena gestopt te zijn met de pil of heel onregelmatig, of weken/maanden NIET ongesteld worden? Vraag me af hoe dat kan? Ik ben een keer eerder gestopt met de pil en ik had een normale cyclus volgens mij want ik werd het elke maand wel op tijd (hield het niet bij). En nu ik het wel bij hou heb ik ook een cyclus van 28. Ik had mycrogynon 30, de enige en de eerste en deze pil is heel licht volgens mij, misschien daarom Wink
isa

Unregistered

05-09-2007 15:36
louise dat verschilt bij iedereen hoor, ik had ook microgynon 30, en bij mij is het een half jaar uitgebleven, ik moet zeggen dat ik eerder wel slecht met de pil oging maar of eht daardoor kwam weet ik ook neit, als je stopt moet je lichaam het zelf oppakken, bij de 1 gaat dit snel, maar bij een ander kan het lang gaan duren..
diane, je was vorige maand toch zwanger geweest? misschien zat er nog hcg hormoon in je lichaam na je mk... sterkte meis, we horen het wel als je eraan toe bent..
liefs
Heidi

Unregistered

05-09-2007 16:34
jeetje Diana ik weet niet wat ik moet zeggen ik hoop dat je er een beetje uit komt met jezelf en ik wens jou en je vriend heel veel sterkte.

en Isa ik begrijp heel goed dat je gericht wil gaan klussen wij doen het ook vind het zonde om zo'n kans te laten schieten en het is toch altijd wel leuk je moet er gewoon iets vn maken toch? mijn vriend heeft gelukkig altijd zin maar ik vertel ook niet wanneer ik vruchtbaar ben moet je misschien de volgende keer ook niet doen dan is de druk niet zo groot

liefs Heidi
myste

Unregistered

05-09-2007 16:56
Ik vertel ook niet wanneer ik precies vruchtbaar ben maar het is nou al twee keer net op die dagen dat we niet kunnen klussen. dat is wel balen. Vooral omdat ik wel erg vruchtbaar ben is in het verleden gebleken.Maar goed als je niet op d ejuiste tijd kunt klussen dan houd het toch wel op. Er is nog steeds niemand zwanger geworden door een vlieg aan d emuur hahaha.

Ik ben toch wel benieuwd wat ze bij diana gezegd hebben. Aangezien ze en een positieve test had en ook de nodige zwangerschapskwaaltjes.
Maar dat horen we vast wel wanneer ze er aan toe is denk ik.

Nou ik ga mijn eten op tafel zetten want dochterlief zeurt dat ze honger heeft,en aangezien dat in 8 jaar misschien twee keer voor is gekomen ga ik nu gauw zorgen dat ze gaat eten :lol: :lol:

Gr Myrthe
isa

Unregistered

05-09-2007 17:03
ik heb ook nooit verteld wanneer ik in mn vruchtbare dagen zit, maar idd als hij net geen zin heeft als mijn ovu periode eraan komt, dan baal ik wel..
die dag ervoor wou ik ook, hij niet en volgende dag weer, toen vroeg hij of ik oversext was ofzo, toen werd ik kwaad en zei dat ik in mn vruchtbare periode zat, en dat maar 3 dagen in de 2maand gebeurt bij mij..
ik had het liever ook niet gezegt hoor, maar als hij vraagt of ik oversext ben, tjah dan moet je wat..
liefs
Elle

Posting Freak

05-09-2007 17:36
Microgynon heb ik ook gehad, maar toch gewoon ontpillen hoor, hoelang ben je nu gestopt?

Diana wat erg zeg... Wens je heel veel sterkte toe.
Dikke knuf!

Ilse, ga hem gewoon verrassen... :wink: Moet hem een beetje in de mood krijgen. Ik hoor wel eens van vrienden dat ze telkens als het vruchtbaar was wel mochten..haha En toen deed ie het dan expres niet. Was wel lullig maar zijn vriendin was ook best erg...
We proberen het leuk te houden, dat helpt wel. Passie zit er nog steeds maar als je weet dat je moet vind ik het ook niet zo spontaan. Ach, het went..haha

Liefs ellen
deborah

Unregistered

05-09-2007 17:40
hoi isa en myste, bij mij is het precies hetzelfde als bij jullie.
ik was vorige week doordeweek vruchtbaar.
en mn vriend is vrachtwagen chauffeur en die was toen ook niet thuis Sad
dus ik denk eerlijk gezegd dat het deze maand ook niet bij mij is gelukt.
dus we gaan daarna voor ronde 12 alweer pff.
ik hoop echt dat t binnenkort een keertje raak is.
ik verheug me er zo op.
maarja we kunnen helaas niet meer doen dan blijven klussen he
nou meiden heel veel succes en ik duim voor jullie
liefs deborah
winanda

Unregistered

05-09-2007 18:20
ik had vandaag een positieve vou test en zeg dus ook niet als ik die heb want dan wil mn vriend spontaan niet meer. alleen ben ik ban dat als ik morgen die inwendige echo heb het klussen voor niks is geweest omdat ze dan ook met glijmiddel naar binnen gaan en dan de zuurtegraag word aangetast en ik dan bang ben dat de zaadcellen het dan niet overleven.
deborah

Unregistered

05-09-2007 18:30
hoi winanda, ik zou dat gewoon morgen even doorgeven aan de gyn dat vandaag je vruchtbare dag is en dat je er bang voor bent dat het doormiddel van die inwendige echo gaat mislukken.
mischien weten hun wel een andere oplossing daarvoor, of mischien kan het wel geen kwaad.
ben benieuwd wat ze morgen allemaal te zeggen heb hoor.
laat je het ons even weten hoe het gegaan is dan?
ik duim voor je meis.
veel succes morgen he :wink:
liefs deborah
Sam

Unregistered

05-09-2007 18:34
Hoi allemaal,

deel 4 alweer, in dit deel gaan we allemaal zwanger worden, oke!!

Zit nu in mijn vruchtbare periode, maar mijn mannetje heeft ook niet altijd zin. Wat ik weleens doe (vanochtend nog gedaan). Hem speelse smsjes sturen. Vanochtend zat hij in de kamer langs de slaapkamer en dan willen die smsjes wel werken hoor. Of als we moeten werken, in de middag een spannend smsje sturen, in de auto naar huis nog 1en dan als ik of hij thuis komt....................(dat kunnen jullie wel raden). Natuurlijk dit wel met enige regelmaat doen en niet alleen in je vruchtbare periode. Je kan het altijd proberen, toch?

Diana, wat erg voor je. Leef met je mee.

X Sam
Moi

Posting Freak

05-09-2007 19:21
isa schreef:goeiemorgen meiden,
nou, geloof dat mn klusdagen verspilt zijn :? mn vriend wil niet dat het verplicht komt, maar spontaan en had gister dus geen zin.. alleen hij heeft niet in de gaten, dat je normaal ongv maar 3 dagen in de maand vruchtbaar bent, maar ik maar 3dagen in de 2 maand! pff
4dagen voor de ovu hebben we het laatste geklust en volgens mijn banner is mn ovu morgen, zijn we denk ik al te laat :?
nu maar hopen dat ik gewoon een kortere cycles heb, maarjah zal wel weer niet...
liefs

Mijn vriend heeft wel zin maar als hij weet dat het DE dag is, dan lukt hte bijna niet om te klaarkomen..

Nu zeg ik het dus niet, en dat gaat heel goed!
Moi

Posting Freak

05-09-2007 19:36
Diana schreef:ik was net bij de vk en het blijkt dat ik helemaal niet zwanger ben. ik schrijf een andere keer meer.

jeetje Diana,

Wat lees ik nu? hoe kan dat nou ineens? Snap er niks van. heel veel sterkte en denk aan je.

veel liefs Moi
isa

Unregistered

05-09-2007 19:39
dus bijna alle mannen hebben daar last van, nouja op goed geluk dan maar he :wink:
winanda, suc6 morgen met de echo meid :wink:
Moi

Posting Freak

05-09-2007 19:40
Winanda,

laat het me morgen weten he hoe het was

doeiiii
winanda

Unregistered

05-09-2007 20:34
ik hou jullie op de hoogte meiden. krampen zijn nu zo erg dat ik niet eens meer op mijn benen kan staan maar zit nu ook in mijn vruchtbare periode. en diana dat is wel vaag positieve test en niet zwanger zou het niet zo zijn dat we nu nog niks kunnen zien. ik zou gewoon nog een test doen voor de zekerheid.
Moi

Posting Freak

05-09-2007 20:50
winanda schreef:ik hou jullie op de hoogte meiden. krampen zijn nu zo erg dat ik niet eens meer op mijn benen kan staan maar zit nu ook in mijn vruchtbare periode. en diana dat is wel vaag positieve test en niet zwanger zou het niet zo zijn dat we nu nog niks kunnen zien. ik zou gewoon nog een test doen voor de zekerheid.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het gaat morgen
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
05-09-2007 21:40
Joh Diana, wat een nieuws... Sterkte!!
deborah

Unregistered

06-09-2007 04:59
winanda, succes vandaag he :wink:
en ik lees vanavond wel hoe het allemaal gegaan is als ik terug thuis ben van mn werk.
fijne dag verder meiden!
liefs deborah
Elle

Posting Freak

06-09-2007 06:54
Diana, veel succes, gewoon op je eigen gevoel af gaan.

Ik ga dit weekend lekker effe weg, probeer maandag weer bij te lezen.
Liefs ellen
Dollie

Unregistered

06-09-2007 09:18
Hoi Allemaal,

Ik heb heeeeellllll lang niet gereageerd op het forum, ik vond het persoonlijk een beetje druk worden, maar heb altijd met jullie meegelezen.

Ik vond dat ik nu dat ik DIANA een hart onder de riem moet steken, Meid wat een heftig nieuws! Neem je tijd om hier geestelijk en lichaamelijk van te herstellen. STERKTE!!

Meiden suc6 allemaal met zwanger worden en met zwanger zijn. :wink:

Tot horens.

Doei Doei Dollie.
Dollie

Unregistered

06-09-2007 09:21
Hoi,

Elle een heel fijn weekend toegewenst, rust lekker uit!!

Groetjes Dollie.
ezzie

Unregistered

06-09-2007 09:23
Ben ook voor het eerst gestopt met de pil, spannend hoor..
Als ik dat nu zo lees dat er veel vrouwen er lang over doen om zwanger te worden..
Hoop natuurlijk dat het in 1x raak is, maar had al op een site gelezen dat je maar 25% kans hebt op een zwangerschap.
A.s. weekend heb ik mijn vruchtbare periode (ongeveer) mn vriend is zowat fanatieker als dat ik ben, ;-)
Ik heb al 3 dagen 'menstruatiepijn', een zeurpijn onder in mijn buik. Dat kan de ovulatiepijn toch nog niet zijn, en zeker geen 3 dagen toch??

Groetjes Esther
ezzie

Unregistered

06-09-2007 09:25
O ja, wij hebben een vakantiehuisje op Texel, als je zin hebt om te komen?!
Syl

Posting Freak

06-09-2007 09:32
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die ovulatietesten gebruiken en klussen op de vruchtbare dagen.

Ik lees dat er sommigen van jullie niet aan jullie partner vertellen dat de vruchtbare periode is aangebroken. Waarom niet?
en als hij geen zin heeft dan balen jullie.
Hebben jullie zelf op die dagen ook echt zin om te vrijen met jullie partner, of gaat het jullie op dat moment alleen om het maken van een kind?
en vind je dat eerlijk tegenover je partner om niets te zeggen?

Dit bericht is geenszins bedoeld om te oordelen, ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken.

Liefs Syl
Dollie

Unregistered

06-09-2007 09:36
Hoi Ezzie,

Wanneer mag ik komen met mn man?
Ik heb wel zin om even op texel uit te waaien!

Doei Dollie
Dollie

Unregistered

06-09-2007 10:35
Hoi Syl,

In mijn ogen heb je gelijk, wees eerlijk.
Het krijgen van een kind is een wonder dat moet ontstaan uit twee mensen en dan ook nog uit liefde.
ik vertel altijd waneer mn vruchtbare periode is, maar al zouden we het daarom elke dag moeten ook geen probleem :lol: :lol: .
Als een man er niet aan mee wil werken gaat bij mij de vraag op reizen of hij er wel helemaal klaar voor is :!: :!:

Ik wil hier dus niemand mee kwetsen :!: Dit is alleen mijn mening :!:

doei Dollie.
sporty

Unregistered

06-09-2007 10:50
lli ik heb dat ook ik vrij met mijn vriend om dat ik van hem hou en we ook smaen een kind wilde en dat vrije is echt geen straf hoor ook al ik het soms op uur en tijd we doe dit uit lifde maar hoe langer je bezig bent hoe bewuster je er van word dat het soms niet met spontane vrijpartije gebeurt ...al ik niet weet ik welke vrij parij het echt raak was we genieten van elkaar okal is het som een moet maar dat veranders na een paar seconden in een wil haha 1 ding onthouden open blijven naar elkaar en genieten vabn elkaar
daisymakkink

Unregistered

06-09-2007 10:56
jeetje deel 4 alweer.
dat gaat snel.
iedereen suc6.
Heidi

Unregistered

06-09-2007 11:05
dat heeft toch niets met eerlijkheid te maken en als je kinder wens zo groot is moet er wel is geklust worden als je er niet zo'n zin in hebt is toch niets mis mee het is toch geen straf lijkt mij en is het zo dat als er geen zin is er ook geen liefde is???????????
Heidi

Unregistered

06-09-2007 11:08
hey ezzie toevallig komen wij morgen jou kant op voor 2,5 week
dus wie weet word ons kindje wel op texel verwekt :wink:
sporty

Unregistered

06-09-2007 11:12
heidi ja klopt want als je een kind wil moet er geklust worden je kan het nog niet in een suppermarkt kopen hihi
Heidi

Unregistered

06-09-2007 11:30
nee dan had ik er al wel 1 of 2 8)
Elle

Posting Freak

06-09-2007 12:13
Of 10.. :wink:

Maar ik heb er niet zo een probleem mee. Ik zeg het mijn vriend altijd wel. We doen het dan ook niet altijd iedere dag. En zijn nog steeds gek op elkaar dus hoeven vaak ook geen zin te maken. Mag niet klagen.

Liefs el
Moontje

Unregistered

06-09-2007 12:45
Jeetje meiden, wat is er weer een hoop gekletst en al een 4e deel, heb dus een hoop gemist!
Diana

Unregistered

06-09-2007 16:56
dag allemaal. ik vind het ook raar maar ze heeft vast gelijk. en bovendien ben ik vandaag, vier weken over tijd, toch ongesteld.

ik ben niet echt droevig. eigenlijk ben ik opgelucht. ik wil al jaren een baby. maar ik ben nog aan het studeren. maar nu ik toch niet zwanger blijk hoeft het voor mij ineens niet meer zo nodig. het is niet het juiste moment. ik wil namelijk ook nog andere dingen doen. de afgelopen weken toen ik dacht dat ik zwanger was realiseerde ik me dat dat nu niet meer mogelijk zou zijn.
ik wens jullie heel veel succes verder maar ik denk niet dat ik hier nog vaak ga komen.
liefs,
Diana
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:22
ezzie schreef:O ja, wij hebben een vakantiehuisje op Texel, als je zin hebt om te komen?!

Joh heb je er foto's van? verhuren jullie die?
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:24
Dollie schreef:Hoi Syl,

In mijn ogen heb je gelijk, wees eerlijk.
Het krijgen van een kind is een wonder dat moet ontstaan uit twee mensen en dan ook nog uit liefde.
ik vertel altijd waneer mn vruchtbare periode is, maar al zouden we het daarom elke dag moeten ook geen probleem :lol: :lol: .
Als een man er niet aan mee wil werken gaat bij mij de vraag op reizen of hij er wel helemaal klaar voor is :!: :!:

Ik wil hier dus niemand mee kwetsen :!: Dit is alleen mijn mening :!:

doei Dollie.

Vind ik ook wel... ik zeg vaak dan en dan zijn mijn vruchtbare dagen, maar dat vergeet die weleens haha..

Ik moet niet net voor de daad zeggen van nou nu is mijn ei, dan vind hij het zo spannend en kan het soms weleens niet lukken. dat heeft niks met wel/ niet willen te maken... maar zeg nou zelf hihi als je klust terwijl je eispong is is het toch onwijs spannend, bij mij gieren de kriebels dan door mijn buik Big Grin
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:26
sporty schreef:heidi ja klopt want als je een kind wil moet er geklust worden je kan het nog niet in een suppermarkt kopen hihi

idd! Ik heb ook de ene keer meer zin dan de andere keer... je gaat niet terwijl je maar 2 dagen PER maand hebt denken van nou vandaag heb ik geen zin, sla wel een maand over... want dat is het in feite dus wel..
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:28
Diana schreef:dag allemaal. ik vind het ook raar maar ze heeft vast gelijk. en bovendien ben ik vandaag, vier weken over tijd, toch ongesteld.

ik ben niet echt droevig. eigenlijk ben ik opgelucht. ik wil al jaren een baby. maar ik ben nog aan het studeren. maar nu ik toch niet zwanger blijk hoeft het voor mij ineens niet meer zo nodig. het is niet het juiste moment. ik wil namelijk ook nog andere dingen doen. de afgelopen weken toen ik dacht dat ik zwanger was realiseerde ik me dat dat nu niet meer mogelijk zou zijn.
ik wens jullie heel veel succes verder maar ik denk niet dat ik hier nog vaak ga komen.
liefs,
Diana

Hoi Diane,

Wel jammer voor je. Maar toch ook wel fijn dat je er nu zo over denkt. Ik moest gisteravond toch steeds aan je denken en had het er nog over met mn vriend.

Zulke dingen zet je toch aan het denken. heb je een positieve test, blijk je niet zwanger te zijn. dat kan ons ook gebeuren...

heel veel sterkte

Moi
deborah

Unregistered

06-09-2007 17:30
winanda, hoe is het vandaag gegaan bij de gyn?
ben wel benieuwd hoor.
laat je het ons weten?
liefs deborah
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:32
deborah schreef:winanda, hoe is het vandaag gegaan bij de gyn?
ben wel benieuwd hoor.
laat je het ons weten?
liefs deborah

Zo voor jou gaat het weer spannend worden... nog 4 dagen Smile
deborah

Unregistered

06-09-2007 17:40
moi, ik ben deze maand niet zwanger Sad
want mn vruchtbare dagen waren doordeweeks en dan is mn ventje niet thuis.
dus dan word het de volgende maand maar weer een nieuwe kans.
en ik heb gevraagd of hij dan probeerd om op die dagen naar huis te komen, en dat wil hij ook proberen voor me.
want we willen het beide zo graag en we zijn nu alweer bijna een jaar bezig dus het ook wel een beetje tijd vind ik dat het binnenkort een keertje raak is he.
hij is vrachtwagen chauffeur dus daarom is hij meestal weg doordeweeks.
heb nu ook al krampen enz en daar heb ik normaal altijd een week van te voren last van als ik ongi word.
dus op naar de 12de maand dan maar.
er is niks anders aan te doen he.
jullie verder ook veel succes met klussen he.
en ik hoop dat we hier allemaal snel zwanger zullen zijn.
liefs deborah
Diana

Unregistered

06-09-2007 17:42
hey moi. ik denk niet dat het jullie ook gebeurd hoor. tenminste niet als je de testen niet open gaat maken om alles te kunnen zien. ik heb dat wel gedaan en zag dan een heel licht streepje dat ik niet had gezien als de test gewoon achter het venstertje zit.
ik vind het wel een beetje genant maar ik denk achteraf dat ik misschien wel heb geschummelt door ook nog resultaten serieus te nemen die net na de tijd die in de bijsluiter staat zijn verschenen e.d.
toch blijft het raar dat ik dan telkens echt vage streepjes zag, deze keer, maar ik wil niet dat jullie nou vanwegen mij aan jezelf gaan twijfelen als je een positieve test hebt.
als je je gewoon precies aan de voorschriften houd en je ziet een vaag streepje binnen de tijd en zonder de test te openen, dan ben je zeker zwanger. zie je het niet, ga dan niet zitten zoeken maar test liever later nog eens. want het streepje is een paar dagen later bijna altijd donkerder.
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:43
@Deborah Wel lief van hem dat die dan speciaal naar huis wil komen. is wel lastig, dat begrijp ik...is die zegmaar heel de week niet thuis, of wel in de avond/ochtend zegmaar?
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:46
Hoi Diana,

Dat wist ik niet dat je de testen open had gemaakt... toch heb ik wel met je te doen. Het zal toch ook wel een schok voor jou en je vriend geweest zijn. Maar zoals jij zegt het heeft zo moeten zijn, dat zei mn vriend gisteravond ook..

Het is bv heel rot als je bv ook een miskraam krijg, maar mn vriend zegt dat dat dan zo heeft gemoeten, omdat het misschien niet in orde was. Al blijft dit natuurlijk weel een pijnlijk moment.. hoe is je vriend eronder?

Als je niet zwanger nu wilt worden, waarom ga je dan niet aan de pil. Dan ben je er extra beschermend.

Veel liefs Moi
deborah

Unregistered

06-09-2007 17:49
moi: mn vriend werk normaal van maandag t/m vrijdag begin de avond als vrachtwagenchauffeur.
dus hij is alleen in de weekenden thuis.
soms komt hij ook doordeweeks thuis als hij in de buurt is.
maar hij gaat het nu zo proberen te plannen dat hij op die vruchtbare dagen bij mij in de buurt is zodat hij naar huis kan komen.
ik vind het echt wel lief van hem hoor Big Grin
en ik hoop echt dat het binnenkort raak is, want we verheugen ons zo op een kleine.
maarja we moeten toch positief blijven al is dat af en toe best lastig.maar jullie ook veel succes he en ik duim voor je
liefs deborah
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:51
Deborah,

Nou vind het wel heel lief hoor van hem.. Ik hoop dat het snel raak is.En toch weet je het nooit he, want er zijn ook vrouwen die zwanger zijn geworden terwijl ze volgens internet of hun eigen berekeningen geen vruchtbare dagen hadden Smile
Diana

Unregistered

06-09-2007 17:53
hoi. ik geloof ook dat het goed is zoals het is. mijn vriend vind het ook prima zo.

ik wil absoluut niet aan de pil. ik heb het een maand gehad en ik voelde me niet mezelf. de hormonen hebben ook invloed op mijn stemming en dat wil ik niet.
de enige voorbehoedsmethode die ik wil is het condoom. ik heb er vaak over nagedacht maar ik blijf er toch bij. mijn vriend vind dat goed. we willen nu alleen wel zo'n temperatuurcomputer nemen waarmee ik mijn cyclus in kaart kan brengen zodat ik beter weet welke dagen ik het meest vruchtbaar ben.

als het dan toch een keer "mis"gaat vinden we het ook niet erg. maar we zijn er nog niet helemaal aan toe om het echt actief te gaan proberen.
Heidi

Unregistered

06-09-2007 17:56
Moi schreef:Hoi Diana,

Dat wist ik niet dat je de testen open had gemaakt... toch heb ik wel met je te doen. Het zal toch ook wel een schok voor jou en je vriend geweest zijn. Maar zoals jij zegt het heeft zo moeten zijn, dat zei mn vriend gisteravond ook..

Het is bv heel rot als je bv ook een miskraam krijg, maar mn vriend zegt dat dat dan zo heeft gemoeten, omdat het misschien niet in orde was. Al blijft dit natuurlijk weel een pijnlijk moment.. hoe is je vriend eronder?

Als je niet zwanger nu wilt worden, waarom ga je dan niet aan de pil. Dan ben je er extra beschermend.

Veel liefs Moi

je hebt zelf zeker nog geen miskraam gehad
Moi

Posting Freak

06-09-2007 17:58
Heidi schreef:
Moi schreef:Hoi Diana,

Veel liefs Moi[/quote

je hebt zelf zeker nog geen miskraam gehad

daarom schrijf ik ook, dat het een heel pijnlijk moment blijft. In het boek wat ik heb gekocht staat ook geschreven dat je vaak een miskraam krijgt omdat het met de celdeling NIET goed is gegaan.....

Dus je hoeft het niet verkeerd opte vatten
Heidi

Unregistered

06-09-2007 18:06
Elle dank je voor je lieve mail, ik mail je straks terug
ezzie

Unregistered

06-09-2007 18:12
Als je naar Texel wilt, ons huisje staat op http://www.texel.net en dan kun je bij accomodatienummer 1950 intypen, dan kom je er meteen.
Boeken via deze site zou ik niet doen, kost mij en jou een stuk meer!!
Stuur dan een mailtje naar esther@duinker.nl
Moi

Posting Freak

06-09-2007 18:17
ezzie schreef:Als je naar Texel wilt, ons huisje staat op http://www.texel.net en dan kun je bij accomodatienummer 1950 intypen, dan kom je er meteen.
Boeken via deze site zou ik niet doen, kost mij en jou een stuk meer!!
Stuur dan een mailtje naar esther@duinker.nl

ziet er leuk uit... wij gaan misschien naar texel in jan of febr. weten we nog niet zeker
Moi

Posting Freak

06-09-2007 19:40
he winanda, hoe was het bij de gyn? ben erg benieuwd

veel liefs Moi
Syl

Posting Freak

06-09-2007 19:44
Heidi schreef:dat heeft toch niets met eerlijkheid te maken en als je kinder wens zo groot is moet er wel is geklust worden als je er niet zo'n zin in hebt is toch niets mis mee het is toch geen straf lijkt mij en is het zo dat als er geen zin is er ook geen liefde is???????????

Daar ben ik het niet helemaal mee eens geloof ik.

als ik jullie verhalen lees, stel ik me dit zo voor:

De vruchbare dagen komen eraan en partner mag er niet van weten omdat hij anders spontaan geen zin meer heeft.
jij wil wel vrijen omdat je zo graag een kind wil.

Je verzwijgt voor je vriend dat je wil vrijen omdat je vruchtbaar bent, niet omdat je spontaan zin hebt in seks.
Want als je het wel verteld heeft hij geen zin meer in seks..
ik vind het gewoon vreemd dat je zoiets moet verzwijgen. of verzwijgt.

als je geen zin hebt in seks en je doet het toch, dan overschrijdt je grenzen bij jezelf, daar kun je last van krijgen.
Nu doe je het voor je kind, waar doe je het straks voor?
als ik geen zin heb in seks, dan is het voor mij een straf als ik het wel zou moeten, om wat voor een reden dan ook.

Nu heb ik makkelijk praten misschien, en als je echt moeilijk zwanger raakt begrijp ik het ook wel, ik vind het alleen zo jammer om te lezen dat je het verzwijgt voor je partner.

En echt het is helemaal niet vervelend bedoelt! Ik vraag me gewoon af hoe jullie daar mee bezig zijn dan..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (21): 1 2 3 4 5 ... 21 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave