Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn 7 weken zwanger en bruinverlies

7 weken zwanger en bruinverlies
....

Unregistered

02-08-2009 17:50
Hallo allemaal,

Ik ben net 7 weken zwanger en had vanochtend bij afvegen bruinverlies.
Verder de hele dag niet.
Wie kan mij gerust stellen??
cin.

Unregistered

02-08-2009 18:09
Toen ik zwanger was heb ik dit met 6, 8 en 16 weken gehad. Heb een gezonde dochter van 2. Kan nog van de innesteling zijn
Snow

Unregistered

02-08-2009 18:40
ik heb het met 4, 8, 22 en 25 weken gehad. (en soms zelf echt rood)

dus het kan goed gaan hoor! maar niemand kan jou de zekerheid geven..

het irritante antwoord is dus: afwachten
Mieke25

Posting Freak

Topics: 5
02-08-2009 19:22
Ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Gisterenavond bruin bij het afvegen en vandaag al de hele dag af en toe bruin-roze verlies. Maar bij jou is het al gestopt? Als ik morgen nog afscheiding heb bel ik toch naar de gyn. hoor!
....

Unregistered

03-08-2009 08:45
fijn om te horen dat het niets hoeft te betekenen.
Ik heb net de verloskundige gebeld, maar ik moet gewoon afwachten.
Ik heb wel iets overdreven dat het zaterdag en zondag was.
Als het erger wordt dan moet ik bellen. Als het aanhoud zoals gister, dan mag ik donderdag bellen en krijg ik vrijdag een echo, anders niet.
Het kan zijn dat het een wondje is,maar het kan ook zijn dat het vruchtje wordt afgestoten.
Het is dus inderdaad afwachten.

@mieke25 ik zou inderdaad gewoon bellen hoor, misschien mag jij wel komen

succes
....

Unregistered

03-08-2009 18:28
@mieke25, hoe is het bij jou?? heb je nog last gehad en de vk gebeld???
Mieke25

Posting Freak

05-08-2009 19:46
Hier nog steeds af en toe een klein beetje bruine afscheiding. Zou wel willen bellen voor een vroegere afspraak maar ik durf niet goed. Het gaat via een afsprakennummer (ziekenhuis) dat je moet bellen en dat vind ik zo onpersoonlijk en ben bang dat ze vinden dat ik bel voor niets. Nu heb ik zaterdag wel op de motor gezeten dus misschien toch een wondje dat aan het genezen is ofzo. Lastig hé.
vj

Posting Freak

Topics: 35
05-08-2009 19:59
Vervelend zeg!!!!

Ik denk dat ze in het ziekenhuis wel kunnen kijken maar ze kunnen vaak weinig voor je doen.
Maar ik zou toch bellen denk ik. Misschien met rust houden ofzo??
....

Unregistered

06-08-2009 11:19
ik zou gewoon bellen. bij mij was het opgehouden, maar gister helderrood. ik mag vanmiddag komen voor een echo.
succes!!
Mieke25

Posting Freak

06-08-2009 15:00
Heb juist toch maar gebeld en mag morgenvroeg gaan. Hopelijk is alles gewoon goed. Hoe was het bij jou?
vj

Posting Freak

06-08-2009 15:43
.... schreef:ik zou gewoon bellen. bij mij was het opgehouden, maar gister helderrood. ik mag vanmiddag komen voor een echo.
succes!!

oh getsie zeg!! Hopelijk is alles goed!

Mieke goed dat je gebeld hebt!
....

Unregistered

07-08-2009 09:06
gelukkig, alles was goed.
we hebben het hartje gehoord en hij/zij is goed op lengte.
er zat nog wel wat bloed in de baarmoeder en dat komt er als het goed is nog uit.
maar dan hoef ik niet te schrikken. komt waarschijnlijk van de innesteling.

mieke hoe is het bij jou gegaan??
Mieke25

Posting Freak

07-08-2009 13:20
Hier was ook alles goed. Het hartje klopte hier ook goed maar we konden het nog niet horen. Kreeg jij ook een inwendige echo? Was wel even schrikken vond ik maar ja, eindelijk een beetje gerustgesteld.

Ben blij dat bij jou ook alles goed gaat!
vj

Posting Freak

07-08-2009 13:48
Fijn dat alles goed is meiden!!!

een inwendige echo doen ze vaker als je nog niet zo ver zwanger bent want dan kunnen ze het beter zien!
Sofia

Unregistered

07-08-2009 14:28
Gelukkig is alles goed met jullie. Ik heb hetzelfde gehad in het begin van mijn zwangerschap (5e/6e week). Een aantal dagen een heel klein beetje bloedverlies bij het afvegen. Het was bij mij niet bruin, maar roze-achtig en soms wat helderder rood. Ook ik maakte me enorme zorgen en mocht voor een echo komen met 6,5 week. Alles was goed en we hebben toen ook het hartje zien kloppen. Vlak na de echo is het bloeden gestopt. De echoscopiste en verloskundige zeiden dat het zeer waarschijnlijk nog van de innesteling was en de vorming van de placenta, die rond die tijd plaatsvindt.

Morgen ben ik alweer 22 weken zwanger, dus je ziet... het hoeft lang niet altijd iets te betekenen als je bloed verliest, ook niet als het helderrood is. Ik werd toen best wel bang gemaakt door mensen hier op het forum dat het een slechte zaak was als het bloed helderrood was, ook al was het een klein beetje. Volgens de verloskundige is dit lang niet altijd zo. Ik heb toen een paar weekjes wat afstand genomen van het forum, omdat ik me een beetje gek liet maken door iedereen.

Veel plezier met jullie zwangerschap!
....

Unregistered

08-08-2009 20:14
wat onwijs fijn dat alles goed is.
ik kreeg geen inwendige echo, terwijl ik dat juist wel dacht.
alles wat goed te zien via mijn buik.
gelukkig zijn we gerustgesteld.
brusje

Unregistered

08-08-2009 20:31
ja met 8 weken is het wel goed te zien uitwendig hoor..

fijn dat alles goed was..ook ik heb in mn eerste zwangerschap bloedverlies gehad en een gezonde zoon gekregen dus het hoeft lang neti altijd fout te zijn gelukkig!

succes verder.
DaisyL

Member

Topics: 1
02-09-2009 19:23
@Mieke en ....: is bij jullie het bloeden inmiddels helemaal gestopt?

Ik heb sinds afgelopen zondag (nu 4 dagen) ook last van bruin bloedverlies (af en toe is het net bruine afscheiding).
Inmiddels ook echo gehad en alles is ok, gyn zei dat ik me niet ongerust moest mken, maar ik blijf me een beetje onzeker voelen....
Je wil gewoon geen bloed aan je wc papiertje zien iedere keer als je naar het toilet gaat!
....

Unregistered

04-09-2009 08:24
Hoi DaisyL,

Ik heb ondanks dat ze bij de eerste echo zeiden dat er nog bloed zat geen bloedverlies meer gehad.
2 weken geleden heb ik de geplande echo gehad en alles zag er goed uit. Het hartje klopte goed en het bewoog.
Ook waren de armpjes en beentjes te zien.
Ik heb me na de eerste echo niet echt meer druk gemaakt, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Veel succes.
nluiten

Unregistered

04-09-2009 08:58
O, wat fijn dat alles goed is!
Zo, zie je maar weer, het hoeft gelukkig niets te betekenen.
Mijn schoonzusje heeft ook een aantal keren in de eerste weken bloedverlies gehad. Bij haar kon het te maken hebben met dat de placenta aan de baarmoedermond zit. Alles goed met het kindje!
DaisyL

Member

Topics: 1
04-09-2009 14:02
.... schreef:Hoi DaisyL,

Ik heb ondanks dat ze bij de eerste echo zeiden dat er nog bloed zat geen bloedverlies meer gehad.
2 weken geleden heb ik de geplande echo gehad en alles zag er goed uit. Het hartje klopte goed en het bewoog.
Ook waren de armpjes en beentjes te zien.
Ik heb me na de eerste echo niet echt meer druk gemaakt, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Veel succes.

He .... dankje voor je antwoord, het lijkt bij mij gelukkig wel steeds minder te worden, hooguit paar druppels
per dag. Dus ik maak me maar geen zorgen meer....
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave