Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen diaree, hoofdpijn, moe&pijnlijke borsten...

diaree, hoofdpijn, moe&pijnlijke borsten...
arien

Unregistered

29-07-2009 10:20
sinds een paar dagen heb ik hier last van:

diaree, hoofdpijn, moe&pijnlijke borsten...

ben nu 34 weken zwanger, zou het wat ergs zijn?
Renate76

Unregistered

29-07-2009 14:06
Hoi Arien,

Nee dat denk ik niet.
Je moet wel genoeg blijven drinken en vooral nu met die warmte!
zolang je geen koorts hebt zal het wel meevallen en anders toch ff naar de huisarts gaan.

groetjes Renate
Malou

Unregistered

29-07-2009 17:07
Ik heb zoiezo al een wildwaterbaanstoelgang :lol: en zeker met dit warme weer.

En met dit weer heb ik ook sneller hoofdpijn, zeker als ik even wat te veel doe, of te druk ben of druk in mn hoofd.
Gaat dubbel op dan.

Pijnlijke borsten zijn vrij normaal, ze maken zich klaar voor de komst van de kleine.

Ik ben nu 28 week zwanger, en mijn borsten hebben even een betere periode zeg maar :lol:
Ze doen nu even wat minder zeer, maar kan zo weer wezen dat ze straks weer een spurt nemen.
Hoop het niet, ze zijn dik zat Wink

Als je het niet vertrouwd gewoon ff je huisarts of VK bellen voor de zekerheid.

En idd genoeg drinken, maar anderzijds daar kun je ook weer meer diarree van krijgen.
Bananen helpen trouwens goed tegen diarree en bruin of tarwebrood.
arien

Unregistered

30-07-2009 09:57
hebben jullie ook als je te snel op staat sterretjes?

en pijn in je maagstreek (waar nu dus de baby trapt)
Malou

Unregistered

01-08-2009 12:36
Ja maar dat heb je als het goed is ook als je niet zwanger bent Wink
Je moet altijd er om denken dat je niet te snel omhoog gaat, zwanger of niet, maar als je zwanger bent moet je er extra mee opletten natuurlijk.

En als je pijn krijgt bij het te snel opstaan, zijn dit waarschijnlijk je banden.
Ik wil me nog wel eens onbedacht snel omdraaien op mn stoel, of in de auto bij het achteruit rijden ofzo, en dan schiet het me ook wel eens door de buik, en dan denk ik ff van: O ja, baby zit in de weg, kan niet meer :lol:
Zonet nog.

Ik liet wat vallen, zit op stoel, en buk schuin opzij om het te pakken maar deed zo zeer ineens.
Ja er zit nu een uk in je buik en je lichaam protesteerd wel ff om te laten weten dat dat dus niet zomaar meer kan zonder erbij op te letten Wink
arien

Unregistered

01-08-2009 15:24
ben inmiddels op controle geweest bloeddruk was iets omhoog maar kan ook komen omdat ik me er druk om maakte en urine was schoon. voel me de laatste twee dagen wat beter. drink nu ook meer dat scheelt heel veel.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave