Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen jongen of meisje?

jongen of meisje?
Syl

Posting Freak

Topics: 50
31-08-2007 17:18
Ik zag bij het andere topic dat er over gepraat werd wat de voorkeur was en het leek me wel leuk om er een topic over te maken.

Welke voorkeur heb jij? een jongen of meisje? Of maakt het je niet uit? En wat vind je partner? en waarom?

Ik zelf vind het belangrijkste, net als iedereen denk ik dat het kindje gezond is. Zou ik mogen kiezen zou ik zelf voor een jongen kiezen. Mijn vriend zou dan graag een meisje willen.

waarom ik een jongen zou willen? Lijkt me erg leuk, een stoer jongetje Wink
Kan ik met m gaan voetballen enzo.. Jaja wat dat betreft zijn de rollen hier een beetje omgedraaid. hihihi
Ik grap altijd dat ik met een jongen wel ga voetballen en als we een dochter krijgen mijn vriend mee naar ballet mag. hahaha
(mijn vriend houdt niet zo van voetbal Wink
sofietje

Posting Freak

Topics: 9
31-08-2007 17:47
Het maakt mij echt helemaal niks uit, alleen heb ik het gevoel dat het een meisje wordt. Als ik over de baby droom gaat het altijd over een meisje, en ik heb in het begin echt even moeite moeten doen om me voor te stellen dat het ook een jongen zou kunnen zijn Big Grin
Manlief kijkt heel stiekem wel een beetje uit naar een jongen, hij wilde dit eerst niet zeggen want hij vond dat het niet uit moest maken. Maar hij heeftdenk ik gewoon wat meer idee bij wat hij allemaal met een zoon gaat doen als met een dochter (nee, niet voetballen, daar houdt ie niet van :wink: ) Maar als ik zie hoe hij altijd loopt te sjouwen met onze nichtjes ben ik er helemaal niet bang voor dat ie niet weet wat ie met een meisje moet :wink: .
baby

Posting Freak

Topics: 9
31-08-2007 22:41
Hoi,

T zou ons niet uitmaken wat t wordt.
Wij denken zo als t maar gezond is.
Dat vinden wij t belangrijks.

Groetjes Baby.
Kyratje

Unregistered

01-09-2007 11:02
hoi hoi,

toen ik zes weken zwanger was, wist ik gewoon al dat het een meisje ging zijn... Raar maar waar, heb het steeds gezegd, en aan mn 12weken heb ik de bevestiging gekregen!

Ik ben groot gebracht door enkel mn moeder en had nog één zus, dus kom uit een vrouwen gezin :lol:

Mijn droom is altijd al geweest twee kindjes! Liefst vanal eerst een meisje, dat heb ik nu Wink en als tweede een jongetje, zou ik heel tof vinden! 8)

Liefs Kyra en Kaylie
Danielle

Unregistered

01-09-2007 16:11
ik wilde als eerste een jongen heb ook altijd al een grote broer willen hebben zo doende,en het is dus een jongen al had ik verwacht dat het een meisje was!
Hahaha...
en volgens babybox moest het een meid zijn maar helaas hadden ze niet gelijk ik krijg ook een jongen Tongue :lol:

gr danielle
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
01-09-2007 18:38
Bij ons maakt het niks uit wat het wordt. We vinden de gezondheid het belangrijkste.
Danielle

Unregistered

02-09-2007 07:31
Lenteding schreef:Bij ons maakt het niks uit wat het wordt. We vinden de gezondheid het belangrijkste.

dat is standaard 8)
LL

Unregistered

07-09-2007 07:46
Danielle schreef:
Lenteding schreef:Bij ons maakt het niks uit wat het wordt. We vinden de gezondheid het belangrijkste.

dat is standaard 8)

Inderdaad. Ik heb niet echt een voorkeur. kan mezelf zelfs moeilijk voorstellen met een baby. Mijn vriendje wil eigenlijk wel graag een jongen. Maar heb hem al gezegd dat het best kan zijn dat een jongetje op ballet wil en een meisje op voetbal. :wink:
Hij wil het ook heel graag weten en ik eigenlijk niet. Daar zijn we dus nog niet uit...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave